القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بنت الخدامه البارت 19 التاسع عشر بقلم فريده في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



بسم الله الرحمن الرحيم 


بنت الخدامه


التاسع عشر 


ثريا انته بتتكلم جد يا هشام 

هشام ايوه يا ماما 

محسن واية اللي غير رايك لسه الخطوبه كانت من كام ساعة 

ثريا مش مهم  نعرف أى حاجه المهم انه مش هيجوز غير سدره 

محسن تمام 

عمر مش ده الكلم اللي كنت بقولك عليه يا طنط

ثريا فعلا يا عمر عندك حق 

محسن طيب مش نسمع هشام هيقول ايه 

هشام الحقيقه مش عارف انا متلخبط

عمر لسه مش عارف يا هشام بعد ده كله 

هشام انته نسيى مى يا عمر  مش هتسكت 

ثريا ايو اختارك الغلط من الاول 

محسن طيب انته سبت مى ازى يا هشام بعد كل ده 

هشام انا اتخنقت بعد اللي حصل وسبت الحفله وخرجت

عمر طيب ومى 

هشام ولا خدد بالها اصلا  مشغوله مع اصحابها

عمر ربنا يستر دى مجنونه 

ثريا ما هي دي بنت الحسب والناسب

هشام أمال فين سدره 

ثريا اخيرا يا هشام     قولت اسمها

محسن خلاص بقا يا ثريا 

ثريا ممكن اسال سؤال يا هشام 

هشام اتفضلى يا ماما 

ثريا أنت بتحبها

هشام مش عارف والله انا كل اللي اعرفه أنى ما استحملتش 

إن حد يهناها فى وجودى

ثريا بس دى بنت الخدامه 

هشام خلاص بقا يا ماما 

ثريا فعلا خلاص المهم إنك عايزها 

محسن مش دا المهم يا ثريا 

ثريا في ايه تانى يا محسن 

محسن المهم سدره عايزه ايه  دى انسانه محترمه وبنت ناس  

عندها كرامه وعندها قلب انكسر 

ولا هو مجرد الاستاذ ما جه وعايز سدره كده خلاص 

ثريا تصدق انا من فرحتى نسيت كل الكلام ده 

محسن لا يا ثريا مش لازم ننسا  هي شافت كتير 

ولا ايه ياهشام 

هشام عندك حق يا بابا 

ثريا أنا هطلع عندها وانشاء الله خير 

محسن القرار لها  فى الاول والاخر 

عمر طيب استأذن انا يا عمى علشان الوقت اتاخر وانشاء الله الامور تتحسن

محسن خليك يا عمر هنا النهارده نام مع هشام الوقت اتاخر 

عمر فى ايه مين الي بيخبط بشكل ده 

محسن هي الساعة كام مين اللي جاى دلوقتي 

محسن افتح يا عمر 

عمر ثواني في ايه 

عمر حطرتك مين 

السخص هنتكلم على الباب 

عمر اتفضلو 

محسن مين يا عمر 

عمر مش انتا علاء جمال 

علاء ايوه وده يبقا بابا جمال الدين 

محسن طبعا يا ابنى انته وباباك غنى عن التعرف

جمال طيب كويس انك عرفتنى كده هتسهل علي

محسن هو ايه الموضوع بظبط

علاء انا هحكلك علي كل حاجه


يتبع 

تكملة الروايه من هنا هنا

 

تعليقات

التنقل السريع