رواية احببت متمرده الفصل الرابع والثلاثون 34بقلم اسماء السيد حصريه
رواية احببت متمرده الفصل الرابع والثلاثون 34بقلم اسماء السيد حصريه
#احببت_متمرده
رعد:تب بقولك اييه طلما انتي مخنوقه استني اوريكي حاجه
ملاك بستغراب:حاجه اييه
رعد بهدوء: ثواني ... وحطها جمبه وقام اتجه للدريسنج وفتحه ودخل جاب شنطه الهدايا وطلع وقرب قعد جمبها
ملاك:اييه دا
رعد مدلها الشنطه:افتحي وشوفي
ملاك بتبصله بستغراب وبتاخد الشنطه وتمد.ايدها فيها وبتطلع علبه قماش زرقاء اللون وبتفتحها وبتنبهر بيها وكان
موجود في العلبه عقد الماس رقيق جدا وفيه قلب صغير وبيتفتح نصين وبيكون مرصع بقطع الالماس النادره وشكله كان يجنن
ملاك بإبتسامه:دا عشاني
رعد بهدوء:ااه عشانك.... ومد ايده ومسك العقد وقرب من رقبتها عشان يلبسهولها بس وقف فجأه لما شاف سلسله فضه وفيها نص قلب لونه اسود وكانت السلسله شكلها جميل بس ملاك مخبيها جوا التيشرت
رعد برفعه حاجب:ايه السلسله دي
ملاك بإبتسامه:دي بتاعتي انا ونصها مع يونس
رعد بحده وغيره:وانتي تلبسي حاجه بتاعته لييه ان شاء الله
ملاك:عادي يارعد دي رمز صدقتنا لبعض وبعدين انا لابساها بقالي 6سنين ولما قلعتها من شهر قبل السفر عشان مشكله حصلت بينا كبيره هو ججالي وانا سامحته ولبستها تاني
رعد بغضب:اقلعيها حالا ومتلبسيش غير السلسله بتاعتي
ملاك بهدوء:بص يارعد بكل هدوء انا مش هقلعها زي ماهو مش بيقلعها ابدا وكمان هو جبهالي يوم ماكنت مكسوره
وكان اليوم دا وانا في تانيه ثانوي وكان عيد ميلادي انا ومايا لاننا تؤام وامي جابت لمايا فستان ومجبتليش والعيله كلها جبتلها هدايا وانا لاء حتي هيا الي طول عمرها تطفي الشمع وانا لاء وتاخد هدايا وانا لاء مع اني والله عمري مازعلتها في حاجه ولما خرجت برا القصر في عز المطر جه ورايا يونس واياد يونس اداني دي واياد عطاني بلوره زجاجيه وفيها ماماده زي التلج الي انت شوفتها في شقتي دي وبس وعشان كدا انابحب الحاجتين دول
رعد اتنهد واخدها في حضنه وهيا دفنت وشها في رقبته وهو حس بدموعها وكان بيطبطب عليها في هدوء
رعد بمرح:شوفي السلسه كويس افتحي القلب
ملاك بعدت ومسحت دموعها بهدوء ومسكت العقد تاني وفتحت القلب الصغير والنص الاول فيه صورة رعد والنص التاني فييه اسم رعد ومحفور بشكل مميز جدا
ملاك بإبتسامه:تحفه بجد ممكن تلبسهالي
رعد ابتسم واخدها وبدأ يلبسهالها بهدوء:شكلها حلو اوي عليكي ياملاكي شوفي الباقي
ملاك بإبتسامه:هو لسا في باقي... ومدت ايدها في االشنطه وطلعت علبه نفس الشكل واللون بس صغيره وفتحتها وابتسمت بدموع وكان فيها دبله من الفضه ومحفور عليها من الداخل ملاك ب اللون الاسود وخاتم الماس رقيقجدا وفيه الماسه صغيره في النص ومن الداخل محفور عليه اسم رعد بخط جميل ومميز
رعد بحب:اايه رايك
ملاك:تحفه بجد شكرا انك فكرت فيا
رعد باس راسها بحب:هاتي ايدك
ملاك مدتله ايدها وهو اخد الخاتم ولبسهالها وهيا اخدت الدبله ومسكت ايده ولبسته وهو ابتسم
فجأه الباب خبط ورعد قام. يفتح وملاك راحت وراه وكانت الخادمه
رعد بحده:اييه
الخادمه بإحترام:في واحد تحت بيزعق وبيقول انه عاوز الست هانم
رعد بغضب:ميين دا
الخادمه:معرفش والله يا بيه
رعد:خلاص روحي.... انصرفت الخادمه بسرعهه
ورعد اتجه للخارج وملاك وراه
............... تحت في الصالون.
