القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية شهوة الصعايده الفصل السابع والثامن بقلم نور الشامي حصريه

التنقل السريع

    رواية شهوة الصعايده الفصل السابع والثامن بقلم نور الشامي حصريه





    رواية شهوة الصعايده الفصل السابع والثامن بقلم نور الشامي حصريه



    7❤️‍🔥8

    انفزعت بسمه من مكانها وارتدت ملابسها وذهبت بسرعه اما عند نو. كانت جالسه في غرفتها حتي جاءها اتصال هاتفي فاجابت وبعدها ارتدت ملابسها لتسعد للخروج عند بسمه ذهبت الي احدي الاماكن الفارغه من الناس وتحدثت بغضب مردفه : انت اي ال جابك اهنيه 

    ابانوب : وحشتيني وجاي اشوفك واتأكد من موضوع خطوبتك انتي صحيح هتتجوزي 

    بسمه بعصبيه : ايوه وملكش صالح عاد غور من وشي انا مش عاوزه اشوفك تاني 

    ابانوب : بس انا بحبك 

    بسمه : وانا مبقبتئ احبك اصلا كنت غلطانه انا ارتكبت ذنب كبير لما حبيتك حرام اصلا احبك ابعد عني 


    القت بسمه كلماتها وتركت ابانوب في افكاره وحزنه اما عند نور نزلت فوجدت فارس مع الحرس ويصرخ عليهم بشده فأقتربت منه وتحدثت مع اخدي الحرس مردفه : عايزه عربيه علشان خارجه 

    الحرس بدهشه : حضرتك ال هتسوجي يا ست هانم 

    نور بحده : ايوه في مانع ولا اي 


    وقف الجميع في حاله دهشه من حديث نرر الذي تحول فجأه من اللغه الصعيديه للغه المدينه وملابسها الذي تغيرت تماما مازالت ملتزمه بالجاب ولكن طريقتها نغيرت وايضا مطالبتها بالسياره فنظر اليها فارس بدهشه وتحدث مردفا : هو اي اد حوصل عاد لهجتك اتغيرت وطريجه لبسك وكمان عاوزه تسوجي في اي عاد 

    نور بضيق : مش لازم اتكلم بنفس اللغه علشان ابفي صعيديه ومش لارم البس عبايه علشان ابقي صعيديه ومش لازم اخاف اسوق علشان ابقي صعيديه البنت الصعيديه قويه انا مش همشي علي قوانينكم علشان تسيطروا علينا هنا وخلاص انا بدرس ومتعلمه وزي زيك هنا تمام 

    فارس بغضب : ليه ان شاء الله بكره تخلعي خلجاتك كمان وتجرلي ان دي المدنيه 

    نور بحده : ألزم حدودك واتكلم معايا كويس انا عارفه ديني كويس ومحترمه اخلاقي وتربيتي ومسمحش لاي كد يقلل من احترامي 

    ثم نظرت الي الحارس وتحدثت بعصبيه : فين العزبيه هفضل واقفه طول النهار 

    الحارس بخوف وهو ينظر الي فارس : حاضر يا ست هانم 


    ذهب الحارس بسرعه وقتد احدي السيارات ثم نزل واعطي نور مفتاح السياره فنظرت نو. الي فارس بغضب واستقلت السياره وذهبت اما عند فارس فتحدث بغضب مردفه : بسرعه روحوا وراها عاوز اعرف كل خطوه من غذر ما تحس بحاجه 

    الحارس : حاضر يا بيه 


    اما عند نور فذهبت الي احدي الشقق وتطرقت الباب ففتحت لها فتاه في نفس سن نور تقريبا وعندما رأتها احتضنتها بقوه وتحدثت بسعاده : وحشتيني اووووي 

    نور بسعاده : وانتي كمان وحشتيني اووي فين حبيب قلبي 

    نهي بضحك : جوه مع عمر


    دخلت نور فوجدت طفل صغير يلعب مع والده فركضت نور تجاهه وتحدث بسعاده وهي تحتضنه بقوه : حبيب قلبي وحشتني يا اميري البطل 

