القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قاتلة جوزها وعاشقها البارت الرابع بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات

البارت  الرابع بقلم سلطان زماني 

قفل البوابه وشلني وانا مستخبيه في حضنه وطلع بيا فوق كان باب شقتي مفتوح

 قالي هما عيالك مش هنا هزيت راسي لا

 ابتسم وقالي احلي عيد ده ولا ايه دخلني أوضة نومي 

ونزلني وفضل يحضن فيا ويكلني زاي المجنون وقلع هدومه 

كلها ونام فوق مني

اول مره احس اني انثي 
واني ست مرغوب فيها كنت محرومة من كل حاجه 

كل حاجه بمعني الكلمة خلص ولبس هدومه وانا اتغطيت 

بالملاية واديته ضهري مكسوفه منه واني ابص ليه لقيته بعد 

ما لبس جيه ع السرير وحضني من ضهري وقالي انتي جميلة 

اوي ويابخت جوزك بيكي معقول القمر ده يتساب كده وفضل 

يبوسني من ضهري ويلعب في شعري لفيت وشي ليه ولسه 

هقوله امشي لقيته كل شفايفي وخدني في حضنه وقعد 

يبوسني في كل حته في وشي زاي المجنون وقالي أنا مش 

عارف قلبي هيطوعني ازاي اسيبك وامشي ومسك ايدي 

وقعد يبوس فيها وانا مستسلمه ومش عايزاه يمشي قالي ما 

تيجي ناخد شاور مع بعض سكت لقيته سحبني من ايدي 

اخدت البورنص وحطيته عليا وانا ماشية معه

دخلنا الحمام قلع هدومه وقلعني البورنص وفتح الدش 

وفضل يلعب ويهزر معايا ويحضني تحت المية وانا مبسوطة 

وفرحانه اوي حسه اكني لسه عروسة جديدة اتمنيته أنه 

يكون هو جوزي بيعاملني برقة ولا اكني طفله عوضني 

وشفت معه كل الي اتحرمت منه حاجات كتير محستهاش ولا عشتها مع جوزي 

خلصنا ونزل وانا هموت وانام مش قادر اقاوم فضلت صاحية 

لحد صلاة العيد وبعدها رحت عند حمايه عيدت عليهم 

وفضلو يتحايلو عليا اقعد قولتلها اني هعدي ع بابا وانا اصلا 

هموت واروح وانام اخدت ولادي وروحت سبتهم يلعبو ونمت 

صحيت لقيت ولادي نايمين جنبي قمت خدت شاور ولبستهم 

ونزلنا كان المغرب بياذن وكل ده وجوزي حتي مكلفش 

خاطره يطمن علينا ولا يعيد علينا رحت عند بابا قعدنا وكملنا 

السهرة هناك لقيت أسامة بيتصل قالي وحشتيني اوي ياقلبي 

قولتله الي حصل امبارح ده انسي أنه يحصل تاني ولو 

سمحت ملكش علاقة بيا وابعد عني وقفلت روحت البيت 

اول ما دخلت أوضة النوم افتكرته جسمي كله ساب حسيت 

اني ديخه افتكرت كل حاجه عملها وكل كلمة قالها حضنت 

المخده واتخيلته هو وفضلت احضن اوي فيها واكلمها واقوله 

بحبك اوي وعايزاك اوي لقيته بعتلي رسالة ع الموبيل معنها 

اني بعذبه وبجرحه بكلامي ده وأنه بجد بيحبني ونفسه فيا 

من غير ما احس اتصلت بيه وقولتله 

_ وبعدين معاك بقا انت عايز مني ايه مش كفايه كده 

أسامة ..عايزك انتي تخيلي وانا معاكي امبارح وفي حضنك 

وكنتي وحشاني مش هقدر ابعد عنك صدقيني غصب عني 

_ معقول لحقت تحبني بلسرعة دي  ده انا جوزي عايشة معه 

٩ سنين وعمره ما قالي كلمة من الكلام ده 

أسامة ..علشان معندهوش نظر اسف طبعا ومش بيفهم انتي 

جوهرة ياريتك مراتي وبتاعتي أنا كنت عمري ما اسيبك 

لحظة

_ كفايا بقا ابوس ايدك انت طلعتلي منين سبني في الي انا 

فيه بقا

أسامة ..ما تخليني طب اشوفك اخر مره اخر مره وبعدها 

مش هتشوفيني تاني 

_ اتخضيت وقلبي اتقبض قولت في سري معقول مش 

هشوفه تأني قولتله تشوفني ازاي 

أسامة ..هاجي زاي امبارح اشوفك وأملي عيني منك 

واحضنك وامشي ع طول ده اخر طلب ليا 

_ العيال قاعدين وصاحيين مش هينفع 

أسامة خلاص لما ينامو براحتهم أنا كده كده واخد شفت ليل 

وهستاذن من زميلي اشوفك وارجع ع طول

تفاعل كبير بقا ورأيكم ياحلوين وهانت كلها 15 يوم ويتساءل الحظر من الاكونت الاساسي بتاعي 😘بحبكم


تعليقات

التنقل السريع