جذبتي بعيونها الخضراء
الفصل الرابع
الكاتبه نوسه حماده
اتجهت ميار الي غرفتها من صدمتها لتري صديقتها
فتحت باب الغرفه بهدوء وجدت بسمله نائمه
ميار:شكللك كنتي تعبانه اووي يا حببتي
تجهت ميار الي بسمله ببطئ وهدووء
بسمله انتي نائمه
بسمله:.......................
ميار:شكللك نمتي
..................
علي الناحيه الأخري في القصر
مايا هتيلي التليفون بسرعه
نرمين :مايااااااا
مايا بشهقه :اتفضلي يا نرمين هانم
امسكت نرمين بهاتفها لتتصل علي خالد صديق محمد
نرمين :خالد اخبارك اي يا حبيبي طمنيني عليك
خالد :الحمد الله خير يا نرمين هانم
نرمين بخبث:لاء مفيش حاجه بس يعني احنا عايزيك في موضوع مهم
خالد :موضوع اي
نرمين بغيظ:مبنفعش اقوله لازم تيجي
أغلقت نرمين هاتفها دون أن تسمع كلامات خالد
خالد:انا مش فاهم حاجه........الو الو
خالد:هيا عايزاني في دي
اتجه خالد الي القصر ليري ما الموضوع المهم الذي كما قالت له نرمين
نرمين :مااياااا افتحي بسرعه بسرعه
نرمين:اتفضل يا خالد اتفضل
نرمين:اتفضل هنا
جلست نرمين علي الاريكه
خالد بجديه :خير يا نرمين هانم
نرمين بخبث:خير يا حبيبي الموضوع يخص محمد
خالد :اهااا بس انا.... قبل أن يكمل كلامه
نرمين : اسمعي الاول متقطعنيش لما اتكلم تسكت خالص
خالد بتوتر :حاضر اتفضلي
نرمين بخبث: بما انك صاحب محمد وكدا اكيد تعرف عنه كل حاجه ولا
خالد:بس محمد .....
نرمين :بقوللك اسكت متقطعنيش
نرمين: قولي محمد بيحب حد
خالد باستغراب:محمد بيحب
نرمين:رد يا حبيبي علي السوال ومتنرفزنيش
خالد:لاء هو محكليش عن حاجه زي دي قبل كدا
نرمين:ازاي يعني متعرفش حاجه زي دي
خالد :ايوه انا فعلا معرفش حاجه زي دي هو اصلا مبيحكليش حاجه خلاص من امتي ومحمد بيحكي حاجه لحد
نرمين بغيظ: خلاص خلاص
خالد: حضرتك بتسالي ليه
نرمين بخبث:لاء مش حاجه يعني انا بسال عليه بطمن يعني هو هيفضل كدا من غير جواز دا حتي مبيعجبوش اي بنت بنجبهاله
خالد: طب بعد اذنك انا همشي عشان في شغل كتير في الشركه والشغل كله عليا انا لأن محمد مسافر
نرمين:اه صحيح مش انت كنت عندو امبارح
خالد :ما هو قلي امشي انت عشان شغل الشركه بعد اذنك
نرمين:تمام يا حبيبي
نرمين بغيظ:ماياااااااا
مايا:نعم يا نرمين هانم
نرمين:حضريلي القهوه بسرعه بسرعه
نرمين:اه منك يا محمد اه تعبنا كلنا كدا
....................................
في مكان محدد في تركيااا تقعد تللك الجميله في المرخاص الخاص بغرفتهاا وتنظر الي السماء بعيونها الزرقاء الجميله
لارا:بقي كدا يا محمد يا اخويا ماشي اصبر عليا بس لما اجيلك انت كدا علطول مشغول
لارا ابلكچي فتاه في العشرين من عمرها أنها هيا الاخت الاصغر لمحمد تمتللك خفه الدم تمتللك عيون زرقاء وشعر اسود طويل للغايه وجسد رائع يجمع بين الانوثه والجمال
ذهبت الي تركيا لتكمل دراستها هناك
بااااك.......
اي يا لارا ادخلي يابنتي الجو برد جدااا كدا هتبردي
لارا بضحكه جميله:خلاص يا بنتي دخلت اهو خايفه عليا ولا اي
اسيل:لاء يا حببتي خايفه تخدي برد واتعدي منك
لارا:يسلام دمك تقيل علي فكره
اسيل :بقوللك اي احنا اتفقنا هنرجع مصر بكرا مش كدا ولا اي ولا ترجعي تاني تقولي لاء
لارا بضحكه وسيمه للغايه:لاء خلاص اتفقنا دا كلام رجاله احنا هنرجع في ولا اي
اسيل:قولي لنفسك
لارا:اي يابت لبسه الهدوم دي كلها ليه شكل يضحك اوووي علي رأي محمد اخويا البنات في مصر ايام الشتا بيلبسوا الدولاب كله و... سكت لارا ووضعت يديها علي فمها
لارا :انا اسفه يا اسيل انا مش اقصد اني قلت كدا
اسيل بحزن:لاء عادي كملي الي بتقوليه
حزنت اسيل بداخلها وافتكرت حبيبها الذي بعد عنها سنوات بسبب غبائها
لارا بتوتر:اسيل انتي كويسه
اسيل: كويسه يا لارا وبعدين بقا هنفضل سهرنين ولا اي لازم ننام بدري يلا
لارا:حاضر يا ستي حاضر
......
اسيل الدمنهوري هي صديقه لارا منذ طفولتها وعندما دخلت الثانويه احبها محمد كثيرا لأنها كانت تذهب عند لارا للمذاكره معها اعجب محمد بها ثم خطبها
اسيل فتاه في العشرين من عمرها تمتللك خفه الدم تمتللك عيون بنيه جميله للغايه وشعر قصير لونه بني
..............بااااااك
وفي صبااح يوم جديد لتدلف الشمس باشعتها الذهبيه
علي ناحيه الأخري في الفندق
عاااااااا بيت يا مياار اصحي بسرعه ميااااار
ميار بخضه:اي في اي اي الي حصل انتي كويسه
بسمله:قومي بسرعه انتي لسه هتقولي في اي احنا اتخرنا علي الاجتماع بسرعه بسرعه
مياار:حاااضر اهدي انتي خضتيني بطريقه فظيعه يخربيتك
دلفت بسمله الي حمام التابع للغرفه ثم خرجت من الحمام لتدلف اي غرفه أخري لترتدي ملابسها المكونه من درس لونه ابيض مخطط بالون الاسود وجاكيت ابيض يجعلها غايه في الجمال والوسامه وحجاب لون ابيض
بسمله:مياار خلصتي ولا لسه
مياار بغيظ:مهو انتي تلبسي برحتك وبعد ما تخلصي تقولي يلا ميار هنتاخر يا ميار اهدي بقاا
بسمله:بسرعه بسرعه
ذهبت بسمله وميار باقصي سرعه
مياار:استني يا بسمله هقوللك حاجه
بسمله:قولي بسرعه
ميار بتوتر:انا انا ........
