القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية رحيم البارت السابع والثامن بقلم محمد ربيع في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية رحيم البارت السابع والثامن بقلم محمد ربيع في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



رواية رحيم البارت السابع والثامن بقلم محمد ربيع في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




رواية رحيم البارت السابع والثامن بقلم محمد ربيع في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




#رحيم محمد ربيع 


البارت السابع 


عنتر :يامعلم اهدي بس البنت هتموت 


جعفر : انطقي ل هقتلك مين اللي كان واقف معاكي


رحمة : خلاص هقول ده واحد اسمه رحيم انقذني من شباب كانو بيرخمو عليا وشافني وانا في الشارع ف جه وسلم عليا 

جعفر : رحيم تاني اي قصة الجدع ده انا لازم اعرفها عنتر خد  سبع البرومبة عامر معاك وخد رجاله علي قد ما تقدر واقلبلي المنطقة كلها عليه


عنتر : تمام يا معلم 


جعفر : مترجعش من غيره 


عنتر : اوامرك يا معلم


جعفر : وانتي بقي مفيش خروج نهائي 


 رحمة : يا ابويا ده انا بنتك ليه بتعاملني كده 


جعفر :كل ده ومش عارفه ليه علشان انا كنت عايز ولد يشيل من بعدي ويبقي سندي مش بنت 


رحمة : طيب وانا ذنبي ايه في كل ده 


جعفر : اخرسي خلاص ولو شفتك خرجتي برة اوضتك هقتلك 


رحمة : حاضر 


جعفر عين اتنين قدام اوضة رحمة 


رحمة : يارب يارب استرها علي رحيم هو ملهوش ذنب  وفجأة تليفونها رن      ايوة مين 


رحيم : انا رحيم يا رحمة 


رحمة : كويس انك اتصلت بيا اهرب بسرعة من المنطقة كلها ابويا بعت رجالة وبيدورو عليك 


رحيم : متخافيش يارحمة عليا انا هعرف اتعامل معاهم كويس 


رحمة :  يارحيم عشان خاطري اهرب 


رحيم : مش رحيم اللي يهرب يا رحمة 


رحمة: يارب بقولك بعت رجالة كتير افهم بقي واهرب 


رحيم : برضه مش هتحرك من مكاني ومستنيهم كمان 


رحمة : مش عارفه اقولك ايه بس ربنا معاك 


يتبع 


بقلميMohamed Rabyea


#رحيم 


البارت الثامن


عنتر اخد عامر ورجالة كتير وبدأو يقلبو المنطقة علي رحيم بس للاسف مفيش اي اثر  ليه ولا حتي اسم رحيم موجود في المنطقة نهائي ورجعو للمعلم جعفر


عنتر : ملقناش حد يا معلم جعفر 


جعفر : يعني اي ملقتوش حد انا مش قولت مترجعوش من غيره 


عامر :يا معلم جعفر قلبنا المنطقة بيت بيت ومفيش اثر ليه خالص 


جعفر : يبقي اكيد مش من منطقتنا 


عنتر : اكيد يا معلم 


عامر : نفسي اعرف بس طريقه وانا هقطعه حتت 


جعفر : عامر الزم حدودك ومحدش هيقرب منه غيري ولازم نعرف حكايته أي وهو مين اصلا 


عامر : حاضر يا معلم جعفر


عنتر : طيب معلهش انا عندي فكرة بس يا معلم وخايف منك 


جعفر : قول انطق متخفش 


عنتر : يعني امان يا معلم 


جعفر: امان بس ياريت تكون حاجه مفيدة 


عنتر : انت خلي بنتك رحمة تخرج واديها الامان وكأنك نسيت الموضوع وانا متأكد ان اكيد هيحاول يقابلها ويطمن عليها 


عامر : انت بتقول اي يا عنتر انت مجنون 


جعفر : اسكت بقولك يا عامر ده اخر تحزير ليك فكرة برضو يا عنتر 


عنتر : طيب يلا بقي همتك يا معلم عايزك تطمنها وكأنك نسيت كل حاجه واحنا هنراقبها في كل مكان


جعفر : تمام بس انا عايزه حي. تحت رجليا مفهوم يا عامر 


عامر : مفهوم يا معلم 


وفعلا حصل اللي اتفقو عليه بالحرف وبدأت رحمة تخرج وتدخل ولا كأن حاجه حصلت بس هما عنيهم عليها في كل مكان


رحمة اتصلت ب رحيم 


رحمة : ايوة يارحيم انا كنت قلقانه عليك الحمد لله انهم معرفوش مكانك انت هربت زي ما قولتلك ولا ايه 


رحيم: لا انا مهربتش وعارف بعمل ايه بس اهم حاجه انتي كويسة 


رحمة : الحمد لله ابويا سابني اخرج عادي وكأن مفيش حاجه حصلت بس حاسه ب حاجه غريبه في الموضوع ده مش مطمنه 


رحيم : خليها على الله انا نفسي اشوفك وحشتيني 


رحمة :وانت كمان بس خايفة ابويا 


رحيم : قولتلك خليها على الله


رحمة : طيب هقابلك برة البلد عشان محدش يعرفنا وهقول ل ابويا اني رايحة اشتري هدوم وكده 

رحيم : تمام وانا في انتظارك 


يتبع اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا 

الرواية كامله من👈( رحيم) 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


تعليقات

التنقل السريع