كان واقف عاصم وبيزعق
سالم بغضب:انت ميين ياجدع انت وعاوز اييه
عاصم بغضب:عاوز.ملاك ياملاك
ابراهي بحده:اخرس.بقا لو رعد نزل وسمعك هيقتلك
عاصم بجنون:عاوزه يقتلني يا ملاكك
رعد وهو في اعلي السلم بحده:اسمها ميجيش علي لسانك
عاصم بحده:اهلا بجوز حبيبتي ياملاك
نزل رعد وقرب منه ولكن فاجئه عاصم ببوكس قوي ورعد اتعصب وعروقه ايده ورقبته برزت وعيونه احمرت
حسام بلامبالاه:يا حبيب امك يالسا صصغير علي الي هيجرا فيك يا ابني
عاصم ضربه تاني ااقوي والمره دي رعد ردله الضربه اقوي مرتين ورا بعض وعاصم كان بيردله الضرب ومحدش من العيله اتدخل لانهم عارفينه جبرووت وجاحد ومش هيشوف حد قدامه
بتنزل ملاك بسرعه وبتقرب من رعد الي بيكون بيضرب وبيتضرب وعاصم كذالك
ملاك بقوه:رعد خلاص يارعد
رعد ولا كانه سامعها وذاد في الضرب
ملاك بحده وغضب:رعدد كفايه
ابراهيم:متحاوليش يابنتي
ملاك بصتلهم بغضب وبصوت قوي:عاصمم كفاييه
فجأه وقف عاصصم وبعد عنه بغضب وهو بينهج والجميع
بصلهم بترقب ورعد بيبصله بغضب وكان رايح يضربه رعد تاني ولكن ملاك وقفت في ووشه وهو جزعلي سنانه بغضب وغيره جنونيه
رعد بحده وجنون:ابعدي ياملاك ابعدددي
ملاك بقوه وحده:لاء مش هبعد انا مش ناقصه مشاكل وشكل نظره عيلتك ايه ليا دلوقتي قدام الي بيحصل
رعد كان هيتكلم ولكن ملك لفت وقربت من عاصم الي باصلها بحب ودموع بتلمع في عينه
عاصم بحب:ارجوكي ياملاك ففرصه واحده بس فرصه واحده بس ارجوكي
ملاك بغضب:امشي ياعاصم امشي ومتورنيش وشك تاني ارجوك انا كفايه لحد كدا ياعاصم كفايه انا مبقتش مستحمله
عاصم بتنهيده:ارجوكي ياملاك انا اتغيرت عشانك
ملاك بعصبيه:بس بقا انا دلوقتي ست متجوزه وعيب اوي الي بيحصل دا فاهممم يلا اتفضل من غير مطرود
عاصم بغضب وجنون:اسمع يا ابن الدمنهوري انا همشي وهسيبهالك دلوقتي بس ورب العرش. العظيم لو زعلتها او كسرت قلبها لهكون دافنك مكانك وهاخدها
رعد اتعصب اكتر وقرب منه :انت مجنون يا ياض دي مراتي انا ممكن انهيك دلوقتي وانت واقف مكانك
عاصم بص لملاك بصه اخيره وخرج من. القصر بغضب وملاك لقت كل العيله بتبصلها وخصوصاً رعد الي وجز علي سنانه بغضب وبيبصلها بنظرات حارقه
ملاك بتوتر:رعد هو
رعد بغضب وحده:انتي شايفه اني خروف ولا كيس جوافه مش قادر احميكي بتدخلي لييه ولسانك بيخاطب لسانه لييه اصلا يا حرمي المصون
ملاك بخوف وانفعال:وكنت عاوزني اعمل ايه يعني
رعد قبض علي ايده بغضب جحيمي:ولا حاجه ياملاك ولا حاجه انا الي هعمل وهوريكي فعل وغضب رعد الدمنهوري وياريت تخافي مني بقا لان الوحش الي جوايا انا اطلقت صراحه ومحدش هيعرف يوقفني...
