القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية شهد المخطوفه البارت الاول والثاني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


انا فين ؟

=انتي مخطوفه

=وانت اللي خطفني

=وانتي شايفه حد هنا غيري 

شهد بابتسامه=بجد يعني انا مخطوفه

باستغراب شديد =انتي ليه محسساني اني بقولك تعالي نروح الملاهي بقولك مخطوفه

شهد بضيق = ايوه سامعه بتزعق ليه

=اصلك مش فهمه 

شهد=طب انتو مين وعايزين اي

=ايوه كدا حسسيني اني خاطف 

شهد =طب انتو عصابه يعني بتاجر في الاعضاء ولا (أكملت بحماس)ولا عاوزين فديه وكدا ولا استني استني انتو مافيا مافيا ونبي قول اه

=اقول اي انتي هبله يبت بقولك انتي مخطوفه ويمكن نقتلك و نقطعك  كمان حبه 

شهد=طب انا جعانه 

بنفاذ صبر =مفيش زفت

شهد= حرام عليك انت مش عندك قلب 

=لا مش عندي 

شهد= طب اسمك اي

=يوسف   .اي ده وانتي مالك انتي بتجرريني في الكلام

شهد=يجو ياحبيبي الخلافات اللي بنا تتحل مش محتاجه محاكم و نزعل بابي و مامي 

يوسف بغضب =انتي هبله يبه 

شهد بتصحيح=لا انا شهد

يوسف بنفاذ صبر=وربنا مجنون وأكمل وهو ينادي بصوت عالي ياااسعيد  تعاله شوف المصيبه  اللي جبتها دي

دخل راجل مش سعيد خالص وغضب الدنيا و الاخر ع وشه 😂

سعيد=نعم يباشا

يوسف بضيق=تعاله اقعد مع البلوه دي لحد منشوف رعد باشا اتأخر ليه 

سعيد=تمام يباشا 

شهد=يا جو يحبيبي تعاله بس اللي اتكسر ممكن يتصلح يا جو تعاله بس انا مش عاوزه اقعد نع تعيس يجو ياحبيبي هو في حد يقعد مراتو مع حد غريب 

سعيد بسراع =هو يوسف بيه جوزك؟

شهد=طبعا ي ابو السعود

امال رعد بيه أمر بخطفك ليه 

شهد وهي تخفض صوتها قرب كدا وقالت بهمس هو رعد بيه حليوه كدا زاي جو حبيبي 

سعيد بهمس =ايوه 

شهد بهمس =ورعد دا الزعيم بتاعكم 

سعيد=اه

شهد=ااه اقولك بقي اصل انا ورعد حبيبي 

سعيد بمقاطعه =هو مش كان جو حبيبي

شهد=لا هو رعد حبيبي و متقطعنيش  تاني 

واكلمت بهمس . اصل انا ورعد حبيبي بنحب نلعب لعبه كدا كل فتره علشان نكسر الروتين 

سعيد بتفيهم واستغرب=رعد بيه بيلعب

شهد =ايوه طبعا و اكملت وهي تتظهر بألم بقول اي ي ابو السعود فك ايدي عشان بدأت توجعني 

وفعلا سعيد فك الحبل وهي قامت ضربته ع راسه ب العصايه  بصلها بغضب والنار ينبعث من عنيه

شهد بصدمه=

يتبع 


البارت التاني


شكرا لتفااعل الجميل دا💓❤️💓❤️💓❤️

شهد بصدمه=اي ده هو مش المفروض يغمي عليك يا نهار اسووح وهي تركض بسرعه في الركض=امال بيغمي عليهم في الافلام و المسلسلات ليييه

سعيد بغضب= والنعمه ما هسيبك 

شهد وهي تجري في أرجاء الغرفه و تحاول الهرب منه=هدي أعضائك ي ابو السعود مش كدت يحبيبي هو مش احنا صحاب بردو دا انا كونت بهزر

دخل ثلاثه رجال ومن ضمنهم يوسف علي صوت الصراخ. يوسف بضيق=اي الي بيحصل هنا 

شهد وهي تذهب عليه بسرعه=تعالي شوف ي جوو بعينك اهو عاوز يضربني والله دا انا غلبانه

يوسف وهو يمسك درعها بعنف=سعيد مين اللي فك ايد البت دي

 سعيد وهو مخفض راسه=ضحكت عليا يباشا

يوسف بغضب مكتوم=بقاا حتت عيله تعمل كدا

دخل رعد علي صوت يوسف =اي الدوشه اللي انتو عملينها دي انا سايب ولاد اختي هنا 

شهد وهي تنظر اليه ببلاهه=انت حقيقي  

رعد بضيق =مين دي يا يوسف

يوسف=دي البت اللي انت أمرت نخطفها يا رعد بيه

رعد بغضب= مش دي يغبي

شهد= انت بقي رعد جوزي 

رعد ببلاهه =نعم يختي!!!

يتبع....

اللي عاوز البارت التالت يعمل متابعه من هنا 

البارت التالت من هنااااا
 

تعليقات

التنقل السريع