رواية شيطان العشق الفصل التاسع وعشرون والثلاثون بقلم دنيا محمد
رواية شيطان العشق الفصل التاسع وعشرون والثلاثون بقلم دنيا محمد
#شيطان_العشق .البارت التاسع والعشرون
بسم الله الرحمن الرحيم
احم سوري علي التأخير بس كنت طول النهار بره ولسه رجعه يدوبك غيرت هدومي واتغديت وجيتلكم حتا والله عوزه انام بس لازم اكتب البارت عشان ملتزمه معاكم بمعاد
************************************
«اللَّهُمَّ عَافِنِي فِي بَدَنِي، اللَّهُمَّ عَافِنِي فِي سَمْعِي، اللَّهُمَّ عَافِنِي فِي بَصَرِي، لاَ إِلَهَ إِلاَّ أَنْتَ. اللَّهُمَّ إِنِّي أَعُوذُ بِكَ مِنَ الْكُفْرِ، وَالفَقْرِ، وَأَعُوذُ بِكَ مِنْ عَذَابِ القَبْرِ، لاَ إِلَهَ إِلاَّ أَنْتَ»
************************************
يله نبداء
***********
بعد يومين تستيقظ نسرين من نومها وتصلي فرضها وتعقد شعرها كعكه للامام وترتدي نظرتها الشمسيه وتخرج احد قمصان مالك من الخزانه وترتديه وتنزل السلم في كل شموخ وهيا رافعه راءسها لاعلي حتا تتعثر في درجات السلم وهيا تنزل
مالك: هههههه حلو النيو لوك بتاعك ده ويترا الهانم راحه كده بلبس ده علي فين ومش مراعيه ان في خدامين
نسرين وهيا ترفع راءسها مجداد وتلوي فمها بطريقه مضحكه :ملكش دعوه راحه اخد حمام شمس
مالك: وحياه اممممممممك راحه اي يا عين ماما تخدي حمام شمس
نسرين وهيا ترفع حاجبها: ايوه وانت مالك انا حره
مالك وهو يخبط هلي ساقيها المكشوفتان: برجليكي دي اخرك تخدي حمام شمس في اوضه النوم
نسرين وهيا ترفع صابعها في وجهه:متلمسش رجلي وملكش دعوه بيا ولا ليك حكم عليا ليك حكم علي مراتك وبس انما انا لا
مالك بضحكه جانبيه وفهم ما ترمي اليه واقترب منها اكثر: لي انتي مش مراتي ولا انا بيتهيقلي
خلعت نسرين نظرتها ونظرت له نظره كلها كره: متنطقش كلمه مراتي دي تاني انا مش مراتك انا مجرد بيت شيله فيه ابنك وبس مش ده كلامك
امسكها مالك من شعرهاوهمس في اذنها: لا مراتي غصب عن عين الي خلفوكي مراتي وطول ما اسمك جمب اسمي مشوفكيش لبسه اي لبس يبين جسمك يا نسرين احسن ما اقتلك فاهممممممه
نسرين وهيا تلوي يده التي ممسكه بشعرها وتحرر نفسها من قبضته لتهمس امام شفتيه وتنظر له نظره خاويه من اي مشاعر اربكته: اياك تمد ايدك عليا تاني او تفكر تلمسني او تزعقلي فاهم اذا كنت سمحتلك مره تمد ايدك عليا فا ده كان عشان كنت مصدومه ساعتها مش اكتر انما لو فكرت تمد ايدك عليا تاني هكسرلك ايدك دي لا ومش بس كده قول علي ابنك يا رحمان يا رحيم فا متجربش جناني فاهم يا حبيبي ههههههههههههه
وتتركه وترحل لتذهب لغرفتها ظل مالك ينظر لها وهو يدلك يده ويراقب رحيلها :ماشي يا نسرين ماشي طلعتي الجانب الي كنت عاوز اشوفه فيكي من زمان هه قلتلك انا شاطر في ترويد الحصنه تمام يا فرستي تمام
