القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية احببت متمرده الفصل السابع وعشرون 27بقلم اسماء السيد حصريه

 


رواية احببت متمرده الفصل السابع وعشرون 27بقلم اسماء السيد حصريه







رواية احببت متمرده الفصل السابع وعشرون 27بقلم اسماء السيد حصريه



#احببت_متمرده 


ملاك بصدمه:ايييه اعتدا*ء


يونس بحزن:صدقيني انا


قاطعته قائله بحده وغضب:انت اعتديت علي مين انطق يالا 


يونس :اهدي وانا هحكيلك كل حاجه 


ملاك بصتله بذهول وغضب


يونس بتنهيده:زمان ايام الجامعه كنا خمس اصحاب  انا وجمال واسلام وحازم وعاصم وكنا كلنا طايشين وكل يوم سهر لحد الفجر في البارر والنسوان لحد ما عاصم عرفك

بعد عننا تماماً وبقينا احنا الاربعه وفسدنا زاد اضعاف في يوم كنا في الجامعه وشوفنا بنت اسمها لميس كانت جميله جدا فشوفنها وكنا هنموت عليها ولما حاولنا نقرب منها هيا صدتنا اكتر من مره بس الغريب ان اسلام وجمال كان هيموتو عليها بطريقه فظيعه انما انا وحازم كنا عادي مش مهتميين اوي وفي يوم شوفناها ماشيه مع شاب وبتضحك وعرفنا انهم بيبيحبو بعض لاء وكمان ماشين سوا ف الدم غلي في عروقهم وانا قولتلهم عادي ومش فارقه وفي احلي واجمد منها بكتير بس هما مقتنعوش حتي حازم كان متغاظ المهم بعد الجامعه فضلنا مستنينها وانا مش عارف احنا مستنين ميين بعد شويه لقيت لميس معديه لوحدها علي بعد المغرب كدا ونزلو ضربوها علي راسها وشالوها وحطوها في شنطه العربيه وانا ساعتها اتصدمت وبعد شويه بتوصل شقه فيها الشيخ زايد ملك ابو اسلام المهم شالوها وطلعنا فوق وانا قولتلهم اني مش مصدق لاننا عمرنا ماهناخد واحده غصب عنها كدا فبقو يتريقو عليا وانا منكرش اني سكت وانا كان في ايدي انقذها المهم دخلوها الاوضه وقالو هيصوروها وهيكسرو عينها ف شربنا يومها كتييير جدا وانا اتعميت من الشرب والغضب فنمت مكاني وبعد شويه قام اسلام وجمال الي كانو فايقين لحداً ما وحازم حالته كانت متفرقش عني حاجه واع"تدو عليها بكل وحشيه وبدون رحمه وحازم فاق شويه وعمل زيهم والكاميرا صورت كل دا وانا فضلت نايم لحد الصبح صحيت ولقيت حازم نايم علي الكنبه جمبي وجمال واسلام جوا في الاوضه ولميس منهاره من العياط والصدمه بصوت مكتوم في ركن الغرفه والكاميرا محطوطه وبتصور لسا وكل دا نزل في فلاشه وانا اتصدمت  وقولتلها انتي بتعملي ايه وايه الي حصل جت لميس واستغاثت بيها وصعبه عليا وانا فكرت اني عملت حاجه ليلتها زيهم المهم اخدت لميس وكنت ههربها صحي فجأه جمال وحازم واسلام وشافوني وانا بحاول اهربها وانا اتوترت بس اصريت انها تمشي وقولت كفايه لحد كدا ساعتها صدمني جمال ان انا الي اخدت عذريتها اول شخص وهيا اتصدمت

