القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية احببت متمرده الفصل الرابع عشر 14بقلم اسماء السيد حصريه

 رواية احببت متمرده الفصل الرابع عشر 14بقلم اسماء السيد حصريه 





رواية احببت متمرده الفصل الرابع عشر 14بقلم اسماء السيد حصريه 



#احببت_متمرده


رعد بإحراج:ممكن العب معاكم


ملاك بصتله بصدمه:تلعب معانا!!! 


رعد حك رقبته بتوتر وقربت منه ليله ومسكت ايده


ليله ببراءه:تعالي العب معانا عادي ياعمو


رعد ابتسم غصب عنه وشال ليله وباس خدها:يعني موافقه 


ليله بصت للعيال:موافقين ياولاد


الاطفال:موافقيين 


ليله بفرحه:اهو وافقو يلا نلعب بسرعه


رعد بفرحه:يلا بس بتلعبو ايه 


ليله:نزلني 


رعد نزلها وهيا مسكت ايده واخدته معاه بس ملاك كانت في وشه


رعد ببرود:عدي بس كدا يابت انتي 


ملاك كل دا فاتحه بوقها بدهشه:بت؟! 


وبالفعل بدأ رعد يلعب معاهم ويشلهم ويلعب وكان ناسي هموم الدنيا وملاك كانت بتبصله بصدمه


ليله بفرحه:تعالي يلا ياملاك العبي معانا ..... وشدتها من ايدها وزقتها في ملعب الكور وملاك ضحكت ولعبت معاهم


وفجأه وملاك بتجري وراهم حد من الاطفال كعبل رعد ووقع علي ملاك ووقعو في ملعب الكور علي بعض ورعد باسها بلغلط وهيا فتحت عيونها بصدمه بس الاطفال ما اخدوش بالهم لانهم كانو غطسو في الكور وفضلو باصين لبعض بصدمه وقلبهم بيدق بقوه الاتنين 


ليله بزهق:انتو متو انتو الاتنين تحت


ملاك استوعبت وقامت وقفت بسرعه ورعد بعد وكانت ملاك هتموت من الاحراج ورعد كذالك بس كان بيبين البروود وكملو لعب عادي بس كانو بيتجنبو بعض شويه 


وبعد ساعات كتير من الوقت بيمشي رعد وملاك وكان هيوصلها للبيت


....... في العربيه 


رعد:بس انتي علطول بتروحي هناك كدا


ملاك بطيبه:انا بحب الاطفال دول زي صحابي وولادي بظبط


رعد:ااه تمام


ملاك بسخريه:بس انت ايه الي خلاك تنزل تلعب معاهم غريبه 


رعد بتوتر:ولا غريبه ولا حاجه هوا مش دا دار ايتام عادي


ملاك كانت هترد قاطعها رنه الموبايل وكان عاصم 


ملاك بسخريه:عجبتك الهديه 


عاصم اتعصب ورعد استغرب بس متكلمش


عاصم بغضب:عملتيها ياملاك


ملاك بقهر:ولسا هقهرك كمان وكمان ياعاصم وهحرق بدل الواحد ميه صدقني هدمرك


عاصم ببرود:وانا عاوزك انتي وبس حتي لو خسرتيني ملايين ياملاك


ملاك ببرود وتوعد:بقولك ايه الكلام دا لا هياكل ولا هيشرب معايا ليا حق وهاخده منك بس وديني وما اعبد لازم اخليك تجيلي راكع يا ابن السعدني وهعرفك مين هيا ملاك النجار..... وقفلت في وشه


ورعد متكلمش بس كان مستغرب وملاك اتنهدت بقوه 


رعد:وصلنا 


ملاك بتوتر:انا بجد متشكره علي التوصيلات ياحضرت الظابط عارفه اني تعبتك معايا انهارده ودوشتك عن اذنك 


رعد متكلمش بس هيا نزلت وهوا مشي علي طول 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في قصر الدمنهوري 

