القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت قاصرا البارت 6_7_8_9_10بقلم شيماء الديب


رواية أحببت قاصرا البارت 6_7_8_9_10بقلم شيماء الديب 




رواية أحببت قاصرا البارت 6_7_8_9_10بقلم شيماء الديب 




ونقول بسم الله 🤲


🧿🖊️ البارت السادس 🫶


#أحببت_قاصراً 🫶


سيف بنظره كلها غضب بص لامه واخد بعضه ومشي بعيد عنهم ووقف لوحده ودماغه مش راضيه توقف عن التفكير بملك 


وباحساسه الغريب اللي بيحسه ناحيتها وبيكلم نفسه بعيون مليئه بالدموع المحبوسه// يارب ياملك تطلعيلي بسلامه وانا اوعدك مش هزعلك تاني 


فجاه حس انه هيفقد سيطرته علي عيونه وهتخونه دموعه وتنزل 


فاق لنفسه وكأنه نفسه يضرب قلبه ويأدبه كمثل ولداً عاقِ لاهله


 ايه ياسيف مالك متدهول كده ليه وعامل في نفسك كده ليه وزعلان بشكل ده ليه 


وكمان عاوز تعيط اوووووووف يااارب ريحني انا تعبت في حياتي كتير


فاق من شروده وحربه مع نفسه علي صوت الدكتور طلع من غرفة العمليات


طلع جري عليه بلهفه ونسي ان كل العيله واقفه ومعطاش لحد فرصه يوصل لدكتور قبله


سيف // خير يادكتور طمني 


خالد // انا جدها يادكتور طمنا يابني بنتنا عملت ايه


الدكتور // اتطمنو ياجماعه هي هتبقي كويسه باذن الله وممكن كمان بكره الصبح نتطمن عليها وترجع معاكم علي البيت

 بس اهم حاجه الراحه التامه وبعد 15 يوم هشوفها باذن الله. ;; حمدالله علي سلامتها ياجماعه 


احمد // الله يسلمك يادكتور الف شكر


مني بدموع // هو انا ممكن اشوف بنتي ونبي يادكتور 


الدكتور // ااه طبعا يامدام بس لما تفوق من البنج تقدور بعدها تدخلو تطمنو عليها


مني هزت راسها بالموافقه


احمد // بقولك ياسيف يابني خد امك وابوك وجدك ورحوا عشان الوقت اتاخر وكتر خيرك انت من بدري واقف علي رجليك


هاله // اه والله ياسيف عمك صدق واحنا اتطمنا علي ملك خلاص يلا بينا احنا


سيف بنرفزه // انا بايت هنا واذا كنتي عاوزه تروحي اتفضلي مع بابا انا زي مادخلت بملك هخرج بيها


هاله بعصبيه // سيف 😡 انت من امتي وبتتكلم مع امك كده انت نسيت نفسك ولا ايه


أسعد // مش وقته بقي ياهاله اوووف منك يلا لو عاوزه تروحي اتفضلي يلا بينا 


هاله بغضب // يلا بينا ياابوسيف عشان لو فضلت هنا كمان دقيقه هيكون ليا تصرف تاني


خالد متابع الاحداث في صمت لحد الاخر وتأكد من احساسه ناحية سيف 


خالد بصوت عالي // أسعد ;; خد مراتك وامشي انت يابني وانا هفضل معاهم


أسعد // ماشي امرك ياحاج ;; يلا ياهاله 


هاله ماشيه وراه بتنفخ ووشها مطلع نار


خالد // تعالي يااحمد يابني ندخل نتطمن علي بنتك 

دخل خالد ووراه احمد ومني وسيف 


مني // ملك حمدالله علي سلامتك ياقلب امك مين اللي عمل فيكي كده


احمد // مش وقته يامني المهم اننا اتطمنا عليها ; متتعبيش نفسك دلوقتي ياحبيبتي وارتاحي


