القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ذهب ولم يعد البارت الثامن بقلم هاجر حسين في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

#ذهب_ولم_يعد_البارت_8


حياة/بتفتكر كل لحظه كانت مع ليل وان ازي فضل واقف معاها لحد اخر لحظه وان مش ده جزاء اللي عمله ليها 


حياة بتقرر تنزل لسيف وبتنزل وبتفتح الباب وبتروح معاه

سيف وصل المكان اللي لما يحب يعذب حد يجيبه عليه 


سيف وهو بيقرب من من حياة بس تعرفي حتي وانتي حامل قمر ولسه هيلمس حياة راحت حياة ادتلو بالقلم 


سيف اتعصب وراح نده علي الحراس 

سيف  حطوها في صندوق المياه 


ليل /غريبه صوت حياة مش طالع ليه 

ندي /تلقيها نامت 

ليل طلع يشوف حياة ملقش حد في الاوضه  

ليل/ندي حياة مش في الاوضه ياتري راحت  فين 

ندي /معرفش ياليل هتروح فين يعني ممكن في الحمام وانت مخدتش بالك  

ليل/ندي انتي اديتي حياة الساعه اللي  قولتلك تديهلها 

ندي/ايوه 


ليل طلع الساعه التانيه من ايده وشغغل ابليكيشن يقدر يعرف مكانها فين 


ليل/حياة مخطوفه ياندي انا لازم الحقها

ندي/انا جيه معاك 

ليل/لا انا هبعتلك الموقع وكلمي الشرطه 


ليل طلع وخد عربيته وبقا ماشي علي حسب موقع حياة

ليل وصل المكان 

سيف/اهلا اهلا ليل باشا الغني عن التعريف طبعا 

ليل/بيجري علي سيف عشان يضربه راح سيف باعد عنه 

وليل خبط في صندوق كبير مليان مياه وحياة جواه 

ليل/حياة وقعد يخبط في الصندوق والمياه عماله تكتر لغيت ماوصلت لنص حياة 

سيف /عايز تنقذها 


سيف عارف ان ليل مش مجرد صاحب شركات تغذيه جوه وبره مصر انما عارف كمان ان ليل مصارع ويقدر يضرب كل اللي معاه 

عشان كده حبس حياة قصاد عينه عشان يعرف يتحكم فيه 


سيف/قولتلك عايز تنقذها 

ليل/بكل غضب وعنيه بطق شرار عايز اي 

سيف/تعالي هنا 

ليل/قرب من سيف


سيف /نزل ضرب في ليل وكل مايضرب ليل ايده هي اللي توجعه 

سيف  نده علي الحارس وخد منه حزامه وبقا يضرب ليل علي كل جسمه 

سيف/الضربه دي بقا عشان القلم اللي رزعته علي وشي وراح نازل بالحزام علي وش ليل جاب دم 


حياة بصريخ كفايه كده حرام عليك 

سيف راح ناده علي الحراس وخلهم كلهم يضربو في ليل 

حياة/ليل عشان خاطري امشي كفايه كل حاجه عملتها عشاني انا خلاص عرفت مصيري ومصير ابني احنا هنموت هنا امشي ياليل امشي 


المياه عماله تترفع اكتر واكتر وخلاص وصلت ل وش حياة 

وفجأة سيف سمع صوت الشرطه خد نفسه وركب عربيته وهرب


ليل قام بعزم مافيه وقعد يكسر في الصندوق بأيده وايده تجيب دم 


وحياة خلاص بقيت مش قدره تتنفس من تحت المياه وقبل ماتغمض كانت شايفه كل محاولات ليل عشان يطلعها وهو عمال يصرخ بأسمها 


ليل جاب كرسي حديد وكسر الصندوق

ليل/حياة اصحي عشان خاطري ونبي متسبنيش مش هقدر مش هقدر اكمل من غيرك 


ليل بيشوف نبضها مفيش نبض بيحاول يعملها تنفس اصطناعي برضو مفيش


ليل بيشيل حياة وبيطلع بره الشرطه بتبقي موجوده ومعاهم عربية اسعاف 

ليل بيجري باحياة وبيحطها في عربية الاسعاف 

الممرضه عماله تصدم حياة بصدمه كهربائيه لغيت ما حياة خدت نفسها ورجعت لوعيها 

ليل نزل علي حياة وحضنها وقام سيبها 

الممرضه /خلينا اعقملك الحروح اللي فيك دي

ليل~مش مهم انا اهم حاجه هي شوفيها واتأكدي ان البيبي بخير 

حياة /سامعه كل كلمه بيقولها ليل  


حياة وليل في المستشفى والدكتور بيفحص حياة وليل قاعد جمبها علي السرير التاني 

الدكتور/الحمدلله  بقت احسن والطفل بخير ياريت حضرتك تيجي معانا عشان نعقم الجروح دي ونخيطها

