رواية لعبه الحب كامله وحصريه البارت 1_2_3_4_5بقلم اسماء السرسي جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص
رواية لعبه الحب كامله وحصريه البارت 1_2_3_4_5بقلم اسماء السرسي جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص
رواية لعبه الحب كامله وحصريه البارت 1_2_3_4_5بقلم اسماء السرسي جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص
بتوتر وانا بفرك في ايدي: عادل انا حامل
عادل ببرود: وانا مالي
اميره بصدمه: انت بتقول ايه
عادل وهو بيولع سجاره وبينفخها في وشها: كلامي واضح انتي جايه تقوليلي انا ليه روحي شوفي ابوه مين
اميره بصدمه اكبر: هو اي اللي اروح اشوف ابوه انت ابوه ي عادل
عادل ببرود وسخريه: روحي ي شاطره شوفي حد تاني تلبسيه مصيبتـ"ك دي
اميره بصوت عالي: انتتتت بتقول اي انتت ابوه اللي في بطني ي عادل انتتت ناسي اننا متجوزين
عادل طلع ورقتين من جيبه: مش هما دول اهو وقطع الورق روحي بق لزقيها في حد تاني
اميره بصريخ وهي بتنزل تلم الورق: انتتتتت عملت اييييي ي حيووووان وقامت وقفت ولسه هتضربه بحركه سريعه عادل مسك ايديها ولفها ورا ضهرها
عادل بغضب: حسك عينك تمدي ايدك عليا ي رخيصـ"ـه
اميره بوجع ودموع تركمو في عنيها: حسبي الله ونعم الوكيل انا رخيصـ"ـه انت نسيت لما كنت بتحفي ورايا لحد موقعتني فيك وخلتني اتجوزك عر"في بس انا اللي استاهل ضرب النا"ر إن صدقت واحد عديم الشر"ف زيك
عادل وهو بيزقها برا وبيقغل الباب: طب يلاا روحي شوفي واحد غيري تلبسيه المصيب"ـه دي وحسك عينك تجي هنا تاني وقفل الباب
اميره بقهر: حسبي الله ونعم الوكيل ومشت وبتفتكر اليوم الاسو"د اللي اتغابت في اليوم ده وسلمته نفس"ها فلاش باك
اميره كانت في الجامعه وجالها اتصال من عادل
اميره بحب: الو يروحي
عادل بوجع: ااااه الحقيني ي اميررره بموووت
اميره بخضه: مالك ي عادل في ايه
عادل: مش قادىررر ي اميرره الحقيني
اميره وهي بتخرج برا الجامعه: طب انت فين
عادل بخبث: في الشقه اللي بنتقابل فيها
اميره بخوف: طب انا جايه مسافه السكه
اميره وصلت وبتخبط على الباب
لقت عادل اللي فتحلها
اميره بخوف وهي بتحسس عليه: انت.. انت كويس... فيك حاجه... حاسس بايه
عادل بخبث وهو بينزل ايديها: انا زي الفل يروحي
اميره باستغراب: طب لما أنت كويس اومال
قطعها عادل وهو بيمسك وشها': كنت عايز اشوفك يروحي من وقت ماتجوزنا واحنا الصراحه معدناش بنشوف بعض الا فترات فقولت اعمل كده عشان اشوفك
اميره بغضب: تقوم تخوفني عليككك دنا كنت هموت
عادل وهو بيخدها في قب"ـه عميقـ"ـه وبعد عنها: بعد الشر عنك ياروحي
اميره بصدمه وخجل: عادل
عادل وهو بيشلها ويتجه للسرير: روح وقلب عادل
عادل وهو بيقرب منها
اميره: عاد
عادل قطعها وهو بيبوس"ها: هوووش
واصبحت اميره زوجته قولا وفعلا
يتبع
ال2.
