القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قربان ابي الفصل السادس عشر 16بقلم ملكه حسن حصريه

 رواية قربان ابي الفصل السادس عشر 16بقلم ملكه حسن حصريه





رواية قربان ابي الفصل السادس عشر 16بقلم ملكه حسن حصريه



الفصل السادس عشر هديه لمتابعين الروايه 🌹 🎁 

#ربقلم - ملكه ـ حسن

#قربان ـ ابي

كانو كلهم مجتمعين علي السفره وفجاءه دخل عليهم شخص كان لابس بدله رسميه كانت زهره مستغربه مين ده ازي الحرس مبلغش انو في حد داخل البيت 

زهره اتكلمت برتباك وبصت لوضا وقالت هو انتو مستنين ضيوف؟

فجاءه ظهر ادهم وقال مساء الخير عاملين اي يا اهل البيت

وبص لزهره وإتكلم بابتسامه وقالها


عامله اي يا مدام زهره شكل القاعده في مصر عجبتك قولت ام اجي انا كمان ويص علي سالي برومانسيه واتنهد وكمل اصل مصر وحشتني ولا فيها كمان وغمز لسالي  

زهره قامت من مكانها وقالت مستر ادهم انت جيت امته 

ادهم رجع بص لزهره بابتسامه وقالها لسه واصل 


ادهم جري بسرعه وبصوت عالي خالتي رضا وحشاني 

حبيبتي حبيتي يا رضا وحضنها بكل شوق 

رضا بدموع اخرس يا زفت انت كمان كل دي غيبه 

ادهم بابتسامته اللي دائما مش بتفارق وشه وقالها بحنيه سامحني يا خالتي الشغل اعمل اي بس 

كانت زهره مستغربه اي علاقه ادهم ورضا ببعض 

هي عرفت من سالي أنهم يقربو بعض بس متعرفيش اي صله القرابه 

اتكلم جاسر بسخريه!!اهلا بقرقع لوز يلي جاي يقرفنا 

ادهم بصوت واطي وكان يضغط علي الحروف من الغيظ وقاله احترم نفسك في بينا بنات كيوت


جاسر خبط علي دراعه بهزار احترم نفسك يا حيوان هي الطياره مقدرتش ترميك من فوق وتريح البشر من رزلتك يا اخي؟

ادهم بصوت عالي أااه يا دراعي منك لله يا جاسر يا ابن خالتي

اتكلمت رضا من وراهم مالكو يا ولاد مش هتبطلو منقره في بعض ولسه لما يكتمل الضلع التالت هسيب البيت وامشي من نقركم والمشاكل اللي مش بتخلص


زهره كانت بتسال في نفسها اي قصد رضا مين هو الضلع التالت المجهول ده اللي محدش جاب سيرته قدامها

رضا بابتسامه وصوت كله سخريه مش هتسلم علي سالي يا ادهم ؟

ادهم بضحكه طبعا يا خالتي دي ليها سلام خاص وفتح دراعته ولف ليها 


جاسر بسرعه مسكه من قفاه بعصيبه احترم نفسك دي اختي لا احسن احفرلك قبرك هنا وشاور بليده علي الارض

ادهم ااه سيب ياعم وعلي اي الطيب احسن هسلم من بعيد اهو 

هاي سالي عامله اي؟

ضحكت سالي بصوت مسموع علي منظر ادهم وهو ماسكه جاسر من قفاه حتي زهره كمان بقيت تكتم ضحكتها


جاسربعصيبه مسلمش انت تطلع علي اوضتك فوق تخفي من قدامي

ضحكت سالي بصوت عالي هي وزهره تقربيا زهره اول مره تضحك بالشكل ده من سنين 

ادهم بسرعه جري علي رضا وحضنها اي يا عم انا جعان هاكل من ايد خالتي رضا مش صح يا خالتي؟ 


رضا اتكلمت بحنيه من عيوني يا بني اطلع غير ومن ما تنزل هتلقي كل الاكل اللي بتحبه جاهز مخصوص عشانك 


ادهم بسرعه حاضر يا رضا يا جامده انتي تسلملي والله انتي اللي في البيت ده !!

ولما شاف نظرات جاسر اللي كلها غضب جري علي السلم 

ادهم اتكلم هو وطالع انا رايح اغير يا رضا حضرلي اكل 


انفجرت سالي وزهره في الضحك علي أفعال ادهم 

رضا فضلت تضرب ايديها الاتنين في بعض وتقول يا حسره عليك ماله الواد  الغربه كلت دماغه

جاسراتكلم من وراها  سيبك منه يا خالتي دي عيل مهزقه حسابه بعدين 

رضا وهي ماشيه ناحيه المطبخ ام اروح احضرله اكل راجع هفتان يا عيني من أكل الأجانب 

جاسربنظرات كلها تساؤل !!ده هفتان يا خالتي دي عامل زي التور ؟

فضلت سالي وزهره بضحكو علي كلام جاسر وتعابير وشه لما عيونهم دمعت!!


كان واقف قدام شاشه المراقبه بيتفرج علي جمال صحتها وعيونها الجميله وشعرها اللي بيخطف قلبه كانت حوريه واقفه وسطهم 

ذياد بابتسامه حنونه!!اخيرا شوفت ضحكتك  يا زهره كنت عارف انو ادهم والعيله المجنونه دي قادرين يغيروا مزاجك ويقدرو يطلعو ضحكتك اللي دافنتها من خمس سنين !


فجاءه شاف حاجه علي الشاشه طلع تلفونه وعمل مكالمه ضروري لغيت أم جاله الرد 

ذياد بصوت عالي لازم نجتمع بسرعه في مصيبه 


تتوقعو اي لا حصل مع ذياد ومع مين الاجتماع ده واي حصل معه وهو لسه كان بيضحك 

تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة  الرواية الجديدة زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملةمن هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا






تعليقات

التنقل السريع