رواية لعبه الحب البارت 11_12_13_14_15بقلم اسماء السرسي جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص والروايات
رواية لعبه الحب البارت 11_12_13_14_15بقلم اسماء السرسي جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص والروايات
رواية لعبه الحب البارت 11_12_13_14_15بقلم اسماء السرسي جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص والروايات
ال11.
ادهم بخبث: يعني ده مش ابوه الطفل اللي في بطنك اللي جبتوه من الحرا"م
اميره بصدمه وبرقت عنيها: انت... انت.. انت
ادهم بسخريه: انتي لسه هتهتهي
اميره واخيرا سيطرت علي نفسها واتكلمت: أنت عرفت منين اني اني حامل
ادهم بسخريه وضحك علي ساذاجتها: انتي ساذجه اووي ي اميره.... اوعي تفكري اني مش عارف عنك حاجه لا ي حبيبتي انا عارفك من وانتي لسه لحمه حمرا وعارف كل خطواتك وانا كنت بنقذك من اي خطر بيجي عليكي بس للاسف مقدرتش احميكي من الواطي اللي اسمه عادل ده ولما وفقت اتجوزك وانا كنت رافض الجواز خالص اتجوزتك عشان احميكي اتجوزتك عشان احميكي من ابوكي واللى كان هيعملو فيكي ولاني وعدت نفسي اني احميكي من اي خطر يصيبك ي اميره فهمتي انا اتجوزتك لييه ي اميره وانا عارف انه جوزنا باطل اصلا
اميره بنهياار ونزلت بركبتها على الارض: مكنتش قصدي اسوأ سمعه ابويا عمري م لقيت الحنان منه دايما بيعاملني اني تقيله عليه غمري م لقيت العطف منه كنت اما بشوف ابهات صحابي بيعملوهم ازاي بقول مش معني ابويا مش زيهم مش معني هو بيعملني انا بقسوه وجفاف كده ليي غمري م لقيت الحنان منه عشان كده دورت عليه براا لحد م قبلت عادل وهو بيديني الحنان والحب واللطف لحد مكتشفت انه زي زي بابا بالظبط بس الفرق انه عادل خدعني وخاني وضربني بسكينه تلمه في قلبي يوم اما قولتله اني حامل طردني واهني وقالي مش عاوز اشوف وشك وهو عارف انه اكتر انسان انا حبيته وفي اللحظه دي اميره انهارت كليا
ادهم خدها في حضنه: هوووش اهدي ي اميره كل حاجه هتتصلح اهدي
في مكان تاني
العبقري رايح جاي بنرفزه وعصبيه
فهيمه: يوووه مترسيلك علي حل متقعد ي تجف مش رايج جاي اكده
العبقري بعصبيه: خليكي في حالك ي فهيمه دلوج
فهيمه بغضب وهي بتجمله: انت اي اللي واخد عقلك اكده
العبقري بقلق: عادل.... عادل لحد دلوقتي مظهرش
فهيمه بغضب: وانت شاغل نفسك بيه لييه ميولع ولا يتحرج في ايييي
العبقري بنرفزه وتسرع: عاااوزه تعررفي انااا قلقااان علييه لييي انااا هقوولك عشااان عاددل دا يبق ابنييي
فهيمه بصدمه: اييييي؟؟؟؟؟!!!!!!!
ال12.
فهيمه بغضب: وانت شاغل نفسك بيه لييه ميولع ولا يتحرج في ايييي
العبقري بنرفزه وتسرع: عاااوزه تعررفي انااا قلقااان علييه لييي انااا هقوولك عشااان عاددل دا يبق ابنييي
فهيمه بصدمه: اييييي؟؟؟؟؟!!!!!!!