كانو كلهم قاعدين وبيشربو عصير وقهوه وبيتكلمو كلهم 


ابراهيم:بس بجد شكرا علي جوده الحديد ياعمي


قاسم:بتشكرني ليه انا عملت الي عليا يا ابراهيم يا ابني


حسين:انتو معملتكم حلوه مشاء الله 


مروان:بس حضرتك في كذا حاجه محتاجه تتظبط 


يونس:زي ايه 


مروان:في الورق وكمان العقود والحاجات دي


اياد:انتو دافعين 100مليون واخدتو1200طن 


يونس:تقصد ايه يامروان


مروان:اقصد ان مثلا احنا هنعمل عقد مع بعض وهنستور منكم دايما ولا المره دي بس 


يونس:والله علي راحتكم


ابراهيم:انا شايف اننا نفضل مع بعض احسن ونعمل عقد 


حسين:تمام ميضرش ايه رايك يابابا


قاسم:تمام بكرا نعمل اجتماع ونمضي العقود


مروان:خلاص بكرا هنحضر انا وبابا وعمي ونمضي معاكم


اياد:تنورونا


جميله:العشا ياجماعه اتفضلو 


قاسم :لاء يابنتي كدا كتيير احنا جايين للغدا بس القعده اخدتنا


سالم:عيب عليك يا جدع يلا الاكل جهز قومو يلا


وبالفعل قام الجميع واتجمع علي السفره معادا يارا الي كانت لسا في اوضتها


ابراهيم:هوا فعلا ياسياده اللواء الشباب مسافريين بكرا


محمود بضيق:اه بكرا 


جميله بقلق:ربنا يستر عليهم 


الجميع معادا نرمين:اللهم اميين 


ميرفت بقلق:اشمعنا زياد الي سافر امبارح 


محمود:لازم كدا ولو سمحتو مبحبش ادخل في تفاصيل


علي:مش القصد احنا قصدنا نتطمن بس


محمود بتنهيده:خير ان شاءالله


فجأه دخل رعد وكان ماسك جاكيته ورا ضهره وحاطط الايد التانيه في جيبه 


رعد:سلام عليكم 


الجميع:وعليكم السلام


سالم:تعالي اتعشي يا ابني 


رعد:سبقتكم الحمدلله 


يونس:وديت ملاك فيين 


رعد برفعه حاجب:بيتهيألي ميخصكش 


يونس بضيق:ازاي ميخصنيش دي بنت عمي ولازم اعرف 


رعد بغضب:بقولك ايه ياض انت اتكلم معايا بإحترام فاهم واذا كان علي ملاك فميخصكش عشان موقعش طقم سنانك وانت واقف


وطلع علي فوق ويونس سكت بتوتر 


ابراهيم بإحراج:معلش يايونس ياابني امسحها فيا


يونس بتوتر:لا ولا يهمك ياعمي 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

عند ملاك 


كانت قاعده في المطبخ وبتاكل من الاكل الي طبخه رعد ومشغله فيلم علي الاب توب بتاعها 


ملاك بسعاده:الواد دا علي قد ماهوا رخم بس اكله جميل اوي انا معدتي عفن*ت من اكل الشارع ..... واكملت بستغراب:بس ايه الي جابه وخلاه يطبخلي لاء وكمان ضرب بنت عمه عشاني الله وانا مالي مايولعو 


وكملت اكل وهيا فرحانه ومندمجه مع الفيلم 


....... بعد مده بتخلص وبتعمل قهوه وبتتطلع تقعد قدام التلفزيون وشغلت فيلم رعب وقعدت تتفرج وكانت هتموت من الخوف وقفلته بسرعه وبعد كدا قامت دخلت غرفتها ونامت بصعوبه


