القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية امتلكتنى طفله الفصل الخامس 5 الأخير بقلم بيرى الصياد حصريه في مدونة موسوعة القصص والروايات

 

رواية امتلكتنى طفله الفصل الخامس 5 الأخير بقلم بيرى الصياد حصريه في مدونة موسوعة القصص والروايات 





رواية امتلكتنى طفله الفصل الخامس 5 الأخير بقلم بيرى الصياد حصريه في مدونة موسوعة القصص والروايات 


الخامس والاخير من 

امتلكتنى طفله ♥

بقلم بيرى الصياد ✍🏻✨


 

وتقول بصوت متقطع.ح..ضرت..ك حضرتك بتقول ايه يا ابيه احنا نتجوز ازاي 


يمسكها نوح ويقول.زي الناس ما بتتجوز يا تالا يلا عشان تمضي


انهي حديثه وهو يجلسها علي قدمه وتنظر تالا الي الورق وتنظر اليه وتقول.طب اسال ماما الاول


نوح بغضب شديد.امضي وبعدين روحي اسالي ماما واعملي اللي انتي عايزاه يا تالا بس يلا أمضي


تخاف تالا من صوته وتقول برقه وخوف.لما امضي انت مش هتزعقلي ولا تخوفني تاني يا ابيه


يمص نوح شفتيها ويقول.ايوه يا حبيبي بس يلا امضي دلوقتي 


انهي حديثه ويترك شفتيها وتأخذ تالا القلم وتوقع بفرحه بأنه لم يغضب عليها مره أخرى وينظر اليها نوح ويبتسم عليها ويشير إليها مكان التوقيع الآخر وتوقع تالا أيضا ويجعلها تطبع بصمتها ويرمي الورق علي الطاوله بعد ان انتهت ويسحبها اليه من خصرها ويقول بهمس امام شفتيها.وكده انتي بقيتي مراتي يا تالا يعني محدش هياخدك مني ولا يمنعني عنك


تنظر اليه تالا وتتعلق برقبته وتضمه بجميع قوتها ويحوط نوح خصرها بذراعه ويعصر جسدها بجميع ما يوجد بداخله من قوه وهو يريد ان يدخلها بداخله بالفعل وتتوجع تالا وتقول.ابيه براحه 


يلفها نوح علي السرير لتبقي أسفله في اقل من ثانيه وينظر الي شفتيها ويقول.متقلقيش كل حاجه هتكون براحه اوي لحد ما تتعودي عليها


تبتسم تالا وقبل أن تتحدث كان يهجم على شفتيها ويقبلها بقوه كبيره وهو يعصر جسدها ببطئ شديد ويفك نوح ازار البلوزه مره اخرى وينظر إليها ويهبط يقبل رقبتها ببطئ شديد لتشعر تالا بمشاعر تواجهها لاول مره في حياتها وترفع رأسها باستمتاع شديد ويدخل نوح يده ويعصر جسدها بوقاحه ويقول بهمس شديد وهو مازال يقبلها.حاسه بأيه يا تالا


تالا بتلقائيتها المعتاده.حاسه بشعور حلو اوي يا ابيه 


يبتسم نوح وينزع ملابسها الداخلية وكان ان يهجم يقبلها لكن يدق الباب لتفزع تالا بشده وينظر إليها نوح ويقول بغضب شديد من هذا الذي يطرق الان.في ايه تاني


انتصار من الخارج.اطلع وسيب تالا يا نوح


ينظر نوح الي تالا التي خافت بشده من انتصار ويبتعد عنها ينهضها ويعدل اليها ملابسها بالكامل وينهض ويذهب الي الباب ويفتح لانتصار التي كانت ان تتحدث لكن يضع امام وجهها اوراق الزواج لتفعل انتصار بأنها انصدمت وتمسك الاوارق وتنظر بداخلهم وتنظر الي نوح الذي قال.كده ملكيش حاجه عندي مش عايز اشوف حد تاني هنا


انهي حديثه وكان ان يغلق الباب لكن تضع انتصار يديها وتقول.لا يا حبيبي بنتي يتعملها فرح البلد كلها تكون حاضره في غير كده انت ملكش عندي بنات ولا في جواز 


انهت حديثها وتدخل تسحب تالا من يديها بعد ان رأت علامات هذا الوقح علي شفتيها ورقبتها وكانت انتصار أن تسحبها للخارج لكن يمسك نوح يدها ويقول.لا يا انتصار بنتك مش هتطلع من الاوضه دي تاني هي هتفضل معايا لحد الفرح وبعد الفرح تمام


انتصار بغضب شديد.نوح انا مش هسيب تالا معاك عشان مش ضامنه وعارفه ممكن تعمل اي حاجه عادي جداً 


نوح بغضب شديد.لو عايز اعمل حاجه كنت عملت من زمان مش انهارده يا امي وقسماً بربي تالا ما هتنام ولا هتقفل عينها تاني بعيد عن حضني والاوضه دي يبقي تسبيها بالزوق او اعمل انا حاجه وهتسبيها بالغصب براحتك دي معاكي ودي معاكي


تنظر اليه انتصار وتنظر الي ابنتها وتنفخ بقوه كبيره وتقول.ماشي بس تعمل الفرح بأسرع وقت 


نوح ببرود.الفرح هيكون بعد بكره يا انتصار حاجه تانيه


انتصار بغيظ شديد.لا مش لدرجه دي خلي بعد شهر مثلا انا مش هلحق اعمل حاجه في اليوم ده


يسحب نوح تالا اليه ويقول وهو ينظر الي شفتيها.الفرح معاده زي ما قولتلك يا امي واطلعي واقفلي واركي يلا عشان معملش حاجه قدامك تزعلك دلوقتي 


تخرج انتصار بسرعه قبل ان يفعل ما يفكر به هذا الوقح ويمص نوح شفتين تالا ويتركها وينظر اليها وتقول تالا.انت ليه بتزعق لماما يا ابيه حرام عليك كده 


يحملها نوح ويذهب بها الي السرير ويضعها عليه ويهبط فوقها ويقول برغبه شديده بعد ان شعر بنعومتها الشديده اسفله.حرام عليكي انتي اللي عمله فيا ده يا تالا


تضع تالا يديها علي كتفه بعدم قصد وتقول ببراءتها المعتاده.ليه يا ابيه انا عامله فيك ايه


ينزل نوح يده اسفل ملابسها لتفزع تالا بشده وكانت ان تنهض لكن يمسكها نوح ويقول بهمس شديد.قولتلك كل سنتي فيكي بتاعي ومن حقي انا يا تالا سبيني عايز احس بكل سنتي فيكي ونعومته


تنفي تالا بخجل شديد وهي تكاد ان تبكي من خجلها ويبتسم نوح وينزل يده أكتر ويشعر بنعومتها بالفعل وينظر اليها وحرارته تزداد بشده ويحرك يده علي جسدها بوقاحه شديده وتوجه تالا لاول مره في حياتها هذا الموقف وهي تشعر بلمساته الخبيره ونوح يعلم جيد ماذا يفعل هو الآن وينظر نوح اليها ويرى وجهها احمر بشده ليغلق عينيه بقوه كبيره وهو يريد ان يمسك حاله ولا يلتهمها الآن ويسحب يده ويتسطح بجانبها و يفرك جبهته بقوه لكي يهدئ قليلاً 


تنظر اليه تالا وتقول برقه شديده.في حاجه يا ابيه انا عملت حاجه غلط


ينظر اليها نوح ويسحبها آلي أحضانه ويقبل رأسها ويقول.وجودك معايا نفسه اكبر غلط عليا وعلي صحتي يا تالا ارحميني شويه 


تالا ببراءه وهي لا تعلم بماذا يفكر هذا الوقح الآن.ليه يا ابيه انت تعبان


يدفن نوح راسه برقبتها بعد ان رفعها اليه بشده ويقول بحراره ورغبه اشعلتها هذه الصغيره دون ان تفعل شئ.تعبان اوي يا تالا تعبان ومش قادر اريح نفسي بيكي مينفعش دلوقتي 


تالا بنعاس شديد.ليه مينفعش يا ابيه


يغلق نوح عينيه بقوه كبيره ويشعر بجسدها يرتخي ليعلم علي الفور بأنها قد نامت بالفعل ويعدلها لكي تنام براحه وينظر الي وجهها ويبتسم ويمص شفتيها ويقول.خلاص هانت يا حبيبي يومين وهخليكي مراتي بجد


انهي حديثه ويضمها بقوه كبيره ويغلق عينيه لكي ينام وهو يفكر بالذي سوف يفعله مع الصغيره بعد هذا الزفاف 


في صباح يوم جديد تفتح تالا عيونها وتفرك بهم بطفوليه وتنظر الي نوح وتبتسم بإعجاب شديد وهي قريبه منه بشده وتضع يديها علي وجهه وتقبله بسرعه وتقول بخجل شديد من حالها.انت حلو اوي كده ليه يا ابيه 


يفتح نوح عينيه وينظر اليها ويبتسم لتفزع تالا بشده وكانت ان تنهض لكن يمسكها نوح ويقربها منه بشده ويمص شفتيها بقوه ويقول.انا جوزك دلوقتي يعني بتاعك انتي وتعملي اللي انتي عايزاه معايا فاهمه 


تبتسم تالا بفرحه طفوليه وتقول.يعني انت بقيت بتاعي انا يا ابيه


يضحك نوح بقوه علي شكلها ويقول.ايوه يا قلب ابيه وسنينه انا بتاعك انتي


تفكر تالا قليلاً وتقول.يعني مش هتقرب من بنات تاني ولا حتي ريهام


يبتسم نوح ويقول.مش هقرب من بنات تاني بس ريهام اختي يعني ليها فيا وعادي فاهمه


تميل تالا برأسها ويضع نوح يده علي وجهها ويقول.يلا قومي روحي اوضتك واجهزي عشان نروح نجيب فستان الفرح


تنهض تالا بسرعه وفرحه شديده وتقول.دقيقه واحده وهكون جاهزه يا ابيه 


انهت حديثها وكانت ان تركض الي الخارج لكن يمسك نوح يديها وينهض ويغلق إليها الازرار ويقول.مش عيب تطلعي كده 


تضغط تالا علي شفتيها وتقول.سوري مخدش بالي 


يمص نوح شفتيها ويقول.روحي اجهزي قبل ما امي ولا ريهام يصحوا


اومأت له تالا وتركض الي الخارج بسرعه وينظر خلفها نوح ويبتسم ويذهب يستحم سريعاً ويخرج يظبط هيئته ويذهب الي الخارج ويذهب الي غرفة تالا يراها ترتدي 



كان ان يذهب اليها لكن يرى شقيقته أمامه وتقول ببالها.انا جاهزه يلا نمشي 


نوح بغضب.وانتي مين صحاكي ولا قالك اننا هنمشي اصلا


كانت ريهام ان تتحدث لكن تقول تالا ببراءه.انا يا ابيه روحت صحيتها عشان تيجي تختار معايا الفستان في حاجه 


ينظر اليها نوح بغضب ويقول.لا هيكون في ازاي يا حبيبتي يلا يا تالا خلينا نمشي


انهي حديثه ويذهب الي الخارج وتنظر خلفه تالا وتقول.هو ابيه ماله

تمسك ريهام يديها وتقول.ملهوش تعالي ننزل بسرعه لا يسيبني ويمشي 


يركضون الفتيات بسرعه بالفعل الي الأسفل ويركبون السياره مع نوح تالا بجانبه وريهام في الخلف ويقود نوح السياره بسرعه كبيره ويصل الي الشركه بعد قليل لتقول ريهام باستغراب.احنا مش هنختار الفستان يا ابيه ليه جايين الشركه


ينظر نوح الي تالا ويقول.عندي شوية شغل هخلصها عشان اسلم الشركه لأسر وهنروح نجيب كل حاجه يلا انزلوا 


اومأت اليه الفتيات وينزلون من السياره ويذهبون الي الداخل ويصعدون الي الاعلي وتقول ريهام بحماس.انا هلف في الشركه شويه تعالي معايا يا توتي


كانت تالا ان تتحدث لكن يقول نوح.لا سبي تالا يا ريهام عايزها روحي انتي


تفهم ريهام شقيقها لتبتسم وتذهب الي الخارج وتغلق الباب خلفها ويسحب نوح تالا اليه ويهجم علي شفتيها وياكلهم بقوه كبيره فهو كان يريد ان يقبلها منذو ان ابتعدت عنه ويشتاق لشفتيها بشده ويرفعها نوح اليه قليلاً وكان ان يتحدث لكن يدق الباب ليبتعد عن تالا ولا يتركها 


تدخل هذه الفتاه وتصدم وهي ترى مديرها بهذا الوضع الان وتنظر اليها تالا وتغار بشده وخاصه وهي تراها ترتدي


تنظر الي حالها وتفكر بأن نوح سوف يحب هذه الفتاه عنها وبأن هذه الفتاه احلي منها وتضغط تالا علي شفتيها وهي تكتم دموعها بشده وينظر اليها نوح ويقبل وجهها وينظر الي سوزي ويقول.خير جايه ليه


تحاول سوزي ان تكتم غيرتها الشديده وتقول برقه ودلع شديد.مفيش يا نوح باشا محتاجه من حضرتك تمضي علي الورق ده


يترك نوح تالا ويجلسها علي الكرسي ويجلس بجانبها وتذهب سوزي وتميل علي المكتب باغراء مقزز وهي تمسك القلم وتعطي الي نوح وتنظر اليها تالا وتتحول في ثانيه واحده الي انثى شرسه وتمسك القلم قبل ان يصل الي نوح وترمي بقوه علي الأرض وتأخذ الأوراق وتشقهم وتقول بصوت عالي لاول مره وهي تنظر الي سوزي.مش هيمضي علي حاجه امشي يلا 


تغضب سوزي بشده وتقول بغضب شديد.انتي ازاي تعملي اللي عملتي ده انتي متعرفيش الورق ده مهم للشركة او


سوززززززي صوتك ميعلاش عليها فاهمممه.كان هذا صوت نوح العالي وهو يغضب بشده 


تنظر اليه سوزي وتقول بدلع شديد ومقزز.حضرتك الورق ده كان مهم اوي للشركه وحضرتك عارف صفقة ايطاليا وأهميتها لشركتنا


لا تتحمل تالا وتصعد علي المكتب كالأطفال وتذهب الي سوزي تسحبها من شعرها بقوه وعنف شديد و تصفعها بقوه 


يتصدم نوح من افعالها بشده وتقول تالا بغضب شديد.انا سكت لك كتير وانتي مبتفهميش يا كلبه والله ما هسيبك


انهت حديثها وتصفعها بشراسه جديده عليها وعلي نوح الذي ينظر اليها بعدم تصديق وتصرخ سوزي وهي تحاول ان تفلت من يديها 


تقول سوزي بصراخ عالي.ابعدي عني يا حيوانه معرفش نوح باشا ازاي يدخل الزباله دي شركته


كانت هذه الجمله كفيه ان تحول نوح علي الفور ويذهب نوح ويسحب سوزي من يد تالا ويصفعها بجميع قوته لتقع سوزي علي الأرض بعنف شديد ويقول نوح بصراخ عالي.دي مراتي انا يا $$$$$ والشركه دي لو لحد فهي ليها هي يا زباله وانتي وانا شغالين عندها تغوري ومش عايز اشوف وشك تاني والا هقتلك فاهمممممممممممه


انهي حديثه بصراخ عالي وتفزع تالا بشده وسوزي أيضا وتنزل دموع تالا بغزاره وتقول.ابيه


يلف نوح وينظر إليها ويراها تخاف بشده لدرجة ان تنزل دموعها ليذهب اليها ويضمها بقوه ويمسح علي شعرها بحنان شديد تصدم سوزي منه بشده ويقول نوح وهو يجز علي أسنانه بقوه وهو ينظر الي سوزي.غوري من وشي ولو شوفتك تاني هقتلك فاهمه


اومأت له سوزي بخوف شديد وتركض الي الخارج بسرعه ويمسح نوح علي شعر تالا ويقول.في ايه يا حبيبي اهدي محصلش حاجه 


تنفي تالا وتقول بدموع شديده.هي كانت بتقرب منك يا ابيه هي عايزه تاخدك 


يبتسم نوح علي غيرتها التي لم تستطيع تحملها ليحملها ويذهب يجلس بها علي الكرسي وهو يمسح علي شعرها.مفيش واحده في الدنيا كلها تقدر تاخدني منك يا تالا قولتلك انا بتاعك بس


تبتعد تالا عنه وتنظر اليه وتقول ببراءة ودموع.يعني انت مش هتحبها هي وهتسبيني يا ابيه


يمسح نوح دموعها ويقول.انا عمري ما هحب غيرك انتي يا تالا خلاص بقي واهدي شويه ده شكل عروسه فرحها بكره


تبتسم تالا بحماس طفولي وتقول.انا رايحه اتفرج علي الشركه مع ريهام


كانت أن تنهض لكن يمسكها نوح بقوه ويقول.لا انتي مش هتروحي لمكان وهتفضلي معايا لحد ما اخلص ونمشي مع بعض 


تلوي تالا شفتيها بطفوليه ويمص نوح شفتيها ويفتح اللاب توب ويبدأ ان ينهي عمله لأجل أن يأخذها ويذهب بها


علي الناحيه الاخري حينما كانت ريهام تتجول في الشركه وهي تنظر اليها بإعجاب شديد ترى بالذي يقول.اوبا مزه جديده في الشركه


تنظر اليه ريهام بغضب شديد وتقول.انت بتكلمني انا يا أخينا 


يقترب هذا الشاب وما سوى اسر ويقول وهو ينظر اليها بإعجاب شديد.امال هكلم مين غيرك يا قمر ها انتي شغاله جديد هنا في انهي قسم


ريهام بغيظ شديد.انا اخت صاحب الشركه يا استاذ


يصدم اسر ويقول.هو نوح عنده اخوات حلوه كده


ريهام بغضب.انت هتهزر ولا ايه


اسر بغيظ شديد.خلاص اتاكدت انك اخت نوح معرفش خلقكم ديق كده ليه ما تهدي يا بت شويه وانتي نسخه من اخوكي كده


تبتسم ريهام وتقول.لا انا غيره ياسطا بس انت اللي مستفز الصراحه 


اسر بغيظ.طب احترمي اني واقف قدامك حتى 


تضع ريهام يديها علي خصرها وتقول.وليه يا حبيبي ماسك عليا زله ولا ايه


يضغط اسر علي شفتيه ويقول.ماشي هعديها عشان انتي اخت نوح مش اكتر


تنظر اليه ريهام بغرور متصنع وتقول.ايوه كده 


يضربها اسر علي رأسها بخفه ويقول.لا يا بت اتلمى عشان مزعلكيش دلوقتي 


ريهام بردح شديد.تزعل مين يالا انت متعرفش انا مين ولا ايه


اسر بصوت عالي.اخرسي يا بت شويه في ايه اسكتي خالص


تفزع ريهام من صوته وتقول.مالك بس يا عم هو حد زعلك ولا ايه 


ينفخ اسر ويقول.انتي مستفزه زي اخوكي انا غلطان اني واقف معاكي أصلاً 


انهي حديثه وكان ان يذهب لكن تقول ريهام.والله محدش قالك تقف معايا يا حبيبي ايه الناس اللي مشغلهم ابيه نوح دول يا ربي 


انهت حديثها وتذهب من أمامه وينظر خلفها اسر ويقول.ايه البنت دي يخربيتك يا بعيده


انهي حديثه ويضحك غصب عنه بخفه ويذهب ليستكمل عمله وهو يفكر بهذه المجنونه


ومر الوقت واتي اليوم والحدث المنتظر وهل زفاف نوح وتالا كان يقف نوح في الاسفل وتنزل تالا وهي ترتدي


تخجل بشده من نظرته اليها ويبتسم نوح بإعجاب شديد بها وينظر للجميع ويراهم ينظرون اليها ليغضب بأن احد يراها سواه 


يقترب نوح وتقف تالا أمامه ويمسك نوح يديها ويهمس إليها ويقول.قمر يا تالا 


تبتسم تالا بفرحه طفوليه وتقول.بجد يا ابيه يعني انا حلوه


يقبل نوح يديها ويقول.احلي حلوه وقمر في الحياه كلها يا صغنن بس بطلي ابيه بقي انتي مراتي دلوقتي 


تخجل تالا بشده ويحمر وجهها لينفخ نوح بغضب ويسحبها معه الي المكان المخصص اليهم قبل ان يغضب عليها اكتر ويصعدون آلان ويجلس نوح و تالا ويجلس بجانبها ويتلقون المباركات من الجميع 


تنظر اليهم انتصار بفرحه شديده وهي لا تصدق بأن واخيرا تحقق هدفها في الدنيا وترى بالذي يدخل منزلها لتغضب وتذهب اليه سريعا وتقول.انت ايه اللي جابك هنا يا حامد 


ينظر حامد إليها ويقول.محتاج فلوس عشان طالع بره البلد يا انتصار هانم 


تنظر انتصار الي تالا وتنظر اليه وتقول.هتاخد اللي انت عايزو بس متورنيش وشك تاني مفهوم


اومأ لها حامد وينظر الي ابنته بلامبالاة ويذهب مع انتصار وبعد قليل تمد انتصار ورقه في حامد وتقول.تاخد دول ومتخلنيش اشوف وشك تاني 


يأخذ حامد الورقة البنكي وينظر إليها بطمع شديد ويقول.كده كده انا هسافر بره البلد ومش راجع هنا تاني يا انتصار هانم خلي بالك انتي بقي من تالا 


انهي حديثه ويذهب من أمام انتصار التي نظرت خلفه باشمئزاز وهي لا تطيق هذا الراجل وتذهب لكي ترى ابنة شقيقتها وتراها سعيده وهي تجلس بجانب نوح الذي يهمس إليها ببعض الكلام


كان يسير في طريقه لكي يدخل ويبارك لصديقه لكن يرى بالذي تقول.طب والله ما بحبك من قليل برضو 


ينظر اسر الي صاحبة الصوت يراها ريهام وينظر الي من قالت اليه هذه الجمله ويغضب بشده من حاله قبل ان يكن منها فهو لم يفكر بشيء سوى هذه الفتاه التي لا تذهب من عقله وتأتي اليه باحلامه وهي تحب رجل اخر بل لا احد يعلم عنه شئ فهو سال نوح بطريقه غير مباشره عن هذا الشئ وقال إن لم تخطي ريهام بعلاقه يوم ما وهي الآن تخون ثقة شقيقها وتقول هذا الحديث الي شاب كهذا 


يفور دم اسر بشده ليذهب اليها ويمسكها من ذراعها ويقول بصوت عالي.ليه تعملي كده في اخوكي وليه أخوكي ده تعب عليكي وعلي تربيتك ليه تخوني ثقته فيكي كده


تنظر اليه ريهام وهي لا تستوعب ماذا يقول هذا الشاب الآن وتقول.انت بتقول ايه


يهزها اسر بقوه ويقول بصراخ عالي.انتي واحده خاينه يا ريهام خونتي اخوكي بتصرفاتك دي معقول متفكريش لا في امك ولا حتي اخوكي 


يسحب معتز ريهام منه ويقول بغضب شديد.انت بتقول ايه يا عم انت دي اختي 


يلكمه اسر بقوه كبيره ويقول بصراخ عالي.انت هتصيع عليا انا يالا ولا ايه نوح معندهوش اخوات غيرها بس


يضع معتز يده مكان اللكمه ويقول بوجع شديد.روح يا شيخ منك لله حرام عليك وبعدين انا اخوها في الرضاعه يا بغل انت 


يصدم اسر بشده من حديثه وينظر اليه وينظر الي ريهام التي تغضب بشده منه ويقول.مكنتش اعرف دي وبعدين هو عشان اخوكي في الرضاعة تقوليله الكلام ده انتي كمان


ريهام بغضب شديد.امال اقوله ايه يا أستاذ وانت مين عشان تدخل في حياتي بشكل ده


يمسك اسر يديها ويسحبها خلفه ويقول.لا مفيش وقت تعالي نروح لنوح ينقذني بسرعه من اللي انا في


يذهب بالفعل يقف أمام نوح الذي نظر الي يده التي يمسك بها ريهام لينهض ويسحب شقيقته منه وقبل ان يتحدث يقول اسر بسرعه.جوزني اختك يا نوح وحيات ابوك


ينظر اليه نوح بسرعه ويقول بغضب شديد.انت بتقول ايه يا تور اجوزك مين 


اسر بغيظ شديد.مش هنا يا عم المزه بتاعتي موجوده عيب كده شكلي هيكون ايه قدمها دلوقتي 


يغضب نوح بشده وكان ان يغضب لكن تنهض تالا وتقول بفرحه شديده.بجد يعني ريهام هتتجوز هي كمان 


ينظر اليها نوح ويقول بغضب.تالا اقعدي مكانك دلوقتي 


تالا بغيظ شديد.ليه بس يا ابيه انا عايزه ريهام تعمل فرح زينا وافق عشان خاطري


ينفخ نوح ويقول اسر.عليا الطلاق البنت دي بتفهم ايوه وافق يا نوح وجوزني اختك عشان مش عارف انام الليل بسببها مش عايزه تطلع من دماغي بنت اللذينا


تخجل ريهام منه بشده وينظر إليها نوح وينظر الي اسر ويقول بسخريه.ويا ترى دي هتكون الرقم الكام يا اسر باشا


اسر بغيظ شديد.الاولي والاخيره وانت عارف ده كويس انا مبتخطاش حدودي زي ما كنت بتعمل انت 


يغضب نوح منه بشده ويقول.غور يالا انا غلطان اني عزمت كلب زيك


اسر بحزن متصنع.يا عم ربنا يسامحك انا طالب اختك في الحلال هتجوزني ولا لا


كان نوح ان يرفض وبقوه لكن تقترب تالا منه بشده وتقول بهمس طفولي.ابيه وافق علشان خاطري انا حاسه ان ريهام مبسوطه وافق خلينا نفرح كلنا لو بتحبني بجد وافق


ينظر اليها نوح وينفخ بقوه كبيره وينظر الي اسر ويقول.ماشي بس افكر واخد رأي العروسه وامي


يبتسم اسر وينظر الي ريهام ويقول بغمزه وقحه.عليا الطلاق لا اتجوزك برضو


تضحك ريهام غصب عنها وتخجل بشده وتركض من أمام الجميع وينظر نوح خلفها وينظر الي تالا التي ضحكت بطفوليه وقالت.شوفت يا ابيه قولتلك هي مبسوطه


ينظر اليها نوح ويبتسم غصب عنه عليها وبعد وقت تنتهي هذه الحفله ويصل نوح الغرفه وهو يمسك يد تالا التي تتوتر وتخجل بشده وينظر نوح اليها ويقترب منها بشده ويقول.هتروحي تاخدي دوش وتلبسي حاجه خفيفه وتيجي تمام


تلوي تالا شفتيها بطفوليه وتقول.انا عايزه انام يا ابيه تعبت اوي ممكن تخليني انام دلوقتي 


ينظر اليها نوح قليلاً ويبتسم ويمص شفتيها ببطئ ويقول.لا يا حبيبي لسه في حاجات محتاجين نعملها مع بعض 


تنظر اليه تالا وتقول بفضول.هنعمل ايه يا ابيه


يمد نوح يده ويفتح السحاب بالكامل وينزل الفستان من عليها 

لتخجل تالا بشده وتدفن حالها بين أحضانه وتقول.ابيه مينفعش كده 


يضمها نوح ويقول بهمس شديد وهو يحاول ان يهدئ عليها.هو مينفعش غير كده دلوقتي يا حبيبي مش عايزك تخافي خالص انتي بتحبيني وبتثقي فيا مش كده


اومأت له تالا بتلقائية ليحملها نوح ويقول وهو يذهب بها الي السرير.خلاص يبقي ثقي فيا وتاكدي ان عمري ما هاذيكي يا حبيبتي فاهمه


اومأت تالا دون حديث وهي مازالت تدفن حالها بين أحضانه وينزلها نوح علي السرير ولا يترك اليها فرصه للخجل ام التفكير ويهبط يقبل مقدمة صدرها ورقبتها ببطئ شديد وتتاوه تالا وتقول.ابيه


يمسك نوح يديها ويضغط عليها بين اصباعه بخفه ويقول وهو مازال يقبلها بنفس الطريقه.دلوقتي مينفعش ابيه يا تالا قولي نوح بس نفسي اسمعه منك وانتي بين ايدي يا حبيبي 


تغلق تالا عينيها باستمتاع شديد وهي تشعر بأنها تطير فوق السحاب ولا تتحدث لينزل نوح يده اسفل ملابسها ببطئ شديد ولا تشعر تالا به ويحرك نوح يده عليها بوقاحه وبطئ شديد 


تتاوه تالا باسمه (نوح) دون وعي منها ليسمع نوح اسمه يخرج من بين شفتيها ويجن جنونه لينزع القميص وجميع ملابسه وهي تغلق عينيها باستمتاع ولا تشعر بشئ وينزع نوح جميع ملابسها عنها وتفتح تالا عينيها وعيونها تدمع ونوح يخلق مشاعر جديده داخلها وبها وتشهق تالا بقوه وتضع يديها علي عيونها لكي لا تراه ويهبط نوح فوقها وينزع يديها من علي عيونها ويضغط عليهم بين أصباعه ويمص شفتيها بقوه كبيره ويمسك يديها بيد واحده ويرفع وجهها اليه وينظر الي وجهها الأحمر بشده ويبتسم ويمسك شفتيها بين اسنانه ويهجم عليها ببطئ شديد وتصرخ تالا باعلي صوتها وبوجع شديد وتنزل دموعها بغزاره شديده ولا وتقول بدموع.ابيه انت عملت ايه ابعد عني سيبني عشان خاطري يا ابيه كفايه عشان خاطري انت عملت ايه


يمسح نوح دموعها بيده ويهدي وهو يمسك حاله عليها ويقول بهمس شديد.خلاص يا حبيبي اهدي خلاص متعيطيش تاني خلاص 

تالا بدموع وبين شهقاتها.لا انت شرير ووجعتني اوي يا ابيه انت شرير اوي


يبتسم نوح ويمص شفتيها بقوه ويقول وهو يستكمل مهمته.خلاص يا حبيبتي مش هوجعك تاني خلاص اهدي شويه 


تتوجع تالا بشده وتتاوه بصوت عالي وينظر اليها نوح ويبتسم وبعد فتره لا يستطيع ان يمسك حاله اكتر عليها ليهجم عليها بقليل من القوه وهو يريد ان يحافظ عليها بشده وبعد مده طويله يتركها ويبتعد عنها وينظر اليها يراها متعبه ودموعها تنزل غصب عنها من الوجع الذي تشعر به 


يمسح نوح دموعها ويقول.الف مليون مبروك يا حبيبي انتي دلوقتي بقيتي مراتي وبتاعتي بجد


تنظر اليه تالا وتقول ببراءه ودموع.هو لازم عشان اكون مراتك لازم توجعني اوي كده انت كنت ممكن تخليني مراتك من غير ما توجعنى كده يا ابيه


يبتسم نوح ويمص شفتيها ويقول.لا يا قلب ابيه وسنينه مينفعش تكوني مراتي غير كده وكمان الوجع شويه وهيروح ومش هتحسي بحاجه تاني


تضع تالا يدها علي وجهه وتقول بفرحه.يعني الوجع هيروح وانا هفضل مراتك يا ابيه


يضحك نوح عليها بخفه ويقول.ايوه يا حبيبي الوجع هيروح وانتي هتكوني مراتي طول العمر


تقبل تالا وجهه وتقول بفرحه طفوليه.انا بحبك اوي اوي يا ابيه 


يبتسم نوح ويمص شفتيها ويقول.وانا مش بحبك بس يا تالا انتي امتلكتي نوح بكل حاجه فيكي عمري ما هقدر اعيش من غيرك يا صغيره


تبتسم تالا بسعاده وتقول.يعني انت بتاعي انا يا ابيه 


يبتسم نوح ويتسطح بجانبها ويسحبها الي أحضانه ويقبل رأسها ويقول.انا بتاعك من زمان اوي يا تالا انتي امتلكتني يعني علي اخر الزمن (امتلكتني طفله)


انهي حديثه ويضحك وتضحك تالا وتدفن حالها بين أحضانه اكتر

والي هنا توقفت الحكايه عند لحظه لا تحتاج المزيد من الحروف شكراً لانك عشت معنا هذه القصه بكل ما فيها من مشاعر وشغف ووجودك بين السطور هو ما أعطي الي هذه الحكايه روح واخيراً تمت بحمدلله (امتلكتني طفله)


............. ✨............. ✨.............. 

الروايه خلصت اتمنى تكون عجبتكو واستمتعتو بيها ♥🫶🏻


لمتابعة الرواية الجديدة زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملة من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا






تعليقات

التنقل السريع
    close