العبقري بيلعن نفسه انه اتسرع وقالها سر زي ده: فهيمه ا
قطعته فهيمه: عشان اجده كنت خايف عليه يروح وانا اقول الراجل ده خايف علي الواد كييف اتاري طلع ابنك في الاخر
العبقري بتحذير: السر ده لو طلع لحد فيها موتك ي فهيمه
فهيمه بغضب: انت بتهددني ولا ايه
العبقري ببرود: لااا انا بحذرك بس
عند ادهم واميره
ادهم حط اميره على السرير بعد م نامت في حضنه من كتر العيااط
ادهم بحزن: وحياتك عندي ي اميره لخد حقك تالت ومتلت من الواطي ده وغلوتك عندي لربهولك فجاه ادهم قام واتجه ناحية اوضه من الاوض
ادهم بسخريه: اهلا اهلا بساعده البيه
عادل وهو بيفوق: انا فين
ادهم: في حنه ام''ك
عادل بغضب: احترم نفسك
ادهم بغل: هو أنت لسه شوفت احترام وانقض عليه مثل الاسد الجائع عندما ينقد على فريسته تحت صرييخ العادل
ادهم بغل: صررخ صرررخ باعلي صوت عندككك لان مفييش حد هينجدككك مني صررررخ
عادل بوجع: ارحمنييي
ادهم بغل وهو بيضرب اكنه كيس ملاكمه وهو بيضرب عليه بس بعزم قوته: وانتتت مرحمتهاااش لييي بنااات الناااس لعبه يبن ال****** انا بققق هخليك تحرم تبص على اي واحده وانت ماشي مش تتكلم معايا انا بقق مش هخليك تنفع را"جل خااالص هخليك نص را"جل والنص التاني سوسن يلااااا
عادل بخوف: لاااا ابوس ايدك... انااا اسف اوعدك اني مش هتكلم مع اي واحده ولو عاوزني اكتب علي اميره هكتب عليها بس ابوس ايديك كله الا مستقبلي
ادهم بخبث: بس تقولي مين اللي باعتك
عادل بخوف وتردد انه يقول اسمه فخطر على باله فهيمه يقول اسمها وينقذ نفسه وينقذ ابوه
عادل بخوف من ذالك الادهم: فهيمه
ادهم بصدمه': فهيمه.... هو متوقع منها كل حاجه الا حكايه الشر"ف دي
عادل : هي اللي اتفقت معايا اني العب علي اميره اني بحبها وواحده واحده اسرق منها شر"فها وبعد كده ارميها ومسألش عنها عشان هي عارفه انك بتحبها وفضلتها علي بنتها
ادهم بصدمه: مش معقول كل ده يطلع منها لييي تعمل معاها ومعايا كدا بس ورحمه امي مهسيبكو لانت ولاهي
عادل بخوف من هذا الاسد الثائر: بس انت قولت انك هتسيبني بعد م اقولك مين
ادهم بغل: وانا رجعت في كلامي عندك مانع ونزل عليه زي الاسد م بينقض علي فريسته
ال13.
عادل بخوف من هذا الاسد الثائر: بس انت قولت انك هتسيبني بعد م اقولك مين
ادهم بغل: وانا رجعت في كلامي عندك مانع ونزل عليه زي الاسد م بينقض علي فريسته
عند العبقري
العبقري بخوف: الواد مجاش لحد دلوقتي ليه
فهيمه بسخريه: تلاقي ادهم قام بالواجب معاه
العبقري بشرر: والله لو كان لمس ابني بسوء ليكون روح ابنه قصاده
فهيمه بغضب وخوف على ابن ابنها: انت بتجول اي عاوز تجتل ابن بنتي
العبقري وهو بيتكلم بنبره فهيمه خافت منها: اجتله واشرب من دمه واجتلك كمان لو مسكتيش فاهمه
عند اميره
اميره فاقت ملقتش حد جمبها وادهم مش موجود فخافت ولسه هتفتح الباب لقت اللي في وشها
اميره وكأنها لقت مصدر امانها: ادهم وحضنته بكل قوتها
ادهم وهو بيبعدها: اميره متنسيش ان جوزنا باطل ي اميره يعني مينفعش تحضنيني بالشكل دا
اميره حست نفسها انها مدلوقه عليه: انا اسفه ي ادهم وجت عشان تمشي ادهم مسكها من ايدها واميره بصتله
ادهم: عاوزك في موضوع
اميره: وانا كمان عاوزاك في موضوع
ادهم: انا مستعد اكتب ابنك على اسمي
اميره بصدمه: أنت بتقول ايه
ادهم بحزن: بقولك هكتب الطفل علي اسمي فيها
اميره وهي بتبصله بجمود: في انه عاوزه انزل اللي في بطني لانه ابن حرا"م وانا كل اما ابصله هفتكر ازاي كنت رخيصـ''ـه لما سلمت نفسـ"ي لانسان الغلط انا عاوزه انزله
ادهم ببتسامه علي القرار ده هو مكنش عاوز يقولها انه تنزله عشان متفتكرش انه اناني وكده: الطفل عدي عليه 120 يوم
اميره بستغراب: لا لييه
ادهم: عشان لو كان عدي عليه اكتر من كده كان هيبقي خطر على حياتك
اميره بحزن: حتي لو كان خطر علي حياتي المهم اني مش عاوزاه
ادهم لسه هيتكلم لقي اللي بيرزع علي الباب الشقه
ادهم بغضب: مين الحيوان اللي بيخبط علي الباب بهمجيه كده
اميره وهي بتمسك ايده: متسبنيش ي ادهم والنبي
ادهم وهو بيمسك ايدها: تعالي معايا
ادهم بيفتح الباب لقي اللي داخل ومسك شعر اميره وبينزل فوقها ضرب: اااه ي خا"طيه يللي جبتيلي العاا"ر حامل من وا"حد تاني ي وس****
ال14.
