القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية لعبه الحب البارت 6_7_8_9_10بقلم اسماء السرسي جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص والروايات



رواية لعبه الحب البارت 6_7_8_9_10بقلم اسماء السرسي جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص والروايات 



رواية لعبه الحب البارت 6_7_8_9_10بقلم اسماء السرسي جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص والروايات 





رواية لعبه الحب البارت 6_7_8_9_10بقلم اسماء السرسي جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص والروايات 




ال6.   

     

فهيمه بخبث وهي بتبص علي اميره: عاوز ولادك يبجي في حضنك ومهخدوش منيك عندي شرط 

ادهم وهو بيتنهد بغضب: اييي هوو 

فهيمه بخبث: تطلق اميره.........

ادهم بغضب: لاااا دي شكل فيوزاتك ضربو خااالص اتفضلي اطلعي من مطرود ومتعوديش هنا تاني 

فهيمه بصدمه وحقد: انتتت بتطردني من بيت بنتي وولادها يبن سليم وعشان مين عشان الحربايه اللي خطفتك من مراتك 

ادهم بغضب: انا مش بطردك دا بيتك بس اللي ميحترمش كرامه مراتي هجل منيه لان كرامتها من كرامتي ولاخر مره هجولك بنتك ماتت واتقبلي الحجيجه لان انا خلاص جربت ازهج انا طاالع 

ادهم بصوت عالي: اميررره ت

اميره فاقت من سرحانها وابتسمت: نعم ي ادهم 

ادهم حس بدربات قلبه تسارعت من نطق اميره اسمه 

ادهم ببتسامه وهو بينظر ل أميره: تعالي عاوزك 

اميره: حاضر 

اما كان في عيون بتنظر عليهم بغل وغضب وكره 

اميره طلعت ورا ادهم 

اميره وهي بتفتح الباب: نعم ي ادهم 

ادهم وهو بيقرب منها: الصراحه عجبتيني تمثيلك اقنعني انا شخصيا 

اميره بضحك لاول مره مع ادهم: لااا دي هوايه كده علي قدي 

ادهم وهو بيقرب منها اكتر:قولتيلي هوايه وفجأه رما نفسه علي السرير  

ادهم ببرود: هتيجي تتخمدي ولا هتنيكي وقفه انا ورايا مشاغل بكره 

اميره بصدمه من اللي كان من شويه بيهزر معاها ودلوقتي انسان بارد اي الشخص اللي بيتغير 180 درجة ده فاقت علي صوت ادهم 

ادهم: طفي النور 

اميره اتخضت من صوته وطفت النور ولسه هتنام جمبه لقت اللي فتح عنيه وبصلها

اميره اتخضت: اعاااا 

ادهم برفعه حاجب: اي شوفتي عفريت 

اميره بخوف: لا شوفتك انت 

ادهم قام: بتجولي اي 

اميره بخوف: بقول مشفتش حاجه 

ادهم: اممم اتفضلي 

اميره لقت اللي بيمد ايديه ببطانيه ومخده 

اميره: اي دول 

ادهم ببرود: لا دي لازوم انك هتنامي علي الكنبه انهاردا 

اميره بصدمه'؛ ايهههه.......



ال7.      


ادهم ببرود: لا دي لازوم انك هتنامي علي الكنبه انهاردا 

اميره بصدمه'؛ ايهههه.......

ادهم: هو اي 

اميره: يعني ايه انام على الارض مش العكس ولا ايه 

ادهم ضحك بسخريه: انتي قاصدك انا اللي انام على الارض لااا يماما انسي يلاا خلينا ننام ورانا مشاغل بكره 

اميره: يعني ايه 

ادهم ببرود: علي الكنبه وشد اللحاف عليه ونام 

اميره قاعدت تبص علي الاوضه بزهق: يعني يارب اتجوز غصب عني ومشاكل اول مجينا وكمان انام على الكنبه وفجأه جي في بالها انها حامل حطت ايديها علي بوقها تكتم شهقتها 

اميره بخوف هامس: يارب خليك معايا انا خايفه اوي وانا هحاول اخليه ميقربش مني ايوه مش هخليه يقرب مني 

في الصباح 

اميره بتصحي علي ايد رقيقه صغيره بتلمس خدها 

اميره بتفتح عنيها بتبص بتلاقي زياد 

اميره وهي بتقوم ببتسامه وهي بتاخده علي رجلها: زيزو صباح الخير 

زياد: صباح النور ي طنط 

اميره: اممم بلاش طنط دي اي رأيك تقولي ماما 

زياد وهو بيقوم من علي رجلها وقال بغضب: انا ماما ماتت ومبقولش لاحد ماما 

اميره بستغراب: لي ي زيزو 

زياد: هو كده ولو سمحتي انزلي عشان تفطري معانا بيقولك بابا 

#ملحوظه زياد عنده 10 سنين وفاهم شويه 

اميره استغربت بس دخلت الحمام غسلت وشها ولبست وادت فرضها ونزلت بالاسدال وكان شكلها حلو اوى 