بسمله:ماتخلصي يميار قولي
ثم رن هاتف ميار
ميار بتوتر:ايوه يا أمير باشا
امير:انتي اتاخرتي كدا ليه
ميار:انا اسفه يا فندم
امير:بسرعه تكوني هنا
ميار:حاضر
بسمله:مش هتقولي عايزه اي
ميار:احنا اتاخرنا هقولك بعدين
بسمله:انا مش مستريحه حاسه كدا اني في حاجه بس يلا عشان اتاخرنا
................................
وعلي الناحيه الأخري في تركيا
لارا بمرح :اسيل اسيل
اسيل: نعم يا حببتي
لارا :انا جهزت الشنط مش يلا بقا ولا اي
اسيل بمرح :ايوه يلا
لارا:استني استني ماللك يابت بتضحي كدا وشكللك مبسوطه غمزت لها يارا غمزه بعيونها الزرقاء هذه
اسيل:مفيش يابنتي
لارا:لاء في بصيلي كد في اي مالك في اي
اسيل بضحكه وسيمه:يعني مش عارفه اقوللك اي انا فرحانه أننا رجعين مصر وكدا و.....
لارا:واي يابت اخلصي قولي
اسيل:مبسوطه اني هشوف محمد
سكت لارا عندما قالت لها صديقتها هذه الكلمه
اسيل بحزن:تفتكري يا لارا محمد معدش بيحبني ونسيني خلاص هو هيفضل كدا عنيد لحد امتي بيعاند وبس
لارا:بصي يا اسيل انا عرفه محمد اخويا اووي لو حد دخل حياته وخرج من حياته ميرجعش ابدا لو فرشله الارض
ورد
اسيل بحزن :منا عرفه أن اخوكي عنيد جداا تفتكري أنه معتش بيحبني
لارا: مش عارفه بقوللك اي يا بيت انتي الكلام بين وبين اخويا انا مليش دعوه
ياختي انا مش عرفه اي الحب دا
اسيل:طب يلا مجنونه هنتاخر
لارا بمرح:يلا ياختشي
اسيل بضحكه وسيمه: ههههههههههه مجنونه والله
دلفت اسيل ولارا الي مطار تركيا ليدلفوا الي الطائره
لارا:اخيرا هرجع مصر اخيرا انا مش مصدقه
اسيل: لاء صدقي واسكتي بقا متصدعيش دماغي
لارا بمرح :حاضر يا سوسو حاضر
..............
لتدلف بسمله وصديقتها الي الناحيه الأخري في الفندق
بسمله بجديه:اسفين علي التاخير دا اهلا وسهلا بحضرتك
امير بجديه:انسه بسمله مديره الأعمال اللوچستيه الخاصه بشركتنا رحب بها رجال الأعمال التي تتم معهم الصفقه وصديقتها ميار
الرجل بجدبه:اهلا وسهلا بحضرتك
بسمله:شكراا لحضرتك
امير:تفضلي يا بسمله انتي ميار
ميار بجديه:شكرا يا فندم
الرجل بخبث: محمد فين يا أمير مش هيجي ولا اي
امير :لاء طبعا هيجي مش هيجي ازاي
امير بخبث: اهو محمد باشا ايجا اهو
بينما محمد يتجه بغرور بوسامته وجماله
مياار:يلهوي يلهههههوي
بسمله بهمس:في اي
ميار :مفيش حاجه ه....هيكون في اي
امير :اهلا اهلا محمد باشا
التفلت بسمله وكلا من رجال الأعمال ابرحبون بيه وميار التي تتجه بقلق وتوتر
بسمله بخضه وهمس:يلهووووووي ايدا يا ميار
ميار بتوتر:بسمله امسكي نفسك اوعي تقولي كلمه كده ولا كده اسكتي.....اسكتي خلاص انا علي اعصابي من امبارح
بسمله بهمس:هو بيعمل اي هنا دا ليكوووون هيبقي.....
ميار بهمس:ايوه يا ختي ايوه هو دا صاحب امير باشا وكمان شغلهم مع بعض بسمله اهدي عشان خاطري
بسمله بتوتر:تمام
امير بجديه:اتفضل يا محمد باشا
بينما ينظر إلي بسمله بنظره شر وغرور
محمد بهمس :مين دي يا أمير
امير بهمس:دي مديره الأعمال اللوچستيه الخاصه بشركتنا
محمد بغيظ :اي انتي بتقوووووول ايبييي
قالها وهو متعصب بشده
شكرا علي تفاعلتكم الجميله❤️
رايكوا في البارت ❤️
جذبتني بعيونها الخضراء
الفصل الخامس
الكاتبه نوسه حماده
محمد بغيظ: انت بتقول اي يا زفت انت ازاي يعني دي مديره الأعمال اللوچستيه
امير بتوتر:في اي يامحمد
محمد بهمس:البنت دي لازم تروفصها
امير باستغراب:ا....اي انت بتقول اي
محمد:ولا اقوللك خلاص ولا اكني قولتلك حاجه
امير:انا مش فاهم حاجه يا محمد
محمد ببرود:مش لازم تفهم
وفكر محمد بما فعلته بسمله في النادي
محمد:انا لازم اعرفك ازاي تعملي كدا
ثم انتهي الاجتماع وتمت الصفقه بنجاح بين الشركتين
امير بغيظ:ممكن بقا تفهميني اي الي بيحصل دا
محمد ببرود:هو انا مش بقوللك مش لازم تفهم
بسمله بهدوء تام: بعد اذن حضرتك يا أمير باشا ممكن امشي
امير :اتفضلي يا بسمله
اتجهت بسمله وميار ال المصعد
بسمله بشهقه:يلههووووي ازاي يعني يا مياار دا هيبقا المدير وكمان شغال مع امير باشا
ميار:معرفش انا كنت بسمع في الشركه أن امير باشا اتفق أنه هيشتغل مع شركه........ انو كمان مدير الشركه دا صحبه الي هو محمد ابلكچي
بسمله: بس انا مشفتهوش ايجا الشركه قبل كدا خالص
مياار بتوتر:معرفش
رن هاتف بسمله في هذه اللحظه
بسمله:يلهووووي نسيت كمان أن اكلم جدتي وطمنها عليا
بسمله بتوتر: الو
جدت بسمله:اي يا بسمله فينك من امبارح
بسمله:انا اسفه انا عرفه انك قلقتي علياااا ثم اتجهت الي الغرفه
ميااار: بسمله انا نزله تحت وجايه
.....................................