عادل وهو بيشلها ويتجه للسرير: روح وقلب عادل
عادل وهو بيقرب منها
اميره: عاد
عادل قطعها وهو بيبوس"ها: هوووش
واصبحت اميره زوجته قولا وفعلا
اميره روحت الببت ولسه هتدخل اوضتها
وقفها صوته الصارم: اميره
اميره وقد دب في قلبها الخوف والهلع: نعم ي بابا
ابوها بصرامه؛ ولد عمك هيجي انهارده عشان نجرأو الفاتحه ونلبس دبل
اميره بتوتر وخوف: بس... بس انا لسه مكملتش تعليمي
ابوها بصرامه: ايه الحديت ده البت ملهاش غير بيت جوزها اولي ببها بلا تعليم بلا جرف
اميره: بس
ابوها بأمر: علي اوضتك ي اميره جهزي حالك علي م يوصلو
اميره دخلت اوضتها
اميره وهي بتلطم علي وشها: ي مصبتي ي مصيبتي اعمل ايه دول ممكن يجوزوني اعمل ايه يربي هيبقي جواز باطل واخذت تبكي بحرقه علي ما سوف يحدث
بعد ساعه
ابوها خبط علي الباب: بت ي اميره جهزتي جالك
اميره من جوه وهي بتحاول تخلي صوتها طبيعي: حاضر ي ابوي هطلع اهو
اميره لبست درس ابيض منقوش بنقط سمر ا وطرحه حمرا وحطت مكياج خفيف يداري عيونها المنتفخه من كثره العياط
اميره خرجت تحت انظار الادهم البارده
عمها بحب: بسم الله ماشاء الله عروستنا قمر تعالي اجعدي جمب عمك
اميره وهي بتقعد جمبه بتوتر: حاضر ي عمي
عمها: انا بعد م شفت اميره احنا هنقرأو الفاتحه وهنعمل كتب كتاب علطول
اميره بصدمه
ال3.
عمها: انا بعد م شفت اميره احنا هنقرأو الفاتحه وهنعمل كتب كتاب علطول
اميره بصدمه: ايههههه
ابوها بصرامه: مالك ي اميره قولنا حاجه غلط ولا ايه
اميره بتوتر وخوف: لا ي بابا انا موفقه طبعا بس احنا مكناش متفقين علي كده احنا كنا بنقول قرايه فاتحه وخطوبه بس كتب كتاب مش هينفع
ابوها: هو اي مش هينفع احنا عندنا في الصعيد البنت لابن عمها هو اولي بيها مش عشان جينا مصر يومين هنغير عداتنا
اميره وخلاص هتعيط من كتر الخوف: يبابا والجامعه ومستقبلي
لسه ابوها هيتكلم قطعه عمها بحنيه
عمها بحنان: مين جالك انك مش هتعملي تعليمك انا هخلي ادهم يوصلك ويجيبك قاطع كلامه صوت جرس الباب
ابوها راح يفتح : دا المأذون
المأذون: موافق ي ابني الزواج من الانسه اميره محمود رضوان
ادهم ببرود وهو ينظر لها: موافج
اميره في نفسها: دا زواج باطل اعمل ايه يربي اوقفه ويقتلو"ني ولا اوافق وبردو لو اكتشفو هيقتلوني يارب اعمل ايه قاطع صوت المأذون
المأذون: موافقه يبنتي الزواج من الاستاذ ادهم سليم رضوان
اميره ودموعها نزلت: موفقه
المأذون: بارك الله وبارك عليكم وجمع بينكم في خير
عمها بفرحه: الف مبروك يولاد عقبال مشفلكم الزوريه الصالحه
عمها وهو بيوجه كلامه لابوها: يلا ي حج فوتك باعافيه
نزلو وركبو العربيه وهيتحركو ناحية الصعيد
واخير وصلو واميره نزلت ودخلو لقو العيله كلها متجمعه
عمها ببتسامه: تعالي ي أميره اعرفك علي العيله دا عمك احمد ودي مراته احسان وده اسلام وايناس ولادهم وده عمك صالح وده مراته صباح ودي كريمه بنتهم ودي عمتك سليمه مراتي يعتبر كده عرفتك علي كل العيله دلوج روحي مع ادهم واطلع ارتاحو ادهم
ادهم: نعم ي بوي
عمها: خد مراتك واطلعو ارتاحو زمانكم تعبنين من السفر
ادهم بخبث وهو بينظر ل أميره: يلا ي عروسه
ادهم واميره طلعو الاوضه
اميره بتوتر وهي بتدخل وهي بتبص علي الاوضه اللي لونها كله اسود حتى الستاير
ادهم بخبث وهو بيقرب منها: اي مش عاجبك ديكور الاوضه نغيرها لسيادتك
اميره وهي بتبلع ريقها بخوف: انت بتقرب كده ليه