    الصغير بتذمر : زحلان منك علشان انتي قولتيلي هتيجي واتأخرتي 

    نور بضحك : خلاص يا قلبي انا جيت اهه 

    عمر بابتسامه : عامله اي يا نور 

    نور : الحمد لله اتأخرتوا ليه كده غي السفر المرادي 

    نهي  بتذمر : عم. مكنش عايزنا نيجي والله يا نور بس اقنعته 

    عمر  بضحك : اه حبيبتي بتعرف تقنعني بسرعه 

    نهي بضحك : عيب عليك احنا مسيطرين برده 


    اما عند فارس كان في غرفه عمه ظل يبحث في الغرفه علي احدي الاشياء حتي انصدم عندما وجد بعض الاوراق فأخرج هاتفه وقام بالاتصال بأحدي الاشخاص وبعد الانتهاء من المكالمه خرج من الغرفه اما عند نور فتحدتث نهي بعصبيه مردفه : ازاي يعني انتي اتجننتي يا نور 

    نور بضيق : مش عارفه اهه ال حصل حصل بقا 

    نهي بعصبيه : وافرضي اللعبه قلبت جد واتجوزتي الراجل دا 

    نور : مش هتجوزه يا نهي متقلقيش مستحيل اتجوزه اصلا انا بس عايزه اخد الورقتين 

    نهي بضيق : ما تولع احلام علي الورقتين وبعدين انا مش مطمنه لاحلام دي خالص والله 


    وفجأه دخل عمر علي اثر صوتهم وتحدث بدهشه : انتوا صوتكم عالي ليه كده اي ال حصل 

    نهي بضيق : مفيش حاجه 

    عمر : في اي يا نور اي ال حصل 

    نور بضيق : صدقني مفيش حاجه 

     نهي بعصبيه : لا فيه بقا تعرف فارس الشاذلي يا عمر


    انصدم عمر عندما سمع اسم فارس ثم تحدث بعصبيه مردفا : انتي تعرفي فارس دا منين 

    نور بضيق : يا عمر انا ال اعرفه في اي 

    عمر بعصبيه : فارس الشاذلي دا من اخطر الناس في مصر كلها مش الصعيد  وانا اتنقلت هنا مخصوص علشان هعمل تحريات عنه واعرف مين ال مشغله او الكبير بتاعهم 

    نور بصدمه : نعم ازاي يعني 

    نهي بغضب : نور تنهي الموضوع دا وتولع احلام انتي اي ال دخلك العيله دي من الاصل وازاي عايشه معاهم 

    عمر بحده : ما تفهموني بالظبط اي ال بيحصل 

    نور بضيق : انا همشي 

    نهي بعصبيه :تلمي هدومك من هناك فاهمه 

    نور : ان شاء الله يلا سلام 


    خرجت نور من عند نهي وعلامات الصدمه علي وجهها فكيف له ان يصبح بكل هذا السوء فهو ليس حقير وشهواني فقط بل ان الشرطه تراقبه ايضا وصلت نور الي القصر وصعدت الي غرفتها بدون ادني حرف ولكنها انصدمت عندما سمعت صراخ الكل فنزلت بسرعه وتحدثت بلهفه مردفه : في اي 

    رشا بصراخ : عمي اتجتل الحج منصور اتجتل 


    انصدمت نور عند سماع هذا الخبر ووقفت صامته حتي دخل فارس ومعه الحراس فتحدث بغضب : مش عاوز اسمع صوت حد 


    نظرت نور اليه بغضب شديد فأقترب فارس منها وهمس في اذنيها مردفه : جولتلك مش هتتجوزيه انتي السبب انتي ال جتلتي عمي 


    تراجعت نور عدت خطوات للخلف ثم تحدثت بغضب مردفه : دلوقتي انت كبير عيله الشاذلي صح يبقي مفيش عزا غير لما كبير العيله ياخد حق عمه 

    فارس بغضب : هنعمل العزا يا نور ومش من حجك تتكلمي انتي مش من العيله وعمي مات قبل ما تتجوزيه 

    نور بسخريه : انا ليا النص في كل حاجه من ساعتين كل املاك عمك بقت بأسمي 


    وفجأه دخل عمر ومعه بعض العساكر والظباط ثم تحدث بضيق : عايزين ناخد اقوال الكل هنا 

    فارس بغضب : ازاي تدخلوا بيتي اكده من غير استأذان 

    عمر بحده : وطي صوتك وانت بتتكلم علشان متقضيش الليله في الحبس انا جاي في شغلي وادخل المكان ال يعجبني عايز اخد اقوال الكل وال هيعترض هيتحبس دي قضيه قتل 