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في الصباح

وتحديدا في المطار كان رعد وحسام واقفيين ومستنين ملاك 


رعد بضيق:انا زهقت هنمشي امتي اووف


حسام بتنهيده:اهدي يارعد اكيد زمانها جايه 


محمود:خلو بالكم من بعض ياشباب 


رعد ببرود:ان شاءالله خير 


و بتوصل ملاك والعساكر بتديلها التحيه 


محمود:ليه التأخير دا 


ملاك ببرود :كنت بفول عربيتي 


رعد بنفاذ صبر:وانتي شايفه ان دا وقت يسمح انك تفولي عربيتك ياحضرت الظابط


ملاك بضيق:مش انا وصلت خلصنا 


حسام:خلاص ياجماعه يلا نمشي 


ملاك بصت لرعد بتحدي وهوا بصلها بغضب 


محمود:الفريق هناك هيفهمكو كل حاجه ياشباب 


حسام:ربنا يستر ومنجيش في كياس 


رعد:اتنيل ومتفولش يلا 


محمود:استني يارعد روح انت ياحسام انت وملاك 


وبالفعل رعد وقف وملاك مشيت مع حسام بس وقفها صوت محمود


محمود بتوتر:ملاك 


ملاك بصتله وهوا فتح درعاته عشان تحضنه بس ملاك بصتله بقهر 


ملاك بسخريه:دا مش حضني دا حضن مايا ياسياده اللواء مع السلامه 


ولفت ومشيت وحسام ورعد اتصدمو ومحمود اتضايق ونزل ايده 


رعد:في ايه حضرتك


محمود:انا عاوزك تاخد بالك من ملاك كويس اوي دي قلبها طيب اوي بس لاسف احنا الي مكناش بنقدر بنتي امانه في رقبتك ياحضرت الظابط 


رعد بضيق:سيبها لله عن اذنك.... ومشي وراهم 


..... في الطائره وكانت اقلعت لانها طائره عامه عشان محدش يشك فيهم


حسام قعد جمب واحد ودا كان الكرسي بتاعه وكرسي رعد جه جمب ملاك الي قاعده جمب الشباك وسانده راسها عليه وسرحانه وقعد هوا كمان بس ملاك اخدت بالها 


ملاك بزهق:ايه الي مقعدك جمبي معلش 


رعد ببرود:والله دا الكرسي بتاعي ومش ناقصه مناهده اكبري بقا 


ملاك بغضب:علي فكره انا كبيره  غصب عنك فاهم بارد 


ولفت وشها وهوا اتنهد لانه اتعود وهيا رجعت بضهرها لورا

وبعد شويه بيكون الجو هدي في الطياره والانوار اتطفت 

وملاك شغلت فيلم رعب علي الشاشه الي قدامها ش كان مكتفي انه بيبصلها بضيق وساكت 


ملاك بتوتر:بما ان في ناس في الطياره هشغله عادي ايه الي هيخوفني يعني 


وتابعت الفيلم وكانت مرعوبه حرفيا ورعد شايف رعبها وابتسم ابتسامه. شبه معدومه وفجأه ملاك مسكت في دراعه جامد ودفنت وشها في دراعه بخوف شويه واستوعبت وبعدت وشالت السماعه وقفلت الشاشه


ملاك بإحراج:انا يعني سوري مقصدش 


رعد بببرود:عادي مش فارقه 


ملاك في نفسها:يخربيت برودك يا اخي عيل باارد...... وسرحت وبعد كدا بدأت تروح في النوم لانها مانامتش كويس ورعد لاحظ وهيا تلقاءياً وقعت علي كتفه وهوا سابها وهيا حضنت دراعه بنوم ونامت وهوا كان حاسس شعور غريب بس كان بيكذبه 


حسام بمرح:الله يسهلووو


رعد ببرود: صفي النيه دماغك الشما*ل دي هتوديك في داهيه 


حسام بضحك:والله انا غلبان ههه عجبتك ها


رعد سكت ومردش وبص علي ملاك وسرح في ملامحها الطفوليه وحس بنوم هوا كمان ورجع بضهره لورا ونام وشال دراعه من ملاك ووقعت في حضنه وهوا حضنها ونام بعمق وحسام بيبص عليهم ومبتسم 


حسام بمرح:اوعدنا يارب..... وقعد يفكر في ريم والي حصل لحد مانام هوا كمان

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في قصر الدمنهوري .. وتحديدا في الصالون كان قاعد ابراهيم وسالم وجميله وميرفت وعلي


ابراهيم بتوتر:بابا عاوز حضرتك في كلمتين 


سالم:اتفضل يا ابني 


ابراهيم بص لعلي ورجع بص لابوه:دلوقتي انت عارف اني مش بكذب عليك في حاجه صح


سالم بقلق:صح قول في ايه قلقتني


ابراهيم بضيق:انا جالي صالح السمنودي وعاوز المزرعه بأي طريقه بس انا مرضتش ورفضت زي ماحضرتك امرت وهوا مصمم لدرجه انه هددني بس انا رفضت اني اديهاله وطلبتله الامن وهوا عاوزها بأي طريقه ليه مش عارف 


سالم بتنهيده:بس انا عارف ليه 


ابراهيم بستغراب:ليه؟! 


