القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اغتصاب مع موافقة الأهل البارت الثالث والرابع في موسوعة القصص والروايات


Part 3: 

اذا نجحت في خداع احد فلا تظن انه غبي...  ولكنه يثق بك لدرجة لا تتخيلها 


جري كنان عشان يحلق فريدة 


كنان بزعر : اصحي  فوقي مفيش حاجة هتحصل متخفيش اصحي 


وحمل فريدة وصعد الي غرفته و الجميع صعدوا معاه الي الاعلي 


كنان بعصبية : انت ايه يا اخي....  دي مش بنتك ولا ايه بظبط.....  انت اب انت في اب يعمل مع بنته كدا 


في وقت ده فريدة كانت بتفوق من الاغماء 


فاطمة بفرحة : فريدة فاقت 


ابراهيم جلس علي الفراش برفق و مسك كف ايديها بحنان : متخفيش كل حاجة هتتحل 


ابتسمت فريدة فا الاول مرة تحس ان عندها اخ كبير بيخاف عليها و يهمه امرها 


حكيم بسخرية : ضحكتني يا كنان وانت بقا من كام ساعة بقيت بتخاف عليها سبحان الله انت لو عرفت حقيقتها هتعمل فيها اكتر من كدا 


كنان : حقيقة ايه 


مجدي بضحك : حقيقة بنتي يا كنان بيه 


وفي اقل من ثانية مجدي فتح هاتفه و جاب صور 


مجدي بخبث : مش دي مراتك يا كنان بيه ولا متعرفش 


صباح بمكر : وهيعرف منين ي حبة عيني وهو مقربش منها 


حكيم بخبث : وحتي لو قرب و طلعت بنت مهو سهل اليومين دول اي واحدة لامواخذه تترجع بنت تاني صح ولا بكدب يا كنان منتا عارف 


في وقت ده كان كنان وإبراهيم في موقف لا يحسدوا عليه .... ولكن فريدة قامت من مكانها 


فريدة بحزن : عارف انا مكنتش اتخيل انك كدا...  انت اب انت وانا اللي بخاف منك و بقول معلش خايف عليكي معلش معلش مكنتش بتكلم علي اي حاجه بتعملها بس يوصل بيك الوضع انك تعمل كدا في بنتك بدل ما تكون سندها 


صباح بمكر : ايوا ايوا اعملي شوية دول علينا 


وفي اقل من ثانيه فريده ضربت صباح بالاقلم : اخرسي انتي مستحيل تكوني ام انتي ازاي اصلاً ست كبيرة ازاي اصلاً انتي من جنس الستات انتي معندكيش قلب....  قبل ما ادافع علي نفسي ياريت يا كنان بيه تدخل علي  الصورة دي و تشوف تاريخها 


كنان : من شهر


إبراهيم بصدمة : شهر من شهر بجد هههههه الحمد لله  الحمد لله شهر هههههه 


كنان بعصيبه : انت بتضحك علي ايه 


فريدة : انا بفهمكوا...  معلش ادخل علي وتس بتاع مجدي بيه و ادخل علي شات ماما و جيب مسدچات الاسبوع اللي فات و مسدچات بتاريخ 7/5 


مجدي بصدمة : انتي هتعملي ايه 


فريدة : من حفر حفرة لاخية وقع فيه .... مابالك بقا بنتك ههههههه الحمد لله سمعتك الصبح وانت بتتفق علي خطتك يا مجدي بيه......  جبت الرسايل 


كنان باستغراب : مش فاهم فيها اي يعني 


إبراهيم بضحك : فيه ان فريدة عندها حرق في جسمها بسبب مجدي بيه والحرق كان في معظم جسمها و عملت عمليات من شهرين و الاسبوع اللي فات كانت راحه للدكتور عشان لسا في حروق موجوده وكان ربنا أراد انها تفضل موجوده عشان اليوم ده سبحان الله 


صباح بخبث : وايه يثبت ان كلامكوا صح و ايه يثبت ان لسا في حروق 


فريدة بضحك : هههه طنط هو انتي مبتحرميش بجد ولله و كمان ثواني هوريكي ورق العمليات تحبي تكلمي دكتور ولا تروحيله ولا تيجي لحد زيتون و اوريكي CD العملية و انا هوريكي ان لسا في حروق 