علي الناحيه الأخري في شركه محمد ابلكچي
دلفت ندي الي مكتب خالد
ندي:ممكن ادخل
خالد بجديه :اتفضلي يا ندي
ندي :خالد باشا ممكن توقع علي الورق ج
خالد :تمام ياندي
ندي :احم اي ...هو محمد باشا هيجي امتي
في تليفونات ومواعيد ايجت لحضرته كتيرا مش عارفه اقولهم اي
خالد وهو ينظر إلي بعض الأوراق :الغي كل حاجه لما هو يجي
ندي:حاضر يا فندم
خالد:اتفضلي يا ندي
ندي :بعد اذنك يا فندم
خالد:اتفضلي
....................
ندي أن حمد الدالي فتاه في العشرين من عمرها تمتللك عيون بنيه وشعر اسود قصير تمتللك جسد رائع يجمع بين الانوثه والجمال مايسمي بالكرفيي تعمل في الشركه كاسكرتيه ..
.................
علي الناحيه الأخري في الفندق
امير :مش هتقول بقاا
محمد :امير متنرفزنيش سمعت ولا اسمعك تاني
امير بخوف:..حاض....ر
محمد:بقوللك اي انت تبعت مديره الأعمال اللوچستيه دي بكره الشركه انت فاهم
امير بجديه:حاضر هو انت هتسافر النهارده ولا اي
محمد:ايوه
امسك محمد بهاتفه: ثواني هنا يزفت وتجيلي انت فاهم
أغلق هاتفه ودلف اي غرفته
................................
ادهم اصحي بقااا انت علطول نوم كدا اصحي
ادهم هو يفرق في عينه: اي في اي يا جدتي
جدت بسمله:في اي في انك نايم من الصبح اصحي يلا
ادهم:حاضر حاضر
ادهم حسام احمد شاب في العشرينات من عمره يمتللك عيون نيه تجعله وسيم للغايه وشعر اسود وجسد رائع بعضلات مشدوده
.......
الجده:يلا ياادهم اوعي تكون ليه نايم يلا
ادهم:انا نازل اهو
الجده :ساره ساره
ساره:نعم ياقلب ساره
الجده :اممممم اي في اي كيد عايزه حاجه
ساره:لا مش عايزه حاجه
الجده:اطلعي نادي علي اخوكي تاني عشان تفطروا يلا
دلفت ساره الي غرفته ادهم
ساره بشهفه:يا يخربيتك انت نايم اصحي بقا انت كل شويه نوم
ادهم:سبيني يا ساره شويه
ساره :هو انت علطول كدا بعدين موبايلك مبطلش رن من امبارح مبتردش لي عليها
ادهم : ..........
ساره:امممم فهمت انتو متخنفين
ادهم :ملكيش دعوه بالكلام دا يا ساره فهمتي
ساره :فهمت فهمت انا نزله
الجده:فين اخوكي
ساره :نازل اهو
الجده:يلا حطي الطباق دي علي الصفره يلا
........................
علي الناحيه الاخري في الفندق
ميار:بسمله جهزتي الشنط عشان هنسافر
بسمله:..........
ميار:بسمله بسمله
بسمله بخضه:اي يا ميار بتقولي حاجه
ميار :لا يختي مش بقول حاجه خالص هو انتي معيا اصلا قوليلي انت سرحانه في اي
بسمله:مش سرحانه بفكر بس
ميار:في اي يا قمر
بسمله: المدير الي اسمه محمد دا
ميار :مالوا
بسمله: اما انتي كنتي جيتي الفندق ..... حكت بسمله لصديقتها كل شي
ميار بشهقه:بجد كل دا حصل
بسمله :ايوه وكمان واحنا قاعدين حسيت انو بيبصلي بصه كدا مش لطيفه وبعدين شكله كدا مغرور وانا اصلا بكرهو
ميار :بس قمر شوفتي ازاي جماله قمر يا بنتي قمر يخربيت جماله
بسمله:عجبك يا ختي
ميار :بقوللك اي لورا هتيجي كمان شويه بس مش عرفه امتي
بسمله :بجد
ميار:ايوه كلمتني وسألت عليكي وكانت زعلانه جداا
بسمله:انا عرفه هيا زعلانه ليه بس احنا ملناش دعوه تمام
ميار:تمام
.....
وعلي الناحيه الأخري في بيت محمد
وصل محمد بيته ويتجه الي غرفته دلف الي غرفت الملابس ليغير ملابسه ثم اتجه الي سياره مره ثانيه ليذهب الي لارا
بعد قليل وصل الي مطار القاهره
لارا:اخيرا وصلنا اخيراا يااه وحشاني يا مصر
اسيل:ههههههه خلاص يا بنتي هتسمعي المطار كله خلاص
لارا:يابنتي أن.......... لم تكمل جملتها
لارا بفرح:محمد تم اتجهت الي أخيها وحصنته
لارا:انا مبسوطه اوووي اني شفتك اخبارك اي يا حبيبي طمني عليك
محمد بفرح:كويس انتي الي اخبارك اي طمنيني عليكي
لارا:كويسه يا حبيبي
بينما كانت اسيل واقفه بعيدا عنهما تنظر إلي محمد نظره اشتياق
لارا:مالك يا بت يا اسيل انتي بعيده كدا لي
قربت اسيل منهما:ازيك يا محمد اخبارك اي
محمد:مش يلا يا لارا ولا اتجه الي سيارته وكأنه لم سمعا
وقفت اسيل بحزن أنه لم يرد عليها ولا يريد أن يسمعها
لارا بحزن وهيا تنظر إلي صديقتها :معلش يا اسيل يا حببتي
اسيل:مفيش حاجه يا حببتي
لارا :طب يلا بينا
اسيل:يلا
لارا:يا يا محمد انت وحشني اووي قولي بقولك اي مش شغل طول منا قاعده معاك تمام مش تروح الشغل بقااا وتسبني
محمد بضحكه وسيمه للغايه: حاضر انت تأمر يا جميل
بينما كانت تنظر له
لارا:بت يا اسيل بقوللك اي
لارا:بت متردي مالك سرحانه في اي
اسيل:ها ... لا ولا حاجه بتقولي اي
لارا بخبث: بقوللك هتيجي معايا البيت ولا اي
اسيل:لاء انا هروح بيتي تحسن
لارا:لي يا بنتي
اسيل:معلش يا يالارا مش هقدر اجي
لارا:تمام برحتك
........................