ليل/ممكن الممرضه تيجي هنا انا مش هتحرك من جنبها 


الممرضه بتعقم لليل الجروح 

ليل فضل طول اليوم جمب حياة لحد ماطلع الصبح 

حياة صحيت لقت ليل قدمها 


حياة/مبقتش قادره افهم انت بتعمل معايا كده ليه بس كل اللي اعرفه اني بقيت اخاف ابعد عنك واي حاجه بتحصلي بجري عليك وكأنك منقذي وكأنك سندي انا مبقتش حبه ابعد عنك


 وفجأة الطفل بيضرب حياة 

 ‏حياة /حتي طفلي حاسه كأنو بقا متعلق بيك من قبل مايجي 

 ‏حياة لنفسها انا اي اللي بقوله وبعدين انا ليه حتي مبقتش افتكر عاصي بس ازاي ده عاصي حب حياتي 

 ‏وليل مقعدتش معاه غير  9شهور معقول انا اتغيرت 


معقول اناــــــــــــــــــــــــ 

وفجأة ليل صحي وقطع تفكير حياة 

ليل/انتي كويسه 

حياة /ايوه 

ليل  /والبيبي حاسه بأي قوليلي 

حياة لسه هتنطق قامت مصرخه 

ليل/مالك 

حياة/بولد ياليل بولد 

ليل/اعملك اي طيب 

حياة /انده على الدكتور بسرعه 

ليل/الحقنا يادكتور انا بولد 😂 قصدي حياة اللي بتولد 

الدكتور / بسرعه انقلها على اوضة العمليات 

ليل حط حياة على كرسي متحرك ورايح بيها على اوضة العمليات 

حياة/ليل انا عايزة اشرب 

ليل/حاضر 

حياة/وهي بتصرخ وهتلي عصير ووحده باتيه 

ليل/ اجبلك سندوتشين كبده بالمره ماتفوقي ياوليه انتي بتولدي ولا رحا تتعشي🤦🏻‍♂️😂

حياة/ليل مش هتسبني صح 

ليل/متخافيش هتكوني كويسه انا جمبك

حياة وهي خلاص بتسيب ايد ليل وداخله اوضة العمليات 

حياة /متسبنيش ياليل متسبنيش 


حياة  جوه في اوضة العمليات 

ليل واقف بره 

ليل/يارب متخدهاش مني يارب رجعهالي هي وابني بالسلامه 

وفجأة ليل بيسمع صوت بكاء طفل 

الممرضه يتربي في عزك ولد 

ليل/حياة حياة كويسه 

الممرضه/الحمدلله بخير وجابت ولد زي القمر 

ليل راح على الحضنه عشان يجيب الطفل وراح على اوضة حياة بعد ماصحيت 

ليل/حمدلله على سلامتك

حياة /وهي شايفه ماسك الطفل الله يسلمك ياليل 

الممرضه /قرارتو هتسمو الطفل اي  

حياة/ زين هسمي زين 

الممرضه /واسم الاب 

حياة /بحزن ولسه هتقول ملوش اب 

ليل/اسمو زين ليل القدري 

الممرضه /طلعت

حياة/والدموع في عنيها كفايه لحد هنا ياليل انا وهو هنمشي 

ليل/قبل ماتدخلي اوضة العمليات قولتيلي كلمه واحده

متسبنيش ياليل 

وانا بنفذ واعدي ليكي ياحياة 


ليل بيمسك زين وبيأذن في ودنو وبيرجع يقولو 

زين

زين ليل القدري وفي نفس اللحظه اللي بيقول فيها زين ليل القدري 

في نفس المستشفى اللي هما فيها وفي اوضه من الاوض 


الدكتوره /حالته عامله اي دلوقتي 

الممرضه /من ساعة ما جلنا وهو في غيبوبه  

الدكتوره /مقدرتوش تعرفو اهلو مين او اي معلومه عنو

الممرضه / مفيش اي هوايه لي بس كل اللي عرفته من الجواب اللي كان في جيبه من حبيبته آخر كلمه بتقولها


بحبك ياعاصي ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


#ذهب_ولم_يعد

بقلمي Hager Hussein 

 ‏

تكملة الروايه من هنااااااا 

 

تعليقات

التنقل السريع