فتحت شنطة والداتها و طلعت بعض الاوراق 


فريدة : الورق اهو 

وبعدها رفعت الفستان و ورفعت رجل البنطال قليلاً : اهو يا حجة صباح مكان الحرق تحبي اوريكي باقي الحرق معنديش مشكله ولله اهم حاجة راحتك


مجدي حس ان لعبته اتكشفت قرر ينزل تحت يفكر في لعبة جديدة 


جبل بصرامة : الكل يااااااااااانزل تحت مفهووووم 


ونزل الجميع معادا كنان و فريدة 


جبل اخذ فريده و جلسوا علس احدي مقاعد الغرفة و كانه بيطمنها ب شئ لا يفهمه سوه : دلوقتي انتي هتسافري مع كنان هترحوا علي ڤيلا مكتوبة باسمك و بعد اسبوع هاجي لوحدي من غير ما حد يعرف هكتبلك ورث امك و نص ورث كنان و هتنزلي في شركة تشتغلي و لو حبة تكملي تعليمك معنديش مشكلة هتسافري ومحدش هيعرف بمكانك متقلقيش.....  و فرحان انك قدرتي تدافعي عن نفسك


فريدة باستغراب : هو حضرتك كويس...  انت بتكلمني حلو و بتطمني كمان هو في حاجة 


جبل بضحك : لا يا ستي مفيش حاجة هههه هتفهمي بعدين انا مالي و غيرت و بطمنك ليه 


قام جبل و حط ايده علي دماغ فريدة : انا هنزل تصبحوا علي خير 


كنان باستغراب : وانت من اهل الخير يا جدي 


ونزل جبل الي اسفل والكل ذهب الي غرفته معادا فريده نزلت ل حديقة المنزل .... كانت تجلس علي مُرجحه وتنظر الي سماء 


فريد: اااااه يا امي تعبانة اوي تخيلي بابا كان عايز يطلعني واحدة مش كويسه عشان بس الفلوس ،، كدا بقالك يوم مش معايا مش عارفة انام من غيرك يا امي وحشتني اوي.... عارفة انك زعلانه اني هتجوز بس معنديش حل غيره عشان ابعد عن بابا لازم اتجوز السلطان كنان ده ههههه مش عارفة اضحك ولا اعيط اني هتجوز واحد مش بيحبني ... واحد بيحب فلوس والستات وبس 


في وقت ده كنان كان نازل يدور عليها و سمع كل حاجة قالتها حس من نبرة صوتها انها موجعه ومحتاجة احتواء 


كنان بضحك: احم احم السلطان كنان جيه هههه


فريده بفزع : اعوذ بالله ايه يا عم مش تخبط قطعتلي الخلف يخربيتك 


كنان بضحك : هههه اخبط علي الهوا يا بت انتي في جنينه مش في الاوضه 


فريده بهمس : يعني في جنينه مول انا اهرب من سلطان بك ده 


وجيه تقوم لقت كنان مسك ايديها وقعد جنبها 


كنان بضحك: ههه سلطان بك يخربيت التركي المدبلچ اللي بتتفرجي عليه يا شيخه 


فريده كانت بتبصله و بتكلم قلبها : اثبت كدا عيب عليك من نظره هحبه ولا ايه وكمان مالها عينه منا عيوني خضر شبه الملوخيه و شعري بني قمر اثبت 


كنان كان بيتامل ملامحها : عيونك خضر ليه 


فريدة : قلة ادب 


كنان بتوهان : شعرك حلو اوي على فكرا بس فين حجابك مش بتلبسيه ليه ف بيت 


فريدة  بمشاكسه : انت يا عم اصحا سيبك من الملوخيه اللي في عيوني منتا عندك زيت زيتون في عيونك حد اتلكم هههههه وكمام انا مش محجبة انا لبست طرحة وانا جيه الصعيد 


كنان بضحك : زيت زيتون هههه فصلت يخربيتك


فريدة بثقه : مهو مخروب اصلا سلام 


كنان قام ومسك ايديها : رايحه فين 


فريدة بطفولة : شوفت ان في اسطبل فا هروح اتفرج اصلي بحب الحصنه اووووي 


كنان بابتسامه : طب تعالي انا هوديكي انا عندي حصان هناك اسمه علي اسمي 


فريدة بفرحة : اشطا وديني 


كنان مسك ايديها بلطف : متخفيش المسيه عشان يحبك و ياخد عليكي


فريدة غمضت عيونها ومدت ايديها وحطتها علي راس الحصان و حست ان الحصان بيطمنها انها متخفش منه 