لارا :محمد
محمد:نعم
لارا بتوتر هو انا ممكن اسالك في حاجه
محمد:اسالي
لارا بتوتر:انت واسيل ........لم تكمل كلامها
محمد ببرود:بقوللك اي يا لارا متفتحيش الموضوع دا اقفليه تمام
لارا:تمام
اتجه محمد الي غرفته
محمد:اسيل اسيل اسيل كانت نقصاها هيا كمان
رن هاتفه
محمد بغيظ:اي يا ززفتتتت في اي
خالد: مفيش بطمن بس وصلت ولا لسه
محمد:ايوه وصلت
خالد بمرح:مالك كدا صوت متغير
محمد :مفيش اقفل بقا ومتخلنيش اتعصب عليك انت كمان بقولك اي مديره الأعمال اللوچستيه لشركه..... هتيجي بكره ابقا استقبلها علي اما ابقي اجي
خالد:تمام
أغلق محمد هاتفه
محمد ببرود:اما نشوف حكايتك اي يا ست بسمله انتي
......................
علي الناحيه الأخري في بيت بسمله
كانت تجلس علي الاريكه
الجده:بسمله اخبارك اي يا حببتي وعملتي اي احكيلي
بسمله:مفيش شغل شغل بس
الجده:بقوللك اي عايزاكي في موضوع
بسمله:موضوع اي
الجده:في عريس ماقدمللك و..........
بسمله:اه اه يا دماغي صداع صداع فظيع انا طالعه انام مش قادره من الصداع دا
الجده بغيظ:بسمله خدي هنا مش كل انا افتح معاكي الموضوع دا تتهربي منها
بينما بسمله التي تقف وراء باب غرفتها
بسمله:انا بس مش عرفه اقوللك ابس انا داخله انام اما نشوف بقاا محمد باشا دا عايزني في اي
.......................................
وفي صباح يوم جديد
خالد بجديه: ندي لما مديره الأعمال اللوچستيه تيجي قوليلي
ندي بجديه:حاضر يا خالد باشا
...............
بسمله بسمله
بسمله بخضه:اي في اي يا ساره
ساره:انتي قولولي اني اصحكي لانك عندك شغل بدري
بسمله:اه نسيت خلاص
ساره:انا نازله ومتنسيش تفطري قبل ما تروحي الشغل
بسمله :تمام
الجده:بسمله صحت ولا لسه
بسمله:صباح الخير ساره معلش هتيلي الفون من علي الشاحن
الجده:صباح الخير
بسمله:انا لازم امشي عشان متاخره
الجده: كلامنا لسه مخلص بموضوع امبارح
بسمله :تمام يا حببتي هاتي يا ساره الفون
يلا سلام
............
قام من سريره ليدلف الي الحمام الملحق بغرفته خرج من الحمام هو يلف منشفه حول خصره دلف الي غرفه أخري ملحقه بغرفته ليرتدي ملابسه المكونه من بدله سوداء بقميص ابيض ومن أسفلها حذاء اسود ورش عطره المفضل ليكمل صورته الرائعه من الوسامه والاناقه
استني استني انت رايح فين انت مش قولت مش هتروح الشغل وهقعد معاكي انا كدا هزعل منك
محمد:معلش يا حببتي لازم اروح الشركه لأن في شغل مهم
لارا:بس الي الشياكه والجمال دا كله قمر يا بني
محمد: انت الي قمر يا جميل
لارا :بس بقا بتكسف هههههههه محمد ممكن اجي معاك الشغل
محمد:لاء
لارا:عشان خاطري
محمد :قلت لاء سلام بقا عشان متاخرش
لارا:قمر يا خواتي
خرج من بيته واتجه لسيارته ليديرها ليذهب لشركته
دلف الي شركته ليسمع همسات الموظفات ليتجه بغرور الي المصعد
خالد:ندي محمد ايجي ولا لسه
ندي بجديه:ايجا يا خالد باشا
اتجه خالد الي مكتب محمد ليردف بضحك:اي يابني اخيرا افتكرت أن ليك شركه تسال عليه
محمد ببرود:عايز اي يا خالد
خالد :مش عايز حاجه بس
محمد :بس اي
خالد :انت قلتلي أن مديره الأعمال اللوچستيه لما تيجي استقبلها هيا........
محمد :هيا لسه مجاش لحد الوقتي
خالد:لاء مجتش
محمد:طب يلا بره عشان وريا شغل مش فضيللك انا
خالد: حاضر بس اي الحلاوه دي
محمد بتنهيده :اطلع بره يا خالد
خالد بخوف :ح.....حاضر
محمد:بقي كدا كمان مبتزميش مواعيدك انا هعرفك
امسك محمد هاتفه ليرن علي صاحبه
امير : ايوه يا محمد
محمد بخبث:بقوللك اي مديره الأعمال اللوچستيه دي
امير بقلق:ملها
محمد: انا محتاجها في الشركه هنا
امير بعدم فهم:انا مش فاهم ممكن توضحلي اكتر
محمد ببرود: يعني تسيب الشغل عندك وتيجي تشتغل هنا في الشركه
امير :بس ل......
محمد:من غير بس سمعت الي قولتلك عليه
امير :ح....حاضر
...............................................
بسمله استني استني
بسمله:ساره في اي يا حببتي
ساره بشهقه:كنتي هتنسيه الفون اه في حد رن مرتين كدا
بسمله :مين دا
ساره :انا ماشيه سلام يا سوسو
رن هاتفها مره ثانيه
بسمله :ايوه يا أمير باشا انا اسفه اني اتاخرت بس....
