رواية درس يؤلم حقا البارت الثامن8 بقلم ميرا ابو الخير
رواية درس يؤلم حقا البارت الثامن8
رواية درس يؤلم حقا البارت الثامن8 كامله وحصريه
رواية درس يؤلم حقا البارت الثامن8 كامله وحصريه
ال8...
وليد بدموع: قمر خنقتني يا بابا.
احمد بص لها بصدمة: كنتي عاوزة تموتي ابني ياقمرر.
قمر بدموع: والله م حصل يا احمد.
سهر بتداخل: لا حصل وانا شوفتك عشان مرات ابوه عاوزة تخلصي من عيالي يا مفترية.
وليد بدموع: كانت لابسه نفس الجلبية دي و حاطه نقاب.
قمر بصت علي سهر يلي غمزت ليها شهقت ف نفسها: ام تبقا عاوزة تموت ابنها حسبي الله ونعم الوكيل.
احمد بغضب: اياك اشوفك قريبه من عيالي تاني يا سهر.
سهر بصدمة: اييههه دول عيالي انا.
احمد ببرود: لا مش عيالك قمر خدت بالها منهم الفترة يلي فاتت وعمرها م تقدر ولا يخطر في بالها تعمل كده.
سهر بتوتر: احمد انت بتقول ايه دا ابني انا مستحيل اعمل كده وحياة حبنا.
احمد بهدؤء: انا حذرتك.. وليد يا حبيبي قمر مستحيل تعمل كده هي عمرها زعلتك.
وليد بنفي: لا.
ابتسم وخد ابنه في حضنه: خلاص سيبك من الزعل دا كله ويلا هفسحكم بليل.
وليد فرح: هيييي حاضر.
خرج وليد تحت انظار سهر وقمر يلي بتعيط.
احمد لقمر: متزعليش انا واثق فيكي.
سهر بغيظ: وانا مش واثق فيا.
بقلم ميرا ابوالخير.
احمد تجاهلها و مشي قمر طخخخ: دا عشان فكرتي تا"ذي طفل.
طخخخخخ
: دا عشان تفوقي من قرفك دا وايلا صدقيني هقول كل حاجه لاحمد لانك انسانه قذ*رة.
سهر مسكت ايديها بغضب: هدفعك التمن غالي يا قمر وهتشوفي.
قمر بتحدي: يلي عندك اعمليه.
سهر بخبث: احمد قال انه رجعني عشان العيال صح بس لو جبت عيل تاني هتعملي ايه.
قمر بعدم فهم: قصدك ايه.
سهر بخبث وبتلف حولين منها: يعني لو احمد قرر ابقا ام ابنه تاني وانتي هيكون ملكيش لازمه هتعملي ايه.
قمر بثقة: رجعك لعياله ومستحيل يقرب منك.
سهر بخبث: هنشوف ولو حصل.
قمر ببرود: هخلع احمد واسيبه ليكي ولعياله.
سهر ببرود اكبر: اوك يا ضرتي العزيزة.
ببقلم ميرا ابوالخير.
الشخص بهدؤء: انتي مطلوبة في بيت الطاعة يا مدام امضي هنا ويلا.
ابوها بزعيق وغضب: طاااعةةةة.
حنان بخوف: والله غصب.
الظابط: اتفضلي معانا.
ابوها بغضب: برا بيتي يا زبا"لة روحي للي اتجوزتيه من وريا غوررري.
حنان بدموع: مش عملت والله حاجه.
الظابط: يلا يا مدام.
ابوها فجاءة زقها علي الظابط اتخضوا وقفل الباب.
حنان بدموع مشيت معه تحت اثر دموعها ووجعها...
عند احمد...
قمر بحزن: امي تعبانه لازم اقعد معها شويه وهاخد العيال.
احمد بابتسامة: ماشي وانا هشقر عليكي.
قمر بفرح: ماشي و احم هتعمل اي مع سهر.
احمد بهدؤء: ولا كانها موجوده وبعدين انا هاجي اقضي معظم الوقت معاكي.
قمر باست خده: ماشي.
احمد بغمز: ما تيجي اقولك سر.
سبته وجريت: قليل الادب والله.
ضحك عليها....
عند محمد.
حنان بزعيق: انا مش عاوزة الجواز دا.
محمد ببرود: مش عشانك ع فكرة لو سبتك هما مش هيسبوكي.
حنان بغضب: ههرب منك ومنهم.
محمد ببرود: هحبسك سلام.
خرج تحت اثر زعيقها....
محمد بحزن ف نفسه: حقك عليا والله انا بحافظ عليكي.
خرج بحزن وقفل عليها....
مر الاسبوع بسلام و قمر واحمد مع بعض ونادرا لو روح....
وصل احمد وقمر والاولاد لاقوا البيت هادي.
احمد: سهررر سهررر.
سهر بتيجي بدلع: نعم يا حبيبي.
احمد بتوتر: كنتي فين.
سهر بدلع وبصت لعيالها: افرحوا يا عيال هيجي لكم اخ تاني قريب اوي عشان كده ابوكم قالي متحركش خالص.
قمر بصدمة: اييي.
سهر حضنتها: ههه خسرتي التحدي يا حلوة انا مرته حبيبته ياريت يا ضرتي الحلوة تاخدي بعضك وتمشي.
بصت لاحمد بدموع وو....
بقلم ميرا ابوالخير
عند محمد.
داخل يشوف حنان اتصدم وزعق: حننناااااننن.
يتبع..
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات
الرواية كامله اضغط هناااااااا
تعليقات
إرسال تعليق