عند نسرين دخلت غرفتها وهيا تلهث كأنها كانت تجري في سباق والان وصلت لخط النهايه وتمسك بقلبها لتنهمر دموعها علي وجنتيها: ولسه وحيات كسرت قلبي دي لاوريك يا مالك مين هيا نسرين مش انا الي تنجرح كرمتها وتسكت ودلوقت عرفت اي نقطه ضعفك
وا وضعت يدها علي بطنها
بعد ************************************
بعد ساعتين حضر معتز لمنزل مالك وهو متأنق
مالك: اهلاااا معتز منور والله يا جدع في معادك بلظبط
معتز: طبعا هو انا اقدر اتاخر
مالك: تشرب اي
معتز: ولا حاجه والله
مالك: عيب يا راجل سمر اتنين قهوه لو سمحتي
سمر: اوامرك يا فندم
مالك: خير يا معتز اي الموضوع الدروري الي يستاحيل يتاجل وعوزني فيه
معتز وهو مرتبك: الصراحه احم يا عمي الصراحه
مالك برفعه حاجب: عمك واحم ومش علي بعضك اي يبني قلقتني قول ولا تكنش مكسوف
معتز :الصراحه انا كنت جاي وطالب القرب منك
مالك: في مين
نسرين وقد دخلت عليهم فجأه بعد ان غيرت ملابسها: في اختك ياسمين طبعا لولولولوي الف مبروك والنبي ما هنلاقي احسن منك ليها اصلا كنت حاسه باين عليكم انا موافقه والفرح الخميس الجاي نقرا الفتحه يله
مالك: اي قطر ودخل فجأه متسيبي الراجل يتكلم
نسرين برفعه حاجب: انا قلت موافقه وهو اظن ده الي كان هيقوله صح ولالا
معتز: صح صح هو ده الي كنت عاوز اقوله
نسرين: شوفت
مالك: وافرضي انا مش موافق لي تردي مكاني
نسرين وهيا تنظر له وتضع يديها علي بطنها: قلبي قلي انك هتوافق ولا اي يا روحي
فهم مالك ما ترمي اليه فهيا الان تهدده بلجانين
مالك وهو يجز علي اسنانه: طبعا يا روحي موافق بس الفرح مش هيتعمل ليكو لوحدك
نسرين ومعتز: ازاي
مالك: جدتي هتتجوز معاكم استاذ هاني طلبها مني هو كمان والفرح هيتعمل هنا
معتز: بس الفرح عليا
مالك: مفيش مشكله تقدر تتكلف انت بنص تكاليف الفرح والنص التاني عليا وكتب الكتاب في الفرح انشاء الله
نسرين ورقعت زغروطه: لولولولوي الف مبروك والله البت ياسمين دي طيبه وهبله وتستاهل كل خير خلي بالك منها احسن هتلاقيني في وشك هبقا حماتك نمبر تو
معتز وهو يسلم علي مالك: موافق طبعا شكرا ليك بجد استأذن انا
نسرين: استنا يا حج هتصل علي البت فديو كول عشان تقرو الفاتحه الله مش لازم قرايت فاتحه وبكره ننزل ونجبلها الشبكه وبعده نروح ونجبلها الفستان ونتفق مع الميكب ارتيستت
واتصلت بلفعل علي ياسمين فديو كول
نسرين: لووووولوي مبروك يا ياسمين يله معتز جه اتقدملك وكلنا وافقنا انتي اي راءيك
ياسمين: الي يشوفه ابيه مالك
نسرين: ابيه موافق يله يابنت المحظوظه هتبقي اول واحده في التاريخ يتقرا فتحتها فديو كول
وابتدو بلفعل قراءت الفاتحه وانتها الامر ورحل معتز
وجأت ترحل نسرين من امام مالك
مالك: راحه فين
نسرين ببرود:ملكش دعوه
امسكها مالك من معصمها ونظر في عينيها: انتي عندك انفصام في الشخصيه صح من شويه كنتي بتظغرطي وناقص تتحزمي ترقصي ودلوقت بتعامليني ببرود