خالد // حمدالله علي سلامتك ياقمر العيله


ملك // الله يسلمك ياجدو 


سيف ساكت وبيتطمن عليها بس بعيونه ومش بينطق وجده خالد الوحيد اللي فاهم ومتابع نظراته لبنت عمه


خالد طلع من الاوضه وقف برا لوحده ودماغه اشتغلت في التفكير ومليون سؤال بيدور في راسه

وفي وسط زحام افكاره لقي احمد جاي عليه


احمد // مالك ياحاج اكيد تعبت انهارده تحب اوصلك البيت ترتاح شويه


خالد / لا يابني فاضل شويه والنهار يطلع وبس نتطمن علي بنتك كلنا هنروح


احمد // اللي انت شايفه ياحاج انا هنزل اشتري اكل ومايه عشان سيف زمانه مأكلش حاجه طول النهار وعشان حضرتك كمان تاكلك لقمه


خالد // لا يابني مليش نفس شوف بس ابن اخوك هاتله اكل


احمد // حاضر ياحاج هروح اجيب شوية حاجات وارجعلك


ومشي احمد واحمد كمل وقفه مع نفسه وفضل يشرب واستمر الموضوع شاغل باله 🤫🤫


رأيكم يهمني😥


ونقوول بسم الله 🤲


🧿🖊️والبارت السابع 🫶


#أحببت _قاصراً 🫶


بقلمي. 🖊️ شيماء الديب 


ملك // ماما عاوزه اشرب لو سمحتي


مني // خدي ياحبيبتي اشربي علي مهلك


سيف قاعد علي كرسي في وش سرير ملك وباصص عليها


ملك // شكرا ياابيه سيف مش عارفه من غيرك كان جرالي ايه

سيف // ولا يهمك ياملك المهم تبقي كويسه ~ بس قوليلي انتي وقعتي ازاي انا اتلهيت فيكي ونسيت اسالك وايه اللي وداكي المكان ده


ملك // اصل واحنا رايحين الدرس انا وسمر اتخانقنا وراحت زقاني جامد ووقعت علي طوبه كبيره وهي مشيت وسابتني وانا مقدرتش اقف علي رجلي وقتها


سيف بغضب // انتي بتقولي ايه يعني سمر اللي عملت كده فيكي


ملك هزت راسها بخوف


سيف بصوت عالي // طب وديني ياسمر لما اروحلك 


مني // اهدا يابني هي اكيد متقصدش


سيف بيقز علي اسنانه وبيهز براسه لمرات عمه وسكت بس جواه بركان


خالد سمع صوت سيف فحأه بقي عالي دخل بسرعه عليهم //خير في ايه ياولاد مالك ياسيف


سيف // لا ابدا مفيش حاجه ياجدي بالاذن منك هروح الحمام وارجع


خالد هز براسه لسيف وهو بيبص لمني وعاوز يعرف في ايه 


فجأه باب الاوضه خبط واحمد دخل // صباح العسل ياملوكتي


ملك / صباح الخير يابابا


احمد / انا بقي جبتلك شوية عصاير وزبادي من اللي انتي بتحبيه بس اييه يستاهل بوئك


ملك بابتسامه// شكرا يابابا ربنا يخليك ليا


مني ماصدقت احمد دخل وغطا علي الموضوع مش عاوزه حماها يعرف حاجه عشان الموضوع ميكبرش // والله يااحمد انت جيت في وقتك هات هات خليني اشرب ملوكه شوية عصير تبل ريقها


احمد // اومال سيف فين روح ولا ايه


خالد // ف الحمام وراجع يابني


سيف في الحمام واقف باصص في المرايا والغضب طالع من عينه ومستغرب شكله في المرايا

اي ياسيف اهدا دي اختك بردو اهدا عشان متعملش حاجه تندم عليها

بس دي كمان ملك ياسيف ملك انت فاهم مين ملك اااه ياوجع قلبي.