وانا انكرت لاني مكنتش في وعي واسلام وجمال اخدو لميس لجوا وانا بصرخ وحازم مسكني لانهم اخدوها يعتدو عليها تاني وهيا بتستنجد بيا وانا عيطت من الموقف وبعد شويه صريخها بيقف وبتكون فارقت الحياه وانا دخلت بكل هدوء واتصدمت لما شوفت جسمها وهيا مقت"وله ف من غير مايحسو اخدت الفلاشه وخرجت برا الشقه من غير كلام وخبيتها في مكان عمر ما حد يتصوره ومنبعدها عرفو اني اخدتها وكانو بيجرو ورايا عشان اقولهم بس انا رفضت

وبعدها حازم حصل في اخته نفس الي حصل في لميس وجه اعترفلي اني معملتش حاجه وملمستهاش اصلا وساعتها قلبي انشرح بس كنت حاسس بندم اني ماحاولتش انقذها قبلها ودا كل الي حصل ياملاك.... 


ملاك بصتله بذهول ودهشه ووقفت وضربته بالبوكس وهو متكلمش وكان بيعيط بس ومسكته من ياقه قميصه بغضب :بتعيط انت فعلا زباله ازاي ما حاولتش تنقذها


يونس بدموع:حاولت والله حاولت بس حازم مسكني وهما قفل الباب والله حاولت ياملاك 


وحضنها وانهار في العياط وصعب علي ملاك واتنهدت وبدأت تطبطب عليه بهدوء وهو كان بيعيط بحرقه 


ملاك بهدوء:خلاص اهدا وانا هشوف حل طلما انت معملتش كدا بس فيين الفلاشه يايونس


يونس بعد بسرعه:لاء مستحيل انا لازم احافظ عليها 


ملاك:اعطيني الفلاشه يا يونس ومتقلقش


يونس بتنهيده لما هكون جاهز هديهالك


ملاك حطت ايدها علي كتفه:ارجع القصر يا يونس ومتخرجش اليومين دول ومش عاوزه مناهده فاهم 


يونس:لييه هتحبس يعني


ملاك بحده:اسمع الي ببقولك علييه فاهممم 


يونس:تمام 


ملاك:يلا ورايا.... وفتحت الباب ويونس اتنهد وراح وراها

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في مكان مجهول زي تل عالي علي البحر 


كان واقف رعد وحاطط ايده في جيبه وبيبص علي المدينه

والبحر وبيفكر في ملاك


رعد بغيظ:جننتيني ياملاك مبقتش عارف اتصرف معاكي بس لازم اربيكي يا بنت النجار واخليكي تحترميني 


قاطعه وصول عربيه وملفش حتي ونزل منها شريف 


شريف بهدوء :عامل ايه يارعد


رعد ببرود:ميشغلكش قول الي عندك 


شريف بتوتر:تب لف كلمني حتي


رعد بحده:مش طايق ابص في وشك قول الي جيت عشانه 


شريف اتنهد وقرب وقف جمبه وبص علي االمدينه


شريف بتردد:هيا في تركيا بقالها 4 سنين وتحديدا في اسطنبول 


رعد حس بضيق حس انه مش فرحان:اممم وبعديين


شريف بخوف:فين الصندوق يا رعد ارجوك اديهولي 


رعد قرب منه ومسكه بإيد واحده من قميصه والايد الاخري مازالت في جيبه ورجعه لورا وشريف اترعب ليسيبه يوقع ومسك في ايده


شريف برعب:هتعمل اييه يارعد ارجوك مش عاوز اموووت


رعد بغضب جحيمي:ليييه عملت كدا ياشريف انطق 


شريف بدموع وخوف:صدقني غصب عني يارعد صدقني


رعد بغل ووجع:غصب عنك تكسر قلبي كدا هااا غصب عنك تبيع العشره الي بينا عشان اييه ليه عملت فيها كدا انت السبب انه هربت مني انت السبب 


شريف:والله ماحصل صدقني يارعد الحقيقه مش كدا


رعد بحده وجنون:اخرس فاهممم انا هحرق قلبك ومش هديك الصندوق يا شريف فاهمممم هموتك بالحياه 