كنان بفرح : اهو شوفتط بيطمنك ازاي بيقولك متخفيش...  تحبي اركبك فوقه 


فريدة بتوهان في عيون الحصان : انا عايزهه 


كنان بضحك : عايزه ايه يا هبله ههه 


فريدة بطفوله : هاخده معايا الڤيلا مش هي بتاعتي هاخد معايا و اجيب حصانه بنت واسميها فريده 


كنان بذهول من هذه الطفلة : طب انتي ازاي كنتي خايفه منه وازاي عايزه يجي معانا.


فريدة بتوهان في عيون الحصان : مش انت عايز تيجي معايا صح 


حصان فضل يرفع رجله و و يعمل صوته وكانه بيقول انه موافق 


فريدة بفرحة : شوفت ازاي عايز يجي عيونه بتقول انه عايز يجي معايا 


كنان  بابتسامه : يا ستي حاضر هناخده هقول لجدي واخليهم يجهزوا عربيه وناخدوا معانا اي اومر تاني 


فريدة بفرحة : متخفش هخدك معايا ولو عايز تجيب صحابك لو عندك صحاب جيب ولا انت وحيد زي 


كنان حس انها مش بس موجعه علي فراق والدتها او عذاب الدها انما موجعه من اسباب كثيرة  : ايه رائيك نطلع ننام عشان السفر 


فريدة بحزن : مش عايزة انام 


كنان باستغراب : ليه حد مزعلك 


فريدة بطفوله  : اصل مبحبش انام في ضلمه و مبحبش انام لوحدي كمان 


كنان مسك ايديها : بصي يا ستي انتي هتنامي معايا في الاوضة و متخفيش مش هاجي جنبك غير لما تحبي و انا مش هلمسك غير لما اتغير و احبك من قلبي و انتي كمان تحبيني ... ايه رأيك نعمل اتفاق 


فريدة بذهول من هذا السلطان  الحنون : شرط ايه


كنان بحنان : بصي يا ملوخيتي احنا متجوزين ف هنام في نفس الاوضه و زي ما اقولتلك مش هلمسك غير برغبة من قلبك و قلبي و هندي لقلبك و قلبي سنه عشان يحبوا بعض فيهم و لو محبوش قرار اللي هتختاريه هوافق عليه كدا موافقة يا ملوخيتي 


فريدة بضحك : هههه موافقة يا سلطان زيتون 


وطلعوا الاتين ناموا علي طول وكل واحد بيفكر في حياته اللي جيه وايه مستنيه بس يا تري السعادة دي هتبتدي ولا هتحصل حاجة تشقلب الدنيا كلها 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

كتبت نهارده من فراغي و شكرا علي الكومنتات هرد عليكوا يوم جمعة باذن الله و كمان صور الابطال هتكون موجوده علي جروبي في فيس شرفوني هناك هنزل صور و فديوهات لابطال انا عملتها هتنزل بكرا باذن الله و شكرا علي اي كومنت و متنسوش التفاعل عشان مش هنشر روايه علي اي جروب مش عليه تفاعل ،، تفاعلوا بخمس كومنتات و شكرا بجد و هسبلكوا صورة جروب او لينك في اول كومنت 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

#اغتصاب مع موافقة الأهل 

#بقلم شهد زكريا




Part 4: 

سالت الموت هل يوجد شيء اقوي منك 

أجابني  بهدوء.. غياب شخص تشتاق له كل دقيقة


ونام الاثنين معاً و كل واحد كان في عالم أحلامه و في تمام الساعه 6 صبحاً 


فريدة استقيظت من نوم علي هذا الصوت : اعوذ بالله من غضب الله ايه في ايه اعتصام 


كنان بفزع : ايه في حرامي 


فريدة بنعاس : حسبي الله ونعم الوكيل يعني اسيب ابويا واقول هتجوز وانام اصحا علي اعتصام 