امير بجديه:اسمعي يا بسمله الفتره الجايه دي هتشتغلي في شركه....... طبعا انتي عرفاه
بسمله بعدم فهم:ايوه يا فندم بس لي يعني
امير :من غير بس يا بسمله اسمعي الكلام الي قلتلك عليه تمام
بسمله :حاضر
اغلقت هاتفها بغيظ :هو ازاي يعني يقولي انتي هتشتغلي الفتره دي في شركه دي هو اي دا يعني
ذهبت بسمله الي الشركه كما قال لها امير
دلفت بسمله الي الشركه
بسمله:واوو اي الجمال دا
اتجهت الي المصعد لتصل إلي الدور العلوي للشركه التي تشبه البرج في ارتفاعها
بسمله:لو سمحتي انا عايزه ادخل لمحمد باشا
ندي:حضرتك تبقي مديره الأعمال اللوچستيه
بسمله بشهقه:ايوه انا
ندي:تمام يا فندم اتفضلي
بسمله بشهقه:اهدي اهدي
اتجهت بسمله الي مكتب محمد
دقت باب غرفته
محمد هو يركز في بعض الأوراق:ادخل
بسمله وبدأ وجهها يحمل :انا اسفه علي التاخير يا محمد باشا
وقف من مكانه اتجه الي بسلمه
محمد:هو المفروض يعني أنك تلتزمي بمواعيد شغللك ولا اي يا انسه بسمله
بسمله:اناا ....انا
محمد بغيظ:انتي اي انا معنديش حد يتأخر علي مواعيده انتي فاهمه ولا لاء
بسمله بتوتر: منا قلت لحضرتك اسفه...و... وغلظه ومش هتتكر تاني
محمد :طبعا امير فهمك انك هتشتغلي هنا
بسمله:ايوه
محمد بخبث اتجه ناحيه مكتبه امسك هاتفه
ندي تعليلي بسرعه
محمد:دلوقتي ندي هتعرفك فين مكتبك اتنمي أن شغللك ميكنش ناقص
بسمله بجديه:اكيد يا فندم
ندي بجديه:نعم يا محمد باشا
محمد :وري الانسه بسمله مكتبها وعرفيها كل حاجه
ندي:اتفضلي حضرتك معايا
دلفت بسمله وبجانبها ندي
ندي بضحه وسيمه:اهلا بحضرتك
بسمله :اهلا بيكي
اتجهت ندي الي المكتب
ندي:اتفضلي يا فندم دا مكتب حضرتك
بسمله بجديه:شكرا
خرجت ندي من المكتب
بسمله: ايدا انا وشي احمر كدا ليه
بسمله:يا انسه بسمله التزمي موعيدتك قالتها بطريقه مضحكه جدا دانت يا خويا متعصب عليا اووي لي كدا يعني
.................
كانت تقعد في حديقه البيت تمارس بعض التمارين الرياضه
لارا:هبطت انا كدا معتش قادره اكمل كفايه كدا
قاعدت لارا علي الاريكه التي توجد في الحديقه
لارا بمرح:اما ارن علي بت اسيل كدا أضيفها شويه
لارا بمرح: اي يا سوسو فينك يا بنتي انا زهقت من قاعده البيت اوووي ماتيجي تقعدي معايا شويه
اسيل :لا مش قادره اجي يابنتي بعدين لحقتي تذهقي
لارا في بالها :مش يا اسيل انا بقا هخليكي تيجي
لارا:بقوللك اي انا عايزاكي تجي معايا مهو انا مش هروح لوحدي تمام
اسيل باستغراب:هنروح فين يعني
لارا بمرح:عند حبيب القلب
اسيل بفرح:بجد هتروحي عند محمد
لارا:ايوه يابنتي انا بتكلم بجد من امتي ونا بهزر
اسيل بحزن:لاء بلاش اجي معاكي روحي انتي انا حاسه أنه هيكون مدايق
لارا:يابنتي هتيجي معايا تمام بعدين محمد مش مدايق ولا حاجه تمام
اسيل:بس انا ..
لارا:اسيل يلا بقا وبعدين متستسلميش بسهوله كدا
اسيل :تمام
لارا:يلا مستنياكي
أغلقت هاتفها
لارا بخبث:الوا يا محمد
محمد:خير يا حببتي في حاجه
لارا:انا زهقانه اووي من القاعده دي يا محمد تباعت بخبث ممكن اجي الشركه ونا مش هتكلم ولا هعمل اي حاجه بليز
قولت اي
محمد:تمام
لارا بفرحه:شكرا يا حبيبي سلام بقاا
ارتدت ملابسها المكونه من بلوزه حمراء وبنطلون لونه فضي تبدو وسيمه للغايه وأكثر وسامه بشعرها الجميل
اتجهت لارا خارج البيت
اسيل :لارا لارا استني
لارا بمرح:اي دا اي دا
اسيل:اي
لارا بغمزه:اي القمر دا لا قمر بجد
اسيل:بس يا بت يا مشاكسه أنتي
لارا:قمر برضو
اتجهت لارا لسيارتها لتديرها الي شركته أخيها
لارا بمرح:مجتش الشركه من زمان
اسيل:ولا انا
توجهت لارا واسيل الي المصعد الخاص بالشركه
.......................
علي الناحيه الأخري في الشركه
ندي:بسمله محمد باشا عيزك دلوقتي في مكتبه
بسمله:تمام
بسمله بخبث:عايز اي دا الوقتي اما نشوف
اتجهت بسمله ناحيه المكتب لتردلف بخبث
نعم يا محمد باشا حضرتك طلبتني
محمد بجديه:ايوه الأوراق دي ترجعيها كلها
نظرت بسمله بصدمه :حضرتك كل دول
محمد بخبث: ايوه في مشكله ولا اي
بسمله بغيظ:لا مفيش حاجه
محمد:اتفضلي علي شغللك و ....
اقتحمت باب المكتب لتدلف بمرح: انا جيت يا حب........
نظرت لارا الي بسمله
لارا:انا اسفه يا محمد مكنتش اعرف ان معاك حد تعالي يا اسيل واقفه بره ليه
سمع محمد ما قلته أخته ليتابع بغيظ:اتفضلي انتي يا بسمله
رايكوا في البارت❤️
جذبتي بعيونها الخضراء
الفصل السادس
بسمله بهدوء:بعد اذن حضرتك
لارا:استني استني انتي شكللك جديده هنا اول مره اشوفك انتي اسمك اي ان.........
محمد بغضب: اتفضلي انتي يا بسمله علي شغللك
لارا:اي يا محمد لي كدا انا كن.........