ورجعه تاني وقرب ركب عربيته وساقها بسرعه جنونيه وهو مخنوق ومش قادر يتنفس 


شريف بحزن:بكرا الايام تتكشف المستور يا صاحبي 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في قصر الدمنهوري...... وتحديدا في غرفه رييم


كانت قاعده علي ككرسي التسريحه وبتسرح شعرها بهدوء


فجأه تليفونها رن وشافت الاسم اتوترت وجسمها اترعش


ريم بتوتر:الوووو


المجهول:الووووو


ريم برعب:عاوز ايييه


المجهول:عاوز اقولك اسف يا انسه ريمم وحقك عل راسي من فوق وصورك مسحتها والله 


ريم بستغراب :انت بتقول اييه


المجهول برعب:انا اسف سامحتيني صح ونبي قوليله يرحمني يا ست ريمم


ريم بحيره:يرحمك وهو ميين...... :انا 


بصت لمصدر الصوت وكان حسام وحاطط ايده في جيبه وبيبصلها بجمود


ريم قفلت المكالمه وقربت منه


ريم بفرحه وعدم تصديق:حسام حسام انت عملت ايه يعني يعني هو معتش هيضيقني تاني 


حسام بإبتسامه جانبيه:لاء معتش هيضايقك تاني


ريم حضنته بدون وعي وهو لاول مره بادلها الحضن 

وبعدين ريم استوعبت وبعدت بتوتر وخجل


حسام بمرح:ما انتي قاعده شويه


ريم ضحكت غصب عنها:انت عملت ايه وامتي


حسام بلامبالاة:بسيطه كنت مكلف حد يراقب تحركاته طول فتره سفري ولما جيت اتعاملت معاه 


ريم بفرحه:بجد شكرا بجد انا ممتنه لييك جدا ياحسام

دا كان كابوس بنسبه ليا


حسام ضحك وحط ايده علي خدها:ولا يهمك يا ريم 


ريم شدته من ايده واخدته قعدته علي الكنبه وهو استغرب

ودخلت الدريسنج وطلعت وهيا في ايدها كيسه وقعد جمبه 


حسام بستغراب: اييه دا


ريم بضحك وطلعت حلويات:خد دي كنت مخبياهم من امي والاكل الصحي الفتره الي كنت مش هنا فيها ودا ك شكرا وليك اي طلب عندي 


حسام اخد الشكولاته وفتحها وبدأ ياكل فيها وهو بيفكر

وبحب:اي طلب اي طلب


ريم:ااه اي طلب


حسام ضحك:بعدين بس خليكي فاكره ان ليا عندك طلب 


ريم:حاضر دين في ررقبتي 


وفضلو يضحكو وبعد كدا نزلو تحت


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في شقه ملاك... وتحديدا في المطبخ كانت واقفه وبتعمل قهوه ساده هيا مش بتحبها بس مرارتها بتصبرها علي الايام الي شبه ايامها وكانت غيرت هدومها لبيجامه هوت شورت وتوب بحملات رفيعه من اللون الاسود وكانت ناصعه بياض بشرتها ونقائها وكانت مثي*ره وسابت شعرها الطويل وكانت مضايقه


ملاك ابتسمت لما افتكرت رعد:هتفضلي تعذبيه لحد امتا ياملاك انتي بتحبيه متنكريش بس انا عندي مشكله اكبر 


اختفت ابتسامتها لما افتكرت مايا:هه حبيبت القلب رجعت

وبعدين هيا طلعت من البحر ازاي يومها يلا خليهم يتهنوو ببعض.... اكملت بحده وتوعد:بس حقي مش هسيبه ووربي يامايا لهخليكي تندمي ندم السنين انك فكرتي تعملي كدا

خلاص ملاك الطيبه ماتت وملاك الشيطانه حضرت


وقربت من القهوه الي كانت اتعملت وشربتها علي مره وحده وهيا من جواها بتتقطع من الوجع 