نسرين برفعه حاجب: طبيعي اني افرح لاختك تعرف لي لانها وحيده تعتبر ملهاش اخوات زي كده انتو اخواتها علي ورق بس لو مكنتش عملت كده كانت هتحس انها وحيده انما معاملتي ليك دي حاجه خاصه بيا انا
مالك بغضب: نسرررين اتظبطي احسنلك فاهمه بلاش معاملتك دي
نسرين: هه متقدرش تعملي حاجه تعرف لي عشان الي في بطني وكمان اوعا تكون مفكر انك لما تزعقلي او تضربني حتا اني كده هغير معاملتي ليك هه انسا يا مالك انسا وفعلا انا هغير معاملتي ليك عنيا الاتنين
وحررت معصمها من يده وتركته ورحلت الي غرفتها
اتت اليه غزل بعد رحيل نسرين
غزل: مالك متعصب لي كده
مالك: مفيش يا غزل
غزل وهيا تضع يديها علي وجهه: احكيلي يا قلبي
نزع مالك يدها من علي وجهه واخذها بعدها لغرفت نومهم
بينما نسرين تجلس في غرفتها تفكر في الذي عليها فعله مع هذا الوحش. وجدتها هو بيتغاظ لما اعامله ببرود يبقا البرود هو الحل
************************************
تاني يوم في الصباح نزلت نسرين وجدت مالك وغزل يجلسون علي الطاوله يتناولون فطورهم
غزل عندما وجدت نسرين اتيه اليهم اصدرت ضحكه خليعه
غزل: ههههههههههه لا بس امبارح كنت فظيع يا بيبي يالهوي كانت ليله ولا الف ليله
جلست نسرين ولم تعيرهم اي اهتمام
مالك وهو يضع يده علي خد غزل ويغمز لها بوقاحه: عجبتك يا قلبي
غزل: اوف دنتا كنت اسد هههههه
حضرت نسرين طبقا لها لكن عندما سمعت غزل تقول هذه الكلمات احضرت فنجان الشاي والقته علي وجهها
غزل :اه سخن انتي مجنونه اه وشي
مالك: انتي ازاي تعملي كده انتي اتجننتي
اخذت نسرين طبقها وصعدت الي غرفتها دون ان تتفوه بأي حرف.
مالك: مجنونه معلش يا غزل روحي اغسلي رشك وانا هربيهالك
غزل بدموع: وش غزل اوجع يا لوكه
مالك: معلش يا قلبي انا رايح اكسر الاوضه عليها عشان خاطر عيونك الحلوه دي
صعد مالك السلالم لغرفت نسرين ودخل وجدها تجلس علي سريرها تاكل من صحنها وتقراء في بعض الكتب
مالك: انتي ازاي تعملي كده انتي اتجننتي
لا رد
مالك: مش بكلمك ردي عليا
لا رد تجاهلته نسرين وظلت تاكل وتذاكر كأنه غير موجود اتجه مالك اليها وامسكها من يديها
مالك بغضب: لما اكلمك تردي عليا فاهمه
لا رد
مالك: نسرررررين متستفزنيش
ضحكت نسرين ضحكه جانبيه مستفزه ونظرت له نظره بارده
القها مالك علي السرير مجدادا
مالك: عنك ما رديتي يا نسرين بس من انهارده مفيش خروج من الاوضه دي لحد ما تتربي وانا اقمر انك تخرجي وينا ينتي انا هعرفك ازاي مترديش عليا
وخرج من الغرفه واغلق الباب خلفه بلمفتاح
بعد تاكد نسرين انه خرج وهو مغتاظ،منها وابتعد ظلت تقفز علي السرير وتغني وترقص
نسرين: ههههههههه ابويا طلق سماح وخطفني ابويا طلق سماح وخطفني طلق سماح وخطفني طلق سماح وخطفني ههههههههه اما وريتك ولسه ولسه.
