القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صدفه الفصل العاشر 10 بقلم اميره شعبان


رواية صدفه الفصل العاشر 10 بقلم اميره شعبان





رواية صدفه الفصل العاشر 10 بقلم اميره شعبان


صدفة البارت 10

 لكن لسوء حظهم كانو متراقبين وفي رجالة مستنينهم عند باب المستشفي الخلفي. حاول ميراث يهرب منهم وسدن ماسكة فيه بخوف تانى مرة تشوف نفس الناس ولبسهم اللى عبارة عن بِدل سودة فضلت ماسكة فيه ومخبية وشها ف صدره وبتعيط خايفة تتعرض لنفس الموقف تانى اتخبي منهم من غير ما يحسو بيه لكنهم شافووه ف اخر لحظة لما لقوه وقف تاكسي وركب فيه بسرعة فضلو يضربو عليه نار وهو وماشي بس معرفوش يوصلو له هتف ميراث لسائق التاكسي وقاله على عنوان معين وصلو لعمارة بعيدة جدا عن المستشفي والمكان اللى ساكنة فيه نزلو وشالها وركبو مصعد العمارة سدن وهي مخبية وشها ف صدره : مين دوول

مردش عليها فضل ساكت محبتش تقرر السؤال تانى خرجوا من المصعد ووقف عند شقة معينة ودخلوا حطها عالارض وشغل نور الشقة كانت شقة ديكورها غريب عمرها ماعاشت ف مكان زي ده حتي الوانها غامقة  شقة خالية من الروح  فضلت واقفة مكانها رافضة التحرك 

ميراث: واقفة عندك ليه ادخلى

لاول مرة حست بالخوف منه خصوصا إن نبرة صوته اتغيرت محستش بالخوف منه كده لما كانت ف شقتها وهو معاها يمكن اصابته كانت مطمناها شوية عشان لو عمل لها حاجة سهل تهرب منه وجيرانها حواليها بس دلوقتي الوضع اختلف هي المصابة وهي الغريبة هنا وف شقة واحد غريب عنها بصتله بخوف وسكتت

ميراث بجدية: تعالى

شُلت حواس سدن من جملته تجمدت مكانها رجعت لورا خطوتين

 حس ميراث بخوفها  قرب منها رجعت كمان خطوة لورا 

ميراث: لتكونى خايفة مني؟!!

سدن بخوف: انا عايزة امشي

ضحك ميراث بسخرية من جملتها: بتحلمى طالما دخلتى هنا يبقي مافيش خروج

سدن زقته بعيد عنها وحاولت تفتح الباب بايد واحدة عشان دراعها التانى وجعها

اردف ميراث من خلفها: قولتلك مافيش خروج 

صرخت سدن بخووف وفضلت تخبط عالباب بهستريا وعياط وتتكلم من بين خوفها: خرجوني من هنااااااا افتحولى الباب 

جذبها ميراث من دراعها وقالها: مهما حاولتى ماحدش هيسمعك ضربته سدن بقبضتها ف صدره وهي بتحاول تبعده عنها 

ميراث : اهدى كده عشان موريكيش اسلوب مش هيعجبك  كان بيتكلم وهو مقرب من ودنها وسحبها وراه لغرفة نوم ادخلها بها واردف : دي اوضتك  الخروج منها بإذنى فاهمة وقفل الباب وراه وذهب نزلت مكانها عالارض وفضلت تبكي على حظها وفضلت تلوم نفسها انها السبب ف كل ده لو مانقذتهوش مكنش كل ده حصل  بعد مدة فتح باب اوضتها ودخل لقاها قاعدة مكانها وبتعيط رمالها هدوم عالسرير واردف: البسي دول وخرج بصت للي جابه لقته تيشيرت وبنطالون من هدومه خدت الهدوم ودخلت اخدت دش  واجهت صعوبة ف الاستحمام بسبب جرح دراعها  بس اتحاملت على نفسها ولبست هدومه وخرجت كانت واسعة عليها جدا و شكلها كان صغير جدا بسبب حجمم الهددوم عليها خبط عالباب وطلب منها تخرج خرجت لقته قاعد عالسفرة وقدامه اكل وقفت بعيد بتوتر

ميراث: تعالى اقعدى

قعدت سدن بص لهيأتها وضحك ف خفاء على شكلها وهي لابسة هدومه

ميراث: كلى

سدن: مش عايزة

ميراث: بقولك كلى يعني كلى مش ناقصني تتعبي تانى وانا مش فاضي للكلام ده

مسكت سدن المعلقة ف هدوء بس حست بغصة ف حلقها تريد البكاء لكن لا تقوى خانتها دمعة من عيونها نزلت لااراديا منها مسحتها بسرعة وبدات تاكل اكلت شوية صغيرين وقامت 

سدن: شبعت

ميراث: اقعدي 

لم تسمع كلامه وذهبت لغرفتها لكنها لقت نفسها محاصرة بينه وبين الحيطة ميراث بغضب: انااا كلامى مابيتسمعش ليييه مسكها من فكها واكمل انتي هنا تحت ايدي يعني تقولى حاضر ونعم وبس فاهمة تقولى اي ؟مقددرتش تتكلم اردف بغضب من عنادها وهو يهزها من فكها تقولى ااااي رددى 

سدن ودموعها نازلة: حاحاضر 

نفض ايده عنها وخرج

مجهول :  معرفناش نمسكه يافندم هرب مننا 

_ مانتو شوية بهااايم ميراث مش بيموت بالساهل كده يشوية بهااايم


عند ميراث كان يجري مكالمة ما وما إن انتهي ذهب لغرفته يفكر فيما سيفعله مع عاصم كيلانى فهو من الد اعدائه وهو ايضا من حاول قتله لكن ف نفس الوقت يفكر ف تلك التى اقتحمت عالمه فجأة وورطت نفسها معه بسبب مساعدتها له لا يستطيع تركها بعدما انقذت حياته وتركها مشردة بلا منزل بعدما عرف عدوه مكان بيتها فلم يعد امانا لها وايضا لانهم رأوو وجهها ودي اكبر مشكلة لانهم كده ناويين يقتلوها   قرر النوم لانه متعب والتفكير لا يتوقف ف راسه ف صباح يوم جديد استيقظ ميراث وذهب ليغتسل ثم خرج من غرفته لا يرتدى سوى بنطال  نظر إلى غرفتها واكمل طريقه إلى المطبخ صنع قهوته وخرج اجري مكالمة ما واغلق الهاتف كان يشرب قهوته ويفكر ما الذي سيفعله  رن جرس المنزل ففتح واخذ طلبه واغلق الباب ذهب إلى غرفتها فتح الباب دون إذن وجدها لازالت نائمة اقترب من الفراش وظل ينظر اليها مدة لا باس بها مستمتعا بشكلها وهي نائمة فاقت الاخري لكنها سراعان ما صرخت ورجعت للوراء وهي تغطي نفسها بغطاء السرير وضع الشنط امامها واردف: خدي 

ثم ذهب ف هدوء فضلت ماسكة غطي السرير بخووف وراافضة التحرك وايديها بتترعش

اقتربت من الشنط بهدوء وتفحصتها لقت هدوم جواها خرجتهم من الشنطة واتفرجت عليهم دخلت الحمام اخدت دش و لبست بنطالون جينز  وعليه توب نص كم ابيض  ورفعت شعرها لفوق وربطته خرجت من الغرفة بتبص عليه بخوف مشيت شوية لحد الريسيبشن بس وقفت مكانها لما لقته قاعد هناك رجعت لورا بهدوء عشان مايحسش  بس. صعقت مكانها لما سمعته بينادى عليها

ميراث: تعالى

ذهبت اليه ف توجس وريبة منه وقفت بعيد عنه شوية بص عليها وشاف شكلها والهدوم اللى هي زادتهم جمال مش العكس انبهر بجمالها وجسمها الممشوق اللى بيجننه مش بيطيق يشوفها قدامه ومايلمسهاش لو مجرد لمسة حتي عشان كدده بيزعقلها دايما 

ميراث: اقعدى

قعدت سدن بتوتر وباصة ف الارض باحراج منه بسبب صدره العاري 

ميراث فضل مركز عالابتوب بتاعه ومتجاهلها تماما اضيقت هي من حركته وانه قعدها جمبه بلا جدوى قامت عشان تمشي. بس وقفت لما سمعته بيكلمها

ميراث: اقعدى

سدن: اقعد ليه

ميراث: مزاج

سدن بعند وضيق: مش قاعدة انا داخلة جوا مش عايزة اقعد معاك

قام ميراث بغضب منها لدرجة انها قعدت اول ما هو قام من الخضة انحني عليها وهي قاعدة ثم قال: بتعاندى ليه 

سدن بتوتر: م مش عايزة اقعد معاك

ميراث بضيق من كلمتها: طب رايك انك هتفضلى قاعدة هنا لباقي اليوم

سدن بانزعاج من تحكماته اللى بتزعجها: مش قاعدة

ميراث بخبث: لا هتقعدى ورجلك فوق رقبتك كمان

سدن جت تقوم عشان تمشي زقها بايده وقعها مكانها تاانى  سدن بقهر: انت بتعمل معايا كده ليه حرام عليك انا معملتش حاجة ليك انا كل اللى عملته اني ساعدتك واكملت بكره وهي تنظر لعينيه يارتني سيبتك تمووووت ولا كنت ساعدتك يارتني ماسمعت قلبي الغبي وساعدتك انا بكررررهك 

شدها من شعرها وارجع راسها لورا  وقرب من وجهها وكان بيتكلم جمب شفايفها

ميراث: لييه بتخليني دايما اعملك وحش هااا بسبب كلامك ده هعاملك اسواء من كده والمرة الجاية هعمل حاجة هموت واعملها ونظرا الى شفتيها بتلذذ وفضل مركز معاهم شوية ومش واخد باله انه بيقرب منها خافت من قربه لانها فهمت قصده اردفت وهي بتبعده عنها 

ابعددد عنني

فاق من سرحانه وبعد صدرها كان بيعلو ويهبط من قربه الشديد منها جريت على اوضتها وقفلت الباب وراها بخوف وقررت انها لازم تهرب منه مش هتقدر تعيش معاه تاانى بعد كده

 قولولى رأيكم وبلاش تم 💗💗

يتبع♥️

 تكملة الرواية من هناااااااا 

 لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملةمن هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا








تعليقات

التنقل السريع