قاطعها باب شقتها الي اتفتح واتقفل وهيا اتخضت وقامت مسكت طاسه وقربت من باب المطبخ ببطيء وقفلت النورر وسمعت خطوات ثقيله بتقرب من المطبخ 


ملاك بتوتر وبهمس:احييه يا ابو سوسو حرامي وسايب مصر كلها وجاي تسرقني انا يا لهوووي


وفجأه لقت شخص بيدخل المطبخ ومكنتش شايفه مين وضربته علي دماغه بالطاسه ورمتها واتشعلقت في رقبته ومسكت شعره وبقت تشده 


ملاك بغيظ:انت ميين انطق انا ظابط وممكن اعدمك انطق ياض انت 


فجأه لقت الشخص بيمشي وهيا متشعلقه في رقبته وشغل النور وكان رعدد وهيا شهقت وحطت ايدها علي فمها بصدمه وهو بصلها برفعه حاجب


رعد ببرود:انتي عبيطه يابت ولا مختله وايه الي ضربتيني بيه دا.... وبص علي الارض وشاف طاسه تيفال تقيله وبصلها بصدمه خفيفه:حسبي الله ونعم الوكيل الهي اولع فيكي واحمرك في الطاسه دي 


ملاك بذهول:انت بتعمل ايه هنا 


رعد بصلها بقوه وبلع ريقه بصعوبه لانه اخد باله من شكلها المغ"ري 


رعد بلا مبالاة:عادي جيت اربيكي مش اكتر


ملاك:نعمممم تربي مين يابا العب بعيد 


رعد اتنهد وقرب منها وشالها زي الاطفال فجأه وهيا تلقائياً لفت رجلها حوالين خصره وحاوطت رقبته 


ملاك بتوتر:في حاجه ولا ايه ممكن تنزلني 


رعد مردش عليها واتجه لغرفه النوم وقرب حطها علي السرير واتجه للكنبه وقلع الكوتش والشراب والتيشرت وملاك اتصدمت واتوترت وطفي النور وساب نور الابجاوره الخفيف بس وقرب من السرير وملاك رجعت بضهرها للخلف بخوف ورعد حط ركبته علي السرير وبدأ يقرب منها وشدها من رجلها وهيا حطت ايدها علي صدره تمنعه


ملاك برعب وتوتر:اييه


رعد بخبث:ااييه ..... وبلع ريقه بصعوبه وتفاحه ادم الي في عنقه تحركت وكان شكله مغري جدا وهيا اتوترت اكتر


ملاك بلعت ريقها برعب:انت هتعمل فيا ايه وعاوز اييه


رعد ضربها علي راسها بخفه:دماغك الشما"ل دي الي مودياكي في داهيه


ملاك اتوترت ورعد ابتسم بخفه ورجع ورا وشدها من خصرها رجعها لأخر السرير واستلقي علي قدمها وحضن خصرها ورفع وشه وكان بيبصلها وهيا استغربت وحاولت تبعد


رعد بهدوء:ممكن تسيبيني انام في حضنك 


ملاك ببلاهه:ها 


رعد ابتسم عليها ومسك ايدها وباس باطن يدها :انا محتاجك اوي ارجوكي انسي العالم كله والناس كلها اليله دي بس عاوزك معايا وبس وتعامليني بحب النهارده بس ممكن  


ملاك بإبتسامه:اشطا يابا


رعد بحب:قلب البابا.. وشدد علي خصرها اكتر


ملاك بملل:هو انت هتنام


رعد بتفكير:انتي عاوزه ايه وانا اعمله


ملاك:اصل دا احنا لسا الضهر هتنام فيين 


رعد:تصدقي ااه عندك حق 


ملاك بتذكر:يالهوي نسيت عدي كدا بسرعه


رعد برفعه حاجب:في ايه 


ملاك بسعاده:النهارده اليوم الواحد واربعين يعني ينفع اصلي من النهارده من بعد اليوم المشئوم الي شربت فيه