ادهم بصلها وهي انزله من علي السلم وللحظه سرح فيها بس فاق علي صوت ولدته سليمه 

سليمه بطيبه: تعالي يبتي اجعدي جمب زوجك 

اميره ابتسمت بود وقاعدت جمب ادهم وبصتله وادهم كمان بصلها وفاقو علي صوت كريمه بنت عمه 

كريمه بسخريه: اي ي چزيره العشاق انتو احنا علي السفره مش في شهر العسل 

ادهم بصلها ووجه كلامه لابوه: طب بمناسبه شهر العسل انا هنزل مصر عندي مأموريه وهاخد مراتي وابني معايا 

سليم ابوه: مأموريه اي يولدي 

ادهم بجديه: عرفنا إن فيه تجار مخدا"رت هعدو بضاعه فيها كوكا"يين وهيعادو علي الطريق الصحراوي 

سليم: ربنا معاك يولدي وترجعلنا بالسلامه 

ادهم: ربناا يخليك يبوي 

سليمه: خد بالك من روحك يولدي وترجعلنا بالسلامه 

ادهم وهو بيبوس ايدها: ادعيلي بس ي امي 

سليمه: أنت في كل دعواتي يبني هو انا ليا غيرك 

ادهم طلع واميره وزياد طلعو وراه

اميره بتسأل زياد: زيزو هو بابا بيشتغل اي 

فجاه جه صوت من وراها




ال8


اميره بتسأل زياد: زيزو هو بابا بيشتغل اي 

فجاه جه صوت من وراها: مقدم 

اميره بصت وراها بخضه: ادهم 

ادهم: اجهزي عشان مفيش وقت 

اميره لبست ولبست زياد ونزلو سلمو علي العيله ومشيو 

اميره وهما في الطريق ": ادهم عاوزه اسألك سؤال 

ادهم: خير 

اميره: هو اي السبب اللي تخلي حماتك تكرهك بالشكل ده 

ادهم وهو بيبصلها بطرف عنيه: يهمك 

اميره: مجرد فضول 

ادهم: يبقي متسأليش 

اميره بصت له وقالت في سرها: اي الانسان البارد دا  

ادهم: متغلطيش كتيرر عشان انا لحد دلوقتي مكبر دماغي 

اميره بصدمه: هو انت سمعت ازاي انا كنت بتكلم في سري

ادهم بصلها بسخريه وكمل سواقه 

في مكان تاني 

فهيمه بتتكلم مع حد 

فهيمه بغضب: انا عاوزه انتجم من ابن سليم 

الشخص بغموض: لسه بدري علي حكايه الانتجام دي احنا هنلعبه الاول 

فهيمه بخبث: ازاي 

الشخص بخبث: مراته 

فهيمه وهي بتبتسم بخبث: أنت عارف حاجه 

الشخص بضحكه شريره: حاجات مش حاجه واحده والعبه هتبدأ من دلوجت يبن سليم  

اميره وادهم وصلو 

اميره بصدمه: احنا هنقعد في البرج ده 

ادهم: أنت شايفه اي 

اميره ببتسامه: انا شايفه حاجات مش حاجه واحده 

ادهم ابتسم علي ابتسامتها: ادخلي وخدي زياد معاكي علي معمل حاجه وهحصلكم 

اميره هزت راسها وخدت زياد وطلعو 

اميره: زيزو 

زياد وهو بيبصلها: انا اسمي زياد ومبحبش حد يدلعني ودخلت اوضته 

اميره بصت لخياله بصدمه ودخلت وراه

اميره: أنت بتتكلم معايا كده لي ي زيز. اصدي ي زياد 

زياد: انا بتكلم عادي بس انا مبحبش حد يدلعني انا راجل 

اميره: يبني هو حد قالك انك مش راجل بس انت لسه صغير عادي ندلعك

زياد: متعودتش علي كده ولو سمحتي اقفلي الباب وراكي عشان عاوز انام 

اميره: انت بتطردني بشياكه تمام 

اميره قفلت الباب وطلعت

اميره: هو اي الواد ده هو انا ياربي ناقصه مكفايه ابوه لوح تلج كمان الواد

فجاه جه صوت من وراها: هو مين اللي لوح تلج


ال9.   


