القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام الإناث والجبابرة الفصل السابع عشر بقلم شروق حسن

 

رواية انتقام الإناث والجبابرة الفصل السابع عشر بقلم شروق حسن 





رواية انتقام الإناث والجبابرة الفصل السابع عشر بقلم شروق حسن 


🌺🌺إنتقام الإناث والجبابرة 🌺🌺


                         ❤ البارت السابع عشر ❤ 


                                            

                                                  


عشق بتهكم : انام علي الكنبة !! لا طبعا مش هنام علي الكنبة المفروض انت اللي يكون عندك ذوق وتقوم تنام عليها انت مش انا ٠٠


                              


نظر اليها بحدة آخافتها ولكنها لم تبين ذلك ثم علي حين غفلة شدها من ذراعها بقوة وسقطت فوقه شردت في عينه وملامح وجهه كم هو جذاب للغاية بالفعل ٠٠ وهو كذلك شرد بها رغم انها لا تمتلك من الجمال ما يكفي ولكن هناك شئ يجذبه ناحيتها وبشده 


                              


اقترب منها كثيرا وقال بهمس مغري : نامي علشان نصحي بدري للشغل ٠٠٠٠٠


                              


خجلت منه كثيرا وأومات في صمت فأخذها هو بين أحضانه كي تنام لم تعترض ابداا ولكنها شعرت بدفئ لم تشعر به من قبل ٠٠ وغطوا سويا في سبات عميييق ٠٠


                              


**********************


                              


❤ سبحان الله العظيم ❤


                              


**********************


                              


* عند منار


                              


ظلت تتصل علي عمار ولكنه لا يجيب فمنذ ما حدث ليلة أمس وشجاره مع اخيها ولم يحدثها إطلاقا بعد أن كان يتصل بها اكثر من مرة في اليوم ،، هي لا تنكر انها تنجذب له وبشدة وتشعر معه بشعور غريب ولكنها أحبت ذلك الاحساس 


                              


ظلت ترن علي هاتفه مرة تليها اخري حتي قام بالرد اخيراا ٠٠٠


                              


عمار بضيق : الو ،، في ايه


                              


منار بحزن لطريقة تحدثه معها : اسفة بس انا كنت بتصل علشان اعتذرلك عن الموقف السخيف اللي اخويا عمله معاك 


                              


عمار بصوت حاد : يعني انتي متصلة دلوقتي الساعة حداشر علشان تعتذري مني   


                              


 منار بصوت متحشرج بعدما امتلئت الدموع بعيناها : انا أسفة بس مكنتش عايزاك تفضل زعلان كده ٠٠


                              


عمار بضيق من حزنها : طب انتي بتعيطي ليه دلوقتي انا عملت حاجة ٠٠ بعدما انتهي من حديثه انفجرت هي من البكاء 


                              


عمار بحزن ومواسية : طب ٠٠ طيب خلاص اهدي انا أسف مش قصدي اتعصب عليكي ،، بس انا متضايق شوية من اللي حصل 


                              


منار بصوت متقطع وهي مازالت تبكي : طيب انت بتزعقلي انا ليه !! انا معملتش حاجة .. قالت الاخيرة بطفولية جعلته يبتسم رغما عنه 


                              


عمار بضحك : طب خلاص بقا بطلي عياط متبقيش عيوطة كده ههههههه


                              


منار بعصبية خفيفة : وكمان ليك نفس تضحك بعد ما زعلتني وخلتني أعيط 


                              


عمار : طيب خلاص هصالحك انا بطريقتي بكرة يا عسسل ههههههه


                              


خجلت منه واحمر وجهها واغلقت الهاتف بوجهه ثم ابتسمت بشدة وظهرت غمازاتها الساحرتان ٠٠ ثم ذهبت الي السرير وهي هائمة به وذهبت في نوم عميييق ٠٠٠٠


                              


*********************


                              


❤ استغفر الله ❤


                              


*********************


                              


* عند الاء * 


                              


كانت جالسة في غرفتها تضع بعض من المكياج علي وجهها ،، اكتفت بوضع ملمع للشفاه احمر اللون قاتم وكحل العين الاسود ٠٠


                              


وجدت الباب بطرق استغربت هي من الطارق ذهبت لتفتح الباب وجدت يوسف امامها وملامحه لا تنذر بالخير .. دفعها للداخل بقوة وغضب 


                              


يوسف بحدة : انتي ازاي تفتحي الباب تخرجي كده !! انتي اتجننتي ..


                              


الاء ببرود : في ايه بس يا جو ماله لبسي ،، ماهو حلو اهو 


                              


نظر يوسف لما ترتديه بغضب فآلاء كانت ترتدي قميص نوم من اللون الاسود يصل الي ما قبل ركبتها بقليل وكان يظهر اكثر ما يخفي 


                              


يوسف بحدة : لو شوفتك بتفتحي الباب بالقرف ده تاني هزعلك وانا زعلي وحش 


                              


اقتربت منه الاء بحدة حتي التصقت به : وانت مين علشان تقولي البس ايه ومش البس ايه !!


                              


غضب منها يوسف بشدة فقام بخلع جاكيت بدلته وقام بتغكيتها ودفعها بقوة: ادخلي غيري اللي انتي لبساهةدا يا حقيرة.


                              


ابعدته بقوة وغضب ثم رفعت يدها وقامت بصفعه بشده .........


                              


******************************


                              


❤ الحمد لله علي نعمة الاسلام ❤


                              


******************************


                              


* عند ميار


                              


كانت الساعة قد تعدت الحادية عشر مساءاً كانت علي استعداد للنوم ولكنها وجدت هاتفها يرن برقم معذب قلبها ومقلق منامها ،، مالك !! 


                              


استغربت هي من اتصاله بهذا الوقت وخافت ان يكون قد أصابه اي مكروه فأجابت بلفهة : آلووو .. مالك !


                              


مالك بصوت خفيض : قلب مالك ورحه وعيونه وحياته ٠٠


                              


خجلت منه بشدة ومن تغزله فهو اصبح يقول لها كلاماً من الحب كل صباح .. تشعر وكأنها محلقة في السماء .. فهذا المالك قد ملك قلبها وعقلها وبالها .. فهي اصبحت غير قادرة علي بعده ولا حتي نسيانه 


                              


مالك : مش بتردي ليه !!


                              


ميار : معنديش كلام اقوله ابتسم مالك وكاد ان يتحدث إلا انه سمع صوتا انثويا يناديه بصوت عالي : مااااالك انت فين يا حبيبي 


                              


فتحت ميار عينها من الصدمة قائلة : مين دي يا مالك 


                              


مالك : ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠


                              


🌿🌻🌿🌻🌿🌻🌿


                              


البارت طويل اهو 


                              


رأيكم في البارت ؟؟🤔


                              


وتوقعاتكم ؟؟


                              


سلاااموز انااا ❤🙈 


                                          


#يتبع


تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا                    

                         

تعليقات

التنقل السريع