رعد بستغراب:تصلي هو انتي بتصلي


ملاك بمرح:ااه ياعم هو انت مبتصليش ولا اييه


رعد قعد علي السرير وحك رقبته بتوتر واحراج :بصراحه عمري يعني وانا يعني مصلتش قبل كدا غير وانا صغير كنت بصلي مع جدي وابويا بس بقالي سنين مصلتش


ملاك ابتسمت بحب:بص هو غلط كبيير لان اول ما هنتحاسب عليه الصلاه وانت بشر وطبيعي تغلط وكلنا غلطنا وقصرنا في حق ربنا كتيير وهو مقصرش معانا 

ف انا عاوزاك تبدأ تصلي عشان خاطري


رعد بإحراج:بس انا نسيت طريقه الوضوء والصلاه 


ملاك ابتسمت بطيبه ونزلت ومسكت ايده وهو نزل معاها ودخلت الحمام وهو وراها ومستغرب


ملاك بحب:انا هعلمك يلا الانسان بيعيش ويتعلم ومش غلط و اوعي تتحرج تتطلب المساعده والصلاه دا وقت ربنا عمله لينا عشان نغفر فيه ذنوبنا ونتكلم معاه فيها 


رعد كان بيبصلها ووساكت بس حبها زاد في قلبه اضعاف


ملاك :يلا اول حاجه اغسل ايدك .. وبدأت تقوله طريقه الوضوء وهو بيعمل زي ما بتقول بهدوء 


رعد:كدا كويس 


ملاك:اطلع انت بقا البس التيشرت بتاعك وانا هتوضي واجي وراك..


. وبالفعل خرج رعد وملاك ااتوضت وخرجت

ولقته لبس التيشرت وواقف مستنيها واتجهت للدولاب وفتحته وطلعت اسدال ابيض فيه ورود بنفسجي ولبسته وقربت من المرايا وبدأت تلف الطرحه الي زادتها جمال اضعاف ما كانت ولفت ليه وجابت سجادتين وفرشتهم علي الارض نحيه القبله 


رعد بإبتسامه:شكلك حلو اوي في الحجاب 


ملاك ابتسمتله :تتعالي قرب


قرب رعد وبستغراب:ليه منصليش جمب بعض ليه حاطه واحده قدام والتانيه وراها وابعد منها


ملاك بحب:بص يارعد ياحبيبي الراجل لازم يقف قدام الست ووحرام لو وقفنا جمب بعض فاهمم


رعد ابتسم ووقف مكان ماقالتله 


ملاك:تب فاكر اي حاجه قرأن طريقه الصلاه اي حاجه


رعد بإحراج:الصراحه حافظ كذا سوره صغير من القرأن بس وااه بعرف طريقه الصلاه بس مش اوي


ملاك بدأت تشرحله طريقه الصلاه لحد ما فهم وعرف هيقول اييه وازاي 


وقرب وقف علي السجاده وواستقام وملاك وراه


رعد بصوت عذب:الله اكبر..... 


..... بعد مده بيصلو الظهر بالنوافل 


رعد بهدوء وصوت جميل:السلام عليكم ورحمه الله السلام عليكم ورحمه الله


ملاك بهدوء:السلام عليكم ورحمه الله السلام عليكم ورحمه الله


رعد كان هيقوم بس ملاك وقفته


ملاك بحب:ما تقومش


رعد:ليييه


ملاك:استغفر ربنا شويه وادعي الي انت عايزه وانه يسامحك ربنا كريم وقال ادعوني استجب


رعد ابتسم ورفع ايده واستغفر ربنا كتير وملاك هكذا وبدأ يدعي بهمس وهدوء والغريب انه حس ان قلبه خالي من اي هموم وانه مرتاح نفسياً ومش مضايق زي الاول واحساس غريب عمره ماحسه وهو الامان