اميره: هو اي الواد ده هو انا ياربي ناقصه مكفايه ابوه لوح تلج كمان الواد

فجاه جه صوت من وراها: هو مين اللي لوح تلج 

اميره اتجمدت في مكانها: كنت عارفه اني لساني في يوم هيوديني في داهيه 

ادهم وهو بيقف قدامها: ولسانك جابك عندي انتي ي بت لو محترمتيش نفسك انا بقق عندي اللي يخليكي تحترمي نفسك 

اميره: حاضر تحترمت نفسي اهو وابتسمت بسماجه 

ادهم: اتفضلي ادخلي دي اوضتك ودي اوضتي يلا 

اميره: لا انا عجبني الاوضه دي جدا خد انت اللي هناك ولسه هتدخل الاوضه 

ادهم بتحذير: ممنوع خط احمر انك تدخلي الاوضه دي فاهمه ولا لا 

اميره بخوف من شكله: فاهمه.. ااه قولتيلي اوضتي منين 

في مكان تاني 

فهيمه بغضب: اهو ادهم سافر ومش هنعرف نعمل اللي خططنا عليه 

الشخص بخبث: ومين جالك ده كده احسن واسهل عشان نعرف نحط كل الافكار السلبيه في دماغهم ضد اميره ولازم يكون ابوها هناك 

فهيمه بستغراب: ليي

الشخص بسخريه: طول عمرك دماغك علي قدك اسمعي..........................  فهمتي هنعملو ايه 

فهيمه ببتسامه: يخرب عجلك عشان اكده سموك العبقري اهنه 

العبقري: اتعلمي فكري قبل متنفذي 

في منتصف الليل 

اميره بنوم: ياربي انا عطشانه والبتاع ده فاضي اووووف انا هقوم انزل اشرب 

اميره وهي ماشيه وكانت هتقع اكتر من مره: ياربي مين الحمار اللي طفي النور ده كده 

وراحت تفتح التلاجه ولسه هتشرب لقت خيال وراها راحت لفه وتفت المياه كلها على وشه 

اميره بخوف: أنت مين 

... انا الحمار اللي طفي النور كده


ال10.  

     

اميره وهي ماشيه وكانت هتقع اكتر من مره: ياربي مين الحمار اللي طفي النور ده كده 

وراحت تفتح التلاجه ولسه هتشرب لقت خيال وراها راحت لفه وتفت المياه كلها على وشه 

اميره بخوف: أنت مين 

... انا الحمار اللي طفي النور كده 

وفجأه مسدس فوق دماغها 

اميره: اعاااا الحقونيييي ادهمممم 

حط ايده علي بوقها عشان يكتم صوتها: هووووش ماشي معايا بالزوق والا هفضي المسدس دا كله في دماغك فاهمه 

اميره هزت راسها بخوف وهو خادها ولسه هيطلع من باب الشقه لقي اللي خبطه بضهر المسدس علي مؤخره راسه وقع مغمي عليه 

ادهم شعل النور

ادهم بمواسيه: انتي كويسه 

اميره جريت عليه بخوف وحضنته: اعااا انا كنت خايفه ليحصلي حاجه متسبنيش تاني ي ادهم 

اما ادهم اول مجريت علي وحضنته حس باحساس غريب اول مره يحسه احساس حلو وبدون وعي منه حط ايده علي ظهرها يضمها لي ويستنشق عبيرها ويتلذذ من بث الامان في حضنها ادهم فاق علي صوتها 

اميره بستغراب: ادهم أنت سمعني.... انا بكلمك 

ادهم هز راسه بنعم وطلعها من حضنه وبص ناحية اللي مرمي علي الارض 

ادهم بغضب وهو بيشيل الحاجه اللي علي وشه عشان يعرف مين هو': انا هعرف مين ابن 🐕دا وربي مهرحم امه وفجأه شال الغطا 

ادهم واميره في صوت واحد: عااادل؟؟؟؟؟!!!!!! 

في مكان تاني 

فهيمه بتكلم العبقري 

فهيمه بغضب: هو الزفتت اللي اسمه عادل دا اتأخر لييه 

العبقري بتوتر لاول مره يظهر عليييه: مش عااارف مش عااارف ي فهيمه 

فهيمه بستغراب: وأنت مااالك متوتر كده لي 

العبقري بتهرب: لا مفيش حاجه 

عند اميره وادهم 

ادهم واميره في صوت واحد: عااادل 

اميره وادهم بصو لبعض 

اميره بستغراب: انت تعرفه منين 

ادهم بتهرب: انا المفروض اسأل السؤال ده انتي تعرفي الواد ده منين 

اميره بتحاول تتهرب من السؤال: انا معرفش 

ادهم بخبث: يعني ده مش ابوه الطفل اللي في بطنك اللي جبتوه من الحرا"م 

اميره بصدمه......


تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

الرواية كامله من👈( لعبه الحب) 

انضموا لقناة التليجرام ليصلكم اشعار بالنشر فورا عند نشر الروايات الكامله والحصريه عندنا وبس من هنااااااا



تعليقات

التنقل السريع