لارا بغيظ:اي يا اسيل واقفه لي كدا متقعدي يا بنتي هتغضلي واقفه كدا كتير
اسيل بتوتر:خلاص يا بنتي قعدت اهو
لارا بمرح:بقوللك اي يا محمد انا كدا بقا اجي كل يوم هنا بدل قاعدة الببت دي هههههههه
محمد: تيجي في وقت يا حببتي
لارا بشهقه:اوباا انا نسيت الفون في العربيه هنزله اجيبه وجي تاني
اسيل:اجي معاكي
لارا:لاء خليكي انتي انا هجيبه بسرعه
دلفت لارا خارج الغرفه بمرح:بصراحه قعدنكوا تزهق انتو كمان هيا بتصيلوا وهو مركز في الشغل مش هيتغير ابدا
ندي بمرح:حضرتك عايزه حاجه
لارا:لاء شكرا
دلفت لارا الي غرفه بسمله لتتتابع بمرح:ممكن ادخل
بسمله بابتسامه وسيمه:اتفضلي
لارا بمرح:انا لارا ونتي انا معرفكيش شكللك جديده هنا
بسمله:ايوه انا بسمله
لارا بمرح:تخصصك اي بقا
بسمله: مديره الأعمال اللوچستيه
لارا بشهقه:بجد بتتكلمي بجد ازاي
بسمله باستغراب:ايوه بتكلم بجد في اي
لارا بمرح:اصل محمد اخويا مشغلش قبل كدا وحده في الأعمال اللوچستيه دي علطول كان بيشغل واحد راجل يعني مش واحده
بسمله بعدم فهم:اشمعنا
لارا بمرح: هو كدا بيقول علطول أنهم مش بيفهموا حاجه ومش بيهتموا يشغلهم بس غريب
بسمله:اي الي غيريب
لارا:أنه شغللك هنا يعني اقصد كدا
لارا:انتي من هنا يا قمر
بسمله بمرح:ايوه ونتي
لارا:ايوه
بسمله:اومال فين الي كانت جايه معاكي هيا تبقا اختك
لارا:لاء مش اختي صحبتشي هيا في المكتب عند محمد اخويا
بسمله بضحكه وسيمه:انتي عسوله اوو.........ايه انت قولتي اي دا يبقا اخوكي
لارا باستغراب:ايوه يبقا اخويا ليه
بسمله:اصل انتي مش شكله خالص
لارا بمرح:كلو بيقول كدا
........................
في مكتب محمد تجلس اسيل بحزن علي ما فعلته به
اسيل بحزن توتر:اخبارك اي يا محمد يارب تكون بخير
لم ينظر له لكنه مشغول بعمله
اسيل:انا عرفه ان انت..............
محمد بغضب:لو سمحتي مش عايز كلام واتفضلي بره بقاا الغلط اصلا مش عليكي اتفضلي
بكت اسيل من كلامه الذي جرحها واحرجها دلفت الي خارج الشركه وهيا تبكي وتتالم
امسكت بهاتفها لتتصل بصديقتها
اسيل ببكاء: الو........أن ..انتي فين يا يالارا
لارا بخوف علي صديقتها:ماللك يا حببتي
اسيل بشهقه:انا ..انا تحت انزللي بسرعه انا عايزه امشي من هنا
لارا:تمام انا نزلالك اهو
لارا بمرح:اتشرفتك اني اتعرفتك عليكي بسمله انا لازم امشي دلوقتي
بسمله:تمام يا حببتي
دلفت لارا الي المصعد باقصي سرعه
لارا:اي في اي مالك بتعيطي لي اي الي حصل
اسيل بشهقه:هو انا مش قلتيلك متخلنيش اجي معاكي
لارا بحزن:انا اسفه بجد
اسيل:انا عايزه مشيني من هنا
لارا:تمام اهدي تمام
علي الناحيه الأخري في بيت بسمله
الجده:ساره ساره تنزلي شوفي من الي بيخبط بسرعه
ساره:اشمعنا انا يعني الي لازم انزل ما ادهم في اوضته اهو ينزل هو
الجده بغيظ:انزلي قولتلك
ساره:ايوه جايه يالي بتخبط ايووووووه
ساره:ميار اتفضلي
مياار:بسمله فين
ساره:راحت الشغل تعالي
ميار:لاء انا همشي انا بقا سلام
الجده:استني يا ميار عايزه اتكلم معاكي شويه تعالي
دلفت ميار الي البيت الجده:انا هسالك سوال بس ياريت متلفيش ودوري عليا فهمتي
ميار بتوتر:سوال اي دا
الجده:بسمله مالها كدا
ميار باستغراب:مالها بسمله في اي
الجده:بتحب حد كدا يعني بصي متكذبيش علياا سمعتني
ميار:بسمله لا لا ملهاش في الكلام دا ولا حب ولا حاجات مين دي
الجده بخبث:ميااااار
ميار:انا بتكلم بجد هي فعلا مفيش حاجه زي دي
دلف ادهم الي اسفل البيت
ادهم:انا رايح الشغل عايزه حاجه يا جدتي
الجده:لاء يا حبيبي انت......
ميار:استني يا ادهم انا هاجي معاك عشان انا كمان كدا هتاخر علي الشغل
الجده:بتتهربي يعني زي صحبتك
ميار:انا بتكلم بجد مفيش حاجه من دي
ادهم بعدم فهم:حاجه ايي
ميار بهمس:هقوللك بعدين
دلفت ميار خارج البيت
ميار: اخبارك اي يا أدهم فينك يابني محمد بيشوفك من زمان غير لما تروح شغللك بس
ادهم: مفيش حاجه هعمل اي يعني مهو مفيش غير الشغل
هعمل اي يعني
مياار:انت و....
ادهم بغضب:ميار مش عايز اتكلم في الموضوع دا ويلا بقا الباص ايجه اهو يلا عشان متتاخريش علي شغللك
ميار:ماشي بس كلامنا لسه مخلص تمام
دلفت ميار الي الباص لتذهب الي عملها ثم دلفت الي الشركه
مها:اي دا اي دا اي يا ميار مالك كدا بتتسحبي ليه
ميار بهمس:اسكتي يخربيتك امير باشا ايجا ولا لسه
مها بجديه:لسه مجاش هيتاخر النهارده شويه
اومال فين بسمله
ميار:هيا مجتش ولا اي
مها:لا مجتش يا ستي
دلفت ميار الي مكتبها امسكت بهاتفها
الو انتي فين من الصبح
وعلي الناحيه في مكتب بسمله:شوفتي الي حصل يا ميار
ميار باستغراب اي الي حصل يا بن
قال بسمله عما حصل معها
ميار بشهقه:امير الي قالك هتشتغلي هناك فتره يا بختك
بسمله:يبختي في اي يختي دا ادالي ورق كتير جدا وقال أنا هرجعه لو في غلطه اصلحها وجيبه بسرعه
ميار:بقوللك اي اقفلي الوقتي ونا هكلمك بعدين
بسمله:تمام
.........................................