وغسل وشه وطلع من الحمام وراح لهم


احمد // تعالي ياسيف انا جبتلك سندوتشات تعالي يلا كل لقمه تسند قلبك يابني


سيف // لا ياعمي شكرا مليش نفس 


خالد // عشان خاطري ياسيف يابني خد من عمك


سيف // والله ياجدي مليش نفس نهائي


ملك // عشان خاطري ياابيه سيف خد سندوتش واحد بس


سيف بتلقائيه راح اخد. من عمه الاكل واكل


خالد بابتسامه // يعني يابن الك لب انا مليش خاطر عندك وملك بس اللي ليها خاطر


سيف بتفاجئ // لا والله مقصدش ياجدي


خالد // ماشي ياسي سيف حسابنا بعدين


وبعد ساعات قليله طلع النهار وجه الدكتور عشان يتطمن علي ملك

الدكتور // اي الاخبار ياقمر


ملك // كويسه الحمدلله


خالد // طمني يادكتور نقدر ناخدها ونمشي امتي ??


الدكتور // ممكن دلوقتي لو تحب ياحاج بس مش هوصيكم علي الراحه التامه


خالد // من عنيا يادكتور ومتشكرين علي وقفتك معانا


الدكتور // دا واجبي يادكتور والفضل يرجع لاستاذ سيف يلا بالاذن


خالد // يلا ياام ملك لمي حاجتنا عشان نمشي


وجهزو الحاجه ولسه احمد هيشيل بنته راح عليه سيف عليه


سيف // لا ياعمي عنك انت انا هشيلها بعد اذنك

وراح شايلها وقعدها علي كرسي متحرك لحد عربيته وركبت ف الكرسي اللي جانبه وامها ورا


وخالد ركب مع احد وسيف طول الطريق وهو مش بيفكر غير انه بس يوصل البيت بسررررعه

وبالفعل بسرعه رهيبه وصلو ونزل ملك وطلعها علي شقتهم ونيمها علي سريرها // حمدالله علي سلامتك ياملك


ملك // الله يسلمك ياابيه معلش تعبتك معايا


سيف // تعبك راحه ولايهمك وبص لمرات عمه بعد اذنكم هروح اغير هدومي وارتاح شويه


مني // اه يابني كتر خيرك لحد كده


سف نزل جرررري علي شقتهم واول مادخل من الباب وبكل غضب وعصبيه وباعلي صوت عنده // سممممممممممر 😡😡


ياتري ايه اللي هيحصل بعدها 😱😱😱




ونقوول بسم الله 🤲


🧿🖊️البارت الثامن 👏


#أحببت_قاصراً 🫶 


بقلمي شيماء الديب 🥰🤗


سيف دخل شقتهم والغضب مالي وشهزواول مافتح الباب وباعلي صوت عنده نادي علي سمر


سمر كانت في عز نومها واول ماسمعت صوته قامت مفزوعه وشالت البطانيه من علي وشها وبصوت مهزوز وكله خوف //استر يللي بتستر 😱


هاله كانت بتحضر فطار في المطبخ طلعت جرري علي صوت سيف // مالك في ايه علي الصبح داهل بزعابيبك علينا ليه

ايه نسيت حاجه امبارح تقولهالي وجاي تكمل هنا


سيف بغضب // هي بنتك فين


هاله // مالها سمر عملتلك ايه


سيف // دلوقتي هقولك هي عملت ايه وراح بسرعه علي اوضتهابكل غل وفتح الباب واول ماشافته قامت وقف علي السرير // خير ياسيف في ايه


سيف شدها من دراعها // تعالي انزليلي هنا ايه اللي انتي عملتيه في بنت عمك ده


سمر برعب // كل اللي قالته البت دي كذب متصدقهاش ياسيف

هاله راح بكل قوتها ونزلة ايد سيف من علي اخته // تعالي كلمني انا هنا وسيبك من سمر وقولي في ايه


سيف // في ايه ?? ابدا ياستي بنتك المحترمه اتخانقت مع بنت عمها في الشارع ومسكت فيها وزقتها وياريت جت علي كده وبس لا وكمان سابتها ومشيت شوفتي بجاحه اكتر من كده ??