استوووووب بارت طويل اهو 😹😹❤️
#شيطان_العشق .البارت التلاتون
بسم الله الرحمن الرحيم
تصويت يبنات متنسوش عوزه البارت ده اقفل 200 فوت 😈😈😈 واظن انا مدلعاكم اليومين دول اول بارت من غزوت قلب يهودي نزلته ونزلت امبارح اقتباس وانهارده اقتباس في الزهوريه والجني وهكتب بارت اهو وهخليه كومدي كمان فا دلعوني بدل ما اتجه للنكد 😈وقد اعزر من بعتر 😂🗡️🗡️🗡️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
not all storms come to disrupt your life,some come to clear your path🌸
"ًلَيستْ كُلُ العوَاصفِ تَأْتي لِتُدَمِرَ حياتِك،فالبَعضُ مِنهَا يأتي لِيُوَضحَ لَكَ طَريقكْ🌸
***-******-********-*******-*******-**
يله نبداء
***********
تاني يوم في الصباح تستيقظ نسرين من النوم لتخلع تيشرتها امام المراءه وتنظر لبطنها وتضع يديها عليها
نسرين: كلها شويه وبطني تكبر اسبوع واعرف اهلي اني حامل معرفش انت ذنبك اي تيجي من ام مش امك واب فاسد وام بتحط اتنين كيلو بوهيا علي وشها والي هتولدك هبله اه والله هبله يبني بس تعرف انت مش ابني صحيح بس ابتديت احبك معرفش لي مش بقولك هبله وابوك متخلف اه والله مهو لو مش متخلف مكنش حبسني كده بس هيه علي مين وحيات امي لاخرج من هنا مش انا الي اتحبس يله نروح ناخد دش عقبال منشوف هيجبولنا فطار ولالا
ودخلت بعدها للمرحاض اخذت دش وخرجت وهيا ترتدي منشفتها وتنشف شعرها بلاخري لتتفجأه امامها بي مالك يجلس وهو يضع قدم علي قدم وينظر لها نظرات لم تفهمها والفطار بجانبه
مالك: :جبتلك الفطار
لا رد من نسرين وظلت تنشف شعرها
مالك: :تمام هتفضلي مترديش برحتك خالص بس انا سكوتك ده بيغيريني وده الي انتي متعرفوش
لا رد من نسرين فا قام مالك واقترب منها وجأء ليضع يده علي خصرها لتبعد يده عنها
مالك: في اي اتنفضتي كده لي دنا حتا جوزك
لا رد من نسرين لينزعج مالك من صمتها
مالك بصوت جهوري سمعه كل من في القصر: نسرررررررررين انا لما اكلمك تردي عليا
تركته نسرين واتجهت للطاوله وسحبت المنضده اتجاهها وظلت تاكل من الطعام
مالك: ماشي يا نسرين ماشي انا هعرف اربيكي كويس بس لما تولدي خليكي هنا في الاوضه زي الكلبه لوحدك
وجأ ليخرج القت عليه نسرين بيضه من امامها لتصدم في وجهه
نسرين وهيا تضع يدها علي بطنها: سوري يا حبيبي بس التيران الي هنا ميعرفوش انك مبتحبش البيض اي بتقول اي سمعت طور بيزعق لا لا الطور ده مشي خلاص
اتجه لها مالك.وجأ ليمسكها من شعرها حتا فرت من امامه وظلت تركض في ارجأ القصر وتصرخ: يالهوي الحقوني هتلر بيجري وريا هتلر بيجري وريا احييبه حتا وصلت للمسبح
نسرين: لو لمستني هنط وانت عارف اني مبعرفش اعوم فا ابنك هيغرق معيا
مالك: احسنلك تنطي وتغرقي عشان لو مغرقتيش هقتلك انا بتجري بلفوطه ليله ابوكي سوده
نسرين: متجبش سيرت اهلي علي لسانك فاهم
وركض خلفها حتا انزلقت قدمها وسقطت في الماء
نسرين: يالهوي الحقوني احيه الفوطه اعااا حد ينولني الفوطه بغرق بغرق
خلع جاكيت بدلته وقفز لها مالك ورفعها لاعلي. ونظر في عينيها
مالك: تعرفي عنيكي حلوه اوي