ندي محمد موجود جوه
ندي:ايوه يا نرمين هانم
دلفت نرمين الي المكتب:حبيب قلب مرات عمه وحشتني يا محمد كتير اووي فينك لابتسال علينا ولا اي حاجه
محمد بخبث:معلش بقا الشغل وكدا
نرمين بضحك:هههههههه الشغل وبس
محمد:مش فاهم
نرمين:خلاص يا حبيبي انا كنت بطمن عليك بس مش اكتر
ممكن ادخل يا محمد باشا
محمد:ادخلي
ندي بجديه:حضرتك عندك اجتماع دلوقتي
محمد:تمام
نرمين:انا بقا هتمشي شويه علي اما تشوف اجتمعاتك وشغللك
دلفت نرمين الي مكتب اخر
بقوللك اي قولي بسرعه وركزي في شغللك ومتبصليش قولي اي الي حصل
تسنيم بخبث:اسيل ايجت النهارده ولارا
نرمين:ايييييي بتهزرييببي انتي بتتكلمي بجدد
الفت جميع الي في الشركه علي صوت نرمين
نرمين بضحكه خبيثه:ههههه مفيش حاجه كملوا شغلكوا
التفت نرمين الي تسنيم:من امتي
تسنيم:من الصبح يا نرمين هانم وبعد شويه لارا راحت لمكتب مديره الأعمال اللوچستيه و....
نرمين:ثانيه كدا مديره مين قلتي
تسنيم بخبث: مديره الأعمال اللوچستيه
نرمين بعدم فهم:من امتي ومديره الأعمال اللوچستيه واحده
تسنيم:معرفش يا نرمين هانم
نرمين بجديه:كملي كملي
تسنيم:بعد ما لارا هانم راحت اسيل كانت جوه
نرمين بغيظ:بصيي يا حببتي في شغللك وكملي متبصليش تمام
تسنيم:بعدها بشويه خرجت من المكتب كانت بتعيط ونزلت من الشركه
نرمين بخبث:متعرفيش اي السبب
تسنيم:لاء يا نرمين هانم معرفش
نرمين بغضب:هو انا مشغله وحده غبيه ركزي في شغلك ركزي
دلفت بسمله الي الحمام الذي بجوار مكتبها
دلفت نرمين هيا الأخري
نرمين وهيا تنظر لبسمله
نرمين:انا شوفتك فين قبل كدا
بسمله بعدم فهم:حضرتك شفتيني انا
نرمين:اه بس مش فاكره فين
بسمله:بعد اذنك لازم امشي
دلفت بسمله الي مكتبها مره ثانيه
بسمله بسمله
بسمله:ايوه يا ندي في حاجه
ندي بجديه:خلصتي الورق الي محمد باشا قالك عليه
بسمله:ممكن بس تديني شويه وقت لأن لسه مخلصتش
ندي:ماشي بس بسرعه انتي عرفه أن محمد باشا ممكن يتعصب
بسمله بشهقه :حاضر هخلص بسرعه
بسمله:خلصي الورق خلصي الورق حاضر اي دا هوا انا براجع الورق دا ليه ونا مالي هو دا مش شغلي انا
دلفت بسمله الي لتذهب الي مكتبه لكي تفهم لماذا أعطاه هذا الورق لكي تراجعه
بسمله رايحه فين
بسمله بغيظ:داخله في حاجه
ندي:مينفعش تدخلي دلوقتي لأن في اجتماع جوه
بسمله بشهقه:الاجتماع دا هيخلص امتي
ندي: مش عارفه بس محمد باشا نبه أن محمد يدخل
ندي:الورق خلص
بسمله بغضب:لاء مخلص ومش مخلاصه لاني انا مش ملزومه اعمله تمام
ندي:يعني اقول اي لمحمد باشا
بسمله: قوليله اني مش عامله حاجه سمعتيني
ندي بتوتر:متاكده أن هقول كدا ليه
بسمله:ايوه قوليله كدا
دلفت الي مكتبها هو دا كمان كان ناقص
لتدلف بجمالها وانوثتها:مين دي يا ندي وازاي اصلا تعلي صوتها كدا هيا مش عرفه هيا في شركته مين
ندي بتوتر:دي مديره الأعمال اللوچستيه في مشكله يعني في الشغل وكدا
ياسمين:بصراحه حاجه فظيعه صوتها عالي جدا محمد في مكتبه ولا لاء
ندي:عندو اجتماع يا ياسمين هانم
ياسمين:هههههههه هو كدا محمد شغل شغل علطول اول ما الاجتماع يخلص كلميني
..................
ياسمين احمد شابه في اوائل العشرينات تمتللك عيون بنيه وشعر اصفر قصير يجعلها جميله وجذابه تعمل في الشركه مستشاره الافكار
ياسمين:ندين ندييين
ندين بشهقه:نعم يا ياسمين هانم
ياسمين:القهوه لمكتبي بسرعه
ندين:حاضر
دلفت ندين الي المكتب
ندين:اتفضلي يا ياسمين هانم
اتجهت ندين لتغلق الباب ودلفت بضحك الي ياسمين واقتربت منها
ياسمين:اي في اي بتبصي كدا ليه
ندين بخبث:اسيل ايجت النهارده
ياسمين بشهقه: بتتكلمي بجد
ندين:ايوه
ياسمين:وبعدين اخلصي
ندين:شكلها كدا اتشكلت مع محمد باشا خرجت من المكتب وهيا زعلانه
ياسمين بضحكه خبيثه:امم وبعدين
ندين:شكلهم كدا مش هيرجعوا لبعض تاني
ياسمين بمرح:ندين اخرجي بسرعه
ندين:حاضر ياسمىن هانم
دلفت ندي الي مكتب ياسمين
ياسمين هانم الاجتماع خلص
ياسمين:شكرا يا نودي اتفضلي انتي علي شغللك
ياسمين وهيا تقتحم مكتب محمدبمرح لتردف بضحك
صباح الخير يا مصصم الاحذيه لأكثر جاذبيه في مصر
محمد وفي يده بعض الأوراق: صباح الخير شكللك مبسوطه
ياسمين بخبث:لو كنت جيت عيد ميلاد احمد كنت مبسوط انت كمان واحنا كنا كمان هنتسلي لنظر بشهقه
شكللك مشغول
محمد بخبث:ايوه في شغل كتير بخلصه
ياسمين بخبث:علطول شغل مش كل حاجه شغل حياتك اصلا شغل وبس صح ثم غمزت له صح كلامي
محمد ببرود: هوانتي من الصح تقوليلي كدا بصفتك اي انتي بتشتغلي عندي
ياسمين:هههههههههه ايوه بصفتي كدا
دلف خالد اي المكتب أيضا
خالد بمرح ممكن ادخل
ياسمين: اتفضل طبعا
خالد بمرح:اي الجمال دا كله زي التصميم بدون عيوب
ياسمين بمرح:شكرا علي المجامله دي خالد
خالد بمرح:مجامله اي انا مش بجامللك دي الحقيقه
محمد ببرود:دقيقه خد نفسك يابني وبعدين انت كدا مبضيعش وقت علي شغللك يا خالد يلا
خالد بمرح:حاضر
امسك بهاتفه:ندي تعليلي بسرعه
ندي:حاضر يا محمد باشا
دلفت الي مكتبه
محمد بغضب:فين الورق مجاش لي لحد دلوقتيييي انا عايزه افهم
ندي بتوتر:مهو يا محمد باشاا.......