هاله بعجرفه // هي اكيد متقصدش وحتي لو حصل مايمكن ملك هي اللي كذابه وبتتبلي علي اختك


سمر // اه فعلا ياماما اه هي بتكرهني وهي اصلا كذابه


هاله // اكيد ياقلب امك انا عارفه


سيف بغضب ورايح علي سمر عشان يضربها وصدته امه ووقف قدامه // ايييييه مالك هو انت محدش قادر عليك ولا ايه جرالك ايه مبقتش شايف قدامك غير ملك ولا ايه اصحي ياسيف مش معني انك كبرت وبقيت زي الشحط اني مش هعرف ارد عليك واربيك من جديد


سيف // ارجوكي ياامي ربي بنتك بس عشان انتي عارفه ان الكذب بيجري في دمها وبردو بتدافعي عنها وتوقفي في صفها

انا هروح انام احسن عشان لو فضلت ثانيه كمان 

هنسي ان حضرتك موجوده وهضربها

وسابهم وراح علي اوضته وغير ونام 


هاله // ماشي ياسيف افندي لما اشوف اخرتها معاك ;; متخافيش يابت طول ماانا عايشه محدش يقدر يلمسك


سمر بضحكه ملها خباثه حضنت امها // حبيبتي يامامتي


دخلت هاله المطبخ وجواها نار مشتعله وبتتكلم مع نفسها // هو انا ملحقتش اخلص من امك هتطلعيلي انتي دا ايه الحظ المهبب ده وفضلت تبرطم شويه وقررت تطلع علي شقة ملك علي اساس هتطمن عليها


في شقة ملك وعلي سريرها قاعدها ومني جمبها بتاكلها وبتشربها عصير // خلاص ياماما مبقتش قادره اكل شبعت


مني //معلشي ياحبيبتي كلي كمان البيضه دي بس واشربي اللبن عشان عضمك يجمد كده ياكوكي وترجعي توقفي علي رجليكي


ملك // حاضر ياماما. ;;;; وفجاه جرس الباب رن  ومني راحت تفتح ولقتها هاله


مني // اهلا وسهلا ياام سيف اتفضلي ادخلي


هاله // يزيد فضلك ياحبيبتي ودخلت

اومال ملوكه القمر فين عشان اتطمن عليها


مني // ادخلي ياحبيبتي هي في اوضتها


ودخلت. هاله علي ملك وهي بتحاول تحبس الغل اللي جواها 

//ملوكه حبيبتي عامله ايه دلوقتي


ملك // الحمدلله ياطنط هاله 


هاله في نفسها (ربنا يريحني منك انت وامك)  وبعدها ردت بلطافه مصطنعه // طب الحمدلله ياروحي دا انا كنت قلقانه عليكي مووت واهو ربنا طمني عليكي ياغاليه يابنت الغاليه

اصل امك دي ياملوكه حبيبتي اوي وزي اختي بظبط اه وربنا


مني // ربنا يديم المحبه ياام سيف انتي اختي الكبيره طبعا ياحبيبتي


هاله // كبيرة ايه لاا انا اختك الصغيره بلاش تكبريني 😏


مني باابتسامه // ولا يهمك زي ماتحبي ياام سيف اتفضلي اشربي العصير


جرس الباب رن مني // طب عن اذنك ياام سيف هفتح الباب وارجعلك راحت فتحت الباب لقيت حماها الحاج خالد

// اهلا يابابا اتفضل طب وتاعب نفسك ليه وطالع علي السلم


خالد // هو انا يابنتي عندي اغلي من ملك قمر العيله ودخل الاوضه اتفاجئ بهاله وهو بالاساس مش بيحبها اطلاقا // مش معقول ام سيف هنا