سالم:عشان المزرعه دي اولا موقع متميز جدا للسياح انها تبقا فندق في منطقه زي دي وخصوصا انها في الاقصر  ثانيا ان هيا تحتها آثار كتير و بمليارات 


ابراهيم بصدمه:آثار 


على بدهشه:يعني ايه آثارر تب وانت عارف من امتا 


سالم:الموضوع دا معرف من ايام ابويا الله يرحمه وانا عارف ان صالح زرع واحد من رجالته في المزرعه عشان يحدد المكان بس هناك الرجاله مسكوه وخرجوه وعشان كدا هوا جالك 


جميله بقلق:بس كدا خطر يابابا ممكن تكلم الشرطه وتيجي تاخدهم 


سالم:يابنتي انا لو كلمت الشرطه صدقيني مش هيلحقو يطلعوها لان دا تراث البلد ودي ومكانها دا احسن. مليون مره من المتاحف هيا كدا مستوره وهفضل احميها عمري كله 


ميرفت:بس بردو كدا غلط ممكن. حد. يعمل فيها حاجه 


ابراهيم:فعلا لازم نكلم فريق متخصص يشيلها وهيكون معاه. حراسه 


سالم بغضب:انا قولت الي عندي والي هيفكر يتدخل في الموضوع دا هزعله مني فاهميين خلصنا وقفل علي الموضوع وحوار صالح انا هتصرف فيه قريب 


علي بتوتر:يابابا احنا خايفين عليك بس و


سالم بصرامه:الموضوع اتقفل ومش عاوز كلام فيه تاني


الجميع سكت لانه عارفينه عصبي وعنيد 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في قصر النجار.... وتحديدا علي الفطار كان الكل علي السفره معادا محمود


قاسم:صحيح يايونس مش عوايدك يعني انك تقعد معانا مالك


يونس بتوتر:مش عاوزني في البيت ولا ايه ياجدي امشي


قاسم:لاء مش القصد اقصد غريبه يعني انك تقعد في حاجه 


يونس :لاء ولا في حاجه بس انا حابب اقعد معاكم وخصوصا بعد ما اتخصمت انا وملاك يعني مش حابب اقعد لوحدي


اياد بفضول :صحيح هوا ايه سبب خصامك انت وملاك غريبه يعني 


يونس بتوتر:عادي مفيش هيا عنيده وعاوزه تمشيني علي مزاجها وانا ميرضنيش ان واحده الي تمشيني حتي لو بنت عمي 


قاسم بشك:ياراجل ما انتو من صغركم كدا ايه الي اتغير


يونس بضيق:هوا تحقيق ولا ايه مش طايقني اروح


قاسم بحده:صوتك يوطي وانت بتكلمني فاهم 


يونس بتوتر:اسف ياجدي مكنتش اقصد بس متحسسنيش اني تقيل عليكم


نرمين بقرف:خلاص ياعمي انتو هتتشكلو عشان البنت المقرفه دي خلاص حتي وهيا مش موجوده عامله مشاكل


قاسم بضيق:يانرمين اتقي الله دي بنتك ياشيخه 


نرمين بعصبيه:بلا بنتي بلا قرف هيا مايا وبس انا معرفش المقرفه دي بنت عاقه بوالديها ومتعرفش الاحترام 


قاسم بغضب:بجد حسبي. الله ونعم الوكيل فينا كلنا اه والله..... وقام وساب الاكل


يونس:هوا جدي ليه مش طايقني


حسين:يابني جدك عاوز يتطمن عليك مش اكتر 


نيره:خلاص ياجماعه افطرو بقا 


اياد ببرود:عن اذنكم هطير انا بقا مليش انا في مشاكلكم

..... وقام عمل سنتدوتش وخرج واكمل الجميع الاكل

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

عند ملاك ورعد .. كانو وصلو امريكا


صحي رعد علي هبوط الطياره وبص علي ملاك كانت لسا نايمه فبعد عنها ببطئ وهوا مصدوم من النومه ومتوتر


رعد:حسام انت نمت حسام 


حسام بنوم:ايه ياعم سيبني كمان شويه حضرلي الفطار 


رعد بذهول:فطار؟! ....... حسامممم انت يازفت 


حسام فتح عين واحده :نعم عايز ايه من االزفت 


رعد اتنهد بغضب وشاف ازازه مايه ففتحها وكبها عليه وحسام قام مخضوض 


حسام:ايه ياعم دا ياعم احنا فين ااه الطياره 


رعد بغضب:اتنيل اجهز  وصلنا ياخفيف 


حسام بص لاقا ملاك نايمه ومتغطيه بجاكيت رعد

.... 