ال4
ادهم بخبث وهو بيقرب منها: اي مش عاجبك ديكور الاوضه نغيرها لسيادتك
اميره وهي بتبلع ريقها بخوف: انت بتقرب كده ليه
ادهم وهو بيقرب اكتر بخبث: تفتكري بقرب لي واحد ومراته وفي اوضتهم هيكون بقرب لي مثلا
اميرة بخوف: مينفعش
ادهم بستغراب: هو اي اللي مينفعش
اميره بخوف وتوتر بالغ: انا... انا... انا مش جاهزه انا وراياا جامعه ومستقبل قدامي
ادهم بخبث وهو بياخد حاجه من وراها؛ انتي فهمتي ايه انا كنت بجيب دي
اميره اتنهدت بارتياح: ااه تمام
فجاه شد ايديها وقربها ليه وبيحسس علي وشها: احنا كنا بنقول اي من شويه
اميره من الصدمه تنتها بصاله
اما ادهم لسه هيقرب ويبو"سها سمع الباب اتفتح ودخل منه طفل صغير عنده 5 سنين
الطفل: بابا
ادهم ساب اميره واتجه لي زياد حبيب بابا
اميره بصدمه؛ بابا
ادهم لفلها راسه وقال ببرود: عندك مانع
اميره خافت من نبره صوته: لا.. لا معنديش مانع بس.. بس فين مامته
ادهم ببرود عكس اللي جواه: ماتت
اميره لسه هتتكلم قطعها ادهم
ادهم ببرود: مبحبش الكلام الكتير تمام يستحسن متتكلميش معايا واتفضلي البسي حاجه تانيه غير اللي انتي لابساها عشان هننزل مصر ورايا شغل
اميره': ممكن اسأل سؤال هو احنا هننزل لي واحنا لسه جيين
ادهم ببرود: اولا عشان تتعرفي علي العيله ثانيا انا عندي مهمه وانت ي زياد خالي تيته تلبسك عشان هنمشي
زياد بططفوله: هنمشي يبابا هيييي
اميره بتردد: انا.. انا ممكن اساعده
ادهم بصلها بصه مفهمتهاش: انا نازل ربع ساعه القيكم انتو الاتنين جهزين فجاه سمعو صوت
ال5.
ادهم ببرود: اولا عشان تتعرفي علي العيله ثانيا انا عندي مهمه وانت ي زياد خالي تيته تلبسك عشان هنمشي
زياد بططفوله: هنمشي يبابا هيييي
اميره بتردد: انا.. انا ممكن اساعده
ادهم بصلها بصه مفهمتهاش: انا نازل ربع ساعه القيكم انتو الاتنين جهزين فجاه سمعو صوت صريخ تحت
اميره بخوف وهي بتوجهه كلامها ل ادهم: هو... هو في ايه
ادهم ببرود وكأنه عارف مين ده: انزلي معايا واللي هقولك عليه تنفذيه بالضبط
اميره هزت رأسها بخوف
اميره وادهم نزلو وهما رفعين راسهم بثقه
ادهم ببرود وهو بيحط ايده في جيبه: خير ي فهيمه كنتي عاوزه حاجه
فهيمه بغل : فهيمه اكده اللااه يرحم لما كنت بتجولي ي حماتي ولا عروستك جوتك علينا هي لحجت
ادهم وهو بيحط ايده علي خصر اميره وبيقربها منه وبيبتسم بسماجه: اصل اللي عليها العين والمراد نجول اي مارتي بجه واحنا عرسان جداد وانتي ست العارفين ولا البعيده مبتحسش
فهيمه بغضب وحقد: الزم حدودك ي ولاد انت مبتكلمش عيله صغيره وبعدين انا جايه اخد ولد بنتي ومهنعود اهنيه واااصل
ادهم بغضب: علي جثتي ي مرات عمي ابني مهيبعدش عن حضني واااصل
فهيمه بغضب: انا مهخلهوش يجعد مع الحربايه دي واااصل اللي تاخد واد من امه واهله مجمنهاش علي ولد بنتي واااصل
ادهم بغضب: انتي لييييه مش جاااادره تفهميييي ان بنتككككك خلااااص ماتتتتت انتيييي لييييي مششش متقبلاه
فهيمه بخبث وهي بتبص علي اميره: عاوز ولادك يبجي في حضنك ومهخدوش منيك عندي شرط
ادهم وهو بيتنهد بغضب: اييي هوو
فهيمه بخبث: تطلق اميره.........
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
انضموا لقناة التليجرام ليصلكم اشعار بالنشر فورا عند نشر الروايات الكامله والحصريه عندنا وبس من هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق