القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية خيانة علي ورق الفصل الرابع 4 حصريه بقلم نور شريف

 

رواية خيانة علي ورق الفصل الرابع 4 حصريه بقلم نور شريف





رواية خيانة علي ورق الفصل الرابع 4 حصريه بقلم نور شريف


البارت الرابع 


مسمحش ليك تقول كدا علي ابني بتقول عليه طفل حرام 

أنا حامل فيه ست شهور عشان عارفه و متاكده أنه من لحمك و دمك انت من ريحتك يا جاسر 

حضنته بحزن .. أنا اتمسكت بيه عشان بحبك ليه لحد دلوقت مصدق أن خاينة ؟!


زقها علي الارض و فتح الباب وخرج نزل مكتبه وقفل الباب عليه و طلع تلفونه و رن علي قاسم بخبث وقال :


وعد ماتت في المستشفي يا قاسم .


اتصدم قاسم من كلامه و قال بصدمة : ماتت ازاي ؟


قالوا إن في جروح في جسمها و يا الطفل يعيش يا هي وانا اخترت الطفل علي الاقل ابني لكن وعد متلزمنيش لأنها خاينة زيك بظبط 


اسمعني يا جاسر أنا صحبك أنا مش خاين حتي شوف الفديو هتلاقي وعد هي اللي بتحاول تقرب مني و صورها حتي تسجيل الصوت وهي بتقولي أنا بحبك 


وانا راجل من كلامها غصب عني اعجبت بيها و بصراحة مكنتش عايز اسيبها حتي هي قالتلي إنك طلقتها وجاهزه أنا وأنت نتجوز عادي وأنك سيبها بقالك سنة 

وانا عارف انك في الشغل دايما ف ببقى مش عارف اوصلك أنا عايز ارجع صحبك تاني يا جاسر وحشتني ايام ما كنا مع بعض 


أبتسم جاسر بمكر وقال بخباثة : اهه ده شرف ليا انك تبقى صحبي حتي عرفتني *** اللي كانت مراتي دي علي ايه وانا كمان محتاجك جدا يا صحبي .


فرح قاسم بموافقة جاسر لكن جاسر كان ناوي علي مو'ته وان لو وعد طلعت علي حق مش هيسامح نفسه ولا هيسامح قاسم 


الساعة 6 في البيت عندي تكون موجود هعزمك علي العشاء وامي مشفتكش من زمان هترحب بيك جدا ..


تمام الساعة 6 هكون عندك .!


قلب جاسر في ورق الشغل و التحقيق لحد ما تعب طلع الاوضة لقي وعد طالعة من الحمام و بتلمس وبتغني لأبنها بحنان 

بصلها بطرف عينه ودخل قعد علي الكرسي ومعاه قهوته تجهلته وعد تماماً ونامت علي السرير وهي بتتوجع من ظهرها 

لحد ما بتحكي أيدها علي الجرح بتلاقى د'م بتبصله بصدمة 


وبتنادي بصوت مبحوح .. جاسر ألحقني بسرعة ظهري بينزف 


قام من مكانه بخوف قرب منها و رفع التيشرت بتاعها وبص علي ظهرها بصدمة اتخض وقام من مكانه .. مين عامل في ظهرك كدا ؟!


أظن مش محتاجة اجاوب ياريت تحط كريم الجروح علي ظهري وهات المسكن ده عشان محتاجة أنام ..


جاب بالفعل العلاج خلعها التيشرت وغمضت عيونها سند ظهرها ولف ب إيده التانيه حولين بطنها حست وعد بإحراج خصوصاً أن جاسر بعيد عنها بقاله فترة كبيرة 

بدأ يلمس علي ظهرها و يحطلها كريم براحه وهي بتتألم و دموعها بتنزل 


صرخت بوجع : براحة ده بيحر'ق براحه عشان خاطري ..


عطها المسكن و كل جرح كان بيلمس عليه بحنان جواه احساس أنها مظلومة وفي نفس الوقت مش قادر يتخطي الفديو نزل هدومها و ضمها لحضنه وكان ساكت 

حاسس انها وحشته بس مش قادر يقول كدا 

بصله بزعل وعيون كلها دموع .. ممكن تبعد اه صح شكرا علي المساعده ؟!


بعد عنها بعصبية وهو بيقاوم رغبته فيها وأنه عايزه في حضنه متتطلعش ابدا كتم غضبه ونام جمبها وهي حست ب راحة راحت في النوم 

قعد هو جمبها يتأمل ملامحها و بطنها اللي ظهرت كان حاسس أنه اب لكن بيبعد عنها لما بيفكر أن ده مش أبنه وانها خاينة 


نام جمبها لحد الصبح فاق ونزل جاب ليها لبن و فاكهه و جهز العلاج صحيت غسلها سنانها و طلع ليها هدوم وغير ليها علي الجروح وقال بجمود إياك تنزلي النهاردة من البيت قاسم جاي ومش عايزه يشوفك .. لو احتجتي أي حاجة ماما هتطلع ليكي .


فتح جاسر فيس وكتبب بوست بموت طليقته وعد و الدفنه بعد العصر ؟


انت بتكتب ايه يا جاسر مالك بتبصلي وساكت كدا ..


أنا عايزك ترجعي لأهلك تاني هعلن خبر وفاتك وانا عارف همشيها ازاي انتي هنا في امان محدش في البيت هيفتح بوقه وانا هتكلم معاهم وعلي امي هي هتخاف عليكي و بتحبك 


لمس علي شعرها بهدوء ولبس هدوم خروج و قفل الاوضة عليها ونزل 


اتفق مع عائلته أنه مش متجوز وان لو حد سألهم عن وعد يخبوا الموضوع وأنه عايز يبعدها عن أهلها لحد ما تولد لأن هي محتاجة رعاية ..


ابتسمت أمه بحنان وهزت دماغها : وعد في عنيا يا جاسر عشان انت بتحبها بس وهي باين في عينها الحب ..


ادخل اشرف اخو جاسر باستغراب : أنا مستغرب كلامك يا جاسر مش البنت دي انت اعترفت انك مش بتحبها و قررت تتطلقها من حوالي كام شهر ، وكنت عايز أبعدها عن البيت هنا مدة لأن هي مش عارفنا 

دلوقت عايزها تعيش هنا و انت رجعت اتجوزتها ومخبيها من بره من أهلها اللي هما ستر و غطا عليها ؟!


بس أهلها مش ستر و غطا ابوها راجل صعب مبيحبهاش من ايام موت امها .


و اخوها راجل اعمال اهم حاجة فلوسه .. أخته اصلا مش فاكرها 


ردت أمه بهدوء : الأهم وعد دلوقت بقت مراتك تعيش معاك و تحافظ عليها مراتك حامل في ابنك يا جاسر انت المفروض تخبيها..


سكت وغمض عنيه من فكرة الولد لحد ما دخل أبو وعد بتمثيل الحزن 


فين وعد بنتي يا جاسر 


وعد فين !!!


يتبعععععع 

تكملة الرواية من هنااااااا


لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملة  من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا




تعليقات

التنقل السريع