حسام بغيظ:اشمعنا مصحتش ملاك متصحيها


رعد بضيق وقرب من ملاك:حضرت الظابط 


حسام بدهشه:حضرت الظابط ؟!..... في واحد بيقول لمراته حضرت  الظابط


رعد بغضب:قولت علي الورق بس فاهم 


حسام سكت بتوتر واكمل بمرح:انا هصحيها 


رعد بغيره:اشمعنا وانا مصيحهاش ليه 


حسام بضحك:اهدا بس ياعم..... وقرب من ودانها من الكرسي الي ورا لانه كان وراهم 


حسام بصوت عالي :ملاااك 


ملاك بدون وعي اتخضت وضربته بالقلم وقامت مفزوعه وحسام اتصدم ورعد كتم ضحكت بالعافيه 


ملاك بغضب:ايه دا يا حيوان انت 


حسام بمرح:يخص عليك دا انا كنت بصحيكي بسخ ايدك مرزبه يخربيتك 


ملاك بصتله بغضب ورعد بيبصلهم بقرف 


رعد بحده:يلا انت وهيا الطياره وصلت ورايا 


ملاك بصتله بقرف ونزلت وراه وحسام وراهم وبيضحك 


........ في المطار وصلو وقابلهم شرطه المخبارات الامريكيه 


الظابط :اهلا 


رعد:اهلا 


الظابط:اتفضلو ايها الظباط 


حسام بمرح:هتودونا فين هتعدومنا ولا ايه


ملاك ضحكت بصوت عالي غصب عنها ورعد بصلها بغضب 


ملاك بضحك:ههههه هموت. متقلقش هيحرقونا بس


حسام بضحك:يامراري يامراري 


رعد بغضب:اتلم انت وهيا وانتي احنا مش في كباريه ياهانم يلا


ملاك بضيق:دا انت باررد ..... ومشيت قدامه وحسام مش جمبه وركبو عربيات سودا فخمه وانطلقو 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في مكان مجهول 


جمال:بقولك مرضاش يديني الفلاشه خالص 


اسلام بغضب:يعني ايه مرضاش يدهالك ازاي كنت عذبت*ه


جمال بضيق:كنت هعمل كدا بس جت بنت وانقذته وهربو 


اسلام بدهشه:بنت وقدرت عليكم يا غبي 


جمال :دي رمت علينا قنابل دخان عمنا كلنا واغمي علينا عشان شمينا ريحته ومشوفناش حاجه


اسلام:تب وهنعمل ايه مع يونس دا روحنا في ايده


جمال:انت الي غبي من الاول لما اديتله الامان 


اسلام بخوف:انا مركزي عالي ولو ابويا عرف ممكن يقتلني


جمال بتوتر:اهدا وسيبها لله وانا هحاول اشوفلها حل هوا حاليا قاعد في قصر العيله وانت عارف قصر النجار عليه حراسه تاكل الزلط واجهزه امنيه كتير وبردو راح امبارح قصر الدمنهوري وحاولنا ناخده بس لو كنا قربنا كانو الرجاله الي هناك خلصو علينا بردو نفس الاجهزه الامنيه الشديده انا مش عارف اجيبه ازاي 


اسلام:اكيد يونس مش هيفضل محبوس في القصر علي طول وهيطلع اكيد 


جمال :ادينا بنراقبه 


اسلام بخوف:ربنا يستر انا مش عارف ايه الي قلبه علينا


جمال بتوتر:لاء وكمان عرف انه معملش حاجه يومها حازم قاله 


اسلام بصدمه:كدا يبقا روحنا في داهيه 


جمال سكت ومكنش عارف يفكر واسلام كان مرعوب


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في امريكا.... وتحديدا في قطاع المخابرات 

.... في غرفه الاجتماعات بيكون قاعد رعد وملاك وحسام والظباط وكذا لواء وشخصيات مهمه جدا وملاك كانت قاعده بين رعد وحسام 