هاله // ليه مش معقول ياعمي هو مش بيت ابن عمي بردو ولا ايه


خالد // اكيد طبعا بيت ابن عمك بس ياريت انتي تعملي بيها


هاله // طب الحمدلله يامني انا اتطمنت علي بنتك بلاذن


مني // ماانتي قاعده ياام سيف لسه بدري


هاله // لا معلش اظاهر ان دمي تقيل في المكان وخدت بعضها ومشيت

خالد // نورتي بيتك والعيله كلها ياقمر العيله


ملك // ربنا يخليك ياجدو 


مني // انا هحضر الفطار يابابا وهصحي احمد عشان نفطر كلنا واعمل حسابك هتتغدا وتتعشا معانا كمان


ملك // اه ياجدو ونبي خليك قاعد معانا هتنزل تعمل ايه لوحده تحت


خالد // عشان خاطرك انتي بس مش بقدر ارفضلك طلب وباسها من راسها وحضنها


راحت مني بسرعه جهزت الاكل وصحت احمد // يلا يابابا الاكل جاهز واحمد في. الحمام وجاي 


احمد // صباح الخير ياحاج عامل ايه


خالد // الحمدلله يابني علي اللي يجيبه ربنا


احمد مكنش يعرف ان ابوه ميعرفش ان بنت اسعد اخوه اللي ورا كل اللي حصل لملك // وبعدين ياحاج في بنت ابنك اسعد


خالد باندهاش // مالها سمر يااحمد يابني


راحت مني بصت لاحمد بصه جامده عشان يسكت ويفهم ان ابوه ميعرفش حاجه 😳😱


رايكم يهمني ?🥹


ونقوول بسم الله 🤲


🧿🖊️ البارت التاسع 🫶


#أحببت_قاصراً🤲👏


بقلمي شيماء الديب 


وبحسن نيه احمد بيتكلم مع والده علي الاكل وخالد مش فاهم هي سمر عملت ايه مني حبت تغطي الموضوع بس للاسف بدون جدوي


خالد // بنت اخوك عملت ايه يااحمد


مني // ولا حاجه يابابا احمد يقصد هشان مش بتزاكر وعلي طول في الشارع


احمد باستغراب // شارع ايه ولعب ايه يامني


خالد // في ايه ياولاد ماحد يتكلم


مني // اهدا يابابا بس وانا هفهمك


قطع كلامها احمد // بص يابابا سمر هي السبب في اللي جرا لبنتي وانا مش عاوز اتكلم مع اسعد عشان انت عارف دماغه 


خالد // ازاااااي حصل الكلام ده


مني // اصلهم يابابا بصراحه اتخانقوا وهما رايحين الدرس وسمر زاقت ملك بقوه فوقعت وحصل اللي حصل


خالد // الله يخربيت ام سمر دي عيله حربايه زي امها انت متدخلش يااحمد انت انا هتصرف 


احمد // زي ماتحب ياحاج يلا كمل اكلك عشان تاخد ادويتك


كملو اكلهم وشربو الشاي

خالد // انا هنزل ارتاح شويه


مني // لا يابابا احنا اتفقنا انك هتفضل طول اليوم هنا وهتنزل علي النوم


احمد // خلاص ياحاج ادخل الاوضه هنا ارتاح روحي يامني جهزي السرير للحاج 


قامت بسرعه جهزت الاوضه لحماها واخدت بايده ووصلته لحد السرير // محتاج حاجه تاني يابابا


خالد // روحي يابنتي ربنا يرضي عليكي ويراضيكي زي مابتراضيني


مني // يابابا انت تؤمرني بس وانا انفذ هسيبك ترتاح 


خالد // مايؤمر عليكي ظالم يابنتي. ;; ماشي شوفي اللي وراكي يابنتي. وطلعت مني من الاوضه وراحت علي الاحمد

مني // ايه يااحمد مبتعرفش تمسك لسانك ابدا


احمد // اولا انا معرفش ان الحاج ميعرفش وثانيا ابويا هو الكبير هنا ولازم يعرف كل صغيره وكبيره يامني


