القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية احببت متمرده الفصل الخامس والثلاثون 35بقلم اسماء السيد حصريه

 

رواية احببت متمرده الفصل الخامس والثلاثون 35بقلم اسماء السيد حصريه




رواية احببت متمرده الفصل الخامس والثلاثون 35بقلم اسماء السيد حصريه



#احببت_متمرده

وفجأه ملاك قطعت النفس ومبقتش تتحرك 


رعد والقلق هيموته:ملاك ملاكي ياملاك.... وشالها بسرعه واتجه لتحت وهو هيموت من قلقه عليها ونزل جري


حسام بخوف:مالها ملاك 


رعد مردش واكمل طريقه لبرا وحطها في العربيه وانطلق بسرعه جنونيه وملاك جسمها كل بقا تلج وازرق ووشها بقا اصفر ورعد كان مرعوب 


........ بعد مده قليله بيوصل رعد المستشفى في وقت قياسي وبينزل بسرعه وبيشلها وبيجري لجوو


رعد بغضب ورعب:بسرررررعه 


قرب منه الممرضين والدكاتره ومعاهم ترولي وحطوها عليه وانطلقو للرعايه ورعد بيجري وهو ماسك ايدها لحد مابيقفه الممرضين علي الباب وبيخدوها للداخل 


رعد بيمسح علي وشه بضيق وخوف:انا غبي غبي ماكنش لازم اعمل كدا يارب


وقعد علي الارض ودموعه نزلت غصب عنه:يارب يارب مليش غيرك يارب ارجوك انقذها يارب عاقبني في اي حاجه بس هيا لاء ونبي يارررب 


فجأه بيدخل حسام وزياد ومروان وجميله وإبراهيم وعلي وسالم


حسام جري عليه:مالها يارعد ملاك مالها


رعد كان دافن ووشه بين رجله وومردش عليه


سالم:ماترد يا ابني طمنا علي البت الغلبانه


رعد،،،،لا رد وكان بيدعي في سره من قلبه ودموعه بتنزل في صمت ومحدش شايفه وكانت حالته لاحول ولا قوه


جميله بهدوء لان قلبها حس:ممكن تمشو من الدور 


إبراهيم:وهنسيبو كدا


جميله بهدوء:معلش ابني وانا عارفه انه محتاجني


سالم:خلاص يلا ننزل وكدا كدا الدور بتاعنا ومحجوز 


وبلفعل بينزل الجميع من الدور وجميله اتنهدت وقربت من رعد وقعدت علي ركبتها قدامه 


جميله بقلق:حبيبي يا رعد


رعد رفع وشه وعيونه الي كانت حمرا من الدموع وجميله ااتصدمت دا عمره ماعيط حتي في طفولته كان دايما قوي


جميله فتحت ذراعيها ورعد حضنها ولف ايده حواليها زي الاطفال ودفن وشه في صدرها وعيط بقوه وجميله كانت بتطبطب عليه وبتعيط في هدوء علي حال ابنها 


رعد بصوت مبحوح :هتسبني يا ماما هتسبني لمت هتفوق عمرها ماهتسامحني انا غبي انا بحبها اوي 


جميله بهدوء:اهدا ياحبيبي هيا هتزعل شويه وملاك طيبه وبتحبك وصدقني هتسامحك 


رعد رفع وشه وبصلها بأمل:تفتكري 


جميله حاوطت وشه بكفيها:عمرك ماضعفت يارعد عمري ماشوفتك ضعيف كدا اجمد يارعد اجمد كدا ملاك قويه وهتقوم صدقني.... وبتمسحله دموعها بإبهامها


ورعد بيقوم يقف ويمسح دموعه وبيرجع ملامحه حاده وجامده زي الاول وقامت جميله وحطت ايدها علي كتفه 

وبتتصل علي إبراهيم وبتقوله يطلعو


...... بعد مده بتخرج الدكتوره وبيجري عليها رعد


رعد بقلق:مالها


الدكتوره بتوتر واسف:لاسف حالتها حرجه اووي

وعندها انهيار عصبي حاد جدا ولازم تفضل في العناية كام يوم لحد ماتتحسن


رعد بحزن وجمود:ممكن ادخلها


الدكتوره بحزن:لاسف يارعد بيه مينفعش دي حتي دموعها 

كانت بتنزل جوا وباين عليها مش عاوزه تفوق وادعي انها ما تدخلش في غيبوبه عن اذنك


رعد بيتصدم وبيقعد علي الكرسي بدهشه وحس انه اتشل ومش قادر يتحرك وجميله وبتحاول تواسيه بس خلاص


