القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الخادمه الجميله الفصل الخامس 5 بقلم ياسمين سالم حصريه

 


رواية الخادمه الجميله الفصل الخامس 5 بقلم ياسمين سالم حصريه 





رواية الخادمه الجميله الفصل الخامس 5 بقلم ياسمين سالم حصريه 





أكرم رفع ايده و ملك خبت وشها بيدها بخوف من انه خلاص هيضربها 

لكن أكرم مسك نفسه وكور اده وضربها في الحيطه. وطلع برا الاروضه و من البيت كله 


 ساق عربيته  وهو متعصب ومش عارف ليه الغيره دي 


 أكرم بيكلم نفسه : ليه يا أكرم مش كنت بتقول انه عمري ما هحب  بس انا ملحقتش احبك يا ملك بالسرعه دي احنا مكملناش يومين مع بعض  ليه حبيتك بالسرعه دي 


 ضرب المقود بتاع العربيه. وهو بيفتكر كلامها عن حسام. وانها متقدرش تعيش من غيره 


 ملك كانت في اوضتها بتعيط 


 يا رب انا مش عارفه اعمل ايه بس حسام دا انا بعتبر كل عائلتي  ولو انا هوافق ان اكون مع أكرم  م هيبقي الا عشان  ابني الي هخلفه اكيد مش عشان أكرم عشان ابني او بنتي بس وانقذ حسام  دة اهم حاجه في حياتي 

 نامت علي الارض وهي بتفكر 

 أكرم رجع البيت في وقت متأخر  ومان طالع علي اوضته هو و ملك لكن وقفت قدامه جاسمين وهي لابسه لانجري  اسود وشفاف. 


 بص الناحيه التانيه وقالها ؛ جاسمين مش فاضي دلوقتي اوعي من وشي 

 

وقفت تلعب ف ازار قميصه وقالتله برقه مصتنعه : بس انا عيزاك يا أكرم  اوعي تنسي اني مراتك البت دي عمرها ما هتاخدك مني  انتي لي وبس ولسة كانت بتقرب عشان تبو'سه  راح أكرم لف الناحيه التانيه وزقها بقرف 


 برضوا سكرا'نه  يا جاسمين مش هتبطلي عمايلك السوده دي امتي هتكون مسؤوله بقي 


 جاسمين : انا مسؤوله بس انت  الي  مش شايف يا أكرم طول عمري بعمل الي انت عايزه سبتك تخرج و تسهر مع كل بنت تيجي عينك عليها و برضوا انت مش عاجبك 


 ضحك بسخريه : و انتي كدا بقي عظمه مافيش زوجه زيك طول عمرك  مبفرقش معاكي انا عايز ايه او مش عايز ايه طل للي بتفكري فيه الفلوس والسهر ودنيتك  انتي لكن أكرم  دا مين دا الخزنه الي انتي بتسحبي منها مش اكتر  


خلص كلامه وسابها ومشي وهي وقفت تفرك في ايدها. وبعدها راحت كلمت شخص الي بتحكيله كل حاجه 


الحقني  يا ياسر  الاستاذ أكرم شكله وقع في شباك البت الخدامه دي كلت عقله عمره ما اتكلم معايا كدا طول عمري  كنت أعجبه اني مش بدقق زي بقي الزوجات مع اجوازهم  دلوقتي اتغير  و يقول دا عشان مش بفكر غير في فلوسه 

ضحك ياسر : طيب نى هو معاه حق المغفل نى انتي م بتفكري غير في فلوسه صح يا بيبي  

 جاسمين بغضب : ياسر انا بكلمك عشان نشوف حل للمصيبه دي  بعدين  يعني الفلوس الي بتاخد مش هتبقي موجوده  اوعي تنسي دا. خزنه أكرم السيد هتتقفل عليا وعليك 

  

 ياسر بضحك : طيب تعالي نروق الاول شويه بعدين نشوف حل. عندي خطه تجنن هطيرلك البت دي.  وهو الي هيمشيها بيده 


 ضحكت جاسمين بدلع. :  ايوه هو دا يسور حبيب قلبي الي اعرفه  وقفلو التلفون وقامت تجهز نفسها 


 في اوضه ملك 


دخل أكرم لقيها نايمه علي الارض وحاضنه نفسها من البرد  نزل لمستواهاكان بيتاملها 


 مش معقول حبيتك بالسرعه دي يا ملك صح  كمل كلامه وهو بيبو'س خدها  ويشيل شعرها الي مغطي وشها كله 

بعدين شالها ونيمها علي  السرير  ونام جنبها 


 صحبت هي لكن غمضت عينها جامد  


 حط ايده علي وشها وقال وه. بيتأملها 


 افتحي عينك يا ملك شايف انك صحيتي ولا اقولك انا عندي طريقه احسن  وراح ميل علي شفتيها وقبلها. 


 فتحت عينها بصدمه  كانت متصنمه وهو  لسا بيقبلها  قلبها كان بيدق بسرعه غريبه وتلقاني رفعت ايدها وكوقت رقبته واستجابت له ولقبالتله التي اذابتها  ودخل الي عالمهم الخاص. 


 

 تاني يوم فاقت ملك بدري وبصت علي أكرم الي نايم براحه وحاضنها جامد  فكت نفسها واتأملته ل دقائق.  

 ملامحك في براءه الأطفال  لكن انت وحش مش بريئ خالص الي يشوفك يتخدع فيك  يا أكرم قطع تأملها موبايلها الي رن قامت بسرعه  وراحت عليه لقته نفس الرقم الي بيرن منه حسام 


 دخلت الحمام وقفلت علي نفسها 


 الو ايوه يا حسام 


 حسام بغضب وجنون: الي سمعته صح يا ملك اتجوزتي 

ملك  عيونها دمعت ؛ ايوه يا حسام  اتجوزت  حبيت زي اي بنت من حقها تحب و تنحب وتتجوز انا غلط ليه بتملنني بالطريقه دي كأني عملت جريمة 


ضحك حسام بسخريه : لأ يا ملك انتي معملتش جريمه انتي اتجوزتي لكن انا الي عملت جريمه و عشان مين. عشان واحده خاينه زيك  فنيت  حياتي كلها عشانك وانتي اوى فرصه ليكي اتجوزتي. وسيبني انا اي ضحيت بعمري كله عشانك 

ملك كانة بتعيط وبتكلم شهقاتها. : حسام متقولش كدا انا مش خاينه اتا قولتلك اني  عمري ما اعتبرتك غير اخويا الكبير  


 عمري ما اديتك تلميح اني بحبك. مش ذنبي انك حبيتني 


حسام بدموع  ؛ هو تنا لادرجاتي يا ملك وحش و ما اتحبش لدرجه انك متديش  لنفسك فرصه انك تفكري فيا   طيب الي اتجوزتيه دا احسن مني في ايه. 


 ملك بعياط ؛ حسام متقولش كدة انت احسن واحد في العالم انت تستاهل احسن مني والله   قفل حسام في وشها وهي كملت بعياط والله غضب عني  وصوتت ونسيت أكرم خالص. يا حساااام   اصبري ما تقفلش 


  أكرم خط علي الباب بغضب لما سمعها بتنطق اسم حسام بترجي 

افتحي يا هانم يا محترمه. 

ملك سمعت صوته  واتصدمت يتتتبع 


تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا


  



تعليقات

التنقل السريع
    close