مني // يااحمد اكيد طبعا بس مش عاوزين مشاكل مع اسعد ومراته وانت فاهم الباقي 


فجاه جرس الباب رن راحت مني تفتح لقيته سيف // تعالي ياحبيبي اتفضلي


سيف // ازيك يامرات ياعمي ملك اخبارها ايه دلوقتي


مني // الحمدلله ياحبيبي فطرتها واخدت العلاج ونامت


احمد // ماتيجي ياسيف ادخل واقف علي الباب ليه


سيف // مش هينفع ياعمي هروح الجامعه وانا راجع هاجي اتطمن علي ملك


ومشي سيف راح علي كليته واول ماوصل شاف يوسف من بعيد نزل من عربيته وراح عليه ويوسف اول ماشافه بيلف وشهه الناحيه التانيه من زعله منه


سيف // اي ياعم جو مش عاوز تبصلي ;; حقك تزعل مني بس انا مليش صاحب غيرك وانا كنت تعبان ياجدع مش هتستحملني


يوسف مهانش عليه صاحب عمره راح لف وشه بسرعه // بس انت ياعم سيف زودتها معايا اوي وانا زعلت بصراحه منك


سيف راح حضنه // معلش ياصاحبي وهات راسك ابوسها اهي 😘


يوسف اخده بالحضن // واحشني ياصاحبي والله وبعدين ياض هو انا اقدر ازعل منك دا انت الشق ياجدع 


بصوا لقو تامر جاي عليهم // الله الله يعني طلعت انا الشيطان اللي بينكم


يوسف بضحكه عاليه // ههههههههع كويس انك عرفت نفسك


سيف // عامل ايه ياتامر


تامر // عامل حرفي هههههههههعععع


سيف // يلعن ابو رخامتك ياجدع 😂


يوسف // اهو الواد تامر ده مش فالح غير في الالش


قولي ياسيف كنت غطسان فين انا كنت قلقان عليك بس مكنتش عاوز اتصل بيك


سيف // والله ياجو كان حاصل معايا حوار وبنت عمي كانت بتعمل عمليه والدنيا ملغبطه شويه


يوسف // مش بنت عمك دي المزه اللي حكتلي عنها


تامر // اوبا مزه طب عاوز اشوف


سيف بغضب // تامر لم نفسك واتعدل وحاسب علي كلامك


يوسف // ماتتكتم يابني واسكت معلش ياسيف انت عارفه عيل اهبل ومش بيعرف يتكلم 

تعالو وقت المحاضره قرب يلا بينا ندخل المدرج ودخلو هما التلاته ورا بعض وفجاه شاف منه قدامه راح بص في الارض ومشي

قعدو هما التلاته جمب بعض ومنه طول المحاضره مشلتش عنيها من علي سيف


يوسف // واد ياسيف البت منه مرفعتش عينها من عليك من وقت مادخلنا  


سيف // ياعم فكك منها هي عايشه في الاوهام


تامر // هو الحب كده اصعب من عضة الكلب


يوسف // كلب ايه يابني الله يخربيتك هو انت يوم ماتقول كلمه عدله تخربها في الاخر 


تامر //// هههههههه يابني بحاول اقول كلام عميق زيكم


الدكتور سمع تامر وهو بيضحك // الاستاذ اللي بيضحك ورا يتفضل يطلع بره المحاضره


تامر // مين انا 😳


الدكتور // اسم الله عليك ايوه انت اطلع بره واضحك براحتك


تامر // والله يادكتور هما كمان كانوا بيضحكو معايا


الدكتور // اطلعو انتو التلاته بره


سيف قام وقف وطلع // الله يخربيتك ياخي كان يوم اسود لما عرفتك


يوسف بضحكه عاليه // والله ياض ياسيف مش مكتوبلك تحضر محاضرات نهائي 😂😂😂😂


سيف // هو اللي يعرفكو يفلح اساسا


تامر // طب ياشباب بما انكم اتطردتو بسببي تعالو اعزمكم في كافيه الجامعه علي اكسبريسو