بيوصل الجميع وبيقربو منه


حسام بقلق:مالها


جميله بحزن:عندها انهيار عصبي حاد جدا ومعرضه لغيبوبه في اي وقت ومش عاوزه تفوق


الجميع اتصدم وخصوصاً حسام اكتر وقعد جمب رعد بصدمه ودموعه نزلت غصب عنه وافتكر هزارهم سواا والجميع كان مستغرب


سالم بذهول:انت بتعيط ياحسام


حسام بدموع:دي انضف واجدع بنت انا قابلتها في حياتي

دي كانت زي صاحبي بظبط 


زياد اتخنق بدموع هو كمان:فعلا ربنا يقومك بسلامه ياملاك


علي:حتي انت كمان هتعيط 


زياد لف وشه ودموعه نزلت ولاكن حسام الي كان زعلان اكتر والجميع كان حزين عليها ولاكن كلهم في كفه وذاك العاشق الذي يبحث عن معشوقته ولا يجدها وهو تحت الصدمه ولا يتحرك ولا يتكلم 


ابراهيم بحزن:انت كويس يا رعد


رعد كان باصص قدامه بحده وصدمه ومبيتكلمش


جميله بقلق:حبيبي انت كويس ياقلب امك


رعد ماكنش سامعهم اصلا والي كان سامعاه صوتها وهيا بتستنجد بييه وقف رعد واتجه للعنايه وحاولو يمنعوه ولاكن هو اكمل طريقه بخطواط ثقيله الي الداخل 

وفتح الباب دخل وقفله وراه 


وكانت ملاك نايمه ومتعلق لها اجهزه كتيير وعلي قلبها ومعدتها الصغيره وجهاز تنفس ومحاليل كتير متعلقه 


قرب منها رعد وقعد جمبها ومسك ايدها الي متعلق فيها مشابك رسم القلب وباسها وكانت نايمه لاحول ولا قوه


رعد قرب من ودنها وبهمس حزين ودموع:ملاك ارجوكي اصحي ياملاك والله مش قادر روحي بتطلع من غيرك انا اسف اسف يا احلي حد في حياتي ملاك ارجوكي اصحي يا قلب وروح رعد اعملي. الي انتي عاوزه بس اصحي ارجوكي ياملاكي


وبيبعد وبيقعد علي االكرسي وبيمسك ايدها وبينام جمبها وهو بيبصلها بحزن 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في قصر النجار..... وتحديدا علي الغداء 

كان متجمع الجميع وبياكلو


قاسم:جهزت الحفله يا يونس انت وواياد معتش غير شهر


اياد بهدوء:كل حاجه تمام ياجدي


يونس:فعلا انا جهزت نص الملفات ولسا الباقي لحد ما نقفل حسابات الشهر دا


قاسم بهدوء:تمام بس اهم حاجه تكون كل حاجه جاهزه


نيره بستغراب:هيا حفله ايه دي. يابابا


قاسم:دي حفله اختيار احسن شركه واحسن مدير في الشرق الاوسط والغرب وبتحصل كل 10سنين 


مايا بخبث:اكيد هتكسب ياجدي يعني انا وشي حلو عليك


يونس بهمس لاياد وسخريه:دا وشها يقطع الخميره من العجين ههه


اياد بصله وكتم ضحكته 


قاسم بنظره غريبه:اكييد.يامايا انتي الخير والبركه


قاطعهم رنه تليفون يونس وكان مروان


مروان بسرعه:الووو


يونس بإبتسامه:الووو يا ابو الصحاب فينك


مروان بقلق:الحق يايونس ملاك في العنايه المركزه 


يونس بصدمه:اييه مالهاا مستشفي اييه


مروان:مستشفي.......... 


يونس قفل وهو مصدوم


قاسم:في اييه 


يونس استوعب واترعب:مستحيلل.... وجري علي برا بسرعه وجنون لدرجه انه كان هيقع علي وشه كذا مره وكان بيقوم واياد راح وراه بسرعه ويونس خرج وساق بسرعه جنونيه ودموعه متجمعه في عيونه ومش. شايف


محمود بستغراب:هو في اييه


قاسم:والله ماعارف 


قاطعه رنه تليفونه وكان سالم 


قاسم:الوووو


سالم بهدوء:السلام عليكم ياقاسم


قاسم:وعليكم السلام ياسالم خيير


سالم بتوتر:خير ان شاء الله والله هو الموضوع ان ملاك في المستشفى وفي العنايه 


قاسم بدهشه :اييه ملاك 


سالم:اهدا.ياقاسم وكل حاجه هتكون تمام انا قولت ابلغك بسس عشان الاصول تعرف ولو حابب تيجي هيا في مستشفى........... واحنا هناك.. وقفل