    رشا بدموع : يا حضرت الظابط ال اتجتل يبجي عمنا ليه هتاخد اقوالنا 

    عمر وهو ينظر لفارس : علشان نعرف اي ال حصل قبل موت عمكم ولو بتتهموا حد 

    فارس بحده : ايوه بنتهم انا بتهم نور ان هي ال جتلت عمي 


    انصدم الجميع من حديث فارس ثم تحدثت رشا بضيق : فارس اي ال بتجوله دا 

    فارس بحده : اعتقد يا حضرت الظابط من حجي اني اتهم ال شاكك فيه ولازم يتحقق معاه 

    عمر بحده : طبعا تعالي معايا بقا وانتي يا انسه نور اتفضلي معايا 


    ذهب فارس ونور الي قسم الشرطه فجلس عمر علي مكتبه واجتمع احدي شيوخ البلد بدأ التحقيق مع فارس وفي النهايه اتهم نور بجريمه قتل عمه وذهب من القسم اما عن نور فظلت جالسه وبعد ربع ساعه دخلت نهي المكتب بعصبيه وكان العسكري سيحاول منعها ولكن اخرجه عمر وتحدث بحده : انتي اي ال جابك هنا 

    نهي بعصبيه : جايه علشان صاحبتي يا عمرهو انت قابض عليها ولا اي 

    نور بضيق : انا مش مقبوض عليا ولا حاجه متقلقيش يا نهي بس دا تحقيق ومفيش دليل ضددي وهخرج

    عمر بعصبيه : هو انتي ازاي تخرجي من غير اذني انتي متجوزه كيس جوافه ولا اي 

    نهي بدلال  : لا طبعا يا قلبي دا انت احلي جوز في الدنيا بس قلقت علي نور 

    عمر بحده : نور هتخرج دلوقتي اي ال جابك انا مش قولتلك في التليفون انها شويه وهتخرج 

    نهي بتذمر : خلاص بقا متزعقليش 

    عمر بضحك : طيب متزعليش 

    نور بصراخ : يا لهوووي دا وقته هتعاكسوا بعض في القسم انا اعمل اي دلوقتي 

    نهي بحده : انتي السبب قولتلك بلاش تدخلي في الموضوع دا 


    اما عند بسمه كانت جالسه في غرفتها تشعر بالضيق الشديد وحارلت الاتصال بنور اكتر من مره ولكن دون جدوي فدخلت عليها والدتها فجأه وتحدثت بلهفه : بسمه الحج منصور اتجتل والبلد كلها والعه حريجه 

    بسمه بفزع : نووور لع مكنش ينفع اسيبها انا رايحه 

    هبه بغضب : جبر يلمك انتي وهي جنيتي عاد عاوزه تروحي ازاي مفيش خروج من اهنيه غير في العزا بكره 

    بسمه بعصبيه : لع انا عاوزه اطمن علي نور 

    هبه : مفيش خروج من اهنيه وخلاص


    خرجت هبه من الغرفه واغلقت عليها الباب بالمفتاح اما في القسم تحدثت نور بضيق : هو انا هخرج امتي 

    عمر بحده : شويه يا نور وهتخرجي فارس عمل كده علشان يبعدك عن الفيلا شويه وانا عاوز اعرف هو بيخطط لايه 

    نهي : طيب حبيبي بقولك اي ما تروح انت والظباط بتوعك تراقبوه وانا نور نروح ناكل 

    عمر بعصبيه : نيره نور انا هحبسها انهارده روحي انتي يلا 

    نهي بضحك : لا يا قلبي انت متعملهاش 


    اما عند فارس ذهب الي مكتب عمه وظل يبحث في بعش الاوراق حتي تفاجئ ووووو

    الفصل الثامن 

    شهوه الصعايده 


    عند ارغد ورائف في القاهره كانوا جالسون مع العائله فجاء اتصال لرأفت فذهب ليجبب وبعد دقائق جلس مره اخري وتحدث بضيق : هتفضلوا قاعدين في اسيوط كتير 