ابعدته نسرين عنها: اوعا متلمسنيش احيه لا امسكني هغرق
امسكها مالك ولف حول جسمها الفوطه وحملها علي يديه وخرج بها من المسبح وانزلها علي الارضيه وذهب واحضر جاكته والبسه اياه بينما هناك عيون تراقب كل هذا اجل انها غزل كانت تراقبهم ونار الغيره تشتعل داخل قلبها لتذهب اليهم
غزل: حلو اوي الي بتعملوه ده بتخوني يا مالك
مالك: غزل مش وقته دي كانت هتغرق
نسرين برفعه حاجه: بيخونك ومش وقته امم متنسيش انو جوزي انا كمان يا ثكر بس عمتا متقلقيش اهو عندك اهو اشبعو بي بعض
حمل مالك نسرين لتشهق نسرين اسر الصدمه فا هبا لم تتوقع ان يحملها
مالك وهو يداري جسدها في جاكته وجسده ليهمس لها بجانب اذنها: ممنوع تخرجي من اوضتك ابدا طول العمر
وذهب بها من امام غزل لتشتعل نيران الغيره اكثر بها ويذهب مالك بنسرين لغرفتها ويضعها علي سريرها
مالك:مشوفكيش بلمنظر ده تاني يا نسرين فاهمه
نسرين: طب ما الحربايه الي متجوزها بتلبس مايوه قطعتين وانت مبتتكلمش ملكش دعوه بيا انا مراتك علي الورق وبس
مالك برفعه حاجب: تمام لو عوزه يبقا جوزنا مش علي الورق وبس ويبقا حقيقه كمان معنديش مشكله
نسرين وهيا تلقي عليه الوسادت من جانبها :اخرج بره يا مالك برررره انت منحرف
مالك بغمزه: وقليل الادب ومتربتش كمان
وتركها ورحل ليذهب لغرفته ويجد غزل تضع ملابسها غي حقيبتها
مالك: راحه فين يا غزل
غزل: سيبالك البيت وماشيه
مالك ببرود: لي
غزل وهيا تضع يديها في خصرها: عشان تاخد راحتك مع الست نسرين وتشيل برحتك وتبقا عريس كمان
مالك: غزل نسرين كانت هتغرق
غزل: متغرق ولا تروح في ستين داهيه
مالك: وابننا اي نستيه
غزل بغضب: طظ في ابننا فاهم يعني اي طظ يا سيدي كنت سيبها تموت وهنقي واحده غيرها تجيبلنا البيبي انما بنت *****بتقولي انها مراتك زيها زي ***هيا فكره نفسها مين
مالك بغضب: خلاص يا غزل خلاص اهدي.متنسيش انها هيا كمان مراتي حتا لو لفتره بسيطه وهتغور بس متغلطيش فيها بدال علي زمتي
غزل بتصفيق: اوووه مراتك واو اشبع بيها انا سيبهالك مخضره ومسافره
مالك: مسافره فين
غزل: راحه المانيا لما تبقا تعقل وتعرف اني انا بس الي مراتك ابقا ارجع سلام
وحملت حقيبتها ورحلت
جلس مالك بعد رحيل غزل علي الاريكه يفكر حتا غلبه النوم
بعد ساعتين تمل نسرين من الجلوس وحدها
نسرين: اوف اي الملل ده هو هيحبسني ولا اي.لا انا لو فضلت اكتر من كده هنا هيحصلي حاجه وهتجنن ايوه مهو مش حاسس بحاجه تلاقيه دلوقت قاعد مع السنيوره بتاعته وتقوله ايد غزل اوجع كهن بنات يتها نيله وهيا شبه كائن البطريق
لتأخذه سكين الفاكهه وتحاول فتح باب الغرفه ليفتح معاها وتذهب لغرفه الالعاب الرياضيه
نسرين: ياااه بقالي كتير ملعبتش رياضه
لتبداء التمرن علي الاجهزه الرياضبه وتتمرن علي حركات الكارتيه لتنكسر منها اله الركض وهيا تركض عليها ليأتي مالك اليها ونو وجهه احمر ويترنح في مشيته
مالك: بتعملي اي هنا واي الي كسر الاله دي وخرجتي ازاي مش انا كنت حابسك
ننسرين: فتحت الباب بلسكينه وخرجت وكنت زهقانه اي مبتزهقش
مالك وهو يشعر بلدوار: طفشتي الباب متجوز عبدو موته انا وكسرتي اله الركض كمان انتي اي يا شيخه