سيف // اكسبريسو الله يرحم ابوك


يوسف /// هههههههههههه يخربيت دماغك ياسيف تعالي ياعم ده من المستحيل يعزم حد


سيف // يلا بينا ياعم نلحق العرض وراحو قعدو في الكافيه وطول القعده سيف سرحان وبيفكر في ملك 


وبيكلم نفسه // ياتري عامله ايه دلوقتي ياتري حاسه بوجع ولا حاسه بايه ياريتني جمبك ياملك مكنتش هخليكي تحسي باي وجع ابدا 


يوسف // اي ياعم سيف روحت فين بكلمك مش مركز معانا


سيف // ايه ياجو بتقول ايه معلش ماخدتش بالي


تامر // اللي اخد عقلك يتهنا بيه ياعم سيف


يوسف // اكيد بتفكر في ملك صح


سيف هز براسه وسكت


يوسف // والله ماانا عارف ياصاحبي ازاي ظبطت معاك القصه دي

دي قد عيالك يابني 

تامر // اوبا هو سيف بيحب ياض ياجو


يوسف // اه ياعم بيحب وواقع لشوشته في بنت عمه اللي عندها 12 سنه


تامر باستغراب // اييه دي عيله يابني


سيف //ونبي قفولو علي الموضوع ده عشان مقومش وامش


يوسف بصوت واطي // بص وراك ياض ياسيف البت منه كمان سابت المحاضره وطلعت ورانا وقاعده هناك اي 


تامر // لاعبه معاك ياعم سيف دي بتراقبك


سيف بيبص علي منه عينه جات في عينها وسهم شويه وسرح


رايكم يهمني ?🥹


ونقوول بسم الله 🤲


🧿🖊️ والبارت العاشر 🫶


#أحببت_قاصراً🫶


بعد شوية وقت من الشرود وسيف باصص تجاه منه ومش مركز مع حد


يوسف // حلوه البت صح ? 

سيف مش بيرد ومش سامع يوسف علي صوته اكتر // ياعم سييييف رد علينا ياعم


سيف // اييييه يابني بتزعق ليه كده


تامر // هي صراحه البت وتكه وتستاهل


سيف باستغراب // بت مين


تامر // منوش ياجدع هو في غيرها


سيف // منه مين ياعم انت بلاش قرف


يوسف // قرف 😏 دا القرف اللي مش عاجبك دي الدفعه كلها مكرشه عليها وهي بتجري ورا واحد اهبل


سيف // ياعم يشبعو بيها الدفعه كلها بس انا لا متلزمنيش


تامر بسخريه // اااه طب خليك انت اجري ورا العيله بتاعتك 😂😂


سيف بعصبيه // تاااااامر بلاش تخليني امد ايدي عليك


يوسف انا ماشي جاي معايا ولا مكمل ف القعده دي


يوسف // لا ياصاحبي جاي طبعا معاك ولف ايده علي كتف سيف ومشيو


تامر بغيظ // بقي انت يابن السيوفي عاوز تمد ايدك عليا طب والله حلو انا هعرفك مين اللي هيضحك في الاخر

قام تامر وراح علي التربيزه بتاعة منه وراح ميل عليها وبصوت واطي قالها // خليكي انتي بتجري وراه بقالك سنين وهو مش معبرك وبيجري ورا بت عيله عندها 12 سنه هههههههه


منه بغضب // انت بتتكلم علي مين ياجدع انت


تامر بضحة سخريه // ههههههه علي حبيب القلب ابن السيوفي 

ومشي وسابها

منه بعيون مدمعه // انا ياسيف بتعمل معايا كل ده عشان المفعوصه دي ماااشي


مشي سيف ويوسف وركبو عربية سيف


يوسف // قولي ياسيف انت بتحب بنت عمك صح ولا مجرد تسليه 


سيف // تسليه اي يابني انت عبيط دي بنت عمي


يوسف // اصلها صغيره اوي ياعم سيف


سيف بتنهيده // والله ماعارف اوصف احساسي ياجو بس بحس ناحيتها باحساس غريب ولما بشوفها بكون مش قادر انزل عيوني انا كل حاجه جوايا متلغبطه ياجو


