القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قربان ابي الفصل الثامن عشر 18بقلم ملكه حسن حصريه

 

رواية قربان ابي الفصل الثامن عشر 18بقلم ملكه حسن حصريه





رواية قربان ابي الفصل الثامن عشر 18بقلم ملكه حسن حصريه


الفصل الثامن عشر هديه لمتابعين الروايه 🌹 🎁 

#بقلم -ملكه -حسن

#قربان ـابي

كان ذياد قاعد مركز في الاب توب بتاعه ودخل ادهم وجاسر اتكلم ادهم بسرعه في اي يا ذياد مصبيه اي اللي  حصلت دلوقتي ؟

ذياد كان مركز مع الاب توب وقال بعصبيه زهره عايزه تروح المقابر بكره عارفين يعني اي يعني الخطر بقي اكبر هما مستنين بس تظهر أي الحل يا جاسر


كمل ذياد بعيون حمرا لازم تمنعوها باي طريقه هو عايز الملف باي طريقه شال عينه من الاب توب وبص عليهم بصوت كله قهر


الباشا عايزالملف الاول وبعدين يقتلها عشان ينتقم من موت احمد ومني عشان بحميها وكمل بعيون حمرا كلها غضب 


خليه بس يقرب منها وانا همحيه من علي وش الأرض هخلي الكل  يرتاح من شره!!


اتكلم جاسراهدي يا ذياد خلينا نفكر هنعمل اي في الوضع ده


ادهم اتكلم بحيره زهره كانت عايزه ترجع فرنسا بس انا اقنعتها انا وخالتي وسالي بصعوبه تفضل هنا

جاسراتكلم بصوت جاد نت لازم تظهر في حياتها يا ذياد كفايه كده زهره لازم تعرف الحقيقه 


رد ذياد بحيره قريب يا جاسر بس مش دلوقتي وطلع سيجاره وولعها وبص علي بلكونه زهره   وقال بصوت جهوري


بكره عايزك تستخدم كل اللي عندك من الحرس اللي  في الشركه عايز حمايه قويه لزهره عايز صقور مفتحه فاهم 

جاسر اتكلم بسرعه حاضر متقلقش 

ذياد كمل كلامه وقال وخد العلبه اللي عندك دي  وخالي سالي تنفذ اللي  اتفاقنا عليه بالضبط  مش عايز غلط


جاسر رد عليه بحيره حاضر هخليها تنفذ من بالليل ؟!

ذياد كمل كلامه وبص علي ادهم مهمتك انت تكون مع زهره اتحجج باي حاجه المهم تكون قريب منها لانها تعرفك اكتر من جاسر بتثق فيك اكتر وهتبقي مرتاحه لو رحت معها 

كون معها زي ظلها يا ادهم فاهم !

ادهم رد عليه تمام هكون جاهز 


ذياد بص ليه بتركيز وصوت حاد اهم حاجه تأمن نفسك كويس من سلاح وكل حاجه متاهملش حاجه يا ادهم فاهم من كله ؟


ادهم اتكلم بسخريه ماشي يا عم هي حرب ولا اي ؟

لف ذياد بسرعه وركز علي الشباك وكمل كلامه تقربيا كده يلا كل واحد يرجع أوضته بسرعه وانت يا ادهم ركز كويس وواعي تنسي. حرف عشان عرفك مهمل 

رد عليه بغيظ وقال خلاص فهمت!


خرجو عنده ورجعو مكانهم  كان واقف في شباك المباني متابع زهره في بلكونه اوضتها كانت ماسكه فنجان قهوه وحاطه سماعات بتكلم عميل تبع الشغل من فرنسا 


زهره كانت واقفه بتتكلم في الشغل وفجاءه لمحت نفس الخيال اللي بيوقف قصادها كل يوم مركز معها قوي الاول كانت تخاف منه دلوقتي بقيت تحس بالأمان  في وجوده 


قفلت التلفون وركزت معه وعلي حركاته حتي دخان سيجارته كانت شايفه ما عاد وشه اللي مش ظاهر بسبب الظلمه كانت محتاره مين ده وليه بيقف كده كل يوم؟


زهره اتكلمت بصوت مسموع وقالت باتري حكايتك اي وانت مين يا جدع انت ؟


قفلت زهره شغلها ودخلت تحاول تنام من الأرق اللي كل يوم زائر عيونها كانت بتحاول تنام وبتقفل عيونها أول ما غفت شافت وش احمد قدامها بيضحك بسخريه وبقولها هتقلك يا زهره  كانت بتصرخ هي ونائمه بصوت عالي قامت سالي مفزوعه لقيت زهره متشنجه وبتصرخ 


سالي بقزع اصحي اصحي دي كابوس زهره 


ام عند ذياد كان لسه صاحي سمع صراخها في كاميرات المراقبه اللي خططها في البلكونه عندها مسك تلفونه ورن علي جاسر

قام جاسر مفزوع من صوت التلفون و بسرعه ورد عليه 

في اي يا ذياد 

ذياد بصراخ الحق بسرعه زهره بتصرخ في اوضتها بسرعه وسيب التلفون مفتوح 

جاسرحاضر قومت اهو ذياد اتكلم بخوف وهلع اجري يا جاسر بسرعه 

وصل جاسر قدام اوضه زهره وسالي  وفضل يخبط بصوت عالي افتحي يا سالي افتحي حصل اي؟


سالي ردت بصوت باين فيه الهلع اهو جايه يا أبيه مفيش حاجه اهدي؟


فتحت سالي الباب لقيت جاسر باين عليه الخوف 

سالي اتكلمت اهدي يا أبيه دي زهره شافت كابوس كانت بتصرخ هي ونائمه ومشنجه حالتها تصعب بجد !!

جاسر مسك التلفون عشان يرد علي ذياد بس هو بعد سمع كلام سالي وقفل من الغيظ والغضب اللي حس بيه 

الو يا ذياد الو !!شكله قفل ام اروح ارتاح عشان ذياد مش ناوي علي خير مع الباشا 


تتوقعو ذياد ناوي علي اي ومين الباشا واي حكايته

تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة  الرواية الجديدة زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملةمن هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا






تعليقات

التنقل السريع