القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حب عمرى الفصل الخامس 5 بقلم شهد محمد

التنقل السريع

     

    رواية حب عمرى الفصل الخامس 5 بقلم شهد محمد






    رواية حب عمرى الفصل الخامس 5 بقلم شهد محمد





    رواية حب عمرى الفصل الخامس 5 بقلم شهد محمد


    دخل شريف الاوضه 

    رامي: انت ايه الي جابك هنا 

    شريف: ريان لوسمحت عايز اشوفها 

    رامي: انت السبب هي لو كنت انت واقف جمبها كانت قامت لاكن هي جوه يا حرام تعبانه لولا ستر ربنا كانت ماتت

    شريف: لوسمحت يا ريان متتعبنيش اكتر مانا تعبان

    رامي: حتي لو احنا سمحنالك هي هتسمحلك

    شريف: لوسمحت

    رامي بزعيق: ابعد عنها ياريت

    عليا: روفيده اخرجي انديهم هما الاتنين

    روفيده: حاضر روفيده خرجت وندهتم ودخلوا الاوضه 

    رامي: يا عليا ان

    عليا: بس بقي اهدي شويه

    رامي: انت مش شيفاه بجح ازاي

    عليا: رامي بس اتفضل يا شريف عايز ايه

    شريف: انا بجد عايز اتأسفلك 

    عليا: مين قالك ان انا مخصماك او زعلانه منك اساسا 

    اندهش الجميع 

    وجيه  رامي علشان يتكلم اشارت عليا ليه انه يسكت

    شريف: ياعني انت مسمحاني

    عليا: اه فرح شريف اوي

    عليا: زي الاخوات والابحاث بس يا شريف

    شريف: ياعني ايه اخوات

    عليا: زي ماانت فاهم يا شريف مش هينفع اكتر من كده موافق خلاص مش موافق اشارت ع الباب الباب يفوت جمل

    شريف: موافق

    قعدوا شويه وهزروا وضحكوا لاكن بردوا ف قلب شريف وعليا كانوا بيحبوا بعض

    بعد مرور يومين خرجت عليا من المستشفى

    في بيت عليا

    ام عليا: عايزه ققولك حاجه يا عليا

    عليا: مش هسيب الشغل يا ماما

    ام عليا: انت عرفتي ازاي

    عليا انتي ناسيه ان انا ظابط 

    ام عليا: يابنتي انا خايفه عليكي هموت لو حصلك حاجه 

    عليا: ياريت يا ماما متجبيش سيره الموضوع ده تاني الاعمار بيد الله 

    ان عليا: ونعم بالله 

    عليا: انا هنزل شغل بكره

    ام عليا: بردوا 

    عليا: اه 😒

    تاني يوم الصبح راحت عليا للدخليه 

    اللواء: حمد الله ع السلامه

    عليا: الله يسلمك يا كبير

    اللواء: عندك مأمورية شهر في اسكندريه

    عليا: اوكيه

    محمد: هيبقي معاكي الرائد جاسر الشناوي

    عليا: عرفاه هو كويس جدا ف شغله سمحعت عنه كتير لاكن مقبلتوش

    اللواء: اه جدا بس مبيحبش الحال المايلين

    عليا: ماشي هسافر امتي

    اللواء الاسبوع الجاي

    روحت عليا البيت 

    عليا: انا مسافره تبع شغل

    ام عليا: يلهوي فين تاني 

    عليا: العريش

    ام عليا: يلهوي يلهوي

    عليا: بهزر يا ماما مسافره اسكندريه 

    ام عليا: وقعتي قلبي

    بعد مرور اسبوع بو السفر وصلت عليا اسكندريه

    دخلت القسم لقيته كله واقف عمال يهرعش

    عليا: هو في ايه محدش سمعها 

    عليا بزعيق: هو في ايه خرج واحد من الاوضه شكله يخوف بعضلات وطويل شعره نازل ع عنيه مديله جاذبيه عاليه اول لما شفته حسب ان هي ف دنيا تانيه قلبها ابتدي يدق اوي

    جاسر: مين الي كان بيزعق دلوقتي 

    كلهم شاوروا علي عليا

    العسكري: ديه يا جاسر باشا

    جاسر بص ع للمكان الي بيشاور عليه العسكري و شافها ديه عليا الي انا شفتها لما روحت للدخليه ساعت الحفله جاسر في عقله: ايوه هي الي بفكر فيها من زمان هي الي دخلت قلبي 

    جاسر بزعيق مصطنع: مين حضرتك

    عليا: انا الرائد عليا.. 

    جاسر: وازاي تعلي صوتك كده 

    عليا: معرفش انا دخلت لقيت كل الناس واقفه بيترعشوا انا سألت بصوت واطي محدش رد عليا روحت معليه صوتي وانت اساسا بتزعقلي ليه انت مين اصلا

    جاسر: انا الرائد جاسر الشناوي

    عليا: ماشي لوسمحت احنا لازم نتكلم ف القضيه 

    جاسر: انتي جيتي امتي

    عليا: من شويه

    جاسر: خلاص روحي استريحي وتعالي بكره

    عليا: خلاص ماشي باي 

    روح جاسر وكان قاعد بيفكر ف ملاكه لغيت لما نام 

    روحت عليا وكانت عماله تفكر ف جاسر 

    عليا: ايه الي انا بعمله ده انا اساسا بحب شريف لا بس الصراحه جاسر جميل اوي معرفش ايه الي حصلي اول لما شوفته ايه يا عاليا بتكلمي نفسك ايه الهبل ده نامي نامي ونامت عليا بسبب تجبها من السفر... يتبع



    تكملة الرواية من هناااااااا 

    لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

    بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

    متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

    الرواية كامله من هناااااااااا

    مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا

    مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا





    تعليقات