القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قربان ابي الفصل العشرون 20بقلم ملكه حسن حصريه

 


رواية قربان ابي الفصل العشرون 20بقلم ملكه حسن حصريه






رواية قربان ابي الفصل العشرون 20بقلم ملكه حسن حصريه



الفصل العشرون 

#بقلم٠ملكه٠حسن 

#قربان٠ابي

كانت زهره في العربيه ومعها ادهم وفجاءه ظهرت عربيات حوطتهم من كل جانب فضلت تضرب رصاص عليهم جامد عربيات الحارسه تراجعت ومنها اللي انقلب من شده ضرب الرصاص حتي جاسر عجلات عربيته انضربت بالرصاص وانقلبت بس جاسر طلع منها بصعوبه هو واللي معه طلع تلفونه واتصل بسرعه وإتكلم بهلع وخوف  

الحق يا زياد  هجمت علينا عربيات كتير وانضرب علينا رصاص وعربيه زهره اختفت من قدامنا  الحقهم ؟

ذياد اتكلم بصوت عالي كله خوف انا قريب منهم اهو ؟


كانت العربيه اللي فيها زهره ماشيه بسرعه وزهره بتصرخ من الخوف والمنظر اللي قدامها  بس في رصاصه جات في السواق فضلت تصرخ وحاول ادهم انو يمسك الدريكسون بسرعه ويسوق  بس جتاله رصاصه واتصاب 


كانت زهره بتصرخ علي ادهم فجاءه ادهم غاب عن الوعي والعربيه دخلت في شجره واقف الرصاص فجاءه بس زهره كانت في حاله هلع وخوف من شكل ادهم والسواق وهما غارقنين في دمهم 


 كان ذياد قرب يوصل ليهم بس شاف طياره قدامه قربت من مكان الحادث كان خلاص قرب منهم شافها واقفه جمب العربيه بتاعت زهره  وواحد شايل زهره وحطها في الطياره وطارت بسرعه 

وصل ذياد مكان الحادث ونزل من العربيه  بسرعه وجري علي ادهم طلعه من العربيه لقيه بيتنفس والسواق كمان بيتنفس طلع تلفونه 

ذياد بصراخ اسعاف بسرعه يا جاسر ادهم بيموت بسرعه ولا اقولك انا هاخدهم في عربيتي حصلتي علي اقرب مستشفى 

جاسر رد بسرعه ماشي هحصلك 

شال زياد ادهم والسواق وحطهم في عربيته وكان سائق بسرعه رهيبه وصل علي اقرب مستشفي ودخل ادهم والسوق العمليات أول ما وصل 

كان ذياد واقف بيغلي  من الغضب جري عليه جاسر

وقال بهلع طمني علي ادهم يا ذياد 


ذياد بصوت جهوري في العمليات!الغبي قولته أمن نفسك كويس واكدت عليه كتير عشان عارفه مهمل !!


جاسر كمل كلامه وقاله وزهره يا ذياد 

ذياد بعيون حمرا خاطقوها الكلاب بس وربي لا احرقهم كلهم 

عملت اللي قولتلك عليه عطيت سالي السلسله 

رد جاسر ايوه والمواقع ظاهر وسط الصحراء تقربيا في مخزن هناك 

ذياد اتكلم هو وماشي لازم اتحرك بسرعه وانت خليك جمب ادهم !!

جاسر اتكلم بسرعه هتوصل ازي هناك

ذياد وقف فجاءه واتكلم هقلب الصحراء كلها مطب طيارات يا جاسر وهحرقهم كلهم ومشي بسرعه من قدام جاسر

جاسرخلي بالك من نفسك يا صاحبي 


وصل ذياد والحارس اللي معه مكان قريب من المخزن كان في عربيات بحرس مستنيه نزل من الطياره وركب معهم في العربيات كانو عاملين زي الجيش من كترهم وصلو المكان ونزلو اسحبو وراء بعض وقدرو يقتحمو المكان لا فيه زهره كان عليه حرس كتير كان ذياد  بيحارب بيقهر علي زهره وادهم 

كان كل ما أيده تلمس مكان يزرع فيه قنبله صغيره

كان بيضرب بالسلاح والسكاكين لغيت ما قدر يوصل لزهره 

كانت مربوطه علي كرسي ومغمي عليها جري عليها ذياد بسرعه وفكها كان بيبص في وشها بقهر وغيظ منهم وكان بيتوعد لهم باشد عقاب س اول ما شالها فتحت عيونها 


وشافته بس هي كانت متخدره فكان تركيزها ضعيف

حطها في العربيه وكان الحرس حواليها في كل مكان ركبو العربيات كلهم وكانت زهره في حضن ذياد في الغربيه

واول ما بعدو شويه بالعربيات عن مكان المخزن داس علي زر في ريمود وانفجر المخزن كله بلا اللي  فيه 

ذياد  بص بعيون حمرا وهو خضن زهره وقال دي دراس ليك ولا غيرك ولا يفكر يقرب من حاجه تخص ذياد الاسيوطي لازم تحصل اخوك يا هيما الكلب 


كانت الطياره  واقفه علي بعد مسافه من المكان شال زهره وحطها في الطياره ورجع عند جاسر ودخلها المستشفي 

بعدها رح عند جاسر يطمن علي ادهم لقي سالي واقفه بتبكي وخالتها جمبها 

ذياد اتكلم بخوف في اي يا جاسر حصل اي مع ادهم 

جاسر !!بحزن السواق كويس بس ادهم للاسف !!؟


تتوقعو ادهم ممكن يموت وذياد هيعمل اي شاركو معايا رائيكو في التعليقات ♥️ 🫶 

تكملة الرواية من هنااااااا

لمتابعة  الرواية الجديدة زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملةمن هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا






تعليقات

التنقل السريع