    ارغد ببرود : اي المشكله عندك يا عمي 

    فايز : المشكله انكم مينفعش تفضلوا عايشين بعيد كده احنا عايزينكم معانا 

    رائف بحده : واحنا مش عايزين نقعد معاكم اعتقد دي حريه احنا حرين 

    داليا بضيق : خلاص يا فايز سيبهم براحتهم 

    أرغد : يا ماما انتي عارفه اننا مش بنحب نقعد هنا فمتزعليش بقا 

    شيرين بعصبيه : لا زعلانين مينفعش كده 

    رائف : ماما خلاص خلصنا 

    رأفت بضيق : خلاص ال يعجبكم اعملوه 


    في الصعيد كانت نور مازالت في القسم ختي دقت الساعه الثانيه صباحا فتحدثت نهي بضيق : عمر هو في اي هي نور هتفضل هنا ولا اي 

    عمر : لا هتمشي دلوقاي نور خلاص امشي لو عايزه بس خلي بالك من فارس احنا مراقبينه بس برده احظري منه 

    نور بضيق : طيب انا همشي 

    نهي بضيق : وانا كمان 

    عمر بحده : هو الهبل اشتغل ولا اي نور في عربيه تحت هتوصلها وانتي استني معايا خمس دقايق وهتروحي معايا 


    في فيلا فارس كان الحزن يسود علي وجوه الجميع فدخلت نور وتحدثت بحده : فارس فين 

    عزيزه بقلق : اهدي يا بنتي هو ميجصدش هو فوق في اوضه عمه 


    صعدت نور الي الغرفه فوجدت فارس يبحث في بعض الاوراق وعندما وجدها نظر اليها بغضب وتحدث بعصبيه مردفا : انتي خرجتي كيف 

    نور ببرود : بقولك اي ياض احترم اخلاقك معايا علشان ليله اهلك تعدي انا شكلي علشان عاملتك بأحترام سوقت فيها 

    فارس بصدمه : اي الاسلوب العفش دا جبر يلمك انتي جايه منين

    نور بعصبيه : قبر يلمك انت انت فاكرني مش عارفه انك انت ال قتلت عمك 

    فارس ببرود : هتثبتي ازاي اني انا ال جتلته اسمعي يا نور انا معجب بشجاعتك من زمان اي رأيك نتفج اتفاج 

    نور بحده : اتفاق معاك انت يا فارس طيب قول 

    فارس بخبث : نتجوز ونبطل العداوه ال بينا دي 

    نور بغضب : كنت عارفه انك عره وزباله ابقي حضر نفسك لدفنه عمك بدل ما انت قاعد تدور علي ورق مش هتلاقيه 


    القت نور كلماتها وذهبت الي الغرفه فقام فارس واتصل بمجهول ثم انهي المكالمه وتحدث بخبث : انا هعرفك يا نور ازاي تجفي جدام فارس الشاذلي 


    اما عند نهي فوصلت هي وعمر الي شقتهم وعندما وصلت ركضت الي غرفتها واغلقت الباب بسرعه فتحدث عمر بعصبيه : افتحي الباب يا نهي 

    نهي بصراخ : مش فاااتحه 

    عمر محاولا تهدئه نفسه : افتحي الباب مش هعملك خاجه صدقيني 

    نهي بتذمر : لا بتضحك عليا 

    عمر : لا يا حبيبتي صدقيني 


    اقتربت نهي من الباب ثم فتحت الباب و كضت بعيدا عنه فتحدث بحده : هو مش انا قولت متجيش مش بتسمعي كلامي ليه 

    نهي بتوتر : بص اخر مره صدقني 


    وفجأه دخل الصغير وتحدث بحده : انت بتزعق لماما ليه 

    عمر بدهشه : نعم ما تيجي تضربي احسن 

    نهي بضيق : متزعقش لابني 

    الصغير بتذمر : ماما سيبي بابا ينام لوحده انعارده وتعالي نامي معايا 

    نهي بخبث : عندك حق يا قلبي يلا 


    حملت نهي الصغير فتحدث عمر بحده : استني انتي رايحه فين 

    الصغير بغيظ : هتنام معايا وانت نام لوحدك 

    عمر وهو يسخبه منها ويتحدث ببرود : لا دي مراتي وهتنام جمبي وانت هتنام لوحدك 

    الصغير بحزن : طيب انام جمبكم 

    عمر ببرود : لا هتنام لوحدك 


    نظر الصغير الي نهي ثم نزلت دموعه وظل يبكي فحملته نهي وتحدثت بابتسامه : خلاص يا قلبي هتنام جمبنا 

