القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية البريئة والذئاب البارت 28بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت (28) بقلم ✍️ سلطان زماني 


 عمرو ..مالك يا حبيبتي هو انا زعلتك في حاجه 


_ ليه بتقول كده 


عمرو ..حسك متغيره مش انتي بتاعة اخر مره 


_ مش أنا ازاي يعني مالي 


عمرو ..كنت حسك عايزاني ومحتجاني اكتر ما أنا عايزك  


ومعرفش اي الي غيرك كده 


_ يمكن علشان الشغل والعيال وكل شوية اكتب واحسب 


الفلوس الي برا وكده 


عمرو .. ماشي ياعم المهم الله يسهلك ..مش هشوفك بقا

 


_ بص أنا معايا 7000 هدهملك يبقا باقي 13000 عايز 


اخلص من الفلوس دي ياعمرو 


عمرو ..انتي شكلك عايزة تخلصي مني مش من الفلوس 


_ اي الي بتقوله ده ياعمرو 


عمرو ..ده معني كلامك ..شوفي انا بكلمك في ايه وانتي 


بتتكلمي في ايه


_ حسيت أنه زعل واتقمص واني قليلة الذوق معه 


_ طب انت عاوز اي دلوقتي يا عمرو 


عمرو ..خلاص يا وعد مش عايز حاجه برحتك خالص 😭


_ ياعم فك بقا مش بتبقي حلوه وانت زعلان ع فكرة 


عمرو ..وانا مين الي مزعلني يا قلبي مش انتي


_ حقك عليا ياعموره متزعلش أنا بس الايام دي متوترة 


واعصابي تعبانه ومش عارفه مالي 


عمرو ..اوعي يكون الواد علاء ده مدايقك


_ لا أنا اتعودت علي بروده وأسلوبه وطريقته المستفزة 


عمرو ..امال مالك ياوعدي 


_ مش عارفه 😔


عمرو ..طب أنا كنت عملك مفاجأة بس انتي رخمه بصراحة 


وقفلتيني خالص منك 


_ اتخضيت وسألته مفاجأة اي دي 


عمرو ..ما أنا لازم اشوف علشان تبقا مفاجأة مينفعش في التليفون 


_ في سري يادي النيله ما تخلص ياعم قول 


_ مفاجأة اي ياعمرو علي فكرة انت الي بترخم مش أنا 


عمرو ..طب خليني اشوفك وانتي هتعرفي المفاجأة هاااا اطلع 


_ الفضول خلااني من غير ما افكر قولتله اطلع 


طلع وفتحتله لقيته دخل ع طول وقفل الباب خوفت البت 


تطلع سبتها في الاوضه وقولتله اصبر وحطيت ليهم لعب 


وقفل الباب عليهم وطلعتله قالي وحشتيني اوي ياوعدي 


_ ما تنجز ياعم اي هي المفاجأة


عمرو ..غمضي عينك طيب ومهما اعمل متفتحيش عينك غير لما اخلص 


_انت هتستعبط ولا ايه ..هو ايه أصله ده 


عمرو ...ههههه يابت هو انا هعضك يلا غمضي ومتفتحيش الا لما اخلص 


_ انت ايه الي مخبيه في ايدك ده طيب 


عمرو ..غمضي وانتي هتعرفي ..كان زمنا خلصنا ياوعد 


غمضت وانا قلبي عمال يدوق جامد خوف مش حب عارفه 


أنه استحالة ياذيني أو يعمل معايا حاجه غصب عني بس 


برضو قلقانه وخايفه مني انا أضعف ومقدرش اقاومه


المهم قرب وحسه بصوابعه حوالين رقبتي جسمي قشعر 


وحسيت بالسلسلة وهو بيقفل القفل بتعها فتحت عيني شفتها 


انبرهت بشكلها وجمالها ومش عارفه أقوله اي ولا اكني نسيت 


الكلام قرب عليا وقالي عجبتك ياوعدي 


قولتله اه حلوه جميلة ماشاء الله بس مكنش لزوم قالي أن 


مكنتيش انتي تتسيغي وتدلعي مين يدلع يا وعد يااااااه لو 


تعرفي أنا بحبك قد اي ومشتقالك قد ايه وأقل حاجه منك 


بتراضيني وتسعدني وتخليني طاير من الفرحة قد اي 


اتكسفت وقولتله ربنا يخليك ليا يارب وقولت اتوه في الكلام 


ورحت جبت ال7000 وقولتله خد دول وشهرين كمان 


وادفعلك مبلغ تاني 


بصلي بغضب وعينه دمعت ومسك الفلوس رمها في الأرض 


ومسك ايدي وصوابعي جامد اوووي وقالي انتي اي الي 


بتعمليه ده فلوس اي وزفت اي ياوعد أنا كلمتك ع فلوس ولا 


جبتلك سيرتها ..حسي بيا بقا حرام عليكي


شيفاه وهو بيقرب عليا وشفايفه بتقرب هتلمس شفايفي 


غمضت عيني وبقا ياكل شفايفي مش بيبوسها واول أيده ما 


لمست وسطي جسمي كله اتكهرب ومن كتر ما أنا عايزة 


الحاجه دي سبته يعمل فيا كل الي عايزة من مجرد لمسته 


لجسمي تحت أنا غرقت وهو قالي يخربيتك ده انتي نااار  


قلعني العباية وبقيت بالاندر والبراه بس فتحت عيني وبزق 


أيده وبقوله اوعي مسك ايدي وقالي اوعي انتي قلعني الاندر 


وشالني ودخلني اوضتي ونيمني ع السرير وراح قفل الباب 


وانا اول ما شفته وهو بيقلع غمضت عيني شهوتي وحرماني 


واحتياجي غلبوني مش قادره استمر في تمثيل دور الصبوره 


المضحية مش قادره عمل معايا كل حاجه ممكن تضعفني 


وتخليني أنخ واستسلم استغل برود وغباء علاء الي اصلا 


حكيله عني كل حاجه وهو بيعرف يجرجره في الكلام والتاني 


بيخر ولا يعرف عيب ولا غلط ولا حرام ومش راجل اصلا 


علشان حد يحترمه ويعمله حساب ويخاف منه 


المهم حصل الي حصل ونزل عمرو وانا حسه اني زاي اني حد 


ضربني علقه موت جسمي همدان وكسلانه وهموت وانام 


فضلت احاول مع البنات أنهم ينامو مفيش  غيرت ملاية 


السرير وحطيت الي كنا نايمين عليها في الغسيل وبعمل كل 


ده بالعافيه 


فضلت قاعدة زاي الي وخده بنج ومعملتش ولا حاجه في 


البيت لحد ما جيه علاء سبته معاهم ودخلت نمت من التعب ..رغم أنه كان رقيق اوووي وبيعمل كده براحه


 وب احساس الا اني حسه جسمي  حد اخد وشفط منه 


الطاقه والنشاط والحيوية اول مره اعصابي تسيب كده 


واحس بالإحساس ده 


المهم .....


يتبع 

تكملة الروايه من هنا 


 

تعليقات

التنقل السريع