حسام ميل علي ملاك:هما شكلهم متعصب ليه 


ملاك:انا عارفه دول ميقلوش حاجه عن هولاكو الي معانا 


حسام كتم ضحكته بالعافيه ورعد بصلهم برفعه حاجب 


رعد:بتتكلمو في ايه 


حسام:لاء عادي بسألها احنا هنطول ولا ايه بس 


رعد بغيره وضيق:ااه بس ابعد كدا واتعدل 


وفعلا حسام اتعدل وملاك ضحكت عليه 


اللواء:اهلا بكم ايها المصريون اهلا رعد وملاك وحسام نورتو بلدتنا 


رعد:شكرا يا فندم


اللواء:استمعو لي جيدا هذه العمليه مهمه للغايه وهذه المافيا تتجار في كل شئ ومنهم.. السلا"ح... الكوك"ين.... الاعض"اء...... البن"ات.... الخ...... متفقين 


رعد بجديه:ماهوا دوري انا وزملاءي 


اللواء:ااها انت دورك هوا.. روكي.. الزعيم.. وملاك.. اوليڤيا .. زوجتك وشريكتك..... وحسام..... مرقس... دراعك اليمين وهيكون معاكو دائما 


ملاك بإهتمام:تب واوليڤيا الحقيقه وهل من الممكن ان يكشفونا 


اللواء:سؤالك جميل اولا هم ماشافوش لاروكي ولا اوليڤيا قبل كدا بس عارفين انهم بيحبو بعض جدا وروكي بيغير علي مراته بجنون وهيا بتحبه وعلاقتهم قويه جدا ومشافهومش غير واحد بس وهوا معانا وزرعنا مكانه زياد زميلكم  ثانيا اوليڤيا وروكي ومرقس الحقيقين معانا واعترفو بكل حاجه وندمو وكانو عاوزين يسيبو الشغل لان اوليڤيا حامل ولما روكي عرف قرر يعتذل واحنا حسنا موقفهم في القضيه مقابل انهم يعرفونا كل حاجه  وانتو دوركم بسيط وهوا انكم هتمثلو انكم زوجين لحد ماتستلمو من بعض الثفقه وهنقبض علي الجميع لانها هتكون اكبر ثفقه مع اكبر زعيم مافيا وعلي فكره احنا شوفنا الفيديو الي انتي صورتيه والراجل دا من ضمنهم وهتشوفيه مش عاوز تقلقي


حسام:تب معلش هوا اكيد لازم نعرف اسمايهم 


اللواء:اكيد هيكون معاكو ملف تدرسوه لحد بكرا متتحركو علي امريكا الشمالية وهتلاقو فيه كل الاسماء بالصور


رعد:تمام سيادتك... وكملو الاجتماع بعد ما رسمو الخطه 


وبعد كدا اتجهو للفندق الي هيقعدو فيه


..... في الفندق وصلو وكل واحد كان متجه لاوضته 


رعد:بليل بعد العشا هنتجمع في اوضتي عشان ندرس الملف كويس وهنرتاح دلوقتي ونتكلم بليل تمام 


ملاك وحسام:تمام 


وكملو سيرهم وملاك دخلت اوضتها الي كانت مقابله لغرفه رعد وحسام جمب غرفة رعد بالظبط 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

عند مرام.... وتحديدا في بيتها 


كانت قاعده وبتتفرج علي التلفزيون دخل عليها جوز امها مسعود:ايه الي جابك بدري يابت 


مرام:عادي خلصت شغل فجيت في حاجه ولا ايه


مسعود بنظره حقيره:لاء مافيش امك فين 


مرام بعدم اهتمام :نزلت تجيب حاجه من ام احمد جارتنا 


مسعود قرب وقعد جمبها وهيا اتوترت وفجأة حط ايده علي رجلها


مسعود بخبث:عامله ايه في شغلك يابنتي


مرام زقت ايده بتوتر:الحمدلله .... وكانت هتقوم بس هوا شدها وقعدها


مسعود بشه"وه:انتي حلوه كدا ليه انهارده


مرام بخوف:جرا ايه ياجدع انت ماتلم نفسك


مسعود بخبث :تب بس تعالي اقعدي متخفيش تعالي قبل ما امك ترجع


مرام بعصبيه ورعب:تصدق انك راجل مش محترم وانا هفضحك بقا 


ولسا هتتجه للباب مسكها من شعرها ووو............... 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

استوووووب 


قولولي رايكم وشكرا لكل الي دعالي بحبكم اوي وتسلمولي ياقمرات 💙




تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملةمن هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا







تعليقات

التنقل السريع
    close