نسرين بغضب: اولا انا مطفشتش الباب هو الي انفتح في ايدي ثانيا غصب عني كسرت الاله كنت بتنطط عليها مستحملتش الله متأرفوناش في عيشتنا بقا
مالك وهو يكاد يسقط: قدامي علي اوضتك قدامي تنطي علي الاله وانتي حامل يابنت الهبله
نسرين: متشتمش امي وبعدين اي يعني متا بطني لسه مكبرتش عشان متحركش وانا معتش راحه الاوضه بزهق عاوز تحبسني وانت تقعد هنا مع الحربايه الصفره بتاعتك تضحكو وتهزرو انسا
مالك: نسرررررررين
ثم سقط علي الارضيه فا سندته نسرين علي دراعه واخذته لغرفته لتلقيه علي السرير
نسرين: احيه مات ده ولا اي يا صغيره علي السجن يا نيرو طب وابني اعا هيتربا في الاصلاحيه اكيد هيقلو اني الي موتك اكيد يخربيتك جبتلي مصيبه
لالا ممكن ميكنش مات انا اشوف تنفسه والنبض اي ده صحيح مش دي الهدوم الي نط وريا بيها في حمام السباحه احيه اكيد جتله حمي
وا وضعت يدها علي راءسه تتحسس درجه حرارته لتجدها مرتفعه لتذهب وتعمل له كمدات وتبات بجانبه حتا تسمع منه كلمات لم تفهم معنها جيدا
مالك: نسرين تموت غزل ابني موت اقتل
نسرين بصدمه: هيقتلني لالا ممكن يكون بيهلوس متوصلش بيه لدرجه انو يقتلني صح صح اكيد بيهلوس لتنام بجانبه بعد ان بدلت ملابسه وهداءت حرارته قليلا ليستيقظ مالك في الصباح ليجد نسرين ملتصقه به ونائمه ليصرخ: اي ده متحرشه امسكو المتحرشه
نسرين بفظع: اي اي مين اغتصب مين مين مات اقف عندك اقف عندك هضرب بلنار
مالك بضحك: ههههه هيا دي يا حضرت الظابط جت اوضتي ونامت جمبي واتحرشت بيا اكيد كما اني واد حليوه وموز
نسرين: وحيات امك ياابن سهير انت امبارح كنت محموم والهانم مراتك مش هنا ولولا اني طفشت الباب وخرجت كان زمانك موت بس انا لحقتك وفضلت طول الليل اعملك كمدات
لتنظر له نظره دقيقه وتقول: انت عندك انفصام في الشخصيه صح دلوقت صاحي تهزر وامبارح كنت بتجري وريا عشان تمسك فيا انت مجنون كريزي
مالك: يمكن
نسرين: امم منشوف حرارتك ولسه بتهلوس ولالا
لتضع يدها علي راءسه: لا بقيت كويس
مالك بتمثيل: لا لسه تعبان اه مش قادر ممكن تقريلي قراءن
فهمت نسرين انه يمثل :تمام
وتضع يدها علي راءسه لتقول: بسم الله الرحمن الرحيم يا ايتها النفس المطمئنه ارجعي الي ربكي راضيه مرضيه
ليقوم مالك من علي الفراش ويركض خلف نسرين
مالك: وحيات امك
نسرين: مش انت الي عوزني اقرالك قراءن وبعدين شوفت شوفت قومت وجريت وريا اهو بعد ما مكنتش قادر بتقول ده بدل ما تشكرني
ليمسكها مالك من معصمها ويلفها اليه ليردف: بطلي جري كل ما اكلمك تجري
نسرين: بخاف منك اعمل اي يعني
ليقترب منها ويهمس لها: بتخافي مني بجد
نسرين بتوتر: ها اه لا يعني اي ده حد بينادي في حد بينادي
ليخطف انفاسها في قبله فصلها بعد قليل من الوقت عندما شعر بأنها بحاجه للهواء
مالك: لسه بتخافي مني
لتبعده نسرين عنها وتركض لغرفتها تبكي
نسرين: لي سبتيه يبوسك انتي مجرد لعبه فوقي بقا لي ساعدتيه امبارح
لتخبط علي قلبها وتقول فوق بقا فوق انت مجرد لعبه بلنسباله مسافت ما اخلف هيرميني
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق