القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ظلمت نفسي الجزء التاسع للكبار فقط 🔞🔞بقلم ابو السلاطين في موسوعة القصص والروايات


🌹البارت التاسع🌹

🌹ظلمت نفسي🌹بقلم ✍️ سلطان زماني 


وهيثم وصل وفضل مستني لحد ما امي نامت وطلع وانا 


قلبي بيدق ومرعوبة  وبصوت واطي قالي وحشتيني 


اوي يابطتي ووحشني دلعك وووحشني كل حته فيكي 


قولتله أنا خايفه اوي ياحبيبي ..قالي أنا معاكي ياروحي اهو 


خايفه من أي بس 


قولتله امي. لو صحيت وشفتنا ممكن تروح فيها 


قالي وايه الي هيقومها بس تعالي يابطتي تعالي 


وخداني من ايدي وانا ماشية معه اكني طفله واخد البطانيه 


فرشها ع الأرض ونيمني وقلعني وقعد يلعب ويبوسني في كل 


حته في جسمي وانا كاتمه الصرخه والاهااات بالعافيه مش 


قادره  وأبعدها وهو برضو مش ساكت ولا انا عايزه أنه يسكت 


كان وحشني اوي اوووووي نسيت الخوف والقلق والرعب 


الي كنت فيه ومبقتش عايزه أنه يمشي وهو في حضني 


قولتله انت وعدتني ياحبيبي أنك هتخلص شقتك بسرعة 


وتيجي تتقدملي 


قالي حاضر ياقلبي اصبري شوية كمان علشان خاطري 


وفضلت صبره علي الممطلة والحجج الفارغة واستحمل 


وأسايس اكتر من 7شهور  لحد ما جيه قابل ماما واخويا 


واخويا قاله أنه هيسال ويرد عليه


......

اخويا عنده واحد صحبه 


في اسكندرية كلمه وسأل عليه 


عرف أنه مش بيشتغل وأني كان في مشاكل كبيرة بينه وبين 


طلقته وسمعته مش كويسة


اخويا قاعد معايا  وقالي اني صحبه قاله انتو تعرفو الناس 


دي ازاي وقالي بلاش  احسن من الجوازة دي 


 قولتله انا عمري بيضيع مني ومحدش بيسأل فيا ولا حاسس 


كله في بيته مع مراته وانا لوحدي 


امي قالت وانتي ما كنتي زيهم وفضلت اقولك اتقي الله 


وارجعي لجوزك اهو اتجوز ومراته حامل


 قولتلهم أنا موفقه ع العريس ودي حياتي وانا حره فيها وانا 


مش صغيرة 


اخويا قالي يا اختي الراجل ده من قبل ما اسال عليه وانا 


مش مرتحله صلي استخارة والي فيه الخير يقدمه ربنا 


ومرات اخويا اتصلت ب اخويا ونزل


وفضلت امي تقطمني بالكلام وتقولي راجعي نفسك قولتلها 


رجعت ياماما أنا نفسي اتحب واحب واعيش وافرح بحياتي 


زاي البنات وسبتها ودخلت كلمت هيثم وقولتله أنهم وفقو 


وكلمهم بعد يومين وحددو ميعاد كتب الكتاب واخويا مكنش 


فاضي يخدنا نروح نشوف الشقة ومزنوق في شغله وكتبنا 


الكتاب وهيثم خد عربية فيها حاجتي وراح فرشها وجيه 


خدني بعربية ملاكي مع صحبه ووصلنا وطلعت واول ما 


دخلت شقتي اتصدمت....

يتبع 


النهاية قربت ومش هتوصل غير لاكتر ناس اتفاعلت وعلقت وعملت شير ع القصة

البارت العاشر والحادي عشر من هنا
 

تعليقات

التنقل السريع