ادهم بيفتح الباب لقي اللي داخل ومسك شعر اميره وبينزل فوقها ضرب: اااه ي خا"طيه يللي جبتيلي العاا"ر حامل من وا"حد تاني ي وس****
اميره بصدمه ودموع: بابا
ابوها وهو بيلطشها كف جامد علي وشها: اخرسيييي متقولييش كلمه بابا دي تاني انا مش ابوه واحد خااا"طيييه زيككككككك
اميره بعياط وبتحاول تبعده: يبابا افهمني
ابوها لسه هيمد ايده عليها ادهم مسك ايده ونزلها
ادهم: انا محترمك لانك عمي وابوها غير كده انا لو حد رفع عينه علي مراتي بس كنت قتلته مش يمد ايده عليها
ابوها بغضب: وانا ابوها وحقي اقتل"ها واغسل عااا"ري
اميره بصريخخخ: بسسسسسس كفااااااايه انتووووو اييييييي اناااااا واحدددده انضحكككك عليهاااااا من واحددد زياااا"اااله بعتررررف اني سلمت"ـه نفسي وانااا راضييه بس طلع ندل انا ضحيه حب فااااااشله انا مستحقش اعيييش انااااا هموووت نفسيييي وسرعاان م جابت السكيـ''نه من طبق الفاكهه وحطتها علي ايديها وو
في مكان تاني
فهيمه ببتسامه شر: يخرب عجلك ي عبقري انت دي دماااغ سم حطيت النار علي البنزين وزمان اميره خلصنا منيها
العبقري بغل وحقد: ولسه ي فهيمه انا هدمر''هم كلهم هصفي حسابي منهم واحد واحد هفعصهم تحت رجلي وسرعان م جاله تلفون وطلع من الاوضه ودخل اوضه تانيه
العبقري: الو
الشخص....................
العبقري: لاااا الشحنه هتيجي في معادها مش هتتأخر والظابط ادهم ده مش هيبقي فاضي باللي انا عملته في عيلته مش هيلحق يعمل حاجه من كم المصايب اللي وقعت علي دماغه
الشخص...................
العبقري: لاااا الشحنه الكوكا"ين هتجي في معادها وانا قد كلمتي ي يبيه
فهيمه بشر وقد سجلت م قال: وحياتك لهقسمك في الفلوس اللي هتيجي دي مهو انا مطلعش بلوشي اكده وابتسمت بشرر
#
ال15.
العبقري: لاااا الشحنه الكوكا"ين هتجي في معادها وانا قد كلمتي ي يبيه
فهيمه بشر وقد سجلت م قال: وحياتك لهقسمك في الفلوس اللي هتيجي دي مهو انا مطلعش بلوشي اكده وابتسمت بشر
فجاه وهي ماشيه وقعت الفازه علي الارض
العبقري وهو بيبص ناحية الباب
العبقري مع المتصل: معلش يبيه هتصل بيك بعدين قفل معاه وراه ناحية الباب وفتحه وو
عند ادهم
اميره حطت السكينه علي ايديها
اميره ببكاء: انا مستهلش اعيش انا همووت نفسي عشان ترتاحو واريحكوو مني ولسه هتقطع شرا"ينها سرعان م ادهم جري عليها وشال السكينه من علي ايديها ورماها بعيد
ادهم بغضب وهو بيهزز فيها: انتي غبيييه انتي عااوزه تموتي كافره فووووقي بقق
اميره وهي بتقع علي الارض بضعف: انا عاوزه امووت مش عاوزه اعيش يااارتني موت مع ماما علي الاقل مكنش كل ده حصل معايا
ابوها بقسوه: انا من انهاردا مليش بناات انتي من انهارده موتي بالنسبالي وخد بعضه ومشي
اميره وهي بتبص علي ظله: انا موت بالنسبالك من زمان يبابا عمرك معملتني بحنيه يمكن لو مكنتش تعاملني بجفاف وتعملني بشويه لطف مكنتش دورت برا علي حد بيحبني ويديلي الحب والحنان طول عمر الناس بتقول البنت سنادها ابوها وانت عمرك مكنت سندي يبابا انت سبتني من اول الطريق وخلتني اكمل لوحدي
ادهم وهو بيخدها في حضنها وبيتكلم بنبره حنينه: مين قال انك ملكيش سند انا سندك يقلبي ولو كان هو سابك من اول الطريق فنا همسك ايديكي لحد موصلك للي تحلمي بيه وفجأه قطع كلامه
اميره بصريخخ ووجع وهي بتمسك بطنها: اااااااااه الحقني ي ادهمممم
ادهم بخضه: مالك ي اميره وسرعان م اتصدم وهو شايف دم نازل من اميره
ادهم بخووف: اميررررره
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
الرواية كامله من👈( لعبه الحب)
انضموا لقناة التليجرام ليصلكم اشعار بالنشر فورا عند نشر الروايات الكامله والحصريه عندنا وبس من هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق