رواية ضحيه الحب الفصل التاسع عشر والعشرون بقلم أمنيه أيمن
رواية ضحيه الحب الفصل التاسع عشر والعشرون بقلم أمنيه أيمن
الفصل التاسع عشر
ضحيه الحب
كان الجميع جالس علي المائده لتناول العشاء حينما دخلت ريماس من باب المنزل بصحبه جاك قائله = مرحبااااا للجميع
نظر الجميع لريماس وجاك بينما نظرت تيا ل جاك بقرف وكذلك نظرات حسين لهما
حسين = اهلا بس هو محدش قالك ان احنا هنا مش في لندن عشان ترجعي الوقت ده ومعه رجل لوحدكو ريماس بضجر = ماذا ومن يمنعني لا افهم مالمانع بان اخرج لم افهم
هاب جاسم وقفا بغضب = ريماس عندما يتحدث لك والدي تخفضي صوتك وتجيبي باحترام
ريماس عندما لحظت غضب جاسم = اوووه جاسم لم اكون اقصد هذا صدقني ثم ان جاك اتي ليصلني الي هنا
جاااك = نعم جاسم هذا ماحدث ثم
جاسم موزع نظراته بينهم = حسنا اجلسا انتما الاثتان لنتناول العشا
جاك = لا سارحل الان عن ازنكما
جلس الجميع يتناول الطعام تحت نظرات ريماس الحقده لتيا التي تجلس بجاور جاسم
جاسم = يلا ياجماعه انا طلع انام تصباحو علي خير
حسين = خد مراتك معاك ياجاسم
= ماتيجي انا هشلها يلاااااا
تيا = احم طيب تصباحو علي خير
قاطعتها ريماس وهي تتجه نحو جاسم ممسكه بذراعه = وانا ايضا اشعر بالنعاس هيا ساسير معاك الي غرفتي
تحرك جاسم وبجانبه ريماس التي نظرت لتيا نظره انتصار بينما بدلت تيا بعدم مبالاه
ء&&&&&&&&&&&&&&&&&
ف الصباح ومع تسلل اشعه الشمس الذهبيه لبدء يوم جديد علي ابطالنا......
جاء سامر من الخارج ليجد والده جالس شارد فاقترب منه يساله = صباح الخير ياحاج خير ف حاجه علي الصبح ولا اي
صالح وهو ينظر له = انت كنت فين وجايلي الصبح كدا
سامر بارتباك = هاااا لا ده نا خرجت قبل مانتو تصحو كان وريا شغل سيبك مني المهم انت ف اي
تنهد صالح واخبر سامر علي اتفاق طارقه معه بالتزامو بتامين الشحنه
سامر بتفكير = هو الموضوع خطير صحيح بس متقلقش اتوكل علي الله واتفق معه انا هفضل سابق جاسم بخطوه
صالح بنظره تمعن = نفسي اعرف مين اللبيوصلك الاخبار دي ياسامر
= هههههه العصفوره ياابو سامر وبعدين انت تعب نفسك لي المهم ان بيوصل ولا اي
صالح وهو ينهض = ماشي ام اقوم اكلم عثمان عشان اعرفو ان موافق ونقابلو الرجل ده ونظبط كل حاجه سوا
سامر = ماشي ونا كمان هظبط الجوووو
اخرج سامر هاتفه وطلب الرقم فجاءه الرد
سامر = عايزك تركز كويس واي حاجه جديده تعرفني
المتصل = ...................
سامر = تمام مستني اي اخبارك منك
ء&&&&&&&&&&&&&&&&&
استيقظت تيا من نومها ونظرت ف الساعه فوجدت ان الوقت تاخر ولم تجد جاسم فاستنتجت انه الان بالعمل بالتاكيد نهضت تيا لتستحم وبعد ان انهت حمامها الدافئ ضربت تيا راسها بكفها قائله = اووووف نسيت اجيب هدوم معيا طب وبعدين خلص انا هلبس الفوطه والبس بسرعه هو كدا كدا ف الشغل واكيد مش هيجي ولفت المنشفه حول جسدها واخري تجفف شعرها بها ووقفت امام الدولاب لتخرج ملابسها فشعرت بالباب ينفتح تصمرت تيا مكانها عندما رات جاسم خلفها ف المرايه
بينما تسمر جاسم وهو ينظر لها بتوتر ويبتلع ريقه بصعوبه = احم انا نسيت الفون بتاعي ورجعت عشان احم عشان اي اه عشان خدو
= اه اه انا فكرتك ف مشيت عشان كدا وركضت بسرعه دون ان تكمل حديثها الي المرحاض وقلبها يدق بسرعه ووجهه يشتعل من الخجل لانه رائها هكذا انتهت من تبديل ملابسها وفتحت المرحاض وهي تتمني ان يكون
رحل من الغرفه لكنها تجده جالس علي حافه السرير يتكلم ف الهاتف وانهي الاتصال ونظر لها فوجد وجهها تلون بحمره الخجل
جاسم بهدوء = علي هيجي يتعشا معنا النهارضه وبيقول معه ضيف عايزك تعرفي ماما
اوامت تيا براسها دليل علي موافقتها = طيب
كان جاسم يخرج من الغرفه وتوقف فجاءه موجها حديثه لتيا = مفتاح الاوضه ف الدرج عشان لو حبيتي تقفلي عليكي سلام
ء&&&&&&&&&&&&&&&&
كان علي وروجيدا جلسان يتحدثان عن مريم
روجيدا بضحك = ههههههه يخربتك اي البت دي شكلها مجنونه زيك والهي
= لا والهي دي اجن مني بمراحل يابنتي دي ربنا اخد من طولها وحطتت ف لسانها ههههه
= طب وناوي تعرفني علي مريم الاجننت استاذ علي امتا
= قريب اوي انتي بس اتعرفي نهارضه علي تيا ثم ان قلت ل جاسم ان هنتعشا عندو النهارضه وبعدين اعرفك علي مريم
=ماشي ياسيدي بس قولي مريم دي بتحبك زي مانت بتحبها كدا
علي وهو يضع كفه بين شعره = مش عارف ياروجي انا محتاج شويه وقت عشان تاكد انها بتحبني زي مابحبها واتقرب منها فاهمني
= ان شالله ي حبيبي متقلقش هي هتلقي زيك فين بس
= حبيبتي ياروجي المهم يلا بقا البسي هننزل المول نشتري هديه لتيا وجاسم ونتغدا برا
روجيدا وهي تحتضنه = الله بقا ايوا كدا هقوم البس حالاااا
علي وهو يبتسم علي تصرفات شقيقته المجنونه = ههههه مجنونه
ء&&&&&&&&&&&&&&&
منيره = بقولك اي ياتيا خدي بالك من الاكل وانا هخرج اتاكد ان سميره خلصت كل التنظيف
تيا بابتسامه = حاضر ياماما تفضلي
بينما كانت تيا منشغله بتحضير الطعام والحلويات جاءت ريماس خلفه قائله = اممم مرحبا تيا
تيا بهدوء = اهلا
ريماس = امممم بدات اعتاد اللغه العرييه ومع الايام ساتعلمها بسهوله كي استطيع التوصل مع اهل جاسم
= ااهااااا كويس ربنا معاكي
سالتها ريماس بخبث = اخبرني اذا كيف استطعتي ان توقعي باخو زوجك بتلك ااسرعه اعني انتي لم تضيعي وقت علي الاطلاق
صدمت تيا من كلام ريماس وشعرت بالخناقه من حديثها = احم ده نصيب
ريماس = اووووه لا لكن واضحين اي نصيب هذا اخبارني حقا كيف اوقعتي بيه بتلك السهوله هل اغريتي ام ماذا انا حقا مندهشه يعني انتي لايوجد بيكي شئ مميز اعذريني لكنه الحقيقه !!!!!!
لم تعد تيا تتحمل اهانه ريماس لها فنزلت دموعها وتركت ريماس وخرجت من المطبخ متوجهه لغرفتها
بينما ابتسمت ريماس بخبث وشعرت انها استطعت اهانه تيا قائله = لم ننتهي بعد ياتيا اقسم اني ساريكي
ء&&&&&&&&&&&&&&&
اجتمع كلا من عثمان وطارق وصالح للاتفاق علي الصفقه
طارق = تمام يااستاذ صالح احنا كدا تفقنا علي كل حاجه بخصوص الصفقه والفلوس هتخد نص الدفعه والباقي وقت التسليم
صالح = ان شالله ف اقل من اسبوع هتكون كل حاجه جاهزه
نهض طارق قائلا =تمام كدا هبقا علي توصل معكو ومد يده ليصافحهما ورحل
عثمان مواجهه حديثه ل صالح =كلو تمام اهو ياصالح واظن ان وفيت بوعدي معاك ودلوقت جي الوقت نتفق علي الفلوس
صالح = اه طبعا ياعثمان قولي بقا هتخد كم
عثمان وهو يضع الفنجان = هخد النص
= نص الدفعه يعني ماشي ياسيدي
عثمان = لا ياصالح نص الفلوس كلها
هاب صالح قائلا = بتقول اي نص الفلوس بس بس ده كتير اوي
عثمان ببرود = لا مش كتير ولا حاجه متنسش ان انا الاظبطلك البيعه وانا الاهساعدك ف رجاله
صالح علي مضض = ماشي ياعثمان موافق
نظر له عثمان بابتسامه صفراء بينما بدله صالح الابتسامه علي مضض ايضا
ء&&&&&&&&&&&&&&&&&
يابنتي حرام عليكي يخربيتك تعبتني كل ده لف ف اي انا قلت هديه ل جاسم وتيا مش شوبينج لسيادتك
روجيدا = ف اي ياعم دول هما ساعتين الالفينا فيهم ومجبتش غير ال10 شنوط دول مالك كدا
علي بقرف = ياشيخه معلش والهي معاكي حق
روجيدا وهي تنظر لمحل ملابس = واووو محل ده شكلو. تحفه تعالي نخش نتفرج
سحبها علي من افاها بطريقه مضحكه قائلا = يلا ياروح امك عشان نتغدا انا جوعت ونمشي من ام المكان ده كان يوم اسود
روجيدا وهي تسير معه مصتنعه البكاء = يوووووه اخ خنيق ومتحكم
جلسا الاثنان ف مطعم وطلبو الطعام وجلسا يضحكون وياكلون
جاءت مريم وندا الي نفس المطعم وجلسو علي طاوله مقابله ل علي وروجيدا ولم ينتبه كلا منهم الي الاخر
شهقت مريم عندما رات علي يجلس مع فتاه ويضحكان والفتاه تداعب وجهه وتضحك
مريم = يابن ال...... وعامل فيها بتحبني وانت مقضيها
ندا متسائله = ف اي يمريم
= بصي وراكي براحه من غير ماحد يلاحظ ده علي الاقتلك علي تفرجي قاعد ومعه واحده بتتميص علي
نظرت ندا الي حيث اشارت مريم = اوب اي الواد القمر اوي والبت قمر برضه مين دي
ضربتها مريم علي راسها = هي فين القمر دي
ندا بضحك = اي ده احنا بغير ولا اي يامريومي
= اغير علي مين انتي تهبلتي اهو الكدب طلع مقضيها كنت عرفه اصلا
ف تلك الاثناء وقف علي وروجيدا ليغادرو فاخفت مريم وجهه بعيدا عنهم وهي تنظر لاثارهم بضيق لا تعلم سببه هل يعقل انه اغرمت به
ء&&&&&&&&&&&&&&&&
كانت تيا جالسه علي السرير وشارده ف كلام ريماس الجارح ف حين دخل جاسم ولم تلحظ تيا هذا فسالها جاسم = هاااااا كل حاجه جهزه مش كدا
تيا = ................
انتبه جاسم الي شارودها فنادها = تيا انا بكلمك علي فكره انتي سامعني
تيا بانتبه = هاااااا قلت اي
جاسم بهدوء = سالتك كل حاجه جهزه للعشاااااا
= اه كلو جاهز
جاسم بهدوء = مالك ف حاجه حصلت
تيا وهي تنهض = لا مفيش انا قايمه البس قبل مايجو ودلفت للمرحاض
بينما توقع جاسم انها هكذا بسبب موضوع شيكات والداتها فهي لا تعلم بان جاسم دفع الشيكات حتي الان
بعد قليل كانت تيا تضع الطعام مع منيره وسميره بينما ريماس تجلس وتتابع التلفاز كذلك جاسم وحسين فعند طرق الباب اتجهت سمره لتفتح فقاطعه جاسم = استني انا الاهفتح روحي انتي !!!!؛
فتح جاسم الباب واحتضن علي ورحب به قائلا = هاااا فين الضيوف الاقلت عنهم
علي بمرح = موجودين ياعم مالك كدا ماتهدي
خرجت روجيدا من خلف علي قائله = بخخخ اي رايك ف مفاجاءه دي
تفاجاء جاسم بوجود روجيدا فهي كشقيقه بالنسبه له وتربت معه كما علي تماما احتضنها جاسم بحب = اخيرا نزلتي سوهاج وحشتني جدا ياروجي عامله اي
= وانت واحشتني جدا ياجاسم فين ماما منيره وبابا حسين وحشوني جدا
جاسم وهو يشدها من خدودها = طب نخش اول وبعدين نتكم يلا ادخلو هيفرحو اوي بشوفتك
دخلت روجيدا بصحبه علي وجاسم واقتربت من منيره واحتضنتها بشوق وفعلت الامر نفسه مع حسين ثم نظرت لتياة قليلا قائله= وانتي اكيد تيا مرات جاسم صح
تيا بابتسامه = ايوووه انا
تحدثت منيره = يلا ياولاد قومو علي العشاااا
جاسم = اومل ريماس فين
منيره = طلعت اوضتها قالت مش جعانه
علي = غريبه هي ريماس بتضيع فرصه
ء/////////////////////
كانت ريماس تتحرك بالغرفه بغضب وهي مماسكه بذلك الشئ ف يدها = واللعنه علي ذلك الحظ هل هذا وقت مصائب اخري لابد ان اتصرف ف اسرع وقت
بقلم Omnia Ayman ✍
الفصل العشرين
ضحيه الحب
كان الجميع جالسين ويتناولون عشاءهم ويتحداثو ف مواضيع مختلفه
منيره = هااا قوللي ياروجيدا هتقعدي هنا اد اي
روجيدا وهي تضع المعلقه = لا ياماما انا خلاص خلصت الكليه وبفكر اعمل المجستير من هنا
جاسم = شطره ياروجيدا كدا احسن وخصتا ان علي كمان دلوقت رجع سوهاج ولازم تكونو مع بعض
روجيدا بسرعه = هو انت مش هترجع لندن تاني ياجاسم
نظر كلا من جاسم وتيا الي بعضهم فاشحت فرج بصرها عنه
جاسم = ملكيش دعوه بيا يالمضه المهم اخوكي عندك
روجيدا بحزن مصتنع = ياعم مانت لو سافرت اخويا هيسافر انت عرفو مبيسبكش
قاطعهااااا حسين= لاطبعا مش هيسافر تاني جاسم دلوقت متجوز ومسئوال عن عيله
جاسم بهدوء = بابا ياريت نقفل الموضوع ده انا مقولتش قرري في
حسين بصرمه = وهو اي قررك ده ان شالله هاااا
شعر الجميع بان الجو اصبح متوترا فحاولت روجيدا تخفيف الوضع
روجيدا لتيا = احم صحيح ياتيا وانا دخله القصر شوفت ورود حلوه اوي ف الجنينه عايزين بعد العشا تخدني اتفرج علي
تيا بابتسامه = اهااااا ماشي وعلي فكره الورد ده انا الازرعه
= بتكلمي جد شطره والهي ثم وجهت نظرها ل جاسم قائله يبختك ياجاسم عندك زوجه شطره كدا
نظر جاسم لتيا التي ظهر علي وجهه حمرت الخجل
فاكتفي جاسم بابتسامه بسيطه
ء&&&&&&&&&&&&&&&&&
نادت امل علي مريم بصوت عالي نسبياااا = مريم بت يمريم
اسرعت مريم الي والداتها =ف اي ياماما
= تعالي شوفي الورق ده جاسم دفع الشيكات الاعلي ابوكي
مريم بفرح = والهي بجد ابيه جاسم ده مفيش زيو
= هو جاسم عرف منين موضوع الشيكااات ده اوعي تكوني انتي يامقصوفه الرقبه وجذبتها من ذراعها بقوه
مريم بتالم = اااااااه ياماما ايدي انا مقلتلوش حاجه والهي ده هو سمعاكو انتي وتيا لم كنتو بتكلمو
امال وهي تترك ذراع مريم = يقول اي دلوقتي ان كنت جايه عشان تيا تساعدني
= اوووف يا ماما ابيه جاسم مبيفكرش كدا انتي اي جو الافلام ده
= امشي يابت غوري من وشي وانا شويه كدا هكلم تيا اختك
مريم وهي تلوح بيدها وتغاد = اعملي الاعايزه امبارح كانت قعده تفكر هتعمل اي والنهارضه مش عجبها
ء&&&&&&&&&&&&&&&&&&
كانت تيا وروجيدا يسيران ف الجنينه ويتبادلون الاحاديث وشعرت تيا بالالفه والراحه مع روجيدا
روجيدا = تعرفي ياتيا حاسه ان ارتحتلك اوي وان تعودت عليكي كان اعرفك من سنين
تيا بابتسامه = وانا اكتر والهي ياروجيدا اول مره احس بالالفه مع حد كدا
نظرت روجيدا لتيا وسالتها = هو انتي مرتاحه مع جاسم ياتيا
انصدمت تيا من سوالها = احم يعني جاسم كويس
روجيدا = بصي ياتيا علي حكلي عن جوزك من جاسم انا عرفه انك تحطيتي ف وضع صعب بس الاعايزه اقولهولك ان جاسم يستهل كل خير ياتيا جاسم عاش حجات صعبه اوي ف حياتو
تيا باستغراب = حجات اي
= انا مقدرش ان اتكلم فيها بس انا متاكده ان هيجي يوم يحكيلك بنفسوو
قاطع حديثم علي وجاسم = اي رايك ياجاسم شايف ان تيا وروجيدا بقو صحاي اوي مش كدا
جاسم = اه هي روجي تدخل قلب اي حد بسرعه
روجيدا = لا ياشيخ دي تيا الاحته سكر وتتحب بسرعه عشان كدا بقينا صحاب
نظر علي الي ساعته = اووبس تاخرنا اوي الساعه بقيت 12 يلا بسرعه ولا هنبات هنا
جاسم = ف اي يابني لسه بدري وبعدين ماتبتو اي يعني
علي بمزاح = لا ياعم كفايه عليك ريماس ههههه
جاسم بضحك = علي رايك بس حقيقي مستغرب انها منزلتش دي مبتتحركش من جنبنا
علي وهو يحتضنه ليودعه = كويس اهو خلصت منها يلا انا ماشي هشوفك بكره ف الشركه
وكذلك ودعت روجيدا تيا وتبادل الارقام
ودخل جاسم وتيا للداخل
ء&&&&&&&&&&&&&&&&&&
كان سامر يتحدث مع احدي رجاله بغضب
= يعني اي الاانت بتقولو ده ازي ملقتهمش ف بيتهم دول لو اجم سوهاج هتبقا كارثه
الرجل = ياسامر باشا احنا روحنا عشان نديهم الفلوس زي كل شهر بس تفاجاءنا ان جيرانهم بيقولولنا انهم سابو البيت من كم يوم ومنعرفش رحو فين
= مفيش حاجه اسمها متعرفش قدمكو 24 ساعه تقلبولي الدنيا عليهم والا هدفنك مكانك غور من قدمي
سامر محدثا نفسه = دي اي الكارثه دي هتبقا مصيبه لو شويه الاغبيه دول جم سوهاج وجاسم شافهم
وخرج من الفيلا متوجها الي حيث تلك المنزل المعتاد!!!
سامر وهو يجرها من شعرها بقوه = اسمعيني ياو*** لوكنتي بتفكري تلعبي معيا فانسي
الفتاه بالم = ااااه حرام عليك سيبني قلتلك معرفش حاجه انا مبخرجش من البيت ومعيش تليفون انت خدتو ورجالتك بيرقبوني علي طول
سامر وهو يدفعها = اومل رحو فين الارض تشقت وبلعتهم انتي عرفه جاسم لو شافهم هيفتح علينا باب من اول وجديد مش كفايه ان معرفتش استفيد منك بحاجه وكشفتينااااا
نظر لها سامر واشار باصبعه = ادعي ربك ميكونوش ف سوهاج. والاهطلع روحك ف ايدي وصفع الباب بقوه
بينما ظلت هي علي حالها تبكي اوقعن نفسها ف براثن سامر الشياطنيه وبالتاكيد لن تنجووو!!!!
ء&&&&&&&&&&&&&&&&
كانت تيا تتحدث مع والدتها ف الهاتف واخبرتها والدتها بم فعل جاسم ودفع الديوان
انصدمت تيا عندما اخبرته والداتها فجاسم لم يلمح لها بالامر
تيا = ي ماما ف اي لكل ده انتي مزوده الموضوع جاسم بيعتبر نفسو ابنك عشان كدا دفع الفلوس
امل = برضه ياتيا ميصحش انا هتصرف وهرجعلو الفلوس وهبيع الارض
تيا = اي ياماما الابتقولي ده الارض دي بتاعت مريم عشان خطري متزعلنش منك
وف تلك الاثناء دلف جاسم الي الغرفه فوجد تيا تتحدث ف الهاتف !!
تيا وهي تنهي الحديث = طيب يا ماما هقفل دلوقت وهكلمك الصبح خلي بالك من نفسك سلام
كان جاسم يخرج ثبابه من الغرفه فقاطعت تيا طريقه لتساله = انتي لي مقلتلش انك دفعت الفلوس
جاسم ببرود= عادي مجتش مناسبه عشان اقولك
تيا باستفزاز من بروده = وممكن افهم دفعتو لي ؟
لم يجيب جاسم علي اسالتها وتجهلها ليدلف الي المرحاض وقبل ان يغلق الباب دخلت تيا امامه للداخل وهي تكرر سوالها !!
جاسم ببرود = اسالتك كلها غبيه ثم ان عايز اخد دش بس لو عجبك الوضع كدا ومرتاحه اوك معنديش مانع اخدو وانتي واقفه وكان علي وشك خلع التيشرت قصرخت تيا فيه قائله = انت اجننت انا خارجه اصلا قليل الادب مش محترم وتركته وصفعت الباب خلفها وهي تشعر انه تكد تختفي من كثره الخجل
تذكرت تيا ريماس وانه لم تنزل للاسفل ترددت كثيرا قبل ان تحسم قررها بالذهاب والاطمئنان عليها
ء&&&&&&&&&&&&&&&&&،
طرقات تيا عده طرقات علي باب غرفه ريماس فاتها الرد بالدخول
ريماس عند رؤيتها لتيا = ماذا تريدين
تيا بهدوء = انتي منزلتش النهارضه فقلت اطمن عليكي
ريماس بضجر = اااااااه حسنا شكرا لك انل جيده جدا لكني متاكده انكي اتيتي لتطمئني انني ميته صحيح
تيا =، لا طبعا وانا لي هتمنلك كدا يعني
ريماس = يكفي تمثيل تيا فكلا يعرف ان جاسم لي فقط مهما حدث
تيا بغضب من جرائته = عن ازنك شكلي غلطت لم جيت واغلقت الباب خلفها بعنف
ريماس وهي تحتضن المخده= والان يجب ان افكر بحل لتلك المصيبه بداخلي واللعنه علي هذا الحمل سيفشل جميع مخطتتي ثم صمتت فجاءه وابتسمت بخبث = ومن الممكن ايضا ان يسهلها
ء&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
كانت ندا جالسه بغرفتها وتقرا تلك المحادثات التي مر عليها سنه ولكننها لا تستطيع محوها فما الفائده ف سامر بقلبها
دخلت ام ندا لتجد ابنتها جالسه حزينه فسالته = مالك يندا في اي يابنتي مش عاجبني حالك
= مالي ياماما ما انا كويسه اهو
= لا مش كويسه ف حاجه مخبيها عني المهم انا جيت اقولك ان ف واحد متقدملك
ندا بفزع = اي واحد مين ده انا مش عايزه اتجوز ياماما
= لي يابنتي عمله مقاطعه للجواز هو كل ماواحد يجي ترفضي واخرتها يابنت بطني انتي لسه بتفكري ف الواد الصايع ده
ندا ببكاء = ايوووه ياماما انا بحبو ومش قدره انسي افهميني
= وبعدين يعني هتوقفي حياتك عشان بتحبي ومش قدره تنسي اسمعيني كويس يندا ابوكي معتش هسكت ده خامس عريس ترفضي اعملي حسابك الخميس الجاي هيجي هو واهلو وخرجت من الغرفه تاركه ندا تبكي علي حبها الخطاء وايضا علي حظها فامها محقه لكنه القلب يا ساده لا يهوي الامعذبه 💔💔
ء&&&&&&&&&&&&&&&
كان سامر يقود سيارته بسرعه جنونيه وللغضب ياكله حينما رن هاتفه فاجاب
المتصل = .................
سامر = اي بتقول اي انت كمان اي وانت ازي تخد منو الفلوس
المتصل =................
سامر = طب اقفل اقفل كلكو شويه اغبيه عدمين الفايده يلعنكو
ماشي ياجاسم ودلوقت بقيت البطل المنقذ كمان بس استني عليا وهتشوف
بقلم Omnia Ayman ✍
تكملة الرواية من هناااااااا
لمتابعة الرواية الجديدة زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كاملةمن هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا
تعليقات
إرسال تعليق