ملاك وقفت وشالت سجدتها وحطتها علي الكنبه وقلعت اسدالها ورعد وقف وعمل زيها وقلع التيشرت وقرب شدها ورجع للسرير تاني وقعد عليه ونيمها علي رجله بحب وهيا كانت مبسوطه وبتبتسم بس لانها حابه تقضي معاه وقت 


قال بحب:شكرا ياملاك 


قالت بستغراب:علي ايه


قال بهدوء ولكن بإمتنان: يعني عشان خلتيني اصلي لاول مره من سنين وارتاح بشكل دا


قعدت ملاك وحاوطت وشه بكفيها الصغيران:انت شطور وكيوت اوي يا رعد ياخلثثي علي اشطر كتكوت


رعد برفعه حاجب:واييه يا بتتت كيوووت وشطور


ملاك ضحكت وهو ضحك علي ضحكها وضربها بالمخده وهيا مسكت المخده وفضلت تضرب فيه وهو بيضربها بخفه وبيضحك من قلبه فعلا وبيجري في الاوضه وهيا وراه وبتضربه


بعد شويه بينامو علي الارض بتعب وبينهجو وبيبصو لبعض وبيضحكو من قلبهم 


رعد بيقرب منها وبيسند راسه علي ايده وكوعه في الارض وبيبصلها بحب


ملاك:بتبصلي كدا لييه


رعد حط ايده الاخري علي خدها:مملاك ممكن تديني فرصه 


ملاك اتنهدت:يارعد صدقني انا انسانه موجوعه من الدنيا كلها ومعنديش استعداد اتوجع تاني من اي حد 


رعد بحب:اوعدك ياملاك اني هصون قلبك بس ارجوكي خليكي مكمله معايا وبلاش نسيب بعض 


ملاك بتفكير:يعني عمرك ماهتكسر قلبي يارعد 


رعد بسرعه:لاء والله ما هعمل كدا بس ارجوكي اديني فرصه واحده بس


ملاك بإبتسامت استسلام:موافقه يارعدي


رعد بصلها بعدم تصديق وقلبه انشرح من الفرحه وقرب وباسها بحنيه بس فجأه اتحولت لشغف وشوق وحب

وملاك تجاوبت معاه و كانت مرحبه بقربه


وفجأه بعد عنها لما حس انها محتاجه للهواء وحط جبينه علي جبينها 


رعد بهدوء وعشق:موافقه يا ملاكي


ملاك بدون تردد هزت راسها وهو مصدق وشالها واتجه للسرير واع'تلاها ووووووووو.... 


(استغفر الله العظيم🙂) 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في قصر النجار.... وتحديدا في الصالون

كان قاعد الجميع حتي يونس الي كان بيلعب في تلفونه وحاول يرن علي ملاك بس تلفونها مقفول 


قاسم:بس انا في حاجه محيراني اوي


حسين:اييه هيا


قاسم:لييه ملاك مستغربتش ولا اتصدمت من وجود مايا


مايا اتوترت ويونس بصلها بقرف


اياد ببرود:اكيد لان ملاك مبتقبلش مايا حاليا ووالصراحه مايا ماتتقبلش اصلا


محمود بحده:جرا ايه يا اياد


نرمين بحق*د:انت عاوز تشبه ملاك بمايا 


مايا بصتله بنصر وغل وهو بصلها بقرف


اياد ببرود:انتو ازاي كدا بجد ما ملاك بنتكم زي ما البت دي بنتكم 


قاسم:خلاص ياجماعه خلصنا 


يونس كان ساكت خالص ومتكلمش ووسايبهم يجيبو اخيرهم


مايا بخبث:وبعدين ملاك بقت متكبره لما كبرت اهي 


محمود بهدوء:متكبره ايه دي بقت المقدم ملاك النجار خلاص فاضلها رتبه واحده وتبقا المأمور او لواء 


مايا بغل:يعني اييه 


يونس بحده:يعني تبطلي السواد الي جواكي الي واضح بس عشان الي قاعدين معندهمش رحمه ولا ذره حنيه وعارفيين سوادك ومتغاضين عنه 