يوسف // والله ووقعت يابوالسيوف 😂😂😂😂


سيف بابتسامه // وقعت ومحدش سمي عليا 😆


يوسف // طب انت رايح فين بقي دلوقتي يادنجوان عصرك واوانك


سيف // هوصلك الاول واروح ع البيت


يوسف // طب ماتيجي نسهر شويه ياعم


سيف // لا والله مارايق ياصاحبي


يوسف // ونبي انت علي طول سادد نفسي كده يلا ياعم وصلني ع البيت اروح انام احسن


سيف // وهو كذلك

راح بسرعه وصل صاحبه وكمل في طريقه علي البيت

اول ماوصل طلع علي طول علي شقة عمه احمد ورن الجرس


مني // حاضر يلي علي الباب جايه اهو ;; تعالي ياسيف اتفضل


سيف // كنت جاي اتطمن علي ملك


مني // ادخل طبعا ياحبيبي عمك وجدك جوا مع ملك


دخل سيف عليهم الاوضه // السلام عليكم عامل ايه ياجدي 


خالد // الحمدلله يابني تعالي اقعد اومال ابوك فين


سيف // انا معرفش انا لسه راجع من الكليه مطلعتش فوق قولت اتطمن علي ملك


احمد // والله وفيك الخير ياسيف يابني ابوك معملهاش


سيف // دا واجبي ياعمي وبعدين دي ملك ;; عامله ايه انهارده ياملك


ملك // الحمدلله ياابيه سيف بقيت احسن بس زهقانه ونفسي اروح الدروس بقي


احمد // هتروحي ازاي بس يابنتي برجلك دي


سيف // متزعليش ياستي كل يوم هاجي اذاكرلك ماده


ملك بفرحه // بجد ياابيه سيف والله انا بحبك اووووي


سيف وشه احمرر جدا // وانا كمان ياملك


خالد // احم احم بلاش تعاكس قمر العيله ياواد ياسيف بدل مااملصلك ودانك


سيف // ههههههه ايه ياحاج بس انت نسيت اني من العيله ولا ايه


احمد // دا انت ارجل واحده في العيله ياحبيبي


سيف // ربنا يخليك ياعمي


مني // تعالي ياسيف حضرتلك لقمه تعالي كل انت لسه راجع من كليتك


سيف // الف شكر يامرات عمي انا هطلع اغير واكل 


مني // والله ابدا مانتا طالع قبل ماتاكل


ملك // انا كمان جعانه ياماما وهاكل مع ابيه سيف 🥰


سيف // لا كده نفسي اتفتحت علي الاكل 😂


خالد حب يفضي المجال لسيف شويه // طب يامني يابنتي هاتيلهم الاكل هنا وانا واحمد هنطلع نقعد بره لحد مايخلصو


مني // حاضر يابابا يلا ياسيف روح اغسل ايدك وتعالي


بالفعل راح غسل ايده وشد كرسي جمب سرير ملك وقعد باصص في الارض وحاسس قلبه هيقف من الفرحه 


مني جهزت الاكل وحطته علي السرير جمب ملك // يلا ياولاد كلو وياريت ياسيف تبقي تقنع الهانم تاخد علاجها عشان رافضه وتعباني معاها


سيف // متقلقيش يامرات عمي هتاخده غصب عنها


مني وهي بتضحك // ربنا يخليك ليا ياسيف دايما مريحني مش زي ناس


ملك بزعل طفولي  // بقي كده ياماما ماشي 


سيف // يلا كلي ياست ملك عشان تاخدي ادويتك وبلاش دلع


ملك // ونبي ياابيه سيف ماتخليني اخاف منك زي زمان


سيف // لا ياملك متخافيش مني ابدا من هنا ورايح هنفتح صفحه جديده

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 





تعليقات

التنقل السريع