كنان مد ايده و ابتدا يلمس شعرها و يعدله : صباح الخير يا ملوخيتي 


فريدة بخجل : احم فين الخير ده يا سلطان فين 


كنان بمشاكسة : يعني اصحا علي ملوخيتي و يبقي شر يا ملوخيتي 


فريدة بجدية : بص  يا سلطان بك انت مش من يوم وليله هتحبني او هحبك واضعف و انا مش زي الستات بتوعك اللي تعرفهم عشان شهوتك او تسليه و تسبهم مجرد ما تزهق او لقيتلك بديل


كنان بخنقة : انا هنزل اشوف الاعتصام ده احسن 


ونزل كنان و فريدة دخلت الحمام تصلي و تجهز شنطتها للسفر  و نزلت تحت تشوفه اختفا فين 


صباح بارف : حكيم قوم رش حاجة في جراد جي علينا قوم يا ولدي 


مجدي بضحك : لا وانتي صدقه يا حجه دي دبانه 


جبل بزعييق : صبااااااااح 


حكيم بخوف : ص صباح الخير يا ابوي


جبل جلس علي مقعده الخاص : فين الخير ده وانتوا من صبح شغلين تريقة علي فريدة 


فريدة : صباح الخير


جبل مبتسماً : صباح النور يا فريدة تعالي اقعدي 


فريدة جلست بجوار جبل و عينها بتدور علي كنان 


ولحظها جبل : كنان برا بيجهز عربيات عشان سفر


فريدة : ها ماشي..  هو كان في صوت صبح ليه 


جبل : دول كانوا بيجهزوا كنان الحصان و الحراسه 


وفي لحظة دي دخل كنان عليهم وحاول يتفادا النظر لي فريدة : الحراسة جهزت وكل حاجه يا جدي تؤمر بحاجة تانيه 


قام جبل من مكانه : اطلع جهز شنطتك و خد شنط و نزلهم في عربية و انتي يا فريدة تعالي معايا


وصعد كنان الي غرفته و ذهبت فريدة مع جبل 


جبل : بصي هتتجوزي لمدة 6 شهور بعدهم ليكي حرية الاختيار تفضلي او لا بس ..   


   لاحظ جبل شرودها : عايزه تقولي حاجة 


فريدة بتوتر : ايوا .. هو ازاي حضرتك اتغيرت و بتعملني كدا ايه سر في تغير ده 


جبل مبتسماً : وقتها هتعرفي..  بصي كنان اه بتاعت ستات بس كويس ولله و سبب موت امه هو اللي خلاه كدا مش هقولك غيره بس ف 6 شهور دول حاولي تشوفي الحلو اللي فيه و اكيد هيتغير  .


كنان : كل حاجة جهزت يا جدي 


جبل : خد مراتك و اركبوا في عربية و الحراسة وراكوا و الڤيلا جهزت 


و ركب كنان و فريدة السيارة و كان الصمت سيد الموقف و اخيراً قرر كنان يكسر الصمت : هو انتي مخدتيش هدومك كلها ليه 


فريدة تفادت النظر الي كنان و كانت تنظر الي الطريق : خدتهم ليه 


كنان باستغراب : هدومك في دي 


فريدة : اه 


كنان : بجد يعني دي كل هدومك بجد 


فريدة : هدومي في البيت 


كنان : خلاص نطلع علي بيت تجيبي هدومك و بعدها نروح الڤيلا معاكي مفتاح 


فريدة متسرعة : ها لا معيش مش عايزه اروح بيت 


كنان فهم سر خوفها : خلاص ماشي اللي تعوزيه 


و بعد 4 ساعات من صمت الرهيب تم الوصول الي احدي قصور مدينة مديتني الشهيرة 


فريدة بذهول من هذا الجمال : حسه اني بحلم يالهوي انا في مدينتي بجد دنا مكنتش اتخيل اني هقدر اعدي من جنب سور بتاعها بس 


كنان مركز علي شكلها وبس 


فريدة لاحظت انه بيبصلها : انت يا اخ انت يا اخ اصحا اصحا 


كنان : صحيت يا اختي صحيت 


ودخلوا القصر و بعد 3 ساعات نزلوا للعشاء وكل واحد كان بيفكر في اللي جي و فجاه فريدة قررت تكسر حاجز الصمت 