واتجه للخارج وخبط في كتفها وهيا اتضايقت بس كانت بتفكر في حاجات كتيير غير رعد
هنا بشماته وخبث:ياحرام حبيبك وجوزك بيتخانقو عليكي يا عيني عليكي يا ملاك
ملاك بصتلها بغضب ومتكلمتش بس اتصدمت لما لقت رعد داخل بغضب اكبر ومسكها من دراعها بقوه وشدها وراه ومن غير ما يتكلم حتي
ملاك بألم:سيبني يارعد
رعد بحده وغضب:يظهر اني دلعتك كتيير اوي ولازم اربيكي يا بنت النجار من الاول ازاي تقفي في وشي
ملاك حاولت تزقه بكل قوتها ولاكن قوته وصلابته اضعافها بكثير وهو اتجه لغرفه في الدور بتاعه وكانت ضلمه
ورماها جوا بقوه
رعد بحده وغيره عاميه:عشان تفكري مليون مره قبل ماتقفي في وشي وتكلمي راجل غريب
ملاك بخوف:لاء يارعد لاء ارجوك متسبنيش هنا بذات لاء
رعد ما اهتمش وقفل الباب بالمفتاح وبصلهم من فوق وهما تحت وباصوله
رعد بغضب وحده وصوت عالي هز القصر:إلي هيستجرأ ويقرب من الباب دا اي كان مين هقتله فاهمييين
واتجه للجناحه بغضب وملاك بتصرخ وبتخبط علي الباب بقوه وجنون
ملاك بصراخ وخوف:رعدد افتح يارعد ارجوك انا ببخاف من الضلمه ونبي افتحلي وانا هعملك الي انت عاوزه رعدد
ومسكت دماغها بخوف وهيا بتفتكر ذكريات بشعه ومشوشه لشخص في الظلام
الشخص بحده:متتكلميش انا مش عاوز اسمع صوتك فاهمه
ملاك بدموع:لاء لاء ارحمني خلاص اسفه
الشخص وهو بيضربها بلحزام:ممفيش رحمه انتي عاقه ومش محترمه انا هقتلك وهحبسك هنا في الضلمه
.......ملاك في الحاضر
ملاك بخوف ووجنون:لاء لاء متحبسنيش تاني لاء انا مش ههسمحلكو لاء يارعدددد متسبنيش
وبقت تلف بجنون ودموع انهيار حزن خوف ورعب وذكريات سيئه للغايه
ملاك برعب وصوت مبحوح :ارجوك لاء لاء يارعددد
وبتقع علي الارض وبتغمض عينها وهيا بتصرخ وكأنها مش طبيعيه:ابعد عنيي لاء خلاص انا اسفه سامحني ابوس رجلك ضلمه لاء يارعدددد
بيخرج رعد من جناحه علي صريخها وبيجري ويفتح الباب بسرعه وبيسمعها وهيا بتندهله
ملاك بدموع:سيبني ارجوك والله ما هعملها حاجه تاني خلاص انا اسفه ياررعد ضلمه لاء افتح النور طلعني يارعد ارجووك يارعددد
بيفتح رعدد وبيقرب منها وبيتصدم من حالتها وبيقرب منها وبيكون وجهها وجسمها كله متعرق بشده من الخوف وبتترعش وصدرها بيعلو ويهبط وقلبها بيدق بسرعه مش طبيعيه وفجأه بتسكت ملاك خالص وبتقطع النفس. وووووو............
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
استووووب
ياترا ايه الي هيحصل وهل ملاك غلطانه فعلا توقعاتكم في الي جاي.🙃
هسيبكم علي ناررر 😁😈🔪
والي هتشتم الواد رعود بتاعي هسود عيشتها فاهميين🙂
تكملة الرواية من هناااااااا
لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كاملةمن هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا


تعليقات
إرسال تعليق