الجميع حط وشه في الارض معادا نرمين ومايا


مايا بحقد:هزعلك يايونس وانا مش عاوزه ازعلك


يونس بغضب وتحذير:انا بحذرك للمره الاخيره يا مايا لو اتجرأتي او فكرتي تقربي من ملاك بشر وربي لهكون قات*لك بإيدي وشارب من دمك فاهمهه 


مايا بصتله ببرود وكره وهو بص في الموبايل ومعطلهاش اهتمام


نيره بتوتر:خلاص يا جماعه الحوار مش مستاهل


محمود:انتو بتتكلمو في ايه وانا بفكر في ايه المفروض ددلوقتي ان الست ملاك مهمتها الجايه الاسبوع الجاي وولازم تجهز وبرن عليها ومش بترد


قاسم:اكيد نايمه سيبها ترتاح اليومين دول


حسين:ااه صحيح ابراهيم الدمنهوري كلمني وقال اننا هنمضي العقود في قصر الدمنهوري فعشان كدا عازمنا علي العشا كمان اسبوع وبمناسبة رجوع الشباب


قاسم:تمام خير ان شاء الله


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

عند ملاك ورعد 


بتكون ملاك نايمه علي صدره العاري ومتغطين وكتفها بس الي باين وهو بيملس علي شعرها الناعم بهدوء وحب


رعد بهدوء:ندمانه 


ملاك بستغراب:على اييه


رعد:عشان الي حصل وكدا


ملاك بإبتسامه:لاء ابدا والله 


رعد بحب:انتي عارفه انك بقيتي حرم رعد الدمنهوري قولا وفعلا دلوقتي


ملاك ابتسمت بخجل:خلاص بقا


رعد:علي فكره كدا معتش حاجه اسمها طلاق بقيتي ملكي لاخر يوم في عمري وعمرك


ملاك بهدوء:وانا موافقه اعيش معاك االباقي يارعد بس مش ببعد ما اخلص بحقي وحق قلبي


رعد بضيق وهدوء:احكيلي ياملاك ايه الي مضايقك واختك دي ظهرت امتا وازاي


ملاك بتنهيده:ممكن مش دلوقتى 


رعد بحب:انا موجود في اي وقت وهسمعك بردو في اي وقت 


ملاك حضنته بحب وهو بادلها الحضن 


رعد بخبث:انا هعمل حاجه مجنونه دلوقتي


ملاك:اييه 


رعد مد ايده وجاب تليفونه ورن علي سالم


رعد:ايوا ياجدي


سالم :انت فين يارعد 


رعد:انا في مشوار كدا وهغيب اسبوع كدا ولاحاجه 


سالم بضحكه خبيثه:مع الجوو ها


رعد ضحك :جدي خلاص بقا سلام... وقفل


ملاك بستغراب:انت هتروح فين في الاسبوع


رعد بحب :هنقضيه هنا ومش هننزل ابدا فاهمه وهنقفل التليفونات  .وقفل تليفونه ..موبايلك فيين


ملاك:مينفعش بس علي الشاحن هو مقفول اساسا 


رعد بهيام:ومش هيتفتح الاسبوع دا لينا وبس يا حرمي المصون.. وباسها من خدها وهيا ابتسمت 


ملاك بضحك:انت مجنون


رعد بعشق:بيكي ياملاكي.... وقرب منها ووووووو.... 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

استووووب


اهوووو طفحتكم فراشات اهو عدو الجمايل 🦋 🙂


عشان لو صدمتكم في اي بارت محدش يتجلط او يتشل يعني بأكد 😁


البارت الجاي هديكو حتت خازوووق هيصدمكووو حرفيا

انتظرونيي 😉😅


وتحذير اياكم تثقو في اي حد في الروايه دي بذات حتي الابطال عشان تاخدو بالكو اوكي 😑🥱

تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملةمن هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا







تعليقات

التنقل السريع
    close