فريدة : هو انا هشتغل ايه 


كنان : مديرة اعمالي لحد ما تتعلمي و بعدها هتمسكي ادارة الشركة معايا 


وفجاه الباب خبط و وقام الخدام بفتح الباب وكانت الصدمة الكبري اللي هتشقلب الاحداث 


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



Part 4 (2)

كنت أعرف أن الحزن سيصبح صديقا لي لكن لم أتوقع أنه سيصبح بيتا أسكنه 


فريدة : هو انت مستني حد 


كنان : يختي ولا سبت 


فريدة : طب مش هتنادي عثمان يفتح 


كنان بستغراب : عثمان مين 


فريدة : هو مش في بيوت والقصور بيبقا في عثمان 


كنان بضحك : ههه هتشل منك لا مفيش عثمان مفيش رجاله هتدخل القصر غيري في سماح و صفاء و وفاء و سيده و بس  


فريدة : وبس ايه يا عم كل دول في ايه وكمان انت بترغي و مش هتشوف مين برا 


كنان : اي حد يقدر يستنا علي فكرة 


فريدة وهو تلقد صوته بسخريه: اي حد يقدر يستنا علي فكرة نينينينيني قوم يا عم 


وخرج الاتنين وكانت فتاة في العشوين من عمرها ترتدي فستان قصير يصل الي منتصف الفخد 


فريدة كانت تنظر اليها بذهول من لبسها وشكلها و كانت تحدث نفسها : هموت يارب هي دي بنات مش انا اللي فرحانه بشعري و ملوخيه اللي في عيوني وتنت ابو 15 جنية ده يارب دنا جعفر اوي في نفسي


فريدة : مين حضرتك 


اسيل بغرور : انا اسيل مرات كنان 


اسيل جريت علي كنان ورمت نفسها في حضنه و بصت ل فريدة بحقد : وحشتني يا بيبي مقدرتش اقعد من غيرك وجيت اقعد معاك هنا..  هي مين دي


وكانت بتشاور علي فريدة 


فريدة بسرعة : انا انا اخته بس من ام تانية 


كنان كان مصدوم من رد فعلها ولكنه ابتسم واحتضن تلك التي تدعو اسيل وقال : وحشاني اكتر يا روحي مش انا قولتلك هسافر يومين وهاجي و هنسافر باريس 


فريدة كانت تحدث نفسها : يومين اه وباريس جتك ارف في حلاوتك يوم ما اتجوز اتجوز سلطان زيتون ده يارب مش بعترض بس ليه هههه 


اسيل باستغراب من تلك الهبلة : بيبي هي بتضحك علي ايه 


كنان مصدوم منها : ولله معرف بس انتي ازي عرفتي مكان قصر 


اسيل ابتعدت قليلاً عن حضنه : من  ال سواق انت ناسي اني انا اللي جبته يشتغل عندك 


حست فريدة انها مخنوقة و قررت تنام وكانت هتطلع بس كنان مسك ايديها 


اسيل قربت اكثر من كنان وهمست في اذنيه :  خليها تطلع انت وحشتني اوي يا بيبي 


فريدة حاولت تسحب ايدها ولكن دون فايدة : سبني عايزة انام 


 كنان : ماشي نامي انتي وانا هاخد اسيل و هنروح بيتنا و سواق هيجيبك الشركة الصبح 


استدارت فريدة من امامه وصعدت الي اعلي دون

 ان ترد عليه ب اي شئ وذهب كنان مع تلك

 الحرباية اسيل و صعدت فريدة الي الاعلي 


كانت عمالة تعيط ومش عارفه ايه السبب و بعدها

 بصت في مرايا : شششش اهدي في ايه عادي منتي عارفه انه نسوانجي و بتاعت ستات عادي جداً عادي فيها ايه يعني اهدي اهدي انتي قمر 


وسمعت باب الاوضه بيخبط و خرجت تشوف مين : انتوا مين 


صفاء : انا صفاء ودي وفاء عايزين نقعد مع حضرتك شويه ده بعد اذنك طبعاً 


يا تري وفاء وصفاء عايزين ايه من فريدة و فريدة هتعمل ايه مع كنان هتروح شغل ولا لا هنعرف ده بعد قليل باذن الله محمد السبكي تفاعلوا واعملوا متابعه للمدونه 

البارت الخامس والسادس من هنا  

تعليقات

التنقل السريع