محمد:مهو اي انطقيييي
ندي بشهقه:بسمله قالتلي...أن ...أن هيا مش مخلصه الورق دا و...وأنها ملهاش دعوه بيه وان دا مش شغلها
كانت ياسمين تجلس وتسمع كل ما قالته من دي
ياسمين:حضرتها بقا ازاي تقول كدا هيا فكره نفسها اي
محمد بغضب:اخرجو بره اخرجوووو ونت خليها تكلمنييي بسرعه يلللااااا
دلفت ندي مسرعه الي مكتبه بسمله بينما ياسمين اتحرجت من كلامه أنه حرجها أمام سكرتيرته
ندي بشهقه:ب....بسمله محمد باشا عايزك بسرعه
بسمله:لي في حاجه
ندي:معرفش
دلفت الي مكتبه
بينما ندي بهمس:يخريبتك انتي عملتي اي هتخلي يتعصب عليكي اكتر
بسمله بهدوء:نعم حضرتك طلبتني
بينما كان اما نافذه الزجاج وعيونه مليئه من الشر بماذا هيا فعلته وتجرات أن تقول هذا الكلام
التلف محمد ناحيه بسمله ليتابع بغضب:هو مش انا اديتاك ورق وقلتلك ترجعيه والورق دا يجيلي بسرعه مش قلتلك انا كدا
بسمله بتوتر وهيا تبتعد قليلا:حضرتك ادتني الورق دا بس دا مش شغلي و.....
محمد بغيظ:ونت بقا هتعرفيني شغلك اي ومش اي انا لما اقوللك اعملي حاجه تنفذ انتي فهمتي
بسمله بشهقه:بس انا مليش دعوه بده دا مش شغلي
اقترب منها قليلا وهيا تبتعد عنه
محمد بغضب:بقوللك ايييييي كلامي يتسمع فهمتي الورق يجلي ولا حرفي في غلط سمعتي والا هزود ورق علي الي معاكي ترجعيه تاني فهمتي ولا لاء
خرجت بسمله من المكتب وبينما قفلت الباب شده
واتجهت الي مكتبها
لتدلف بغضب:هيا نقصاك انت كمان تشغلني علي مزاجك واشتغل في حاجه مش شغلي اصلا أنا تعبت اووي معدتش قادره اي دا
خرج محمد من مكتبه ليدلف عند المصعد
ندي بشهقه: محمد باشا ......
محمد:الغي اي حاجه
ندي:تمام
.........
خالد بمرح:ياسمين انتي مش هتمشي ولا اي الوقت اتاخر اوووي
ياسمين بخبث:لاء لسه في شغل هخلصو
خالد:تمام انا همشي انا
ياسمين:تمام
...........................
في بيت بسمله
الجده:ساره رني علي بسمله شفيها اتاخرت كدا ليه
ساره بشهفه:ادهم ادهم رن علي بسمله كدا شفها اتاخرت ليه
امسكت بهاتفه:الو اي يا بسمله كل دا شغل
بينما بسمله كانت تراجع الأوراق مره ثانيه حتي لا يوجد اي غلطه
بسمله بتعب:خلاص انا خلصت اهو كمان شويه بس وهاجي تمام
ادهم:بس متتاخريش
ادهم:بسمله انتي كويسه
بسمله بشهقه:كويسه يا ادهم سلام بقا عشان خلصت شغل وجايه اهو
اغلق هاتفها
بسمله بتعب:معتش قادره خالص
لتدلف ناحيه المكتب:ممكن ادخلي
محمد:ادخلي
بسمله بتعب:انا رجعت الورق الي حضرتك قلتلي عليه ولقيت في غلط كتير وكدا انا خلصت ممكن امشي بقا
بينما كان لايسمعها بل كان ينظر إلي عيونها الخضراء كأنه تاه في هذه العيون التي سحرته وقد نسي كل ما فعله معها اليوم
بسمله بشهقه:محمد باشا
محمد.......
بسمله مره ثانيه:حضرتك سامعني
محمد:اي ...تمام ماشي اتفضلي انتي امشي
وضعت الورق علي المكتب ثم دلفت خارج الشركه لتذهب الي بيتها لأنها قد تاخرتك
اه سوسو مالك كدا شكللك تعبانه ومش قادره
بسمله بضحك:مش قادره بس دنا هنام علي نفسي يا بنتي والله
ميار:قولي يا سوسو عملتي اي مع مديرك الجديد
بسمله بشهقه:هوس اسكتي متفكرنيش انا تعبانه بجد مش عايزه افتكر حاجه
ميار بخبث:باين عليكي
بسمله:ميار مش قادره احكي انا عايزه انام سلام
ميار بضحكه وسيمه:تمام يا حببتي
دلفت بسمله بهدوء
بسمله اي التاخير دا كله
بسمله بخضه:عاااااا اي يا جدتي خضتيني بعدين انا مش قادره اتكلم تمام نتكلم الصبح بقاا
دلفت بسمله الي غرفتها وارتدت ملابسها المكونه من بجامه لونها كشمري ثم فرد شعرها الذي يصل الي خصرها وتبدو جميله للغايه
بسمله:عايزه انام خلاص مش قادره
اصدر هاتفها برساله
تمسكت بهاتفها لتري ما هذه الرساله
ساظل احلك ولو طال انتظاري
اشتقت اليك وأنها ليست المره الاولي بل هيا عادتي في كل يوم ولكن بصمت
رايكوا في البارت ❤️
تكملة الروايه من هناااااااااا
تعليقات
إرسال تعليق