    عمر بضحك : خلاص متزعلش هنيمك هنا بس تنام وانت ساكت مش عايز اسمع صوتك 

    الصغير ببكاء : طيب 


    في الصباح الباكر عند نور كانت الاجواء خزينه فأتت بسمه بسرعه وذهبت الي نور ثم تحدثت بقلق : انتي كويسه 

    نور بضيق : ايوه الحمد لله متقلقيش 

    بسمه بارتباك : نور بجولك اي اللعبه اكده وسعت جووي خلينا ننهيها وامشي من اهنيه 

    نور : ازاي يا بسمه بعد كل ال حصل دا المشكله دلوقتي مبقيتش مشكله احلام بقت مشكله فارس امبارح اتهمني بقتل عمه 

    بسمه بعصبيه : عرفت وممكن يعمل اكتر من اكده مليون مره لازم ننهي كل ال بيوحصل دا 

    نور : بعد الدفن والهزا نبجي نتكلم 


    عند نهي كانت هي وعمر ما زالوا نائمون فنهض الصغير بهدوء ثم ذهب الي المطبخ واخذ زجاجه مملوئه بالمياه وذهب الي الفراش وفجأه اوقع الماء كله علي عمر فأنتفض من مكانه وتحدث بعصبيه :اي دااااا 

    ارتعب الصعير وركض تجاه نهي بسرعه واختبئ بين احضانها كانت نهي تضحك بشده علي منظر عمر فتحدث بعصبيه مردفا : انتي بتضحكي علي اي مبسوطه بال ابنك عمله دا 

    نهي بضحك : هو ابني لوحدي نا هو ابنك انت كمان 


    نظر ابصغير الي عمر بطرف عينه واخرج لسانه له فحملته نهي وركضت بسرعه وهي تضحك قبل ان ينال عمر معه 


    عند نور اثناء اجراءات الدفن اقتربت بسمه من نور ومعها بعض الاوراق وتحدثت بضيق : نور امضي علي الورج دا علشان انتي بتملكي نص الاملاك ولازم امضتك 

    نور بعدم اهتمام :ماشي امضي علي كل دا 

    بسمه بحزن : ايوه 


    اخذت نور الورق وامضته ثم ذهبت فأهذته بسمه وذهبت الي احدي الغرف فوجدت فارس وتحدثت بضيق : دا الورج متجربش لنور اكده انا نفذت اتفاجنا 


    فلااش باااك 


    اتصل فارس بنور وقص لها كل ما حدث ثم تحدث بخبث مردفا : هجتل صاحبتك واحدر اعملها في ثانيه لو متفذتيش ال هجول عليه 

    بسمه بعصبيه : عاوز اي عاد 

    فارس : عايزك تخلي نور تمضي علي ورج التنازل من غير ما تحس انتي الوحيده ال مش هتشك فيكي بسمه بضيق : موافجه بس ملكش صالح بيها


    فللااش باااك 


    فارس بخبث : برافوا عليكي 

    بسمه بعصبيه : ملكش صالح بيها انا عملتلك ال انت عايزه يبجي تبعد عنها 

    فارس بخبث : طبعا مليش صالح بيها 


    في قسم الشرطه جلس عم. علي مكتبه ثم تحدث بعصبيه : يعني اي لحد دلوقتي مش عارفين مين ال مشغله ولا عارفين نجيب اي دليل ملموس 

    الظابط : يا فندم بنحاول وفي ملف علي مكتب حضرتك فيه بعض المعلومات ال عارفناها 


    عند نهي كانت جالسه تلاعب الصغير وفجأه جاءها اتصال هاتفي فأجابت ولكنها انصدمت مما سمعت وذهبت بسرعه وابدلت ملابسها وووووووو


    عايزه توقعاتكم

     تكملة الرواية من هناااااااا 

    لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

    بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

    متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

    الرواية كامله من هناااااااااا

    مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا

    مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا


    تعليقات