محمود بقلق:مالها ملاك 


قاسم بصدمه:في المستشفى


نرمين بهدوء :من اييه


قاسم بخوف:في العنايه المركزه


نيره شهقت :لازم نروحلها حالا 


حسين:عشان.كدا يونس جري كدا


محمود جري علي برا ووراه قاسم


نيره بقلق:وديني ياحسين بسرعه 


حسين:يلا.. وخرج


ندي.بتوتر:ممكن اجي معاكم


نيره بسرعه:ماشي يلا


وخرجت ووراها ندي وظل مايا الي فرحت وابتسم ونرميين الي كانت متضايقه بس بتنفي بس كان في غصه في قلبها كدا اجل ياساده انها مشاعر الامومه الذي اشتعلت بداخلها.. 


مايا ببرود:مالك يامامي


نرمين بقلق:تفتكري ممكن يجرالها حاجه


مايا بخبث:ولا حاجه ريحي دماغك ولو جرالها ميفرقش


نرمين وقفت وبصتلها شويه ومر عليها شريط عمايلها في ملاك وطلعت لغرفتها بهدوء ولكن بوجع في قلبها وغصه فظيعه


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في مستشفي الدمنهوري ...وتحديدا في الدور بتاعهم.


بيكون الجميع لسا قاعد وحسام علي نفس حاله هو وزياد ومروان جمبهم وجميله وسالم وإبراهيم وعلي قلقانين جدا

حتي يارا وريم وميرفت وهنا جم هناك


ابراهيم:بلغت عمي قاسم


سالم بهدوء:ااه هو رعد مش هيطلع


جميله بوجع:انا عمري ماشوفت ابني كدا ولا بلحاله دي


فجأه بيدخل يونس الدور وهو بيجري وبيتكفي علي وشه وبيقوم تاني وبيقرب منه وبيذهله من حالته


مروان بقلق:اسم الله عليك اهدي يايونس


يونس برعب وخوف:ملاك فيين هيا فيين 


مروان شاورله علي العنايه ويونس مستناش وجري علي جوا ولقا رعد علي نفس وضعه ومهتمش بيه وبص علي ملاك ودموعه نزلت وقرب منها ورعد ببصله ومتكلمش كان بيراقبه بهدوء 


يونس قرب ومسك ايدها التانيه وبصوت مبحوح:ملاك ياملاك  يا يا صاحبي اصحي ياملاك انا مش هقدر اشوفك كدا اصحي وهاخدك ونمشي بس اصحي ياملاك 


رعد كان وجهه شاحب وحاد  وعيونه حمرا وبيراقب في هدوء ويونس كان منهار وبيمسح. دموعه زي الاطفال


يونس بوجع:ارجوكي ملاك انا اول مره احتاجك ومترديش عليا... وعيط جامد 


دخلت الدكتوره ووراها طقم ممرضات


الدكتوره بهدوء:مينفعش كدا لو سمحت اتفضل برا وانت كمان يا رعد بيه اتفضلو عشان نغير لها المحلول ونفحصها


يونس وقف وقرب وباس ايدها واتجه للخارج بوجع ورعد قام حط ايده في جيبه وخرج وراه ببجمود وحده


.... في الخارج 


خرج يونس وفي نفس اللحظه وصل اياد والعيله


اياد بخوف:مالها ملاك ياجماعه 


مروان:في العنايه


اياد اتصدم وقعد جمب حسام وزياد الي باين عليهم الحزن وخصوصا حسام 


محمود بقلق :مالها بنتي..... تباً لك ايها الرجل الان تذكرت ان لك ابنه اخري 


إبراهيم:ان شاء الله خير 


وخرج رعد واتصدم الجميع من شكله وخصوصاً هنا


قاسم :مالها يارعد


رعد متكلمش مع حد وكان باصص قدامه بهدوء مخيف


يونس بدموع:انا اختي قويه وهتقف علي رجلها ومش هتسبني


فجأه بتخرج الدكتوره بسرعه وعلي ملامحها الرعب


الدكتوره برعب:رعد بييه قلبها وقففف 


اتصدم الجميع ووووووووووووو.......... 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

استووووب

تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملةمن هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا








تعليقات

التنقل السريع
    close